Ooh ik ben helemaal opgeluchtquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:28 schreef Githa het volgende:
Nu al terugWAUW! goed hé
Sara je bent idd een heldvast een opluchting dat je dit gehad hebt Fuente.
Ja, het is wat familie/ziekenhuizen/begrafenissen betreft echt even een goed drama hier. Kort: de oom van manlief is overleden, mijn schoonmoeder is opgenomen met vermoedelijk darmkanker, manlief is aan het aanklooien met zijn holten, Sara buisjes enz. Echt even doorbijten hier, maar komt wel goed.quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:29 schreef bixister het volgende:
fuente, fijn dat 't achter de rug is. en wat een 'gezellige' bedoening daar in 't ziekenhuis met al die familie. hopelijk herstelt ze snel van de ingreep.
We hebben inderdaad afgesproken dat sowieso komende nacht nog gewoon een wakkere nacht mag zijn, en dat we morgen weer echt ritme gaan bouwen. Wat wel leuk is, is dat ze nu echt zelf gaat aangeven als ze naar bedje wil. Dat gaat ze voor de deur bij de trap staan, moeten wij die opendoen, dan klimt ze zelf de trap op (met ons erachter natuurlijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 10:31 schreef Githa het volgende:
Misschien moet ze wel eerst haar ritme terug zien te krijgen, ze is natuurlijk wel een beetje gewend om zo vaak wakker te zijn, maar dat gaat vast goed komen.
Kim helpt ook met de was, maar dan juist de schone, opgevouwen was uit de mand halen en overal heen te smijten.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:25 schreef Jelief het volgende:
Emma helpt trouwens steeds met de was, in de wasmachine doen en in de droger doen, er uit halen.Al gaat dat ook wel eens fout dan gaan vieze dingen de droger in of schone opgevouwen was in de wasmachine
Sara hopelijk is je oren-ellende nu voorbij. Fuente sterkte met alle andere sores en niet te streng zijn voor Sara de eerste nachten hoor! Narcose is een raar goedje.quote:Op woensdag 10 januari 2007 20:51 schreef Wennie het volgende:
Ingrid, RobinTobias doet dat ook!En vervolgens kruipt hij zelf de mand in
![]()
Ze mag nu alleen neocate + rijstebloem en medicijntjesquote:Op vrijdag 12 januari 2007 21:55 schreef Leah het volgende:
Evenstar, even een vraag, zodat ik beter mee kan denken. Wat mag Arwen nu eigenlijk allemaal niet? Ik weet dat je het al vaker gepost hebt, maar ik weet het niet precies meer.
En mag ze dan zoveel komkommer als ze wil, bijvoorbeeld, of is dat ook nog aan hoeveelheid gebonden?
de cracker stilt de honger niet maar is dat ze ook wat heeft als wij bijvoorbeeld eten zij wakker is, ze dan ook wat heeft.quote:Op maandag 15 januari 2007 10:31 schreef Brighteyes het volgende:
Evenstar, hoe is het nu met Arwen? Is ze iets meer tevreden nu ze af en toe cracker mag?
Erg leuk ja! Nu nog oefenen met buggy erbij. Eerst maar uitvogelen hoe dat werkt!quote:Op maandag 15 januari 2007 15:47 schreef Fuente het volgende:
Ingrid, wat is leuk is dat he? Fietsen vind ik zelf ook altijd zo gezellig, dan legt Sara d'r knuistjes op mijn handen en stuurt ze ook, zit ze als een prinsesje op de fiets rond te kijken en te babbelen![]()
De bedoeling van deze foto was te kijken of het anatomisch allemaal wel klopte bij het maagje/slokdarm.. omdat ze nog zoveel spuugde wilden ze toch weten hoe de verwerking etc. was.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:01 schreef bixister het volgende:
ziet er naar uit, gelukkig is het achter de rug evenstar. goed gedaan samen! wat is precies de bedoeling van zo'n foto eigenlijk, en wanneer krijg je er de uitslag van?
Goed zo, gooi het er maar lekker uitquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:21 schreef _evenstar_ het volgende:
en door jullie loop ik nu te tranenstromen als een gek![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef renzell het volgende:
En Githa en Bix!Man o man, jullie gaan ons al bijna verlaten!
Hoop dat het goed gaat met jullie en de kolossale dreumesjes.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |