abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45374554
Jordy die kan fietsen wowww wat voel je je dan trots als mama he

EW, wat fijn dat het zo goed gaat met Kady Sara is juist een echt papa's kindje Papa voor en papa na, het wordt nu wat minder (gelukkig), maar voor manlief was dat ook wel ff zwaar!

Ingrid, wat is leuk is dat he? Fietsen vind ik zelf ook altijd zo gezellig, dan legt Sara d'r knuistjes op mijn handen en stuurt ze ook, zit ze als een prinsesje op de fiets rond te kijken en te babbelen

Evenstar, wat zielig dat ze zo verstopt was .... Gelukkig is het er nu uit! Ik duim voor jullie voor morgen

Hier gaat alles een beetje zijn gangetje. Sara wordt ;s nachts wel wakker, maar een stuk later dan voorheen. Vanmorgen was het rond 5 uur, en toen heb ik haar bij ons in bed gelegd en heeft ze heerlijk dicht tegen me aan verdergeronkt. Zo lief, zo'n klein zuchtend mensje,met 1 handje op mij en 1 om Nijntje geklemd

Verder wil ik ook iedereen nog even bedanken voor de lieve woorden omtrent onze ziekenhuisavonturen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 15 januari 2007 @ 15:56:45 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45374858
Denk dat saartje weer even een ritme moet krijgen, maar er is dus zichtbaar verbetering
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45376203
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Fuente het volgende:

Ingrid, wat is leuk is dat he? Fietsen vind ik zelf ook altijd zo gezellig, dan legt Sara d'r knuistjes op mijn handen en stuurt ze ook, zit ze als een prinsesje op de fiets rond te kijken en te babbelen
Erg leuk ja! Nu nog oefenen met buggy erbij. Eerst maar uitvogelen hoe dat werkt!

Jordy wat knap!

Evenstar zielig, maar het is er nu tenminste allemaal uit. Sterkte en suc6 morgen.

Mooi dat Saartje 's nachts later wakker wordt en dat het beter gaat.
pi_45385080
Heeft iemand nog een tip om Kim van de fles af te krijgen?
Dus voor sap, water, thee ed. Een tuitbeker of rietjesbeker lijkt ze niet te snappen. Ze gaat erop bijten en/of gooit ermee.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:41:22 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45385420
oefenen in badje met een gewone beker , en ik zelf ben van mening dat kindjes zelf wel aangeven wanneer ze er aan toe zijn.
Wat je wel zou kunnen doen is bijvoorbeeld de pap in een tuitbeker met zachte tuit doen.
Arwen dronk zo haar pap wel uit tuitbeker, alleen voor haar is gewone flesvoeding of water door een tuitbeker funest als in stroom te snel = hoop kotsen en zuur
pi_45385627
Sara is inmiddels bijna 17 maand en vertikt het nog steeds om uit iets anders dan een fles te drinken. We blijven het maar gewoon proberen, aanbieden in een tuit, in een gewone beker, in een rietjesbeker, maar ze wil pertinent niet. Wij hopen dat ze binnenkort gewoon eens denkt 'hey, die beker is ook wel leuk!'.
Geen tips dus verder...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45386122
Amber wilde ook nooit drinken uit een tuitbeker of rietjesbeker als we thuis waren, maar zodra we bij iemand anders waren en er stond een andere beker op tafel dan die van haar, dan ging ze eruit drinken. Gewoon aan blijven bieden en geen gewone fles op tafel zetten.
Amber krijgt nu alleen nog een fles 's ochtends en 's avonds, de rest van de dag krijgt ze een tuitbeker.

Ik heb het idee dat Amber naar 1 slaapje gaat. Zaterdag en zondag heeft ze het ochtendslaapje overgeslagen en sliep ze 's middags. Vandaag heeft ze ruim 2 uur 's ochtends geslapen maar 's middags wilde ze niet. Mevrouw was mega chagarijnig, maar slapen echt niet hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45387064
Merlijn drinkt alleen maar een rietjesbeker als hij zelf drinkt, samen drinkt hij goed uit een open beker, Het KDV heeft hem geleerd uit een open beker te drinken. Bij ons heeft hij een rietjesbeker waar hij veel uitdrinkt. Moet wel zeggen dat Merlijn eigenlijk thuis niets anders dan water drinkt, op het KDV krijgt hij af en toe sap. De rest drinkt hij nog bij mij.
pi_45388750
je hebt ook van die oefenbekers zoals deze misschien is dat wat?

Myhron drink hier uit, maar ook uit een tuitbeker, rietjesbeker, pakje met rietje, spaflesje met bidondop of een gewone open beker. Alleen melk krijgt ze 's morgens en 's avonds nog uit een flesje, meer voor de 'gezelligheid'.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45388823
Ik heb ook zo'n oefenbeker. Doe er een heel klein beetje drinken in maar Amber zet hem aan haar mond en kiept m in een keer om... En dat herhaalt ze gewoon 1000x...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45390447
Die oefenbeker ben ik nog niet tegengekomen. Ondertussen wel 1 bij DA gehaald. Een ander soort oefenbeker, met handvat. Weet zo niet hoe die heet. Als ik eraan denk zal ik eens een foto maken. Uit mijn spaflesje met bidondop, wil ze wel altijd drinken. Maar daar komt dan in 1x teveel uit. Maar we blijven oefenen!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:58:27 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45404408
Vicky misschien in badje oefenen er mee?

vanochtend vroeg op pad want Arwen moest naar het ZKH voor een passage foto:

lekker ontspannen te soezen in het zitje.
Op naar afdeling radiologie, waar we maar 5 minuutjes hebben gewacht en moesten we Arwen tot pampertje toe uitkleden.

Even in de wachtkamer met het kindje in de spiegel spelen
En toen kwam de ellende ..slangetje door de neus , had de assistent eerst te dun slangetje gepakt.. moest dus weer eruit kind overstuur, ik moest haar bij de elleboogjes vasthouden over haar hoofje zodat ze die niet bewegen kon.. en maar huilen..

Barium ingespoten, friemel friemel knip knip en nog meer gefriemel.
Op naar de 2e test..het in spuiten van water.. en daar kwam dus wel telkens omhoog..

laatste test deed de radioloog nog wat drukken, maar dat verliep allemaal goed.
papje werd uit het maagje gezogen zoveel mogelijk.Slangetje verwijderd
En toen haar flink geknuffeld en getroost,, mijn god wat was ze dapper ook al was ze hysterisch.. mijn lieve mooie dappere elfje.. wat een trots..

onderweg nara huis heeft ze nog geslapen, en duidelijk bedrukt verwerkte ze haar avontuur..
en ik zit nog steeds tegen mijn tranen te vechten.. ik moet sterk zijn voor mijn meisje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:00:51 #213
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45404477
Ah gossie, die één na laatste foto. Wat een verdriet. Zielig hoor dat ze al die onderzoeken met Arwen moeten doen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45404510
ah, dat ziet er naar uit zeg. gelukkig is het achter de rug evenstar. goed gedaan samen! wat is precies de bedoeling van zo'n foto eigenlijk, en wanneer krijg je er de uitslag van?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:03:01 #215
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45404553
jezus ikm moest zomaar huilen bij de eennalaatste foto. wat ziet dat er vreselijk zielig uit zeg
wat een hel voor je kleine meisje

en evenstar, ga jij eens lekker janken das goed voor je sterk ben je toch wel hoor, dat spoelen je tranen niet weg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:11:20 #216
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45404806
Agossie, arm meiske, en arme jij, gewoon even lekker uithuilen hoor! Ik krijg al tranen in mijn ogen van die foto's, laat staan jij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45404859
A gossie, Arwentje... Ook ik zit met tranen in mijn ogen..
Wat ben je dapper geweest kleine meid!!

Ennuhh Evenstar, laat die tranen maar gewoon even lekker gaan hoor!! Het is niet niets wat jullie allemaal door moeten maken!

Dikke van ons!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:13:40 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45404889
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:01 schreef bixister het volgende:
ziet er naar uit, gelukkig is het achter de rug evenstar. goed gedaan samen! wat is precies de bedoeling van zo'n foto eigenlijk, en wanneer krijg je er de uitslag van?
De bedoeling van deze foto was te kijken of het anatomisch allemaal wel klopte bij het maagje/slokdarm.. omdat ze nog zoveel spuugde wilden ze toch weten hoe de verwerking etc. was.
Gedetailleerder hoor ik nog van de kinderarts die gaat me nog bellen ( weet alleen niet wanneer) maar wat de radioloog zo zag was dat het spiertje de maag portier zeg maar niet goed functioneert met name bij dunne vloeistof.
Afwachten dus, maar iig wel meer duidelijkheid waarom ze spuugt.
pi_45404961
't Arme kind, die rode wangen, ach gut..

Lekker uithuilen hoor evenstar, desnoods in de badkamer of zo
Variety is the spice of life
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:21:43 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405130
Volgens mij moet ze hier nog overheengroeien en dat hopen we maar.. maar dr. schot die arts die al eerder begon over operaties e.d. heeft toen verteld dat met eerste jaar dat klepje normaal moet functioneren.. zo niet dat ze met anderhalf nog eens gaan kijken en is het dan nog dan de maag verplaatsen onder het middenrifje zodat er een soort betere maagportiertje gemaakt wordt.
Nu moet ik daar niet aan denken.. maar het speelt wel door mijn hoof.. niet tof

en door jullie loop ik nu te tranenstromen als een gek
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:22:38 #221
13151 crew  Rewimo
pi_45405166
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
en door jullie loop ik nu te tranenstromen als een gek
Goed zo, gooi het er maar lekker uit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45405186
goed zo evenstar, laat ze maar lekker stromen hoor!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:29:17 #223
81992 Githa
pi_45405387
Ohw gos Arwen je bent een echte held!
Wat een vreselijk naar onderzoek is dat
Evenstar jij ook een want alles wat je kleine meid voelt, voel jij mee.

Wij zijn net bij de chirurg geweest, controle en kwestie spalk vergoeding.
Zijn handje ziet er goed uit over 3 maanden plannen we de volgende operatie, wat gaat dat snel hé
Wat betreft de verzekering, de chirurg had al een brief weggedaan, maar mocht het dan nog niet lukken wil ze ook wel persoonlijk contact opnemen met de verzekering. Ze vond het zelf erg vreemd en was er zelf van overtuigd dat het wel ging lukken, maarja dat is ze wel vaker maar ik hoop het met haar mee.

De orthopeet belt nog terug, die zijn in overleg
pi_45405455
Githa, wat fijn dat jordies handje er goed uitziet!! En over 3 maanden de volgende operatie al... dat gaat snel!!
Hoop dat de verzekering gewoon alles gaat vergoeden!!

Amber weet hoe ze de dvd, videorecorder en de tv aan moet zetten.... Gek kind...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:33:21 #225
81992 Githa
pi_45405524
neej neej, over 3 maanden de nieuwe plannen. Het kan best zijn dat het dan idd erg snel is, maar dan zit je idd al bijna 6 maanden verder sinds 6 nov.

Amber, slimme meid
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:35:32 #226
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45405609
Goed nieuws Githa
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45405619
ahh oke... ik las het verkeerd..... ben neit echt wakker geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:36:29 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405632
Amber ondeugd ben je ook

Githa ik ga ontzettend hard voor jullie duimen over de vergoedingskwestie echt
en wat spannend over 3 maanden opnieuw plannen best eng hoor denk ik.

ennuh helden meet doen ?
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:40:34 #229
81992 Githa
pi_45405755
We worden nog ervaringsdeskundigen Evenstar
Nu zie ik er nogniet tegenop hoor, dat komt tegen die tijd wel, maaaaaaaar het zou ook wel eens zomaar de laatste operatie aan zijn handjes kunnen zijn dat klinkt wel heel erg mooi.
Natuurlijk is de kans ook erg groot dat er toch nog een vierde of eigenlijk zijn vijfde dan al operatie moet komen, maar het zou toch ook zomaar klaar kunnen zijn

Een helden meet ;') nou voor mij zijn alle kindjes helden hoor, want of het nu een ziekenhuis bezoek, een ongelukje op de trap, allergie of een langdurige verkoudheid is, ze ondergaan het toch allemaal maar wel even
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:43:30 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405856
iedereen is een held daarom ook de omdat je in meet topic had over meer meets
En wat zou dat mooi een laatste operatie.. ik hoop het zo enorm we gaan er gewoon met zijn allene kei hard voor duimen

en ach ja ervaringsdeskudige altijd handig zou danny ons daarvoor willen betalen
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:45:16 #231
81992 Githa
pi_45405910
Maar een meet is altijd gezellig

Tjah, alleen zijn er niet zoveel mensen die een beroep hoeven doen op een poly-syndactelie deskundige en de dingen die dat met zich meebrengt
pi_45406852
Evenstar wat zielig, vooral die 1 na laatste foto. Moest meteen weer aan Kims darmonderzoek denken.
Gelukkig is dat onderzoek nu achter de rug meid. Enne huilen mag best!

Githa, fijn dat Jordys hand e goed uitziet! Ik duim dat de verzekering het betaald!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 januari 2007 @ 15:13:45 #233
95752 crew  Chell
Kluns
pi_45406930
Achgossie arme dappere Arwen. En dappere evenstar! Wel goed dat er straks duidelijkheid komt hoor!

En Githa wat een fijn nieuws van het handje
pi_45406960
Dat ziet er rot uit Evenstar
Doet me denken aan het inbrengen van de maagsonde bij Lis. Zo zielig voor die kleintjes.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:17:13 #235
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45408843
Aggos Arwen.. wat ziet dat er naar uit zeg!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:24:18 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_45412918
och jezus arme Arwen dikke knuffel voor jullie
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 16 januari 2007 @ 19:33:59 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45415415
Evenstar de tranen staan in mijn ogen bij de foto's. Wat heb jij een dapper dapper meisje, en wat ben je zelf ook ontzettend sterk voor haar.

Githa, goed nieuws, fijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:39:13 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45415582
Aggos, die eennalaatste foto... Arm klein ding...
pi_45415596
Ach gos, Arwen

Vreselijk he dat gefrut en gepruts met die kleintjes. En je kan ze het ook niet uitleggen.....
ook voor haar mams.

[ Bericht 2% gewijzigd door DIGGER op 16-01-2007 19:40:41 (It is I, EW) ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:49:08 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45420427
uhrm vraagje.. arwen wilt niet gaan liggen in bed.. ze slaapt overeindzittend .. ze zal best wel omvallen.. maar kan dit te maken hebben met navochtend? en gewoon ff laten of hoe of wat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 21:54:33 #241
13151 crew  Rewimo
pi_45420634
Kun je haar niet neerleggen als ze eenmaal vast slaapt?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:56:31 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45420715
dat had ik geprobeerd.. wordt ze wakker.. wel goed te troosten maar gaat dan weer zitten.. misschien maar beter ff laten.. tis ook niet niks geweest..
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:59:19 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45420822
Ik zou 'r gewoon even lekker laten zitten als zij dat wil, evenstar

Ze heeft nogal een traumatische ervaring achter de rug vandaag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:41:54 #244
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45422303
Och evenstar, de tranen staan mij ook in de ogen bij die foto's.

Leg haar anders in de wandelwagen te slapen, riempjes vast dan kan ze er ook niet uit klimmen. Dekentje erover heen...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:44:08 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45422394
Evenstar, wat een rotdag. Ik krijg tranen van die foto's. En ik vind je zo''n stoere mama. Echt heel goed en sterk van je dat je haar zo vast kon houden. Natuurlijk moet het, maar ik zou het je zo niet nadoen. Een dikke zoen nog maar eens. Soms lijkt het zo vanzelfsprekend dat je kind niks heeft, maar dat is het niet.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:45:38 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45422458
ze slaapt nu wel liggend maar erg verkrampt.. heb even dekentje er goed over gelegd.. een vers voor haar gezegd.. en gezegd dat we zo trots zijn en zoveel van haar houden..
even laten verwerken.. en morgen nog maar weer extra knuffelen en lekker laten spetetren in de wasbak ( vind ze leuk ) en lekekr kliederen met evrf gewoon alleen fijne leuke dingen doen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 23:17:03 #247
81992 Githa
pi_45423575
Evenstar, grote kans dat het met vanmorgen te maken heeft. Lekker laten doen, ze geven doorgaans zelf heel goed aan wat ze nodig hebben aan troost/steun.
Wel zou ik oppassen dat ze daar niet in doorslaat want daar is ze natuurlijk ook niet mee geholpen. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je wel de grenzen duidelijk moet aangeven. Ik liep daar met Jordy namelijk nogal tegenaan.
Die had ook duidelijk last van al die ziekenhuizen en had driftbuien e.d. Ik wist toen niet of ik hem nu moest troosten of toch zoals normaal op zijn donder geven.

Uiteindelijk heb ik daar een balans in gevonden, maar duidelijk is dat troost alleen niet altijd de beste optie is, terwijl dat eigenlijk het eerste is wat je wil doen omdat je zo goed kan voorstellen wat ze moeten voelen.
IS het nog een beetje duidelijk wat ik wil zeggen ?
pi_45424267
ja, dat is volgens mij altijd lastig. ook met minder heftige periodes van ziekzijn/narigheid: na een periode van ziekzijn gaat anna standaard aan de haal met de extra aandacht die ze kreeg. duidelijkheid blijven ze ook nodig hebben. sterkte ermee evenstar, hopelijk is ze het morgen alweer een beetje vergeten...
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:27:31 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45463592
Ze was gisteren behoorlijk dwars voor haar doen, maar ook erg moe...
Echter ze blijft nog steeds rechtop zitten.
Ook met eten is het momenteel drama, vind het zo scheef een week terug had ze echt telkens die huilbuien van de honger.
de pap deed haar beter slapen en geen huilbuien meer.
Maar sinds paar dagen laat ze best wel wat staan en meer geven op ander tijdstip weigert ze, maar huilt wel van de honger weer soms.
Lastig allemaal.. vrijdag maar even met dietiste ook bespreken.
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:29:46 #250
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45463654
Misschien is haar maagje wat geirriteerd van het onderzoek Evenstar? Kan me voorstellen dat het dan even prettiger is om rechtop te blijven.
Is ze nu voorlopig van de vervelende onderzoeken af?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:36:10 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45463802
Hmm dat zou wel het liggen verklaren ja ! ze is vannacht wel omgevallen , maar lag helemaal verkrampt in zit houding erg zielig ( hoewel het er stiekem ook wel komisch uitzag )
Wat betreft onderzoeken ik hoop het, ik hoop het echt.. mijn mamahartje heeft even tijd nodig om bij te komen
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:56:29 #252
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45464316
Ik hoop het echt voor jullie! Tipje, laat haar de volgende keer (die er hopelijk niet komt!) door een verpleegkundige vasthouden. Dan kun jij haar veiligheid bieden door d'r te aaien en tegen haar te praten enzo, en ben je niet degene die "meewerkt" aan dat wat haar pijn doet.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_45464504
Goede tip van Leah. Kinderen die thuis verpleegd worden krijgen voor de nare dingen om die reden vaak iemand van de thuiszorg op bezoek dacht ik.
Sterkte Evenstar Wat moeilijk zo
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 12:42:28 #254
81992 Githa
pi_45467744
In het ziekenhuis hadden ze zelfs een speciale onderzoek kamer zodat de kinderen geen hekel kregen aan hun bed/kamer.
Allemaal kleine dingen die grote gevolgen kunnen hebben.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:41:29 #255
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45492059
Ach jeetje Arwen toch! Wat ontzettend zielig Evenstar. Ik snap heel goed dat je daar van moet huilen.

Haai Fuente! Juul drinkt sinds kort alles uit een gewone beker. Melk, sap, water, alles. Al zijn we zelf nog wel eens makkelijk en gooien het in fles of tuitbeker, vooral de ochtendpap, lekker makkelijk met je slaaphoofd (ipv boterhammen smeren etc). Maarrr... als je echt wil dat Saar uit iets anders dan een fles gaat drinken, dan zit er maar 1 ding op ben ik bang.... gewoon geen fles meer geven. Dan moet ze wel!

Sorry meiden, ik heb niet echt meegelezen de laatste week of weken, het was zo vreselijk druk en hectisch in mijn leven. Wil alle kids wel even een knuffeltje geven! En alle moeders ook.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:44:06 #256
105888 renzell
pi_45492156
En Githa en Bix! Man o man, jullie gaan ons al bijna verlaten! Hoop dat het goed gaat met jullie en de kolossale dreumesjes.
pi_45495170
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef renzell het volgende:
En Githa en Bix! Man o man, jullie gaan ons al bijna verlaten! Hoop dat het goed gaat met jullie en de kolossale dreumesjes.
en wij gaan ook over een klein weekje door naar 't volgende topic Wat gaat het hard he (insert weemoedige smiley)
pi_45497633
Haai Renz We gaan vandaag idd eens zonder fles proberen Gewoon een beker proberen weer
Thnx voor je tips! En hoe is alles met Juul?

Evenstar, wat een naar onderzoek was dat zeg, die foto's..... Dikke zoen voor jullie
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 08:11:05 #259
81992 Githa
pi_45497922
Wat een gezellige zwaai smileys

Hoe is het met Julius zijn voetje Renzell?...is dat eindelijk helemaal dicht

en Fuente, heeft Sarah al baad bij haar buisjes? en succes met die beker.

en Ladybos, Mirthe bijna 2 jij bent eerst aan de beurt ja!
en dan mogen Anna en Jordy ook bijna wat gaat dat hard hé, cliché...cliché
pi_45501459
Vanochtend keken we even naar Bumba en dan heb je zo'n item dat die man vraagt: een blauwe pinda (of iets anders), een roze pinda.. kennen jullie dat? En dan roepen die kindertjes neeeee!

Ik liep wat te rommelen dus gedachteloos riep ik 'neeee' . Dochter volledig overstuur, totaal over d'r toeren, niet te stoppen verdrietig.

Zo sneu!! Ze begreep me totaal verkeerd. Voortaan maar niet meer doen.
pi_45501706
haha nebelung, toch slim van je dochter dat ze de betekenis van 'neeeeh!' zo goed begrijpt.

renzell, de tweede verjaardagen naderen inderdaad met rasse schreden, wat gaat dat snel he! maar ik vind anna ook al best een peutertje dus 't voelt niet als te vroeg ofzo. ik vind 't wel leuk dat ze al zo goed mee kan doen met alles en ook al kan ze 't soms niet dan doet ze toch dappere pogingen. zo zat piet vanmorgen in over de vogels, of die nog wel genoeg bomen hadden nu na de storm. en dan roept anna meteen 'ik ook vogel!'. haha ik moet zo lachen hoe mevrouw overal haar duiten in zakjes poogt te doen.

ze lijkt helaas wat last te hebben van haar oren, we zijn driftig aan 't neussprayen om te voorkomen dat 't erger wordt. ze is al weken snotterig. en vannacht is ze 2x een uur wakker geweest. ze is dan wel redelijk vrolijk, zolang ze bij ons mag liggen, maar slapen ho maar. hopelijk slaapt ze vanmiddag wat bij.
pi_45502530
Met Sara's oortjes gaat het heel goed! Ze slaapt sinds 4 nachten door, alleen gisteravond was ze heel even wakker, maar ze had erge dorst dus dat zal daarvan geweest zijn. Ze hoort echt beter, ze begint veel meer woorden te zeggen. Vanmorgen heeft ze Bumba met papa gekeken en nu roept ze telkens 'boeba', zo leuk! Het is wel zoeken naar een ritme, ze lijkt wat sneller moe, 1 slaapje redt ze eigenlijk net niet, maar 2 slaapjes wil ze ook niet, met als gevolg dat ze om 18:30 in bed ligt, en om 6:30 weer wakker is

Och Nebelung wat zielig, maar dat kan gebeuren toch? Och ik zie het helemaal voor me...

De verjaardagen komen inderdaad al weer dichter bij voor veel mensen hier! Het gaat inderdaad superhard, in dit jaar gaan ze echt van baby's naar mensjes, zo lijkt het....

Bix, hopelijk valt het mee met Anna d'r oortjes en knapt ze snel op

Overigens was het beker/tuitbeker idee weer geen succes hier. Sara heeft de bekers drinken omgekieperd (hoewel ze met een beker van ons precies weet hoe het moet, ze heeft dezelfde beker maar ze wil er niet van drinken) en de tuitbeker liep ze wel mee rond, maar drinken ho maar. Net voor haar dutje toch maar een fles gedaan, anders zit ze zo lang zonder...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:32:14 #263
105888 renzell
pi_45503035
LadyBos; ja, jij ook al met die grote madam van je! Wat een mooie foto's zag ik trouwens laatst voorbij komen!!!

Leuk Bix, dat Anna al echt zo'n peutertje is. Zo ziet ze er ook echt uit vind ik, als ik de foto's bekijk, zeker nu ze af en toe die staartjes in heeft.

Ik vind Juul ook zo groot. Echt in niets, maar dan ook niets meer baby-achtig. En ook letterlijk groot, formaatje flinke peuter zeg maar. Maar nog wel steeds met zo'n lekkere dikke babybuik...

Githa; Juul z'n voetje is helemaal dicht!!! Fijn vind ik het! Hij kan nu ook z'n nieuwe laarsjes aan.

Ik zal echt snel proberen ook weer eens wat foto's te plaatsen, maar door een computercrash een poos terug, ligt dat hele programma eruit. En aangezien ik zo'n digibeet ben, moet ik vriendlief daarvoor weer aan zijn vestje trekken....

Fuente; fijn dat het goed gaat met Saar haar oortjes! Ben echt blij dat te horen. Ha ha, wel jammer dat de bekertruc niet werkte, maar inderdaad.... vroeg of laat (of later..) zal ze er toch aangaan. Ik denk dan maar gewoon: blijven proberen zonder er druk op te leggen. Dan gebeurt het wel een keer. Of niet, en dan staat ze op haar 16de in de buurtdisco een bessen-jus weg te tikken uit een aventflesje....
pi_45503167
renzell, als de foto's zelf maar niet verloren gegaan zijn bij de crash!
op die foto's van julius met maria vond ik 'm ook al een hele bink. en wat een prachtkind!
en hoera voor z'n voet!

fuente heerlijk inderdaad dat de buisjes zo'n goed effect hebben. hopelijk blijven ze voorlopig goed zitten.
pi_45503193
@ Fuente!

Bar had onlangs in het mod topic iets gevraagd over je sig!

Wellicht even PM sturen naar haar

edit

[OUD] Mod topic

(pagina 4 van het laatste gesloten modtopic).

sorry voor mijn bemoeimodus

[ Bericht 42% gewijzigd door MarjoleinA op 19-01-2007 12:45:34 ]
BlaBlaBla
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:42:02 #266
105888 renzell
pi_45503320
Wel een paar Bix, helaas. Gelukkig had vriendje net de week daarvoor een back-up gemaakt van het meeste materiaal. Godzijdank!!!
pi_45503624
Och Arwen, lief elfje....
pi_45503817
Renz, wat balen van je computer! Wel fijn dat vriendje net een backup gemaakt had! En wat fijn dat Juul zijn voetje dicht is!!

Fuente, fjin hoor dat de buisjes hun werk blijken te doen!!

A gos Nebelung... maar tis wel herkenbaar hoor.. Als ik iets te hard nee zeg bj Bumba trekt Amber een pruillipje. Amber gaat wel steeds zwaaien zodra die 2 rupjes in beeld komen

Annatje, niet ziek worden hoor!!

Jeetje zeg, die 2e verjaardagen komen idd heel dichtbij.. Wel leuk hoor jarig zijn

Amber heeft volgens mij last van doorkomende kiezen. Dunne poep, ze huilt af en toe ineens heel hard om niets, trekt aan haar oren, stopt haar vingers in haar oren en mept met een balletje of een autotje tegen haar hoofd
Ze is ook nog eens flink verkouden en daar moet ze nu ook weer onwijs van hoesten.. aarrggh wanner houdt dat hoesten eens op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45531689
Bumba, dat is toch een clown? Ben nog niet op de hoogte.
Kim vind babytv leuk en voetballen. En rockmuziek en andre rieu.

Amber Gisteren had Kim last van haar 2e kiesje, die is half door. Ineens gillen en tegen haar mondje aan slaan. Verder weinig last gelukkig. Wel vaker poepen een dag, maar wel gewone poep.
pi_45539068
Kiezen nog steeds niet door hier...

Zijn vanmiddag naar Kidsplayground geweest. Amber heeft zich weer heeeerlijk vermaakt.. Ze viindt het zo leuk daar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 19:00:55 #271
81992 Githa
pi_45539644
Vanmiddag hele gave nieuwe kleren gekocht voor onze kleine reus. Men! wat groeit hij hard.
Hij schiet letterlijk en figuurlijk uit al zijn kleding en we hebben pas schoentjes maat 24 gekocht en vandaag in de schoenenwinkel bleek dat hij al toe was aan maat 25 25 al!!!
Voor alle zekerheid de binnenkant van zijn huidige schoen ook eens opgemeten en het klopt toch echt. Hij zat er op een milimeter na nog niet tegenaan, dat kan dus echt niet.
Natuurlijk konden we nergens leuke en passenden schoentjes vinden in maat 25 dus van de week nog maar eens op pad
pi_45545043
het kan hoor. piet kreeg met z'n tweede verjaardag al schoenen in maat 26. vond ik toen ook zo idioot. en hij kreeg ze zelfs al een paar weken van te voren omdat ie ze echt nodig had. anna zit ook al tussen 24 en 25 in.

ingrid, hier een bumba'tje voor jou:

en een rieutje voor kim.
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 21:47:01 #273
81992 Githa
pi_45545115
Echt Bix?...ik vind het zó hard gaan, maar goed hij heeft ze toch echt nodig dus dan maar opzoek.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:52:32 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45545252
Het eerste paar schoentjes voor Tobias is in maat 20, dat vind ik al groot!
Het lijkt erop of alle kiezen tegelijk doorkomen, hier ook al iemand die met de kiezen bezig is. En met nachtmerries arm kind.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 21:54:40 #275
81992 Githa
pi_45545301
Ach gos, nachtmerries zijn zo zielig...
Je kunt het allemaal nog niet zo goed uitleggen en zij ook niet aan jou.

Maatje 20, dat voorspelt wat
Jordy's echte eerste stappers waren in maat 21, maar dan tel ik niet die soft zooltjes mee enzo.
pi_45545314
Hier is het afgelopen nacht goed gegaan, maar de nacht daarvoor was weer mis...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45545466
hier waren de eerste schoentjes ook al in maat 20/21. zielig dat nare dromen en die kiezen. anna heeft ook veel last van doorkomende kiezen. en dus af en toe wat last van d'r oortjes. vannacht uiteindelijk maar een zetpil gegeven, nadat ze al tig keer huilend wakker geworden was. ze heeft geen koorts. overdag ging 't wel weer prima.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 22:03:54 #278
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45545550
Van de week was het 6 x brullen 's nachts.... Net sliep hij 3 kwartier en dan ineens van niets naar helemaal overstuur, lief heeft hem eruitgehaald, beetje drinken, beetje dentinox en hij sliep weer heel snel. Maar dat betraande bekkie...

Githa dit zijn zijn allereerste schoentjes met flexibele zool (geen stof) omdat hij nu achter de blokkenkar het hele plein over stapt. De stoffen 'schoentjes' waren na het eerste rondje al versleten
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_45560486
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:44 schreef bixister het volgende:
ingrid, hier een bumba'tje voor jou:
[afbeelding]

en een rieutje voor kim.
[afbeelding]
Tnx! Als Kim wakker is, zal ik haar Bumba laten zien. Volgens Djeez op de Belg, klopt dat?

Zielig de kindjes met doorkomende kiezen en nachtmerries.
Ik denk dat Kims leren slofjes te klein worden. Was dacht ik maat 18. Wel handig op de fiets.
pi_45560551
Bumba komt ook verschillende keren per dag op de nederlander, kijk maar eens in een tv-gids;. Op nederland 3 morgen om 8.55 volgens http://www.omroep.nl/gids. En ander de Belg ja, ketnet.
pi_45560625
Githa, schoenmaat 25 whoei dat zijn flinke voetjes Saartje heeft ze nog in maat 20 en die passen (gelukkig) nog prima.

Och Saffier, nachtmerries, wat zielig! Hopelijk zijn die kiesjes snel door

Bix, hopelijk zijn ze bij Anna ook snel door

Saartje krijgt ook weer tandjes, luieruitslag, veel poepen. Verder heeft ze er gelukkig geen last van. Het gaat echt goed met d'r, heerlijk, ze is een stuk vrolijker aan het worden weer en ze heeft zoveel lol
Sara
Merel
Ukje
  maandag 22 januari 2007 @ 11:46:54 #282
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45574063
Githa mr bigfoot jordy hier 17,5 minivoetjes dus. Maar wel een hoge wreef erg lastig
Saffier een kusje voor je manneke, nachtmerries zijn naar.
Een helend kusje voor alle tandenkrijgendekinders
Hoe gaat het nu met saar's oortjes en slapen?

Hier gaat het zijn gangetje.
Merk wel dat nu ze in principe 4 maal daags papjes krijgt ze veeel minder spuugt nog dus dat is erg positief .
Het slapen gaat wel weer goed , alleen dat liggen niet maar de dietiste zij beter zo laten anders te veel druk.
Speaking of dietiste.. nieuwe plan is dus tot maart in principe doorgaan met:

s ochtends en s avonds bordje pap + 3 fantomal+ 5 ml zoutzooi, + schepje macrogolem+ losec.
de andere 2 voedingen alleen pap en fantomal.
Hoop gepuzzel maar het went wel

De crackertjes mog ze ook zo af en toe en komkommer idem dito. En eens in de week peer.
Als ik deze week niet van de kinderarts hoor even zelf bellen.
Want de dietiste verwacht wel problemen met het feit dat water dus wel zo gemakkelijk omhoog komt. Dus wat vloeibaar is.. en we dus daar straks ons plan op moeten aanpassen ook

Verders zijn we Arwen alles aan het leren.
Als we zeggen klap eens in de handjes dan klapt ze in hara handjes.. dat geluidje zo zachtjes klap klap te lief
Hoera kan ze ineens ook ( paar weken te laat ) en tong uitsteken
Ze loopt overal achter, zelfs soms los, maar ze is nog te bang dus we laten haar lekker hara dingetjes doen.
Verder doet ze knuffels kusjes geven. en de bal achterna kruipen is momenteel de hit
Een lekker speels en af en toe ondeugend aapje is het
pi_45574092
Kiezen: check
Nachtmerries: check

Ingrid, 's ochtend is Bumba. En om 9.30 de Teletubbies en op de woensdagmiddag rond 1 uur Nijntje. Vind Kim vast leuk
  maandag 22 januari 2007 @ 11:51:06 #284
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45574186
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:47 schreef nebelung het volgende:
Kiezen: check
Nachtmerries: check

Ingrid, 's ochtend is Bumba. En om 9.30 de Teletubbies en op de woensdagmiddag rond 1 uur Nijntje. Vind Kim vast leuk
och arme kusjes er op
pi_45587120
Evenstar, wat geweldig hoe Arwen zich nu ontwikkelt he .. Het gaat zo snel...echt cliche, maar het is wel zo!

Met Sara's oortjes gaat het super! Ze kan beter horen, beter praten, echt helemaal top! Helaas is ze afgelopen nacht wel veel wakker geweest, maar ze krijgt nieuwe tandjes, 8 poepluiers per dag en ze is er wat ziekig van. Ze hoest ook weer veel, beetje benauwd enzo, maar dat kijken we even rustig aan.

Even een vraag over kdv's. Sara zit op een kdv waar wij absoluut niet tevreden over zijn. Naar veel wikken en wegen hebben we nu een afspraak gemaakt bij een ander kdv, waar we donderdag gaan kijken. Het punt is, dat Sara het wel onwijs naar d'r zin heeft op haar huidige kdv, en ik me nu telkens afvraag of het wel verstandig is om haar te gaan switchen. Aan de andere kan zijn wij echt niet tevreden over het huidige kdv, de leidsters zijn wel heel lief, maar de organisatie is gewoon slecht waardoor wij regelmatig zonder opvang zitten (bijv. dat we een dagdeel gewijzigd hebben en dat we een week van tevoren horen dat het ineens toch niet kan). Verder hebben ze een slecht GGD-rapport gehad, waardoor de flexopvang ineens te vervallen kwam, hierdoor betalen wij nu 9 uur extra per week, voor uren die Sara niet eens op het kdv is.
En zo zijn er meer van die dingen, en toch blijft het knagen of het wel verstandig voor Sara is om te switchen..
Sara
Merel
Ukje
pi_45587801
Ik ben helemaal verliefd op mijn kleine meisje!! Gisteravond lagen Michel en ik allebei op een bank. Amber was een beetje moe aan het worden, het was bijna bedtijd, en ze liep nog even lekker heen en weer. Op een gegeven moment loopt ze naar Michel, geeft Michel een kus, loopt naar mij, geeft mij een kus en zo een keer of 5 achter elkaar .. Traantjes liepen over me wangen.. het was zoooo schattig

Vannacht heeft ze weer heerlijk geslapen gelukkig. Niet wakker geworden van het hoesten. Gister is ze ook harstikke lief geweest bij Michel.. Lekker gek gedaan
Ze zit nu helemaal ingespannen Bumba te kijken

Fuente wt fijn dat het zo goed gaat met Saartjes oortjes! En die stomme tandjes ook altijd. Hoop dat ze er snel doorheen gaat!
Kan je geen advies geven over KDV's. Amber gaat er niet naartoe.. ben er zelf geen voorstander van een kdv
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45588925
Fuente mijn schoonzusje heeft haar dochtertje eerst bij een ander KDV onder moeten brengen omdat die waar ze eigenlijk naar toe ging nog geen plaats had. Volgen smij heeft ze mogen wennen bij het nieuwe KDV voor ze echt overging. Als ze mag wennen om te kijken hoe de groep haar bevalt maakt het de keus misschien makkelijker.

Merlijn was vanochtend heel verbaast toen hij wakker werd en pappa lag niet in bed. Hij keek zo eens van huh! Kan dat nou! Tja pappa is vier nachtjes weg en komt vrijdag pas terug, nog 3 nachtjes slapen. Maar of hij het begrijpt?
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:28:52 #288
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45589531
Fuente, als ze nog zo klein zijn is die overgang de eerste weken misschien wat moeilijk maar ze zal heel snel wennen hoor!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † dinsdag 23 januari 2007 @ 10:54:31 #289
81992 Githa
pi_45590105
Fuente, wat fijn dat de buisje hun werk doen eindelijk!
Over kdv's kan ik je geen tips geven.

Wij zijn ons aan het oriënteren voor psz, dinsdag gaan we een kijkje nemen bij de eerste ik hoorde al wel dat er een wachtlijst is tot het voorjaar, dan gaat de eerste lichting weer naar de basisschool.

En Amber wat ben je toch een schatje!
Jordy kwam net naar me toe met een tekening 'blieft mama!' zei hij en hij keek zo trots
pi_45593724
Sara heeft 2 nieuwe kiesjes haar eerste kiesjes
Gisteravond was ze nog wakker, rond 22:00, ik was alleen thuis met haar, heb d'r lekker op de bank genomen en toen vielen we beiden in slaap, dat warme lijfje, die bolle wangetjes, tegen me aan, heerlijk...

Githa, wat spannend, PSZ! Wat een grote vent wordt Jordy dan al he...

En Vicky, ooh wat een lieverd is Amber Heerlijk dat geknuffel en gezoen

Randa, volgens mij begrijpt hij dat wel hoor. Manlief was afgelopen zomer op zomerkamp met scouting, en Saartje miste hem op haar manier wel, beetje uit haar doen soms, en ze was heeeeel blij toen papa terugkwam

Bedankt voor jullie ideeen over het switchen van kdv, ben wel benieuwd wat we er donderdag van vinden.
Sara
Merel
Ukje
pi_45595292
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:47 schreef nebelung het volgende:

Tnx! Teletubbies heeft ze laatst 's middags (dacht ik) gezien. Vind ze wel leuk, maar als het dan nog een keer gaat, vind ze het niks meer aan.
We hebben nu babyt en dat vind ze wel heel leuk.

Beterschap voor de zieken/kiezen tanden doorkomen etc.

Ohja, Kims 2e kiesje is bijna door en een tandje onderin ook.
Nu ga ik want sirene Kim gaat af.
pi_45601092
Baby TV mocht ik niet hier, is vrij prijzig vond mijn man. Maar Nick JR, kan Merlijn ook wel eens van genieten en zit bijv heel serieus naar miss Spider te kijken wel grappig.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:52:13 #293
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45601190
babytv en teletubbies ow en de tweenies waren hier favoriet, babytv was hier overgens gratis...
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_45601217
Wij moeten er 5 euro per maand voor betalen.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 16:53:37 #295
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45601243
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 16:52 schreef Randa_v het volgende:
Wij moeten er 5 euro per maand voor betalen.
hier hebben wij een schotel, en dreambox
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:26:47 #296
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_45604371
Zo, daar ben ik weer eens even en helemaal bijgelezen

Jordy die kan fietsen Wat een mijlpaal zeg En fijn dat alles goed met hem gaat

Evenstar wat een gedoe met Arwen zeg, dat wens je toch niemand toe Fijn dat ze nu wat afleiding heeft als jullie zitten te eten, want het lijkt me dat je dan toch met een schuldgevoel zit te eten. En dat darmonderzoek Heb het zelf ook eens gehad en dat was al geen pretje, laat staan voor een kindje waar je nog niks aan kan uitleggen

Ingrid, wat goed dat je fietst met Kim zeg! Ik wil het vandeweek ook eens met Robin gaan proberen op mijn moeder's fiets (die heeft zo'n mamafiets). Lijkt me wel eng! Maar goed, als het lukt en je kindje geniet ervan, dan ben je natuurlijk supertrots!

Over de bekers: Robin drinkt hier al maanden uit een tuitbeker (water, sap (aangelengd)) , daar waren ze op het kdv mee begonnen. Wij hebben ook zo'n oefenbeker en daar doen we altijd wat yoghurt in, zodat het niet zo snel eruit stroomt. Gaat wel redelijk goed Onder de douche oefenen we met een echte beker. En 's ochtends krijgt hij nog een fles melk.

Bix, gaat het al wat beter met Anna d'r oortjes?

Renzell, fijn dat de voet van Juultje dicht is

Tobias en Saartje met de kiesjes bezig (geweest) Robin is met zijn hoektandjes bezig. Eén is er al door en een andere bijna.. wat duurt dat lang zeg. Gelukkig heeft hij er op af en toe een schreeuw, wat gefriemel aan z'n oortjes en weinig trek in (warm) eten na bijna geen last van.

Robin is momenteel helemaal weg van geanimeerde programma's, zoals Engie Benjy, de Koala Broertjes en Bob de Bouwer, maar de Telebtubbies, de Tweenies, de Wawa's, de bruine beer in het blauwe huis, Kabouter Plop, Piet Piraat en Bumba vindt hij ook leuk! Hij kijkt alleen niks af
Vorige week zijn we met Robin naar het CB geweest. Hij was 78,5 cm lang en woog 12,2 kg Geen probleem vond de arts. Wel moeten we zijn navelbreukje de volgende keer bij de KA aankaarten, want ze denk dat hij eraan geholpen moet gaan worden
Afgelopen weekend (vrijdag en zaterdag) was Robin een zielig hoopje met koorts. Wilde niks anders dan bij mama liggen en zijn, zo zielig. Zondag was het ineens allemaal verdwenen, dus het zal wel een nasleep van de prikken zijn geweest of toch last van z'n hoektandjes.

Vandaag zijn we gezellig met Amber & Vicky naar de kinderboerderij geweest. Robin vond de cavia's en het grote konijn errug interessant Alleen viel hij 1x in de eendenpoep en daarna nog een keer plat vooruit en toen was hij het wel zat. Toen zijn we met z'n alles nog even boodschapjes wezen doen en toen we thuis kwamen viel hij als een roos in slaap en hij is nu net wakker, dus wij gaan even een hapje eten.. Hmm.. zo te horen heeft Robin andere plannen, hij staat een partij te kreunen en hij heeft net een schone luier om Aan de bak maar weer
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
pi_45608407
Wennie goed dat Robin uit een tuitbeker drinkt. Klinkt leuk het tochtje naar de kinderboerderij.

We hebben nu digitale tv, eenmalig 30,- . En 2 maanden alle extra zenders gratis. Waaronder (denk ik) babytv. De kwaliteit is een stuk beter. Verder hoeven we geen extra zenders, wordt dan wel erg duur denk ik.

Kim is vandaag niet lekker. 's Morgens ging de fles er redelijk snel in. De boterham met veel moeite. een paar slokjes melk. Verder wilde ze niet drinken. Met moeite een banaan gehad. En avondeten een paar happen. Toen een fles geprobeerd en dat ging wel, al duurde het lang. Nu slaapt ze.
Ze heeft dus weinig vocht binnen gehad en daardoor weinig plasluiers. Ze had vanmiddag bijna 2 uur geslapen. En toen ze een uur op was, zag ze er al heel moe uit.
Denk dat het te maken heeft dat ze nu een kies en tand tegelijk door krijgt. Ze gilt het soms uit en slaat tegen haar mond aan en trekt aan de oortje. Heeft ze (gelukkig) niet eerder gehad.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 20:31:17 #298
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_45609466
Hopenlijk is Kim snel beter.

Demi heeft een nieuwe favo speeltje, haar bal, met als gevolg dat ze dus de hele dag Bal! roept, de bal moet zelf mee naar bed.

Ze kletst ook de oren van mijn kop, heerlijk vind ik dat, de hele dag onverstaandbaar kwebbelen met af en toe een verstaanbaar woordje.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:12:37 #299
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45611312
voor demi:

Gezellig samen naar de kinderboederij klinkt als een geslaagd uitje !
pi_45611526
evenstar hoe is het afgelopen met dat crackertje dat jouw muisje met muizenhapjes zat op te peuzelen in het rapley topic?
Syllables govern the world
  dinsdag 23 januari 2007 @ 21:25:38 #301
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45611834
ff volmaakpostje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')