Maar dat is toch ook niet de discussie?quote:Op maandag 15 januari 2007 11:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helemaal eens. Maar als er dan toch op enig moment duidelijk wordt dat jouw reactie niet handig was kan je toch met dat aangeleerde gedrag inzien dat je mss een stapje te ver gegaan bent?
Het ging (voor mij) om het volgende:
[..]
Ik deel je gevoel. Het lijkt nu een zijstraatje in te gaan van PDD en wat daar wel of niet bij komt kijken en of het nou wel of niet een handicap is. Ik denk dat een ieder dat voor zichzelf moet bepalen. Wat mijzelf betreft, in sommige gevallen wel (in combinatie met het stoppen met school deels door de PDD vind ik het bijvoorbeeld wel een handicap). Ik merk wel aan mezelf dat ik door de jaren heen er beter mee om kan gaan dan voorheen. In mijn beginjaren op Fok! kwam het rustig voor dat ik echt niet wist wat ik met bepaalde situaties aanmoest, maar ik heb nu meer de mogelijkheid om even een stapje terug te doen. Helaas nog niet altijd, maar wellicht dat dat ook ooit komt.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:46 schreef Brighteyes het volgende:
Oorspronkelijk niet, halverwege dit topic wel.
Ik heb nu geen flauw idee meer waar het over gaat eigenlijk.
De PDD werd erbij geroepen en ik wilde alleen maar aangeven dat dat heel vervelend is, maar dat dat niet een reden moet zijn om mensen niet ter verantwoording te roepen.
Als je hem gemaakt heb, geef je mij het linkje dan doorquote:Op maandag 15 januari 2007 13:19 schreef franka het volgende:
Troel, je bent geen rare, jouw handleiding is nog niet af.
Nou ben ik bevooroordeeld omdat ik zelf een bijna volwassen kind heb met pdd.![]()
Maar dit is niet een modjes onderwerp, misschien moeten we toch maar eens een topic ergens anders openen. (ooit zou ik dat met mijn grote mond, maar is er nooit van gekomen)
Ja zeg, je trekt zo wel alle aandacht van Troel weg, hoe durf je?quote:Op maandag 15 januari 2007 15:58 schreef _Bar_ het volgende:
Hmmm ik ga nu misschien heel erg overkomen als een grote "zeur"zeikerd" maar zouden Evenstar en Fuente misschien hun stukje over Thijs uit hun sigs willen halen aub...
Niet omdat ik het niet mooi en lief vind hoor, want nogmaals dat vind ik superen Thijs ook zeer zeker.
Maar na bijna 8 maandjes vind ik het tijd worden om verder te gaan.... (met ups en downs) en misschien vinden jullie het ook wel fijn om die tekst uit jullie sigs te hebben.
Sorry als het raar overkomt
maar alvast bedankt
Veel liefs Barbara
LOL en mee dat ik dit post denk ik van dit had ook wel via PM gekunt![]()
Ik geloof dat de aandacht niet heel echt meer op mij lagquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:07 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja zeg, je trekt zo wel alle aandacht van Troel weg, hoe durf je?
Uhm, mijn problemen? Ik geloof dat jullie een probleem met mij haddenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef dutchie het volgende:
Nou.....
Ik bedoelde er eigenlijk meer mee te zeggen dat Bar zich niet bezwaard moest voelen om iets wat met moderaten te maken heeft hier te plaatsen. Last time I checked, is dit nog steeds een modtopic. En hoe vervelend jouw problemen ook zijn, dit lijkt me niet meer de plek. En als je je afvraagt waar dat dan lijkt te staan, ik hoef maar een blik naar boven te werpen dan zie ik genoeg staan.
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:28 schreef Brighteyes het volgende:
Pssst, zullen we er maar gewoon over ophouden?
Ik voelde me niet bezwaard hoor... Het is alleen dat het zo raar staat om aan mensen te vragen of ze aub de onderschrift willen aanpassenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:25 schreef dutchie het volgende:
Nou.....
Ik bedoelde er eigenlijk meer mee te zeggen dat Bar zich niet bezwaard moest voelen om iets wat met moderaten te maken heeft hier te plaatsen.
Welke linkquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:15 schreef phluphy het volgende:
Wil een modje nog even de link in de OT van dit topic nog even molesteren?
Ik 'hang' hier de mod uit omdat ET met zwangerschapsverlof is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:46 schreef lady-wrb het volgende:
niet om rottig te doen of te gallen of als kutopmerking,
maar het valt me op dat be hier nog steeds de mod uithangt.
waarom word je niet gewoon weer moderator hier?
vraag het me dus gewoon oprecht af
En dat komt omdat wij zulke lieve users zijnquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik word niet gewoon weer mod hier omdat dat niet mag van de FA's. 2 mods op OUD is genoeg.
Mwoah... 'de mod uithangt' klinkt niet echt aardig. Maar hey, ik weet van wie het komt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:49 schreef lady-wrb het volgende:
krijgt net het bericht dat ik het bot breng.
maar ik zou niet weten hoe ik het subtiel onder woorden zou moeten brengen.
dus kill and attack dan maar
kan je nagaanquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mwoah... 'de mod uithangt' klinkt niet echt aardig. Maar hey, ik weet van wie het komt.
Nee, we hebben gemaild over ik er evt. weer bij op OUD en dat mocht niet. Ja, voor de tijd dat ET weg was.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:55 schreef lady-wrb het volgende:
o joh, dat wist ik niet
helemaal duidelijk.
heeft dat trouwens ergens gestaan? (ik kom niet meer aan overal lezen toe namelijk)
Misschien had je er een smile achter moeten plakkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:56 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kan je nagaan
ik heb er echt nog over zitten nadenken over hoe ik het subtiel moest brengen zonder dat ik weer een pm bombardement over me heen zou roepen.
Ik heb nog steeds geen fuck te doen op mijn werk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien had je er een smile achter moeten plakkenOf je PI aan moeten passen
(overigens las ik het niet direct als bot of aanvallend, maar meer als "he! das wel zo!" omdat ik eigenlijk BE helemaal niet 'mis' hiero. Ze is gewoon nog lekker aanwezig)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |