abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:36:10 #251
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45463802
Hmm dat zou wel het liggen verklaren ja ! ze is vannacht wel omgevallen , maar lag helemaal verkrampt in zit houding erg zielig ( hoewel het er stiekem ook wel komisch uitzag )
Wat betreft onderzoeken ik hoop het, ik hoop het echt.. mijn mamahartje heeft even tijd nodig om bij te komen
Engaging Infinite Improbability Drive..
  donderdag 18 januari 2007 @ 10:56:29 #252
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_45464316
Ik hoop het echt voor jullie! Tipje, laat haar de volgende keer (die er hopelijk niet komt!) door een verpleegkundige vasthouden. Dan kun jij haar veiligheid bieden door d'r te aaien en tegen haar te praten enzo, en ben je niet degene die "meewerkt" aan dat wat haar pijn doet.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_45464504
Goede tip van Leah. Kinderen die thuis verpleegd worden krijgen voor de nare dingen om die reden vaak iemand van de thuiszorg op bezoek dacht ik.
Sterkte Evenstar Wat moeilijk zo
  † In Memoriam † donderdag 18 januari 2007 @ 12:42:28 #254
81992 Githa
pi_45467744
In het ziekenhuis hadden ze zelfs een speciale onderzoek kamer zodat de kinderen geen hekel kregen aan hun bed/kamer.
Allemaal kleine dingen die grote gevolgen kunnen hebben.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:41:29 #255
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_45492059
Ach jeetje Arwen toch! Wat ontzettend zielig Evenstar. Ik snap heel goed dat je daar van moet huilen.

Haai Fuente! Juul drinkt sinds kort alles uit een gewone beker. Melk, sap, water, alles. Al zijn we zelf nog wel eens makkelijk en gooien het in fles of tuitbeker, vooral de ochtendpap, lekker makkelijk met je slaaphoofd (ipv boterhammen smeren etc). Maarrr... als je echt wil dat Saar uit iets anders dan een fles gaat drinken, dan zit er maar 1 ding op ben ik bang.... gewoon geen fles meer geven. Dan moet ze wel!

Sorry meiden, ik heb niet echt meegelezen de laatste week of weken, het was zo vreselijk druk en hectisch in mijn leven. Wil alle kids wel even een knuffeltje geven! En alle moeders ook.
  donderdag 18 januari 2007 @ 22:44:06 #256
105888 renzell
pi_45492156
En Githa en Bix! Man o man, jullie gaan ons al bijna verlaten! Hoop dat het goed gaat met jullie en de kolossale dreumesjes.
pi_45495170
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef renzell het volgende:
En Githa en Bix! Man o man, jullie gaan ons al bijna verlaten! Hoop dat het goed gaat met jullie en de kolossale dreumesjes.
en wij gaan ook over een klein weekje door naar 't volgende topic Wat gaat het hard he (insert weemoedige smiley)
pi_45497633
Haai Renz We gaan vandaag idd eens zonder fles proberen Gewoon een beker proberen weer
Thnx voor je tips! En hoe is alles met Juul?

Evenstar, wat een naar onderzoek was dat zeg, die foto's..... Dikke zoen voor jullie
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  † In Memoriam † vrijdag 19 januari 2007 @ 08:11:05 #259
81992 Githa
pi_45497922
Wat een gezellige zwaai smileys

Hoe is het met Julius zijn voetje Renzell?...is dat eindelijk helemaal dicht

en Fuente, heeft Sarah al baad bij haar buisjes? en succes met die beker.

en Ladybos, Mirthe bijna 2 jij bent eerst aan de beurt ja!
en dan mogen Anna en Jordy ook bijna wat gaat dat hard hé, cliché...cliché
pi_45501459
Vanochtend keken we even naar Bumba en dan heb je zo'n item dat die man vraagt: een blauwe pinda (of iets anders), een roze pinda.. kennen jullie dat? En dan roepen die kindertjes neeeee!

Ik liep wat te rommelen dus gedachteloos riep ik 'neeee' . Dochter volledig overstuur, totaal over d'r toeren, niet te stoppen verdrietig.

Zo sneu!! Ze begreep me totaal verkeerd. Voortaan maar niet meer doen.
Variety is the spice of life
pi_45501706
haha nebelung, toch slim van je dochter dat ze de betekenis van 'neeeeh!' zo goed begrijpt.

renzell, de tweede verjaardagen naderen inderdaad met rasse schreden, wat gaat dat snel he! maar ik vind anna ook al best een peutertje dus 't voelt niet als te vroeg ofzo. ik vind 't wel leuk dat ze al zo goed mee kan doen met alles en ook al kan ze 't soms niet dan doet ze toch dappere pogingen. zo zat piet vanmorgen in over de vogels, of die nog wel genoeg bomen hadden nu na de storm. en dan roept anna meteen 'ik ook vogel!'. haha ik moet zo lachen hoe mevrouw overal haar duiten in zakjes poogt te doen.

ze lijkt helaas wat last te hebben van haar oren, we zijn driftig aan 't neussprayen om te voorkomen dat 't erger wordt. ze is al weken snotterig. en vannacht is ze 2x een uur wakker geweest. ze is dan wel redelijk vrolijk, zolang ze bij ons mag liggen, maar slapen ho maar. hopelijk slaapt ze vanmiddag wat bij.
pi_45502530
Met Sara's oortjes gaat het heel goed! Ze slaapt sinds 4 nachten door, alleen gisteravond was ze heel even wakker, maar ze had erge dorst dus dat zal daarvan geweest zijn. Ze hoort echt beter, ze begint veel meer woorden te zeggen. Vanmorgen heeft ze Bumba met papa gekeken en nu roept ze telkens 'boeba', zo leuk! Het is wel zoeken naar een ritme, ze lijkt wat sneller moe, 1 slaapje redt ze eigenlijk net niet, maar 2 slaapjes wil ze ook niet, met als gevolg dat ze om 18:30 in bed ligt, en om 6:30 weer wakker is

Och Nebelung wat zielig, maar dat kan gebeuren toch? Och ik zie het helemaal voor me...

De verjaardagen komen inderdaad al weer dichter bij voor veel mensen hier! Het gaat inderdaad superhard, in dit jaar gaan ze echt van baby's naar mensjes, zo lijkt het....

Bix, hopelijk valt het mee met Anna d'r oortjes en knapt ze snel op

Overigens was het beker/tuitbeker idee weer geen succes hier. Sara heeft de bekers drinken omgekieperd (hoewel ze met een beker van ons precies weet hoe het moet, ze heeft dezelfde beker maar ze wil er niet van drinken) en de tuitbeker liep ze wel mee rond, maar drinken ho maar. Net voor haar dutje toch maar een fles gedaan, anders zit ze zo lang zonder...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:32:14 #263
105888 renzell
pi_45503035
LadyBos; ja, jij ook al met die grote madam van je! Wat een mooie foto's zag ik trouwens laatst voorbij komen!!!

Leuk Bix, dat Anna al echt zo'n peutertje is. Zo ziet ze er ook echt uit vind ik, als ik de foto's bekijk, zeker nu ze af en toe die staartjes in heeft.

Ik vind Juul ook zo groot. Echt in niets, maar dan ook niets meer baby-achtig. En ook letterlijk groot, formaatje flinke peuter zeg maar. Maar nog wel steeds met zo'n lekkere dikke babybuik...

Githa; Juul z'n voetje is helemaal dicht!!! Fijn vind ik het! Hij kan nu ook z'n nieuwe laarsjes aan.

Ik zal echt snel proberen ook weer eens wat foto's te plaatsen, maar door een computercrash een poos terug, ligt dat hele programma eruit. En aangezien ik zo'n digibeet ben, moet ik vriendlief daarvoor weer aan zijn vestje trekken....

Fuente; fijn dat het goed gaat met Saar haar oortjes! Ben echt blij dat te horen. Ha ha, wel jammer dat de bekertruc niet werkte, maar inderdaad.... vroeg of laat (of later..) zal ze er toch aangaan. Ik denk dan maar gewoon: blijven proberen zonder er druk op te leggen. Dan gebeurt het wel een keer. Of niet, en dan staat ze op haar 16de in de buurtdisco een bessen-jus weg te tikken uit een aventflesje....
pi_45503167
renzell, als de foto's zelf maar niet verloren gegaan zijn bij de crash!
op die foto's van julius met maria vond ik 'm ook al een hele bink. en wat een prachtkind!
en hoera voor z'n voet!

fuente heerlijk inderdaad dat de buisjes zo'n goed effect hebben. hopelijk blijven ze voorlopig goed zitten.
pi_45503193
@ Fuente!

Bar had onlangs in het mod topic iets gevraagd over je sig!

Wellicht even PM sturen naar haar

edit

[OUD] Mod topic

(pagina 4 van het laatste gesloten modtopic).

sorry voor mijn bemoeimodus

[ Bericht 42% gewijzigd door MarjoleinA op 19-01-2007 12:45:34 ]
BlaBlaBla
  vrijdag 19 januari 2007 @ 12:42:02 #266
105888 renzell
pi_45503320
Wel een paar Bix, helaas. Gelukkig had vriendje net de week daarvoor een back-up gemaakt van het meeste materiaal. Godzijdank!!!
pi_45503624
Och Arwen, lief elfje....
pi_45503817
Renz, wat balen van je computer! Wel fijn dat vriendje net een backup gemaakt had! En wat fijn dat Juul zijn voetje dicht is!!

Fuente, fjin hoor dat de buisjes hun werk blijken te doen!!

A gos Nebelung... maar tis wel herkenbaar hoor.. Als ik iets te hard nee zeg bj Bumba trekt Amber een pruillipje. Amber gaat wel steeds zwaaien zodra die 2 rupjes in beeld komen

Annatje, niet ziek worden hoor!!

Jeetje zeg, die 2e verjaardagen komen idd heel dichtbij.. Wel leuk hoor jarig zijn

Amber heeft volgens mij last van doorkomende kiezen. Dunne poep, ze huilt af en toe ineens heel hard om niets, trekt aan haar oren, stopt haar vingers in haar oren en mept met een balletje of een autotje tegen haar hoofd
Ze is ook nog eens flink verkouden en daar moet ze nu ook weer onwijs van hoesten.. aarrggh wanner houdt dat hoesten eens op..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45531689
Bumba, dat is toch een clown? Ben nog niet op de hoogte.
Kim vind babytv leuk en voetballen. En rockmuziek en andre rieu.

Amber Gisteren had Kim last van haar 2e kiesje, die is half door. Ineens gillen en tegen haar mondje aan slaan. Verder weinig last gelukkig. Wel vaker poepen een dag, maar wel gewone poep.
pi_45539068
Kiezen nog steeds niet door hier...

Zijn vanmiddag naar Kidsplayground geweest. Amber heeft zich weer heeeerlijk vermaakt.. Ze viindt het zo leuk daar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 19:00:55 #271
81992 Githa
pi_45539644
Vanmiddag hele gave nieuwe kleren gekocht voor onze kleine reus. Men! wat groeit hij hard.
Hij schiet letterlijk en figuurlijk uit al zijn kleding en we hebben pas schoentjes maat 24 gekocht en vandaag in de schoenenwinkel bleek dat hij al toe was aan maat 25 25 al!!!
Voor alle zekerheid de binnenkant van zijn huidige schoen ook eens opgemeten en het klopt toch echt. Hij zat er op een milimeter na nog niet tegenaan, dat kan dus echt niet.
Natuurlijk konden we nergens leuke en passenden schoentjes vinden in maat 25 dus van de week nog maar eens op pad
pi_45545043
het kan hoor. piet kreeg met z'n tweede verjaardag al schoenen in maat 26. vond ik toen ook zo idioot. en hij kreeg ze zelfs al een paar weken van te voren omdat ie ze echt nodig had. anna zit ook al tussen 24 en 25 in.

ingrid, hier een bumba'tje voor jou:

en een rieutje voor kim.
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 21:47:01 #273
81992 Githa
pi_45545115
Echt Bix?...ik vind het zó hard gaan, maar goed hij heeft ze toch echt nodig dus dan maar opzoek.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:52:32 #274
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_45545252
Het eerste paar schoentjes voor Tobias is in maat 20, dat vind ik al groot!
Het lijkt erop of alle kiezen tegelijk doorkomen, hier ook al iemand die met de kiezen bezig is. En met nachtmerries arm kind.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  † In Memoriam † zaterdag 20 januari 2007 @ 21:54:40 #275
81992 Githa
pi_45545301
Ach gos, nachtmerries zijn zo zielig...
Je kunt het allemaal nog niet zo goed uitleggen en zij ook niet aan jou.

Maatje 20, dat voorspelt wat
Jordy's echte eerste stappers waren in maat 21, maar dan tel ik niet die soft zooltjes mee enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')