abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:37:00 #131
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45190388
En dan dat wiebelkontje erbij zo komisch!
Het staat op film, maar deze digibeet weet absoluut niet hoe ik dat op de pc krijg, laat staan online, als de foto's up zijn post ik die.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 9 januari 2007 @ 20:55:23 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45191092
Oh saffier lief is dat he, hier arwen ook achetr de loopkar, alleen het evrschil als ze nie verder kan, noujah dan niet

zal straks of morgen een leuker filmpje daarvan ijn filmpjes topic plaatsen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  † In Memoriam † dinsdag 9 januari 2007 @ 21:01:24 #133
81992 Githa
pi_45191345
Evenstar wat moeilijk allemaal weer....

Renzell, je was er weer hoe is het met Julius ?

Tobias aan de wandel wta stoer! Ik ben benieuwd naar de foto's...

Vicky, wat een getob allemaal zeg, laten we hopen dat het in het voorjaar helemaal weg is, want zo wordt je er ook dood moe van natuurlijk, Amber en jullie.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:04:43 #134
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45191464
Ik heb het filmpje hier nog een keer bekeken op m'n werk heb ik een heel raar donker beeldscherm en het is echt idd hardverscheurend, wat ontzettend zielig voor dat kleine meisje.
En voor jullie uiteraard... Ik hoop dat ze iets weten dat het voor haar toch net even ietsje makkelijker/draaglijker maakt...
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:13:23 #135
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45191769
Ik hoop het ook, zou mijn ziel er voor verkopen..
gelukkig is ze buiten dit gedoe nog steeds dat lieve mooie rondturende meisje, wat minder stil alleen wat de meeste ook in utrecht zagen
  dinsdag 9 januari 2007 @ 21:34:19 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45192695
Foto's staan in het fototopic
Ylana
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 09:40:22 #137
81992 Githa
pi_45203639
Fuente en Sara, ik denk aan jullie vandaag, dat het allemaal maar mee mag vallen en Sara snel beter is

Hoeveel groeien peutertjes normaal ?
Jordy was de vorige keer in korte tijd 5 cm gegroeid (89cm) en nu is hij sinds 3 weken wéér 3/3,5 cm gegroeid (92,5cm)
Hij gaat echt hard nu....
pi_45204009
sara, sterkte vandaag! en fuente ook natuurlijk.

githa, geen idee, maar dat gaat inderdaad hard zeg! waar meet je 'm, gewoon thuis?
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:16:47 #139
81992 Githa
pi_45204374
ja, tegen de muur aan thuis.
Op het CB hebben we steeds een andere lengte omdat Jordy graag naar het meetlint boven hem kijkt
Maar ik vond idd ook dat het wel heel hard gaat zo.

Ik heb hier al shirts maat 98/104 voor Jordy broeken niet, dat red hij niet met zijn korte pootjes
pi_45204567
Wij zijn weer terug!
Sara was als laatste aan de beurt, de narcose was even vervelend, ze was ontzettend overstuur en liet ook niet los, dus duurde vrij lang voor ze sliep.
Maar binnen 10 minuutjes was ze weer terug. Toen zijn we papa gaan zoeken (die had zelf ook een afspraak bij de KNO-arts). Sara was weer goed wakker, wou alleen maar bij mij op de arm Even bij oma langs (ligt ook in het ziekenhuis momenteel), thuis alweer wat gedronken, koekje gehad en ze ligt nu lekker in bedje, want ze was toch wel heel erg moe.
Mijn meiske is een held
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 10 januari 2007 @ 10:27:58 #141
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45204597
Gelukkig Fuente, dat hebben jullie maar weer gehad, hele opluchting!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:28:00 #142
81992 Githa
pi_45204598
Nu al terug WAUW! goed hé
Sara je bent idd een held vast een opluchting dat je dit gehad hebt Fuente.
pi_45204627
fuente, fijn dat 't achter de rug is. en wat een 'gezellige' bedoening daar in 't ziekenhuis met al die familie . hopelijk herstelt ze snel van de ingreep.

githa, anna past nu ook echt niet meer in maat 86. maar 98 is nog wel te groot voor haar.
pi_45204632
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:28 schreef Githa het volgende:
Nu al terug WAUW! goed hé
Sara je bent idd een held vast een opluchting dat je dit gehad hebt Fuente.
Ooh ik ben helemaal opgelucht
Dat koppie toen ze terugkwam De druk zou er nu echt af moeten zijn, dus hopelijk kunnen we allemaal weer slapen
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45204673
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:29 schreef bixister het volgende:
fuente, fijn dat 't achter de rug is. en wat een 'gezellige' bedoening daar in 't ziekenhuis met al die familie . hopelijk herstelt ze snel van de ingreep.
Ja, het is wat familie/ziekenhuizen/begrafenissen betreft echt even een goed drama hier. Kort: de oom van manlief is overleden, mijn schoonmoeder is opgenomen met vermoedelijk darmkanker, manlief is aan het aanklooien met zijn holten, Sara buisjes enz. Echt even doorbijten hier, maar komt wel goed.
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:31:08 #146
81992 Githa
pi_45204676
Misschien moet ze wel eerst haar ritme terug zien te krijgen, ze is natuurlijk wel een beetje gewend om zo vaak wakker te zijn, maar dat gaat vast goed komen.
pi_45204718
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef Githa het volgende:
Misschien moet ze wel eerst haar ritme terug zien te krijgen, ze is natuurlijk wel een beetje gewend om zo vaak wakker te zijn, maar dat gaat vast goed komen.
We hebben inderdaad afgesproken dat sowieso komende nacht nog gewoon een wakkere nacht mag zijn, en dat we morgen weer echt ritme gaan bouwen. Wat wel leuk is, is dat ze nu echt zelf gaat aangeven als ze naar bedje wil. Dat gaat ze voor de deur bij de trap staan, moeten wij die opendoen, dan klimt ze zelf de trap op (met ons erachter natuurlijk ) en dan gaat ze bij d'r bedje staan
Sara
Merel
Ukje
pi_45204725
tjeee fuente, wat veel ellende tegelijk. sterkte ermee. hopelijk helpen de buisjes voorlopig goed om sara van die voortdurende oorontstekingen te bevrijden.
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:36:06 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45204775
Fuente, wat fijn dat jullie al weer terug zijn!
En sterkte met de andere sores, idd een boel tegelijk...
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:36:27 #150
81992 Githa
pi_45204785
Jeetje Fuente, zware tijden voor jullie, idd sterkte ermee!
pi_45204819
zelf de trap opklimmen, knap hoor sara! en leuk he! anna vindt dat ook altijd een feest, en ze wil de laatste tijd het liefst de leuning gebruiken maar die is eigenlijk net wat te hoog voor haar. dus dan hangt ze te bungelen aan die leuning (onderwijl voortdurend 'leuning, leuning!' zeggend) en leunt dan soms bijna helemaal achterover omdat ze met 'r voeten al wel bij de volgende tree is maar met haar handen nog niet bijgeklommen is. ons apie. maar loslaten wil ze per se niet.
  † In Memoriam † woensdag 10 januari 2007 @ 10:41:46 #152
81992 Githa
pi_45204896
Knap hoor Sara
Hier net zo "krap'krap" zegt Jordy
We zijn nu ook aan het oefenen om zelf naar beneden te gaan, gaat best goed
Ik blijf me ook steeds verbazen dat ze zo snel groot worden, dan vraag ik me hardop af waar dat kleine babytje gebleven is en dan roept Jordy hard "kwijt!"
pi_45204944
anna gaat zittend naar beneden. (ik houd dan nog wel 1 van haar handjes vast) maar met die korte beentjes kan ze nog niet goed eerst d'r voeten op de volgende tree zetten voordat ze de 'plof' met dr billen maakt. dat gaat dus nogal hard! maar ja, de luier vormt een prima stootkussentje.
pi_45204951
haha kwijt!
  woensdag 10 januari 2007 @ 10:59:55 #155
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45205315
hahaha jordy lekker clowntje

saartje knapperd en fuente een hele dikke

anna is dus echt een stuntaapje hier geelukkig nog geen klimpraktijken
  woensdag 10 januari 2007 @ 12:29:53 #156
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45207709
Zo de arts heeft net gebeld..

Wat betreft de blauwe plekjes, was er geen haast mee, had ik ook niet verwacht, maar had hij wel erover om 20 maart een testje/onderzoek te doen naar eventuele stollingsproblemen. Hij verwacht van niet maar is meer om uit te sluiten.

Wat betreft het eten gaat hij contact opnemen met de dietiste van arwen, en kijken wat de mogelijkheden zijn.
Want hij was het er mee eens dat een hysterisch overstuur kind niet normaal was en ook haar gewicht vond die wel rede tot zorg .
Daarbij heb ik ook gezegd dat ze erg moeite heeft om iemand te zien eten ( lees hysterisch stervende zwaan , daarom eten we haast niet in haar bijzijn) en ze ook soms bang is voor eten en dus we bang zijn dat ze er in haar bolletje ook teveel last van gaat krijgen.
Maar het probleem is de heftige reacties, en vele reacties op veel.. dus dat wordt even afwachten en als het goed is wordt ik vrijdag gebeld met een idee/oplossing.
  Jubileum moderator woensdag 10 januari 2007 @ 12:45:37 #157
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45208219
Fuente wat fijn dat alles goed is gegaan! Wees niet te streng voor Saartje qua slapen want de eerste paar nachten kunnen ze nog behoorlijk spoken door de narcose. Angstige dromen enzo, dus hou daar een beetje rekening mee.
Jullie bordje is behoorlijk vol, heel veel sterkte met al die narigheid

Evenstar ik hoop dat ze vrijdag een goede oplossing hebben voor Arwen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:24:01 #158
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45209486
Ik hoop het, ik ben iig erg blij dat ze er ook wel ernst in zien en het ook zorge(n)lijk vinden.
Heb ik voormezelf niet het gevoel dat ik me aanstel
pi_45210895
Dat doe je echt niet evenstar Ik hoop dat ze vrijdag een oplossing weten voor Arwen.
pi_45211422
Saartje wat zul jij opgelucht zijn, ik kan mij herinneren (ik kreeg buisjes toen ik 6 was) Dat ik daarna alles ineens veel beter hoorde. Nog even uitzieken en dan al je energie weer inhet groeien stoppen!

Wij zijn ook aan het oefenen met de trap af klimmen. Op gaat prima maar naar beneden wil ze meestal in onze armen springen. Net na haar slaapje wilde ook perse de leuning vasthouden.Toch maar even geoefend met het bipsvallen zoals Bix beschreef.

Emma helpt trouwens steeds met de was, in de wasmachine doen en in de droger doen, er uit halen.Al gaat dat ook wel eens fout dan gaan vieze dingen de droger in of schone opgevouwen was in de wasmachine
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 10 januari 2007 @ 14:29:40 #161
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45211540
wat lief en knap van emma
pi_45214311
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:25 schreef Jelief het volgende:

Emma helpt trouwens steeds met de was, in de wasmachine doen en in de droger doen, er uit halen.Al gaat dat ook wel eens fout dan gaan vieze dingen de droger in of schone opgevouwen was in de wasmachine
Kim helpt ook met de was, maar dan juist de schone, opgevouwen was uit de mand halen en overal heen te smijten.

Fuente dat ging snel.Ik hoop dat ze snel weer doorslaapt en geen last meer heeft.

Evenstar kan wel snappen dat je blij bent met de bevestiging. Ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden! Moet toch wel!
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:51:03 #163
96539 Wennie
Mama van Robin & Martijn
pi_45226037
Evenstar, wat moet dit vreselijk zijn voor jullie en jullie meisje. Heel veel sterkte

Fuente, fijn dat het zo goed is gegaan met Sara

Ingrid, Robin doet dat ook! En vervolgens kruipt hij zelf de mand in
Hij kan sinds kort ook zijn neus snuiten en nu doet hij dat bij de keukendoeken, de schone schoonmaakdoekjes of hij trekt gewoon één voor één z'n rompertjes uit de la, snuit er in, smijt 'm weg en pakt de volgende...

En nu belangrijk nieuws *tromgeroffel*

Robin loopt los

Ik werd vanmiddag ineens opgebeld door een half huilende moeder dat mijn kind had besloten om het hele huis door te wandelen Hij kon er geen genoeg van krijgen! Op zulk soort momenten baal ik dan toch wel dat ik een werkende moeder ben
Verliefd, verloofd.. een prachtige knul, getrouwd en nog een mooi ventje erbij! *O*
Mijn afvalstrijd!
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:08:26 #164
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45226713
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef Wennie het volgende:

Ingrid, RobinTobias doet dat ook! En vervolgens kruipt hij zelf de mand in
Sara hopelijk is je oren-ellende nu voorbij. Fuente sterkte met alle andere sores en niet te streng zijn voor Sara de eerste nachten hoor! Narcose is een raar goedje.

Evenstar hopelijk komt de dietiste snel met iets goeds voor jullie.

Robin wat ongelooflijk knap
Ylana
pi_45227149
Robin wat knap!!

Evenstar, hoop zo dat jullie vrijdag meer weten...

Fuente, fijn dat het zo goed gegaan is!! En wat een getob inde familie zeg:?

Saffier, wat goed van Tobias

Ingrid, Amber doet dat ook

Ik heb daarstraks gelachen.. Amber zat onder de douche en werd ineens paars, en dan weet ik weer hoelaat het is... Poeptijd... Dus ik til haar op, draai me om en zet haar op de wc. Vond ze ontzettend interessant. Verder gebeurde er niets, en toen ineens werd ze weer paars.. en ja hoor, ik hoor plons Amber heeft gepoept op de wc

En gister was ze heerlijk in haar blote kont aan het rondrennen voordat ze in bad ging. Ze zat in de kamer en ineens was het stil, ik hoor een kreun, en ja hoor.. 2 van die mooie drolletjes in de woonkamer
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45229195
Goedzo Robin!

En Amber op de wc poepen. Dat gaat hier niet lukken! Geen wc in de douche.

Kim was vandaag heel lief voor mij. Ik ben erg grieperig sinds gisteravond. Eerst lichte keelontsteking en last van de oren. Daarna giga buikpijn, koud, warm, koorts etc.

Ze kwam veel naar me toe en lachte en brabbelde heel lief, ze gaf kopjes en ze aaide me.
En ging zelfs overdag 2 uur slapen!
  woensdag 10 januari 2007 @ 23:20:37 #167
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45232768
Fuente hoest met saartje nu?
pi_45239080
Robin loopt los goed zo ventje!
Amber wat goed van je meissie, dat je op de WC gepoept hebt
Ingrid, wat fijn dat Kim even lekker geslapen heeft, heb jij ook even rust voor jezelf

Evenstar, je stelt je niet aan! Het is ook allemaal niet niks, en je moet gewoon lekker van je af kunnen praten en dat jij je zorgen maakt over je meiske is echt niet aanstellen

Saartje heeft vannacht goed geslapen. Gisteravond rond 23:00 was ze wakker en heeft ze lekker bij ons in bed wat gedronken en geknuffeld. Erna is ze ook zo weer gaan slapen. Ze is eigenlijk helemaal opgeknapt, er komt nog wat prut uit d;r oortjes maar dat is normaal. Gister heeft ze overdag nog zetpilletjes gehad, vandaag niet meer.
En wat Jelief al zei, ik heb inderdaad het idee dat ze beter hoort! Zo schrok ze zich gisteren een hoedje, toen opa heel hard BOEH riep, terwijl ze dat eerder heel normaal vond
Allemaal heel erg bedankt voor het meedenken, meeleven enz! Echt superlief
De komende dagen gaan we even kijken wanneer ze wakker wordt, wat er aan de hand is, en zo langzamerhand wat ritme inbouwen. We zullen niet te streng doen hoor
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 11 januari 2007 @ 12:48:56 #169
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45244929
Wat fijn dat je bij Sara zoveel en zo snel verschil ziet! En heerlijk dat ze zo goed geslapen heeft vannacht.

Wij zijn net bij het cb geweest Tobias is nu 14,5 maand, 80.7 cm lang, weegt 10 kilo en 380 gram en hij heeft de 2 prikjes weer netjes doorstaan. Zijn fontanel is nog net niet helemaal dicht bovenop (ik dacht dat dat bij anderhalf pas 'hoorde'???) en verder weer lekker tegenstrijdige adviezen gehoord. Ik trek mijn eigen plan wel verder
Ylana
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:18:09 #170
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45278563
De rijstebloem doet zijn werk qua aankomen goed
Verpleegkundige wees me er wel op dta het waarschijnlijk een eenmalig spurtje was omdat haar lichaampje zich nog moet instellen, omdat ze heel lang alleen maar melk had en nu dus behoorlijk wta toevoegingen erbij. Plus ze zit nogal verstopt ( darmpjes voelden helemaal vol, ze heeft ook ondanks de medicijntjes week niet gepoept ) dus effectief zal het een kleine 400 gram zijn.
Maar wauw wat veel voor arwen

mij is blij blij blij blij
  vrijdag 12 januari 2007 @ 11:21:52 #171
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45278646
Oh en tobias ook weer goedgekeurt en saartje aan de betere hand

hoe gata het nu met saar? en met ambertje met de flixo en vento?
pi_45280888
Evenstar, wat fijn!!
Mag je niet een heel klein beetje olijfolie gebruiken voor het poepen?

Amber heeft sinds dinsdag alleen nog flixo gehad. Ze werd vanmorgen weer hoestend wakker, echt dat slijmerige hoesten.. We houden het in de gaten.

Gister hebben we gelachen. Amber is momenteel helemaal into de telefoon. Zodra ze een telefoon ziet (echt of nep) doet ze 'm bij d'r oor en zegt ze ahoo. Gister had ik de telefoon gepakt en mijn moeder gebeld. Telefoon op de speaker gezet en toen stond ze gezelilg te kletsen tegen de telefoon.. ik lach echt in een deuk.

Hoe gaat het met Saartjes oortjes en met Juultjes voetje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 14:26:34 #173
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45284848
Nou telefoontje gehad van zowel kinderarts als dietiste.

Met kinderarts besproken dat ze toch extra zouttoevoeging krijgt 2 maal daags, want ondanks dat met 2 keer onderzoek ze in de marge valt, vind hij het minimale niet goed genoeg. en vind hij dat ze reserve zout nodig heeft.

Later de dietiste gesproken, over de zouttoevoeging, en dat wij het idee hebben dat ze er " psychisch last van heeft" , en het honger gedeelte.
Na wat ze met de arts besproken had en ik het nog wat verder uitgelegd had, benoemde ze zelf ook het risico van dit gedrag e.d dat het niet goed was en goed dat we er allert op waren.
Wel had ze liever nog niet het beginnen met voeding opnieuw, maar ipv 2 fles 2 pap nu 4 pap te geven. En elke dag een crackertje/stukje komkommer wat ze kan en mag hebben ivm stuctuur. Dit op momenten geven dat niet te voorkomen is dat ze een ander ziet eten. en ook de angst voor andere vormen van eten te voorkomen/genezen.

Dit even een week aankijken, dat iig de honger gestild is. zo niet dan wordt er gekeken naar andere oplossingen zoals gierst e.d.

Weer even afwachten dus, maar ben tevreden met de plan van aanpak en hopenlijk werpt het zijn vruchten af
pi_45285176
De samenwerking tussen kinderart en dietiste klinkt goed evenstar!
Hopenlijk helpt de pap haar honger te stillen en komkommertjes en crackertjes dan toch idd die angst weg nemen.
We gaan duimen!
pi_45287802
Evenstar, ik duim ook voor jullie!
Vicky, Amber en Saartje lopen echt een beetje gelijk op qua ontdekkingen enzo. Sara is ook helemaal maf van de telefoon, ze roept dan 'hajooh?' en dan doet ze uhu uhu (net als mama) en jajaaa hahahaha, wat leuk is dit he, die fase

Met Saartje gaat het goed, ze heeft vannacht wel wat gespookt, maar niet dat ze pijn had, echt een ander huiltje was het. Ze had gewoon even flink wat knuffels nodig, na een uurtje is ze weer lief gaan slapen. Ze heeft vandaag en gisteren geen zetpilletjes gehad, gaat dus de goede kant op
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:08:55 #176
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45288477
Evenstar, fijn dat er nu wat beweging in zit; er iig serieus met jullie meegekeken wordt. Akelig vind ik het voor Arwen en jullie.
Ik lees hier over traplopen van kotertjes. Ik was ook wel benieuwd naar hoe anderen dat doen. Maar hier hebben we ze van het begin af aan geleerd om naar beneden te gaan, zoals ze ook naar boven gaan. Op handen en voeten en gezicht richting trap. Dit gaat eigenlijk hartstikke goed. Ze doen dit nu al zo'n half jaar ivm slechte knieën van de oppas en om nu dubbelop 12 kilo te gaan tillen was geen aanbeveling. Het is wel een komisch gezicht als je van die spartelende blote benen boven aan de trap ziet.
pi_45288535
smirre, gaan ze dan ondersteboven naar beneden? ohnee, 't is vast achterstevoren.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:32:25 #178
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45289181
Hahaha, nee gelukkig zijn ze niet ondersteboven naar beneden gegaan. Denk nu even aan Djulian met zijn salto-achterover. Ze gaan immers ook niet ondersteboven naar boven. En misschien lees ik erover heen, maar dat staat er toch niet in mijn post? (Phoe heei, iemand zou mijn idee eens serieus over kunnen nemen? )
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:34:52 #179
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45289249
nee maar er staat wel; "Maar hier hebben we ze van het begin af aan geleerd om naar beneden te gaan, zoals ze ook naar boven gaan" als je dat heel heel letterlijk neemt......
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 12 januari 2007 @ 16:39:02 #180
106819 Smirre
Geselli Gemelli
pi_45289377
Ik ben effe niet zo snaps, maar op dezelfde manier naar beneden als naar boven, betekent toch dat het lichaam hetzelfde blijft staan, alleen ipv beentjes optillen om de tree op te gaan, laten ze een beentje zakken om een tree af te gaan.
Anders; excuseer voor de verwarring!
pi_45289921
ja nou ik zag het gewoon anders voor me de eerste keer dat ik het las: ik dacht dat 'gezicht naar de trap' automatisch ook 'gezicht richting klim/daaldoel' moest zijn. vandaar dat ik ze zo voorover naar beneden zag stunten.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 17:03:54 #182
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45289955
smirre ik snapte je wel hoor
pi_45298117
Evenstar, ook hier duimen we voor jullie.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 21:55:00 #184
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45298515
Evenstar, even een vraag, zodat ik beter mee kan denken . Wat mag Arwen nu eigenlijk allemaal niet? Ik weet dat je het al vaker gepost hebt, maar ik weet het niet precies meer.
En mag ze dan zoveel komkommer als ze wil, bijvoorbeeld, of is dat ook nog aan hoeveelheid gebonden?
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:15:15 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45299202
quote:
Op vrijdag 12 januari 2007 21:55 schreef Leah het volgende:
Evenstar, even een vraag, zodat ik beter mee kan denken . Wat mag Arwen nu eigenlijk allemaal niet? Ik weet dat je het al vaker gepost hebt, maar ik weet het niet precies meer.
En mag ze dan zoveel komkommer als ze wil, bijvoorbeeld, of is dat ook nog aan hoeveelheid gebonden?
Ze mag nu alleen neocate + rijstebloem en medicijntjes
ze mag de crackers/rijstewafel/gekookterijst/ komkommer
de gekookte rijst vertikt ze, ook door de pap vertikt ze het dan om te eten . idem zo met de rijstewafel.
crakertje is muizenhapjes, meer spelen, komkommer is een schijfje de rest is spelen.
ze mag een cracker per dag, en een kwart komkommer in principe, maar het si vooral therapeutisch voedel nu.
Voor de rest wil ze liever toch echt wachten, en dus hopen wij+ dietiste+KA dat 4 maal bordje pap haar wel die voldoening geeft.

wat ze eigenlijk allemaal niet mag is dus alles behalve bovengenoemde.

en liever tien ker teveel ipv een keer te weinig
  vrijdag 12 januari 2007 @ 22:22:35 #186
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45299470
Ze is natuurlijk ook niets gewend in d'r mondje, ik bedoel, als ze net beginnen met vast voedsel kunnen ze ook moeite hebben met de structuur van dingen, dat zal voor Arwen niet anders zijn.

Ik hoop zo dat ze iig profijt heeft van die extra pap!
pi_45301343
Ken je http://www.nee-eten.nl/ al Evenstar? Misschien hebben mensen daar nog ideeen om problemen te voorkomen?
  vrijdag 12 januari 2007 @ 23:51:24 #188
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45302545
Nee poemojn, ga ik morgen even bekijken thanx!
  zaterdag 13 januari 2007 @ 07:49:20 #189
24188 Belana
kloon van belana
pi_45307283
Ik heb meestal geen tijd om hier veel te lezen, maar nu wel ff en ik lees dat Sara buisjes heeft gekregen. Ik hoop dat alles goed is met haar nu en even een dikke zoen voor jullie, want ik lees ook dat er nogal wat aan de hand is met familie en ziekte enzo. sterkte!

Evenstar, bij jullie schiet het ook nog niet erg op geloof ik. nog nieuws van de arts e.d ? ja dus
kan toch niet de bedoeling zijn dat ze bang wordt van eten Ik hoop dat het beter gaat met het eten van crackers enzo. fijn dat ze zo goed aan is gekomen

en al die kindjes die de trap op en af klimmen Ik ben dat Liam vorig jaar gaan leren toen ik net zwanger was van Ezra, omdat ik voorzag dat ik hem niet meer zou kunnen tillen en toen ging het wel snel. succes allemaal

Vicky je bent wel erg snel hoor met de zindelijkheidstraining
stormy waters...
sailin'
pi_45307453
Sara heeft de HELE nacht doorgeslapen tot 6:45 vanmorgen
Sara
Merel
Ukje
pi_45307469
Fuente wat fijn!!

Belana, het was eigenlijk puur toeval hoor.. Ik had geen zin om weer poep te ruimen in de douche, dus ik heb haar gewoon op de wc gezet

Amber kan ook traplopen. We hebben 2 trappen om boven te komen en die gaat ze heel snel op naar boven. In de woonkamer hebben we een klein trapje en dat gaat ook goed. Er af gaat ook harststikke goed, e draait zich netjes op haar buik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45307496
Merlijn heb ik zo gisteren geleerd om op het grote bed te kruipen. Achteruit eraf en hij klimt er eigenlijk ook erg goed zelf weer op zonder hulp van het krukje dat ik neer had gezet.

Knap eigenlijk dat kindjes zo vlug en goed dingen kunnen leren.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 17:11:34 #193
81992 Githa
pi_45347659
Jordy kan fietsen op zijn driewieler welliswaar maar een paar slagen van het wiel, want dan is hij moe, maar het begin is er.
Ik ben zo trots! komt een beetje omdat ik helemaal niet had verwacht dat hij dat op deze leeftijd al kon.
Nu flink oefenen dan kan hij van de zomer lekker buiten fietsen
  zondag 14 januari 2007 @ 18:38:01 #194
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45350372
Jordy ow yeaaah

merlijn ook al zo;n klauterkonijn? wat heb ik een braaf dotje dan
  zondag 14 januari 2007 @ 20:59:38 #195
2565 Elegantly Wasted
can you handle me?!
pi_45355712
Jahaa, klimmende, klauterende, doorslapende, driewielende en op wc poepende kindjes

Lang niet geweest, maar hier gaat alles prima met Kady.

Ze is wel enorm éénkennig en net zo eigenwijs als dat ze groot is
Ze is echt een moederskindje. Wil het allerliefst door mij rondgesjouwd worden, bij mij op schoot zitten (helemaal als Glenn er zit) en als ik iets anders sta te doen, komt ze gewoon aan mijn broekspijpen hangen en jammeren. Volgens oma lijkt ze qua gedrag precies op haar moeder
Do you lead, or are you led?
Are you sure that you don't care?
pi_45357505
EW fijn dat het met Kady goed gaat.

Kim kan nu heel schattig dansen en doet het de hele dag. Ook lacht ze heel lief. Leuk om te zien hie dat telkens anders wordt.
Vanmiddag wezen fietsen en ze schaterde en gilde het uit van de pret.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 22:19:31 #197
81992 Githa
pi_45357568
Het is dus gelukt met fietsen Ingrid, fijn!
  zondag 14 januari 2007 @ 23:38:28 #198
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45360010
Jordy!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 15 januari 2007 @ 10:31:32 #199
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45365933
Evenstar, hoe is het nu met Arwen? Is ze iets meer tevreden nu ze af en toe cracker mag?
  maandag 15 januari 2007 @ 10:37:58 #200
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45366082
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar, hoe is het nu met Arwen? Is ze iets meer tevreden nu ze af en toe cracker mag?
de cracker stilt de honger niet maar is dat ze ook wat heeft als wij bijvoorbeeld eten zij wakker is, ze dan ook wat heeft.
In die zin helpt het goed, ze is niet meer gefrustreerd/giftig op zo'n moment

qua eten was het gisteren erg pet, 3 maal de helft van haar voeding laten staan snachts extra flesje gegevem dat dronk ze wel.
Vanochtend bleek de oorzaak ( denk ik) een luier van een kilo zwaar ongeveer en alles onder.
Het arme schaapje kon nu eindelijk eens poepen na een week natte scheetjes , en ipv 1 schepje medicijnen had ik er 3 gedaan dacht dan maar diarree.. maar zelfs dat niet eens, ze zat dus echt enorm verstopt het arme schaapje.

Morgen de passage foto , ben zenuwachtig
pi_45374554
Jordy die kan fietsen wowww wat voel je je dan trots als mama he

EW, wat fijn dat het zo goed gaat met Kady Sara is juist een echt papa's kindje Papa voor en papa na, het wordt nu wat minder (gelukkig), maar voor manlief was dat ook wel ff zwaar!

Ingrid, wat is leuk is dat he? Fietsen vind ik zelf ook altijd zo gezellig, dan legt Sara d'r knuistjes op mijn handen en stuurt ze ook, zit ze als een prinsesje op de fiets rond te kijken en te babbelen

Evenstar, wat zielig dat ze zo verstopt was .... Gelukkig is het er nu uit! Ik duim voor jullie voor morgen

Hier gaat alles een beetje zijn gangetje. Sara wordt ;s nachts wel wakker, maar een stuk later dan voorheen. Vanmorgen was het rond 5 uur, en toen heb ik haar bij ons in bed gelegd en heeft ze heerlijk dicht tegen me aan verdergeronkt. Zo lief, zo'n klein zuchtend mensje,met 1 handje op mij en 1 om Nijntje geklemd

Verder wil ik ook iedereen nog even bedanken voor de lieve woorden omtrent onze ziekenhuisavonturen
Sara
Merel
Ukje
  maandag 15 januari 2007 @ 15:56:45 #202
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45374858
Denk dat saartje weer even een ritme moet krijgen, maar er is dus zichtbaar verbetering
pi_45376203
quote:
Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Fuente het volgende:

Ingrid, wat is leuk is dat he? Fietsen vind ik zelf ook altijd zo gezellig, dan legt Sara d'r knuistjes op mijn handen en stuurt ze ook, zit ze als een prinsesje op de fiets rond te kijken en te babbelen
Erg leuk ja! Nu nog oefenen met buggy erbij. Eerst maar uitvogelen hoe dat werkt!

Jordy wat knap!

Evenstar zielig, maar het is er nu tenminste allemaal uit. Sterkte en suc6 morgen.

Mooi dat Saartje 's nachts later wakker wordt en dat het beter gaat.
pi_45385080
Heeft iemand nog een tip om Kim van de fles af te krijgen?
Dus voor sap, water, thee ed. Een tuitbeker of rietjesbeker lijkt ze niet te snappen. Ze gaat erop bijten en/of gooit ermee.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:41:22 #205
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45385420
oefenen in badje met een gewone beker , en ik zelf ben van mening dat kindjes zelf wel aangeven wanneer ze er aan toe zijn.
Wat je wel zou kunnen doen is bijvoorbeeld de pap in een tuitbeker met zachte tuit doen.
Arwen dronk zo haar pap wel uit tuitbeker, alleen voor haar is gewone flesvoeding of water door een tuitbeker funest als in stroom te snel = hoop kotsen en zuur
pi_45385627
Sara is inmiddels bijna 17 maand en vertikt het nog steeds om uit iets anders dan een fles te drinken. We blijven het maar gewoon proberen, aanbieden in een tuit, in een gewone beker, in een rietjesbeker, maar ze wil pertinent niet. Wij hopen dat ze binnenkort gewoon eens denkt 'hey, die beker is ook wel leuk!'.
Geen tips dus verder...
Sara
Merel
Ukje
pi_45386122
Amber wilde ook nooit drinken uit een tuitbeker of rietjesbeker als we thuis waren, maar zodra we bij iemand anders waren en er stond een andere beker op tafel dan die van haar, dan ging ze eruit drinken. Gewoon aan blijven bieden en geen gewone fles op tafel zetten.
Amber krijgt nu alleen nog een fles 's ochtends en 's avonds, de rest van de dag krijgt ze een tuitbeker.

Ik heb het idee dat Amber naar 1 slaapje gaat. Zaterdag en zondag heeft ze het ochtendslaapje overgeslagen en sliep ze 's middags. Vandaag heeft ze ruim 2 uur 's ochtends geslapen maar 's middags wilde ze niet. Mevrouw was mega chagarijnig, maar slapen echt niet hoor...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45387064
Merlijn drinkt alleen maar een rietjesbeker als hij zelf drinkt, samen drinkt hij goed uit een open beker, Het KDV heeft hem geleerd uit een open beker te drinken. Bij ons heeft hij een rietjesbeker waar hij veel uitdrinkt. Moet wel zeggen dat Merlijn eigenlijk thuis niets anders dan water drinkt, op het KDV krijgt hij af en toe sap. De rest drinkt hij nog bij mij.
pi_45388750
je hebt ook van die oefenbekers zoals deze misschien is dat wat?

Myhron drink hier uit, maar ook uit een tuitbeker, rietjesbeker, pakje met rietje, spaflesje met bidondop of een gewone open beker. Alleen melk krijgt ze 's morgens en 's avonds nog uit een flesje, meer voor de 'gezelligheid'.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_45388823
Ik heb ook zo'n oefenbeker. Doe er een heel klein beetje drinken in maar Amber zet hem aan haar mond en kiept m in een keer om... En dat herhaalt ze gewoon 1000x...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45390447
Die oefenbeker ben ik nog niet tegengekomen. Ondertussen wel 1 bij DA gehaald. Een ander soort oefenbeker, met handvat. Weet zo niet hoe die heet. Als ik eraan denk zal ik eens een foto maken. Uit mijn spaflesje met bidondop, wil ze wel altijd drinken. Maar daar komt dan in 1x teveel uit. Maar we blijven oefenen!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:58:27 #212
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45404408
Vicky misschien in badje oefenen er mee?

vanochtend vroeg op pad want Arwen moest naar het ZKH voor een passage foto:

lekker ontspannen te soezen in het zitje.
Op naar afdeling radiologie, waar we maar 5 minuutjes hebben gewacht en moesten we Arwen tot pampertje toe uitkleden.

Even in de wachtkamer met het kindje in de spiegel spelen
En toen kwam de ellende ..slangetje door de neus , had de assistent eerst te dun slangetje gepakt.. moest dus weer eruit kind overstuur, ik moest haar bij de elleboogjes vasthouden over haar hoofje zodat ze die niet bewegen kon.. en maar huilen..

Barium ingespoten, friemel friemel knip knip en nog meer gefriemel.
Op naar de 2e test..het in spuiten van water.. en daar kwam dus wel telkens omhoog..

laatste test deed de radioloog nog wat drukken, maar dat verliep allemaal goed.
papje werd uit het maagje gezogen zoveel mogelijk.Slangetje verwijderd
En toen haar flink geknuffeld en getroost,, mijn god wat was ze dapper ook al was ze hysterisch.. mijn lieve mooie dappere elfje.. wat een trots..

onderweg nara huis heeft ze nog geslapen, en duidelijk bedrukt verwerkte ze haar avontuur..
en ik zit nog steeds tegen mijn tranen te vechten.. ik moet sterk zijn voor mijn meisje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:00:51 #213
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45404477
Ah gossie, die één na laatste foto. Wat een verdriet. Zielig hoor dat ze al die onderzoeken met Arwen moeten doen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45404510
ah, dat ziet er naar uit zeg. gelukkig is het achter de rug evenstar. goed gedaan samen! wat is precies de bedoeling van zo'n foto eigenlijk, en wanneer krijg je er de uitslag van?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:03:01 #215
56471 pinquit
oh my lama!
pi_45404553
jezus ikm moest zomaar huilen bij de eennalaatste foto. wat ziet dat er vreselijk zielig uit zeg
wat een hel voor je kleine meisje

en evenstar, ga jij eens lekker janken das goed voor je sterk ben je toch wel hoor, dat spoelen je tranen niet weg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:11:20 #216
13151 crew  Rewimo
pi_45404806
Agossie, arm meiske, en arme jij, gewoon even lekker uithuilen hoor! Ik krijg al tranen in mijn ogen van die foto's, laat staan jij
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45404859
A gossie, Arwentje... Ook ik zit met tranen in mijn ogen..
Wat ben je dapper geweest kleine meid!!

Ennuhh Evenstar, laat die tranen maar gewoon even lekker gaan hoor!! Het is niet niets wat jullie allemaal door moeten maken!

Dikke van ons!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:13:40 #218
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45404889
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:01 schreef bixister het volgende:
ziet er naar uit, gelukkig is het achter de rug evenstar. goed gedaan samen! wat is precies de bedoeling van zo'n foto eigenlijk, en wanneer krijg je er de uitslag van?
De bedoeling van deze foto was te kijken of het anatomisch allemaal wel klopte bij het maagje/slokdarm.. omdat ze nog zoveel spuugde wilden ze toch weten hoe de verwerking etc. was.
Gedetailleerder hoor ik nog van de kinderarts die gaat me nog bellen ( weet alleen niet wanneer) maar wat de radioloog zo zag was dat het spiertje de maag portier zeg maar niet goed functioneert met name bij dunne vloeistof.
Afwachten dus, maar iig wel meer duidelijkheid waarom ze spuugt.
pi_45404961
't Arme kind, die rode wangen, ach gut..

Lekker uithuilen hoor evenstar, desnoods in de badkamer of zo
Variety is the spice of life
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:21:43 #220
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405130
Volgens mij moet ze hier nog overheengroeien en dat hopen we maar.. maar dr. schot die arts die al eerder begon over operaties e.d. heeft toen verteld dat met eerste jaar dat klepje normaal moet functioneren.. zo niet dat ze met anderhalf nog eens gaan kijken en is het dan nog dan de maag verplaatsen onder het middenrifje zodat er een soort betere maagportiertje gemaakt wordt.
Nu moet ik daar niet aan denken.. maar het speelt wel door mijn hoof.. niet tof

en door jullie loop ik nu te tranenstromen als een gek
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 14:22:38 #221
13151 crew  Rewimo
pi_45405166
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
en door jullie loop ik nu te tranenstromen als een gek
Goed zo, gooi het er maar lekker uit
pi_45405186
goed zo evenstar, laat ze maar lekker stromen hoor!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:29:17 #223
81992 Githa
pi_45405387
Ohw gos Arwen je bent een echte held!
Wat een vreselijk naar onderzoek is dat
Evenstar jij ook een want alles wat je kleine meid voelt, voel jij mee.

Wij zijn net bij de chirurg geweest, controle en kwestie spalk vergoeding.
Zijn handje ziet er goed uit over 3 maanden plannen we de volgende operatie, wat gaat dat snel hé
Wat betreft de verzekering, de chirurg had al een brief weggedaan, maar mocht het dan nog niet lukken wil ze ook wel persoonlijk contact opnemen met de verzekering. Ze vond het zelf erg vreemd en was er zelf van overtuigd dat het wel ging lukken, maarja dat is ze wel vaker maar ik hoop het met haar mee.

De orthopeet belt nog terug, die zijn in overleg
pi_45405455
Githa, wat fijn dat jordies handje er goed uitziet!! En over 3 maanden de volgende operatie al... dat gaat snel!!
Hoop dat de verzekering gewoon alles gaat vergoeden!!

Amber weet hoe ze de dvd, videorecorder en de tv aan moet zetten.... Gek kind...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:33:21 #225
81992 Githa
pi_45405524
neej neej, over 3 maanden de nieuwe plannen. Het kan best zijn dat het dan idd erg snel is, maar dan zit je idd al bijna 6 maanden verder sinds 6 nov.

Amber, slimme meid
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:35:32 #226
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45405609
Goed nieuws Githa
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_45405619
ahh oke... ik las het verkeerd..... ben neit echt wakker geloof ik
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:36:29 #228
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405632
Amber ondeugd ben je ook

Githa ik ga ontzettend hard voor jullie duimen over de vergoedingskwestie echt
en wat spannend over 3 maanden opnieuw plannen best eng hoor denk ik.

ennuh helden meet doen ?
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:40:34 #229
81992 Githa
pi_45405755
We worden nog ervaringsdeskundigen Evenstar
Nu zie ik er nogniet tegenop hoor, dat komt tegen die tijd wel, maaaaaaaar het zou ook wel eens zomaar de laatste operatie aan zijn handjes kunnen zijn dat klinkt wel heel erg mooi.
Natuurlijk is de kans ook erg groot dat er toch nog een vierde of eigenlijk zijn vijfde dan al operatie moet komen, maar het zou toch ook zomaar klaar kunnen zijn

Een helden meet ;') nou voor mij zijn alle kindjes helden hoor, want of het nu een ziekenhuis bezoek, een ongelukje op de trap, allergie of een langdurige verkoudheid is, ze ondergaan het toch allemaal maar wel even
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:43:30 #230
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45405856
iedereen is een held daarom ook de omdat je in meet topic had over meer meets
En wat zou dat mooi een laatste operatie.. ik hoop het zo enorm we gaan er gewoon met zijn allene kei hard voor duimen

en ach ja ervaringsdeskudige altijd handig zou danny ons daarvoor willen betalen
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 14:45:16 #231
81992 Githa
pi_45405910
Maar een meet is altijd gezellig

Tjah, alleen zijn er niet zoveel mensen die een beroep hoeven doen op een poly-syndactelie deskundige en de dingen die dat met zich meebrengt
pi_45406852
Evenstar wat zielig, vooral die 1 na laatste foto. Moest meteen weer aan Kims darmonderzoek denken.
Gelukkig is dat onderzoek nu achter de rug meid. Enne huilen mag best!

Githa, fijn dat Jordys hand e goed uitziet! Ik duim dat de verzekering het betaald!
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 16 januari 2007 @ 15:13:45 #233
95752 crew  Chell
Kluns
pi_45406930
Achgossie arme dappere Arwen. En dappere evenstar! Wel goed dat er straks duidelijkheid komt hoor!

En Githa wat een fijn nieuws van het handje
pi_45406960
Dat ziet er rot uit Evenstar
Doet me denken aan het inbrengen van de maagsonde bij Lis. Zo zielig voor die kleintjes.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 16 januari 2007 @ 16:17:13 #235
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45408843
Aggos Arwen.. wat ziet dat er naar uit zeg!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:24:18 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_45412918
och jezus arme Arwen dikke knuffel voor jullie
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator dinsdag 16 januari 2007 @ 19:33:59 #237
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_45415415
Evenstar de tranen staan in mijn ogen bij de foto's. Wat heb jij een dapper dapper meisje, en wat ben je zelf ook ontzettend sterk voor haar.

Githa, goed nieuws, fijn!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:39:13 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45415582
Aggos, die eennalaatste foto... Arm klein ding...
pi_45415596
Ach gos, Arwen

Vreselijk he dat gefrut en gepruts met die kleintjes. En je kan ze het ook niet uitleggen.....
ook voor haar mams.

[ Bericht 2% gewijzigd door DIGGER op 16-01-2007 19:40:41 (It is I, EW) ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:49:08 #240
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45420427
uhrm vraagje.. arwen wilt niet gaan liggen in bed.. ze slaapt overeindzittend .. ze zal best wel omvallen.. maar kan dit te maken hebben met navochtend? en gewoon ff laten of hoe of wat?
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 21:54:33 #241
13151 crew  Rewimo
pi_45420634
Kun je haar niet neerleggen als ze eenmaal vast slaapt?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:56:31 #242
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45420715
dat had ik geprobeerd.. wordt ze wakker.. wel goed te troosten maar gaat dan weer zitten.. misschien maar beter ff laten.. tis ook niet niks geweest..
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:59:19 #243
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_45420822
Ik zou 'r gewoon even lekker laten zitten als zij dat wil, evenstar

Ze heeft nogal een traumatische ervaring achter de rug vandaag..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:41:54 #244
62233 Jelief
ikke lief!
pi_45422303
Och evenstar, de tranen staan mij ook in de ogen bij die foto's.

Leg haar anders in de wandelwagen te slapen, riempjes vast dan kan ze er ook niet uit klimmen. Dekentje erover heen...
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:44:08 #245
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45422394
Evenstar, wat een rotdag. Ik krijg tranen van die foto's. En ik vind je zo''n stoere mama. Echt heel goed en sterk van je dat je haar zo vast kon houden. Natuurlijk moet het, maar ik zou het je zo niet nadoen. Een dikke zoen nog maar eens. Soms lijkt het zo vanzelfsprekend dat je kind niks heeft, maar dat is het niet.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 22:45:38 #246
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45422458
ze slaapt nu wel liggend maar erg verkrampt.. heb even dekentje er goed over gelegd.. een vers voor haar gezegd.. en gezegd dat we zo trots zijn en zoveel van haar houden..
even laten verwerken.. en morgen nog maar weer extra knuffelen en lekker laten spetetren in de wasbak ( vind ze leuk ) en lekekr kliederen met evrf gewoon alleen fijne leuke dingen doen.
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 23:17:03 #247
81992 Githa
pi_45423575
Evenstar, grote kans dat het met vanmorgen te maken heeft. Lekker laten doen, ze geven doorgaans zelf heel goed aan wat ze nodig hebben aan troost/steun.
Wel zou ik oppassen dat ze daar niet in doorslaat want daar is ze natuurlijk ook niet mee geholpen. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je wel de grenzen duidelijk moet aangeven. Ik liep daar met Jordy namelijk nogal tegenaan.
Die had ook duidelijk last van al die ziekenhuizen en had driftbuien e.d. Ik wist toen niet of ik hem nu moest troosten of toch zoals normaal op zijn donder geven.

Uiteindelijk heb ik daar een balans in gevonden, maar duidelijk is dat troost alleen niet altijd de beste optie is, terwijl dat eigenlijk het eerste is wat je wil doen omdat je zo goed kan voorstellen wat ze moeten voelen.
IS het nog een beetje duidelijk wat ik wil zeggen ?
pi_45424267
ja, dat is volgens mij altijd lastig. ook met minder heftige periodes van ziekzijn/narigheid: na een periode van ziekzijn gaat anna standaard aan de haal met de extra aandacht die ze kreeg. duidelijkheid blijven ze ook nodig hebben. sterkte ermee evenstar, hopelijk is ze het morgen alweer een beetje vergeten...
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:27:31 #249
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45463592
Ze was gisteren behoorlijk dwars voor haar doen, maar ook erg moe...
Echter ze blijft nog steeds rechtop zitten.
Ook met eten is het momenteel drama, vind het zo scheef een week terug had ze echt telkens die huilbuien van de honger.
de pap deed haar beter slapen en geen huilbuien meer.
Maar sinds paar dagen laat ze best wel wat staan en meer geven op ander tijdstip weigert ze, maar huilt wel van de honger weer soms.
Lastig allemaal.. vrijdag maar even met dietiste ook bespreken.
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:29:46 #250
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45463654
Misschien is haar maagje wat geirriteerd van het onderzoek Evenstar? Kan me voorstellen dat het dan even prettiger is om rechtop te blijven.
Is ze nu voorlopig van de vervelende onderzoeken af?
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:36:10 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45463802
Hmm dat zou wel het liggen verklaren ja ! ze is vannacht wel omgevallen , maar lag helemaal verkrampt in zit houding erg zielig ( hoewel het er stiekem ook wel komisch uitzag )
Wat betreft onderzoeken ik hoop het, ik hoop het echt.. mijn mamahartje heeft even tijd nodig om bij te komen
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:56:29 #252
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45464316
Ik hoop het echt voor jullie! Tipje, laat haar de volgende keer (die er hopelijk niet komt!) door een verpleegkundige vasthouden. Dan kun jij haar veiligheid bieden door d'r te aaien en tegen haar te praten enzo, en ben je niet degene die "meewerkt" aan dat wat haar pijn doet.
pi_45464504
Goede tip van Leah. Kinderen die thuis verpleegd worden krijgen voor de nare dingen om die reden vaak iemand van de thuiszorg op bezoek dacht ik.
Sterkte Evenstar Wat moeilijk zo
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 12:42:28 #254
81992 Githa
pi_45467744
In het ziekenhuis hadden ze zelfs een speciale onderzoek kamer zodat de kinderen geen hekel kregen aan hun bed/kamer.
Allemaal kleine dingen die grote gevolgen kunnen hebben.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:41:29 #255
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45492059
Ach jeetje Arwen toch! Wat ontzettend zielig Evenstar. Ik snap heel goed dat je daar van moet huilen.

Haai Fuente! Juul drinkt sinds kort alles uit een gewone beker. Melk, sap, water, alles. Al zijn we zelf nog wel eens makkelijk en gooien het in fles of tuitbeker, vooral de ochtendpap, lekker makkelijk met je slaaphoofd (ipv boterhammen smeren etc). Maarrr... als je echt wil dat Saar uit iets anders dan een fles gaat drinken, dan zit er maar 1 ding op ben ik bang.... gewoon geen fles meer geven. Dan moet ze wel!

Sorry meiden, ik heb niet echt meegelezen de laatste week of weken, het was zo vreselijk druk en hectisch in mijn leven. Wil alle kids wel even een knuffeltje geven! En alle moeders ook.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:44:06 #256
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45492156
En Githa en Bix! Man o man, jullie gaan ons al bijna verlaten! Hoop dat het goed gaat met jullie en de kolossale dreumesjes.
pi_45495170
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef renzell het volgende:
En Githa en Bix! Man o man, jullie gaan ons al bijna verlaten! Hoop dat het goed gaat met jullie en de kolossale dreumesjes.
en wij gaan ook over een klein weekje door naar 't volgende topic Wat gaat het hard he (insert weemoedige smiley)
pi_45497633
Haai Renz We gaan vandaag idd eens zonder fles proberen Gewoon een beker proberen weer
Thnx voor je tips! En hoe is alles met Juul?

Evenstar, wat een naar onderzoek was dat zeg, die foto's..... Dikke zoen voor jullie
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 08:11:05 #259
81992 Githa
pi_45497922
Wat een gezellige zwaai smileys

Hoe is het met Julius zijn voetje Renzell?...is dat eindelijk helemaal dicht

en Fuente, heeft Sarah al baad bij haar buisjes? en succes met die beker.

en Ladybos, Mirthe bijna 2 jij bent eerst aan de beurt ja!
en dan mogen Anna en Jordy ook bijna wat gaat dat hard hé, cliché...cliché
pi_45501459
Vanochtend keken we even naar Bumba en dan heb je zo'n item dat die man vraagt: een blauwe pinda (of iets anders), een roze pinda.. kennen jullie dat? En dan roepen die kindertjes neeeee!

Ik liep wat te rommelen dus gedachteloos riep ik 'neeee' . Dochter volledig overstuur, totaal over d'r toeren, niet te stoppen verdrietig.

Zo sneu!! Ze begreep me totaal verkeerd. Voortaan maar niet meer doen.
Variety is the spice of life
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')