quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:59 schreef Daniel.J het volgende:
En Saddam was eigenlijk best wel liev @ zijn executie
Demoniseren is zo 2006 en Truth blijft gewoon een goed subforum.
Al missen we allemaal Iteejer wel een beetje dus allemaal even tegelijk!
![]()
moment, dit word een goed duits topic.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Dromenvanger het volgende:
We all fuck America, America uber fuck.
Gebeurt mij ook 10 keer per dagquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Normalneo het volgende:
pff..ik ben even de weg kwijt surry
Schijnt een of ander spel te zijn, na een blik op google geen idee hoe het werkt tho.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Normalneo het volgende:
was ist das? @ mirage
Pas maar op Miragequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Mirage het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Ik heb vanmiddag mijn laptop om zeep geholpen (nee niet opzettelijk !!), gelukkig doet hij het inmiddels weer.
Verder heb ik lekker wat voor mijzelf gekocht
Omalphalet
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Mirage het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Ik heb vanmiddag mijn laptop om zeep geholpen (nee niet opzettelijk !!),
quote:gelukkig doet hij het inmiddels weer.
quote:
Jij wilt potjes in je hokkie zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef sararaats het volgende:
geen zin in een orgie
uitleg van het spelquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Normalneo het volgende:
was ist das? @ mirage
Net als jodenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline
Morgen om 1400 afspraak en ik slaap me uit tot 10:00 of 12:00
Eerst nog ff muziek
Alle moslims zijn baardendragers, allemaal stinken ze naar oude zooi. Wie wilt nog met ze praten, ze ruiken naar stront in de wei.
Jij bent toch een vrouw van staalquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
uitleg van het spel
http://www.satori-newage.nl/id29.htm
Het is een middel waarmee je meer inzicht in jezelf kan krijgen, je motivaties en die van anderen.
Je zal je partner en (enkele bewust gekozen) vrienden beter leren kennen, je kan er banden mee versterken.... en het kan heerlijk (constructief!) confronterend zijn denk ik.
Daarnaast is alleen al hoe het eruit ziet en de symboliek die erin verwerkt zit prachtig![]()
![]()
Het is alleen behoorlijk zwaar, dus niet kopen als je nog een hele middag wil winkelen. (Ik gok een kilootje of 10 ?)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas maar op Mirage
Straks gaan de Moslims op Bedevaart jou nog stenigen omdat ze je zien als duivel![]()
En de Christen-Joden en de Anti-Christenen en de Egyptenaren.quote:
Voelde jij de pijn niet van die stenigingquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
een katholieke mevrouw heeft mij al voor Duivelsjong uitgemaakt toen ik nog een schattig mini miragetje was
![]()
Been there
nee, ben gewoon niet in de mood voor vieze praatjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij wilt potjes in je hokkie zeker
quote:Ik voel ze soms gewoon stenen gooien op mijn borst, en dan moet ik weer vicks snoepjes innemen. Ze proberen je gewoon kapot te maken
Doe je bestquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:23 schreef Normalneo het volgende:
lekkere witte sportsokken!
ach, het arme mens zag de dingen waarschijnlijk niet zo goed meer....quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Voelde jij de pijn niet van die steniging
Ik voel ze soms gewoon stenen gooien op mijn borst, en dan moet ik weer vicks snoepjes innemen. Ze proberen je gewoon kapot te maken
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze proberen van alles.
Krijg je klokslag 02:00 10 dagen achter elkaar een gigantische diarree aanval en dan weet je weer dat de moslims bezig zijn![]()
Om maar te zwijgen over ingegroeide kontharenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
ach, het arme mens zag de dingen waarschijnlijk niet zo goed meer....
de okselharen die zowel van voren als van achteren centimeterssssss onder haar oksels uitkwamen belemmerden haar gezichtsveld waarschijnlijk
Ik laat je bijkomen en ga zo offline, ik ga de duivel spelen in bed.quote:
en jij die als klein miragetje met een scheermes achter haar aanrende....quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
ach, het arme mens zag de dingen waarschijnlijk niet zo goed meer....
de okselharen die zowel van voren als van achteren centimeterssssss onder haar oksels uitkwamen belemmerden haar gezichtsveld waarschijnlijk
Het gaat me om die 500,000 moslims die op bedevaart gaan en daar de duivel stenigen. Net zoals 500,000 crhisten-honden naar de paus gaan kijkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:29 schreef Normalneo het volgende:
ohw wacht als je persoonlijk een moslim kent heb je niet zo'n grote..PIEP!
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:31 schreef Daniel.J het volgende:
Manchmal seines auch nettes, ein junges Mädchen zu haben, weil sie einen dichten Esel haben, und sie können Bleistifte einfügen und können sagen, dass sie erschrocken sind, berühren dann alte Männer ihr willees.
Nicht sorgt sich, dass die Muslime alle Deutsch verstehen können, weil sie nazistisch sindquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef Normalneo het volgende:
ik denk dat die mensen jou nog niet hebben horen spreken..anders hadden ze dat nooit gedaan..misschien moeten we in Engels verdergaan? of is dit forum vertaald?
weer zo'n kutopmerkingquote:Nicht sorgt sich, dass die Muslime alle Deutsch verstehen können, weil sie nazistisch sind
geen idee hoe jij het bedoeld (of jij een ban bedoeld of de toorn van een hogere macht).quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:48 schreef Normalneo het volgende:
dit is wel ouwehoer, maar je kunt te ver gaan..wat betrefd religie toon je geen enkel respect..dat interesseerd je waarschijnlijk geen flikker, maar ik zou maar uitkijken wat je zegt omdat niet alles vrijblijvend gezegd kan worden
dat is niet de juiste vertaling hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:46 schreef Normalneo het volgende:
ik kan wel een beetje duits..ik zal het even vertalen:
[..]
weer zo'n kutopmerking
quote:
quote:alsjeblieft... geen ongeveer een soort Duits
en
Dromenvanger, bijna iedereen is haatdragend en gek vandaag de dag.
laten we daar alsjeblieft niet aan meedoen.![]()
quote:En straffen ? Mensen straffen zichzelf wel.
Mwoah... af en toe schenkt het wel voldoening, heel eerlijk gezegdquote:Denk jij dat je gelukkig bent als je constant anderen beoordeelt, veroordeelt en naar doet tegen andere mensen ?
Ik denk het niet.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nuff said
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Mwoah... af en toe schenkt het wel voldoening, heel eerlijk gezegd
. Alleen niet in deze zin
sorry, maar ik begrijp jou posts niet zo goedquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:00 schreef Normalneo het volgende:
gaan we hier nu echt een discussie over beginnen..ik denk dat sommige mensen maar eens na moeten denken tegen wie ze wat zeggen
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:57 schreef Mirage het volgende:
[..]
welk deel van het verschil tussen constant en af en toe begrijpt u niet ?
![]()
en natuurlijk moet je af en toe lekker generaliseren en heerlijk schoppen.
Af en toe moet je uitschreeuwen dat alle mannen onbetrouwbare egoisten zijn.
Af en toe moet je uitschreeuewn dat al die stomme katholieken even hypocriet zijn (als je oudtante voro de zoveelste keer gekwetst wordt door de kerk en haar leden)
en af en toe moet je even uischreeuwen dat ieder mens compleet geflipt is.
Als je jezelf na een poosje maar weer een schop geeft en je bewust bent van dat je even heerlijk aan het zwelgen bent geweest.
Niet te persoonlijk opvattenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:17 schreef Normalneo het volgende:
k extreem zijn kun je ook op andere fronten zoals creativiteit, maar niet met zoiets zwaks..ik vond het echt ff weer eens waardeloos..ben ik trots op die pik omdat hij zijn peuken heeft weggegooid. Begint een andere PIEP met denegerende opmerkingen..
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:47 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Zeg, ook hier in Ouwehoer gaan we niet op de persoon spelen he![]()
![]()
Wat hebben jullie vanavond zeg![]()
De een na de ander vind het blijkbaar nodig om elkaar of iemand voor ik weet niet wat uit te maken!
Het zal toch niet zover komen dat ik zelfs Ouwehoer moet sluiten he![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:24 schreef Normalneo het volgende:
kun je een slofje komen brengen ?
waar sloeg dit op man?quote:Nicht sorgt sich, dass die Muslime alle Deutsch verstehen können, weil sie nazistisch sind
Was een sarcastisch flauwe reply op dromenvanger kom op zegquote:
nee.... daar koop je doorgaans kleding. Die andere dingen koop je bij de juwelier.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:32 schreef Daniel.J het volgende:
Ik bedoel, wanneer ik in de kledingwinkel sta koop ik toch ook geen kettingen en ringen, ben toch geen neger
ik meen het oprecht:quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:35 schreef Normalneo het volgende:
als je het meent dan vind ik het prima
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
nee.... daar koop je doorgaans kleding. Die andere dingen koop je bij de juwelier.
Ik heb heeeel af en toe wel eens vlechtjes. Ben ik nou een apin?![]()
Mooi, want anders stuur ik mijn breeeeeede zoon effe op je af. Da's namelijk de koning van Negertjeslandquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:41 schreef Daniel.J het volgende:
[..]Ik vind negers wel aardig.
(vooral op een broodje met jam! haaa!)
nee hoor grapje.
Negers zijn alleen maar donker omdat ze in de zonnige werelddelen generaties lang hebben rondgesprongen , anders waren het net zulke varkenkleurige kale ratten als de westerse mens
Ik denk dat de anderen nu een jihad aan het voorbereiden zijn, kan het ze niet kwalijk nemen, ik ben een monster. (zon grote met klauwen die met de ene klauw de zon probeert kapot te krabben terwijl ik met mijn andere klauw kinderen in 2en knijp)quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:37 schreef Normalneo het volgende:
in mijn geval dan..de rest..ik weet niet of die reageren..zal ik even vragen..nee doen ze niet..
Die kamehamehaaaa ik zo door de ramenquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mooi, want anders stuur ik mijn breeeeeede zoon effe op je af. Da's namelijk de koning van Negertjesland![]()
Joden daarintegen....quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:41 schreef Normalneo het volgende:
ok als ik het maar denk(reactie op twee hierboven)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:45 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Die kamehamehaaaa ik zo door de ramen
stuur dus maar niet.
Toevalquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doorgaans kijkt ie mensen ook alleen maar dood hoor. Zo
. Net als tha mamma
Metro was vanochtend onlien hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:55 schreef senesta het volgende:
hallo allemaal!
Is het hier nog een beetje gezellig?
Is metro al gespot vandaag?
Was benieuwd hoe het met hem gaat.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:55 schreef senesta het volgende:
hallo allemaal!
Is het hier nog een beetje gezellig?
Is metro al gespot vandaag?
Was benieuwd hoe het met hem gaat.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]met mij gaat het goed hoor. Met jou ook alles goed??
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:17 schreef nokwanda het volgende:
Je bent me er ook een, Senesta.
Kwam je vragen: is het hier een beetje gezellig? Ik zei nog: nu jij komt wel. En toen was je weg
Die arme Daniel moest wel een monoloog aangaan want die wilde nog even kletsen hier.
Goeiemorgen allemaal.
Tja wel redelijk, gister bessensap gekocht (quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:58 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen, met mij gaat het goed hoor.![]()
Hoe gaat het met je mond?
Ooh dat is mooiquote:Op donderdag 4 januari 2007 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja wel redelijk, gister bessensap gekocht () en zendium tanpasta. Tis gewoon een brandblaar blijkt achteraf
dus het was niet zo handig om die tot 2 keer toe door te prikken
maar het ziet er nu gunstig uit, hij schrimpelt helemaal in elkaar
Heb je nu een schrompellip?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Tja wel redelijk, gister bessensap gekocht () en zendium tanpasta. Tis gewoon een brandblaar blijkt achteraf
dus het was niet zo handig om die tot 2 keer toe door te prikken
maar het ziet er nu gunstig uit, hij schrimpelt helemaal in elkaar
denk combinatie van opengebeten lipje (dun velletje dus) en sigaret roken of iets heets drinken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:01 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooh dat is mooi![]()
Maar hoe kom je daar nou aan een brandblaar?
quote:
En ik me toch steeds af heb zitten vragen; wat is er dan met zijn hond?quote:Op donderdag 4 januari 2007 09:58 schreef senesta het volgende:
[..]
![]()
Goedemorgen, met mij gaat het goed hoor.![]()
Hoe gaat het met je mond?
Ik geloof dat jij gisteren echt niet goed hebt gelezen !quote:Op woensdag 3 januari 2007 23:09 schreef Normalneo het volgende:
jij zegt dat je af en toe ff "lekker" moet generaliseren en so on..
en dat als je jezelf ff een schop geeft het allemaal wel weer k is..
ik snap dat niet..ik begrijp wel dat iedereen dit op zijn eigen manier doet, maar sommige dingen hoef ik niet te pikken..ook al ben ik geen moslim..het gaat mij om het "haat zaaien" in het openbaar..zoals op internet bijv. Ook al is dit heel klein om te praten dit forumpje..dat maakt niet uit..ik heb gewoon dit verzoek al eerder een keer neergelegd..ik vind persoonlijk dat je een beetje respect moet hebben voor mensen(groepen) die misschien sommige zaken nog niet weten..daar kunnen ze immers niks aan doen..
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:05 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij gisteren echt niet goed hebt gelezen !
Beter lezen Mirage
Stoppen met roken zie ik als grootste overwinning tot nu toequote:
En of ik gezond ga wordenquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:23 schreef Daniel.J het volgende:
Je kunt het DV, en je gaat het doen.
Onthoud: Roken is een parasiet, je gaat nu gezond worden, de parasiet gaat eruit DV.
Ik heb voor het tandvlees een massage stand op mijn electrische tandenborstel. hoewel ik toch het tandvlees met de hoogste stand poets. Maar ik ga voortaan 2 minuten met massage stand poetsen bij het tandvlees.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:13 schreef nokwanda het volgende:
Poets je tandvlees niet weg. Gladde tanden zijn wel tof. maar als je de opperhuid van je tandvlees ook weggepoetst hebt, samen met de aanslag, dan voelt het echt wat minder
Dankjewel, de pagina is geopend en ik zal eens een blik werpen erop, is wel okey om te weten hoe je eigen lichaam werktquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef nokwanda het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ademhaling_(mens)
Of ben je de half gewiekste wortelquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:32 schreef sararaats het volgende:
ik ben de banaan zonder naam
hahahahaha
sorry, spelletje van Loes en Jaan
nee meneertje, de banaan onder naamquote:Op donderdag 4 januari 2007 17:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Of ben je de half gewiekste wortel
Een banaan heeft toch altijd geen naam en heet toch altijd banaan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:43 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee meneertje, de banaan onder naam
moest eigenlijk de tovenaar zonder naam zijn maar ik maakte er een banaan van
is een geweldig spel
tovenaar Hatsjie
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeez wat posten jullie snel....
als ik naar die longen kijk krijg ik zin in een fricandel speciaal ????!!!
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeez wat posten jullie snel....
als ik naar die longen kijk krijg ik zin in een fricandel speciaal ????!!!
doe me er dan maar 2.... op een broodje graag... met uitjesquote:Op donderdag 4 januari 2007 18:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]Dergelijke longen zitten daar ook vast wel in verwerkt
Pfff, toen ik op mijn 13de begon met roken stikte ik er ook haast in hoor. Ik weet nog dat ik het gewoon wilde om net zo te zijn als mijn vriendinnen en vond dat ik maar even door de zure appel heen moest bijten.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Wat mij betreft mogen ze die 2 longen op alle pakjes zetten, confrontreren die rokers. Laten inzien waar ze mee bezig zijn.
En dan een pompje meeleveren bij ieder pakje, en dan mogen ze even aan het pompje zuigen en dan krijgen ze het gevoel dat ze stikken. Efficient bij beginnende rokers.
Know what you are doing. Weet wat je te wachten staat
quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:58 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
doe me er dan maar 2.... op een broodje graag... met uitjes![]()
![]()
hoest met jullie?
komt door die rooklongenquote:
Ik begon ook met roken omdat ik vrienden zag roken, ik wilde het uitproberen en de eerste week was het goor. Maar ik bleef doorgaan en doorgaan en ik wende eraan en ik wende eraan. Totdat het een gewoonte werd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 18:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Pfff, toen ik op mijn 13de begon met roken stikte ik er ook haast in hoor. Ik weet nog dat ik het gewoon wilde om net zo te zijn als mijn vriendinnen en vond dat ik maar even door de zure appel heen moest bijten.
Had zelf het idee dat ik groen zag van misselijkheid.
En toch ging ik door.
jij rookt normaal wel als je slaapt?quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:51 schreef nokwanda het volgende:
Net zomaar een heel uur niet gerookt.was op de bank in slaap gevallen.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jij rookt normaal wel als je slaapt?
Nee, maar normaal, als ik niet in slaap zou zijn gevallen, zou ik in die tijd wel gerookt hebben.quote:Op donderdag 4 januari 2007 21:04 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
jij rookt normaal wel als je slaapt?
neu, ik rook gewoon 24/7quote:
Dat is nog eens zinvol shoppenquote:Op donderdag 4 januari 2007 21:47 schreef sararaats het volgende:
ik heb eindelijk een papiervernietiger gevonden weliswaar een kleine maar het is een goeie
ik heb nog een muziekschrift, etiketten van Scapa en wat haarfrutsels gekocht
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:34 schreef nokwanda het volgende:
Sommigen beweren dat dromen over slangen ook erotisch is.
No1. Daar ben ik het niet mee eens
no2. Dan was dit wel een heeeel kleintje met de kop van een slang maar de achterkant van een kikkervis.
owwww, damn... nu zie ik het pasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:40 schreef Metro2005 het volgende:
[..]ik reageer niet, ik hou me in, ik reageer niet , ik hou me in
![]()
![]()
![]()
ow jawel, maar heb heb al heel lang geen contact meer met haar en weet niet waar ze nu woont. Maar zo af en toe duikt ze dus nog op in mijn dromen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:32 schreef nokwanda het volgende:
zou dat in het echt niet leuk zijn dan?
Leuk tafereel hier in de tuin. Heb 2 buurtkaters in de achtertuin. Ouwe bekende Carusso (vanwege zijn mooie diepe en luide stemgeluid) en Kat van Bram (niets origineels maar een aardige kater die af en toe ook een hapje meepikt). Dat is aan de knok om mijn Spicy die ernaar zit te kijken en af en toe een duit in het zakje doet. Blijkbaar is het uit met Carusso en kiest ze nu voor Kat van Bram. Geen wonder dat ik hem steeds vaker zie buurten
precies, gewoon volhouden en langzaam de kauwgom afschaffen, heb je die kauwgom echt nodig? hoelang heb je gerookt ?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb slechte zinMaar dat duurt niet lang.
Gisteren de da vinci code gezien op tv, goede film!!!! Het boek ga ik nog lezen maar ik wilde persee de film zien, kon niet langer wachten, in 3 delen kijken, eergisteren het eerste deel van 3/4 uur en gisteren ook 1 uur en vandaag nog een deel kijken.
Nu koffie en straks even nieuwe gum halen, zonder gum ga ik gooien met alles![]()
4e dag zonder peuk en still going strong with some agression in my head. Maar nogmaals, die slechte zin kan ook met peuk gebeuren.
Hou vol DV, ik vind het hartstikke goed van jequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik heb slechte zinMaar dat duurt niet lang.
Gisteren de da vinci code gezien op tv, goede film!!!! Het boek ga ik nog lezen maar ik wilde persee de film zien, kon niet langer wachten, in 3 delen kijken, eergisteren het eerste deel van 3/4 uur en gisteren ook 1 uur en vandaag nog een deel kijken.
Nu koffie en straks even nieuwe gum halen, zonder gum ga ik gooien met alles![]()
4e dag zonder peuk en still going strong with some agression in my head. Maar nogmaals, die slechte zin kan ook met peuk gebeuren.
13 jaar gerookt in totaal.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
precies, gewoon volhouden en langzaam de kauwgom afschaffen, heb je die kauwgom echt nodig? hoelang heb je gerookt ?
We zullen doorgaan, de kip zei tot de haan we zullen doorgaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hou vol DV, ik vind het hartstikke goed van je![]()
haha die kauwgom helpt ook alleen maar voor je nicotineverslaving. Het werkt natuurlijk niet om de gewoonte van het roken op te vangen. Ofwel: die kauwgom zorgt alleen voor je lichamelijk behoeftes, niet voor je geestelijke behoefte om een sigaret in je mond te hebben. Dat kan je bv compenseren door zuurstokken of lolly's te kopen ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:34 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
13 jaar gerookt in totaal.
Kauwgum is toch ff nodig maar nu met kauwgum voel ik zelfs tilt in de hersens.
T I L T
![]()
Zometeen even naar DA toe, nieuwe mesjes en nieuw scheer-apparaat van Gilette komen vandaag uit. Meteen even nieuwe kauwgum halen en nieuwe bronchitin pillen.
Ik zal zeker doorgaanMet stoppen dus. Maar is het wel mogelijk om door te gaan met stoppen? Is 1 keer stoppen niet genoeg stoppen?
Zeker stop ik door, maar ik bedoelde het taal-kundig over doorgaan met stoppen. Een stop-moment is toch maar eenmalig? Daarna is het toch zo dat je niet meer rookt of zie ik dat fout?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
haha die kauwgom helpt ook alleen maar voor je nicotineverslaving. Het werkt natuurlijk niet om de gewoonte van het roken op te vangen. Ofwel: die kauwgom zorgt alleen voor je lichamelijk behoeftes, niet voor je geestelijke behoefte om een sigaret in je mond te hebben. Dat kan je bv compenseren door zuurstokken of lolly's te kopen ofzodat je wat te doen hebt
![]()
en natuurlijk is het mogelijk om door te gaan met stoppen, je leven is niet afhankelijk van een sigaret hoor. Gewoon volhouden![]()
Jij zondaar!!!!!, je moet naar de kerk en gaan biechtenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
nog meer stoppersdalijk ben ik de enige truther die nog rookt
![]()
neehoor, ik rook ook nogquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:57 schreef Metro2005 het volgende:
nog meer stoppersdalijk ben ik de enige truther die nog rookt
![]()
* peuk aanreiktquote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Gisteren 1 fles gluh wein gehad, viel reuze mee die behoefte aan sigaretten.
Ik wil niet alles tegelijk opgeven, eerst maar eens de sigaretten en daarna het bier, hoewel ik niet overdreven veel drink, mijn lever is gezond komt uit testen naar voren alleen mijn longen zijn wat vuil hier en daar.
Heb mijn icoon even aangepast, in het award topic stonden iconen waar je award in vermeld staat.
Weet iemand hier een programma waarmee je 2 plaatjes kunt laten overgaan de hele tijd? Ooit een website gezien waar je je icoon kon maken bestaande uit 20 of meer plaatjes. En dan heel snel overgang of juist langzaam.
Doe je best!!!!!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik wil ook een icoon! even in dat topic kijken.
oei, verhuizenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:57 schreef sararaats het volgende:
hello
toffe icons
ik had ergens een tweede plaats
ik ga morgen de mama helpen met verhuizen
Je moet nooit teveel doen als anderen weinig doen. Heb je collega's die weinig uitvoeren dan zouden eerst die collega's moeten meewerken. Waarom zou jij 30 procent meer werk verrichten als je collega's hebt die uit hun neus eten?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef Metro2005 het volgende:
zo even lijntjes in de wacht gezet hier
heb vanaf vanochtend half 9 tot nu geen minuut rust gehad, allemaal leuk en aardig dat ik de helpdesk helemaal alleen mag doen in de allerdrukste week van het jaar maar ik ben ook maar een mens.
er is helemaal niemand aanwezig behalve ik, lekker is dat. en nee collega's werken zich ook 3 slagen in de rondte. en dat tegen een loon waar een uitkeringstrekker zich nog om doodlacht.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:09 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je moet nooit teveel doen als anderen weinig doen. Heb je collega's die weinig uitvoeren dan zouden eerst die collega's moeten meewerken. Waarom zou jij 30 procent meer werk verrichten als je collega's hebt die uit hun neus eten?
Of heb je geen collega's die hetzelfde werk doen of collega's die zouden kunnen bijspringen bij jou?
Je kunt natuurlijk als enige jezelf het zweet op het voorhoofd werken, maar waarom als je zelf niet eens drastisch meer verdiend.
Stel je verdiend 1400 meer omdat je meer werk verricht, dan zou het wat anders zijn weer. Of is bij jou op het werk sprake van loon naar prestatie?
Dus je wordt misbruikt in principe? Of heeft het bedrijf zo weinig geld-middelen ter beschikking staan, staat het bedrijf op het randje van een faillisement?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
er is helemaal niemand aanwezig behalve ik, lekker is dat. en nee collega's werken zich ook 3 slagen in de rondte. en dat tegen een loon waar een uitkeringstrekker zich nog om doodlacht.
zie het positief: je hebt een baan waarmee je in je eigen onderhoud kunt voorzienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
er is helemaal niemand aanwezig behalve ik, lekker is dat. en nee collega's werken zich ook 3 slagen in de rondte. en dat tegen een loon waar een uitkeringstrekker zich nog om doodlacht.
nee slimpiequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Hallo Sara
Waarheen gaat je ma verhuizen? Naar Nederland of Belgie of Frankrijk of Duitsland of ?
ik heb sinds begin deze week al geen 1 keer pauze kunnen houden, doe gemiddeld 3 uur over een kop koffie en word lichtelijk gestoord momenteel van de drukte wat weer tot uiting komt in een pijnlijke nek en last van mijn rug.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:24 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
zie het positief: je hebt een baan waarmee je in je eigen onderhoud kunt voorzien![]()
werkeloosheid in amerika ligt relatief gezien op hetzelfde niveau als hier. Mijn salaris is wel iets meer dan het minimum maar ook niet denderend hoog. Bovendien is het levensonderhoud hier een stuk duurder dan in amerika.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dus je wordt misbruikt in principe? Of heeft het bedrijf zo weinig geld-middelen ter beschikking staan, staat het bedrijf op het randje van een faillisement?
Is er geen alternatief waar je meer kunt verdienen? Hoewel dat nog steeds moeilijk is in deze tijden. Zoveel mooie banen met dikke salarissen liggen ook alweer niet voor het oprapen.
Lijkt me wel frustrerend dat je amper meer verdiend dan mensen met een uitkering. Maar goed, je bent dan weer wel onder de pannen en doet ervaring op. En je CV raakt gevuld.
Denk je niet na aan een opleiding erbij? Of is dat niet nodig? Bijscholing of hogere scholing zodat je in het management terecht gaat komen? Uitvoerende arbeid gaat vaker gepaard met hoge werkdruk, in het management is het meestal veel minder hard werken en alsnog verdien je daar meer.
Over die te lage inkomens, in Amerika is dat nog erger, daar zijn mensen al blij als ze tegen een minimum inkomen kunnen werken. Daar is vaak niet eens werk en daar krijgen mensen vaak amper uitkering.
sja, vertel mij wat, ik moet ook hard werken voor een te laag salaris. Althans, ik vind het te laagquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik heb sinds begin deze week al geen 1 keer pauze kunnen houden, doe gemiddeld 3 uur over een kop koffie en word lichtelijk gestoord momenteel van de drukte wat weer tot uiting komt in een pijnlijke nek en last van mijn rug.
Maar inderdaad, ik heb een baan, jeej
je hebt ook helemaal gelijk hoorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:44 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
sja, vertel mij wat, ik moet ook hard werken voor een te laag salaris. Althans, ik vind het te laag![]()
Maar aan de andere kant..wat ik al zei hč. Ik heb een baan, ben zelfstandig dus hoef bij niemand mijn handje op te houden. Leuke collega's, ik kan mijn hypotheek en m'n rekeningen betalen...het leven kan slechter hoor, echt.
Succes ermeequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee slimpie
m'n grootmoeder gaat naar een rusthuis vandaar die verhuis
ik denk ook bijna altijd zo hoor, maarja soms wordt je wel eens hebberig hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:52 schreef Dromenvanger het volgende:
200 euro is 200 euro
En je rookt amper dus dan kun je 250 euro gemiddeld bij die 200 euro tellen.
Heb je toch 450 euro meer dan een uitkerings-gerechtigde die rookt als een schoorsteen
Iedere euro is okey, maar ik kan me wel voorstellen dat je 6000 euro zou willen verdienen, wie wilt geen 6000 euro netto als inkomen?
Wie weet ooit over 1000 jaar, dan is 6000 euro modaal. Iedereen 6000 euro minimaal. Maar dan is het niet modaal maar minimum.
De economie zal eerst eens omhoog moeten gaan. Hoewel het helemaal zo slecht niet is als je een dak boven je hoofd hebt en zelfs een auto kunt permiteren. Maar dat extra zakcentje kan ik me goed voorstellen metro. Een appeltje voor de dorst
hoe oud is je grootmoeder intussenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee slimpie
m'n grootmoeder gaat naar een rusthuis vandaar die verhuis
ze gaat niet bij de kasplantjes terechtkomen daar is ze nog te goed voorquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:50 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Succes ermee![]()
Een goed rusthuis of een slecht rusthuis?
Ik bedoel, wordt ze achter de kas-plantjes gezet of gaat ze ook aandacht krijgen door activiteiten te doen?
mijn grootmoeder is 96quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
hoe oud is je grootmoeder intussen?
Ik voel me ook wel eens zo hoor. Maar waardering krijg ik gelukkig wel. Al is dat ook wel eens anders geweest, maar bij mijn huidige bazen gaat het goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:48 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je hebt ook helemaal gelijk hoorben ook heel erg blij dát ik een baan heb. Al zou een klein beetje waardering hier af en toe niet zo gek zijn.
maarja. ik zit overigens 200 euro boven het minimumloon, dus echt een vetpot is het niet
Ik beschuldig je nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:55 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik denk ook bijna altijd zo hoor, maarja soms wordt je wel eens hebberig he![]()
![]()
mja even kijken naar wat ik heb is meestal voldoende om me te doen beseffen dat ik het best goed heb.
Rusthuis is wel een mooie naam voor zo'n huis. Krijgt ze ook tv met dvd op de kamer en playstation 3?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze gaat niet bij de kasplantjes terechtkomen daar is ze nog te goed voor
ze gaat naar het rusthuis waar ik m'n stage als polyvalent verzorgende heb gedaan
op dit moment eet ik chips met ketchupsmaak
Waardering kan al een zetje in de juiste richting geven, genegeerd worden is al helemaal te verschrikkelijk als je de hele dag je best doet op je werk. Af en toe een flesje wijn kan ook iets zeggen, een kerst-pakket, een paas-pakket en iedere keer op vrijdag een weekend-borrel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:56 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik voel me ook wel eens zo hoor. Maar waardering krijg ik gelukkig wel. Al is dat ook wel eens anders geweest, maar bij mijn huidige bazen gaat het goed
Als je je niet gewaardeerd voelt, zou ik daar eens over praten met je leidinggevende. Alleen al een complimentje of een bedankje doet wonderen bij mij![]()
ja, volgens mij zijn dat idd secundaire arbeidsvoorwaarden.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Waardering kan al een zetje in de juiste richting geven, genegeerd worden is al helemaal te verschrikkelijk als je de hele dag je best doet op je werk. Af en toe een flesje wijn kan ook iets zeggen, een kerst-pakket, een paas-pakket en iedere keer op vrijdag een weekend-borrel.
Secundaire omstandigheden zijn dat toch of niet?
Het werk leuker maken door simpelweg wat toe te voegen waardoor je als werknemer het idee krijgt dat je gewenst bent en nodig bent.
Iedere vrijdag om 12:00 vrij en dan met alle collega's uit de tap bier drinken
( in een rook-vrije ruimte)
Of dat het bedrijf een spaar-regeling heeft waardoor mensen in mei het dubbele vakantiegeld vangen, een of andere regeling waardoor je in mei 3 keer het vakantie-geld krijgt. Dat zorgt er al voor dat mensen het bedrijf hoger aanprijzen en ook dat zorgt ervoor dat mensen minder snel klagen.
Goed bedrijf is dat dusquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, volgens mij zijn dat idd secundaire arbeidsvoorwaarden.
En wat dat betreft zit ik goed hier hoorMooi kerstpakket gehad, regelmatig een bedrijfsfeestje, en als we weer een of andere milestone hebben bereikt een cadeautje, wat lekkers bij de koffie...
En niet te vergeten straks in het voorjaar een bonus![]()
dat zijn dus dingen die ik hier ook niet krijg, geen 13e maand, geen bonussen, geen kerstpakketten en zelfs geen bedankjes. Je voelt je hier af en toe gewoon een stuk meubilair wat maar gewoon zijn werk moet doen en niet moet zeiken want je 'verdient al zoveel' terwijl de schoonmaakster bijna nog meer verdiendquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ja, volgens mij zijn dat idd secundaire arbeidsvoorwaarden.
En wat dat betreft zit ik goed hier hoorMooi kerstpakket gehad, regelmatig een bedrijfsfeestje, en als we weer een of andere milestone hebben bereikt een cadeautje, wat lekkers bij de koffie...
En niet te vergeten straks in het voorjaar een bonus![]()
Niet om jou een nog slechter gevoel aan te praten, maar volgens mij zit je niet helemaal op een leuk bedrijf daar, en gezien jou berichten over dat bedrijf zit je ook niet helemaal op je plek daar. Maar je bent niet de enige. Een andere plek vinden is dan ook weer niet makkelijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat zijn dus dingen die ik hier ook niet krijg, geen 13e maand, geen bonussen, geen kerstpakketten en zelfs geen bedankjes. Je voelt je hier af en toe gewoon een stuk meubilair wat maar gewoon zijn werk moet doen en niet moet zeiken want je 'verdient al zoveel' terwijl de schoonmaakster bijna nog meer verdiend
Ik doe helpdeskwerk bij een automatiseringsbedrijf. Ik bedien ongeveer 900 klanten die een softwarepakket bij ons hebben gekocht en ondersteuning willen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:18 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Niet om jou een nog slechter gevoel aan te praten, maar volgens mij zit je niet helemaal op een leuk bedrijf daar, en gezien jou berichten over dat bedrijf zit je ook niet helemaal op je plek daar. Maar je bent niet de enige. Een andere plek vinden is dan ook weer niet makkelijkWas het maar zo makkelijk, maar het is niet makkelijk, elders op deze wereld is het nog moeilijker.
Mag ik vragen wat voor product ze aanbieden daar? Of wil je liever niet zeggen openbaar?
Straks korten ze je nog verder in als je verteld wat voor soort bedrijf het is. Ga je minder dan het minimum verdienen omdat je commentaar hebt erop.
Je krijgt dus de huid vol gescholden terwijl het bedrijf de schuldige is? Jij krijgt de klachten over je heen de hele tijd terwijl je er niets aan kan doen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik doe helpdeskwerk bij een automatiseringsbedrijf. Ik bedien ongeveer 900 klanten die een softwarepakket bij ons hebben gekocht en ondersteuning willen.
Op zich leuk werk, ware het niet dat de arbeidsvoorwaarden dus minder gunstig zijn en er totaal niet geluisterd wordt naar de wensen vd klanten waardoor ik iedere keer in de situatie kom dat ik tussen het bedrijf en de klant zit. In the line of fire dus. Niet echt leuk soms.
Met welke gedachte sta je 's morgens op als je om 0600-0700 je bed uitstapt?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
dat zijn dus dingen die ik hier ook niet krijg, geen 13e maand, geen bonussen, geen kerstpakketten en zelfs geen bedankjes. Je voelt je hier af en toe gewoon een stuk meubilair wat maar gewoon zijn werk moet doen en niet moet zeiken want je 'verdient al zoveel' terwijl de schoonmaakster bijna nog meer verdiend
nee zie je goed, soort bemiddelaar. ik hou ook niet van dit soort vormen van bedrijfsvoering nee, aan de andere kant zijn klanten soms ook vreselijk irritant hoor. allerlei onmogelijke eisen en wensen stellen ed.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Je krijgt dus de huid vol gescholden terwijl het bedrijf de schuldige is? Jij krijgt de klachten over je heen de hele tijd terwijl je er niets aan kan doen?
Bemiddelaar ben je in principe?
Of zie ik dat fout?
Bemiddelaar tussen het bedrijf dat de klant niet juist bediend en de klant die wat te klagen heeft. Het bedrijf is niet alleen slecht jegens de werknemers maar ook jegens de klant?
Waarom bestaat dat bedrijf nog? Dat zeg ik omdat ik altijd van mening ben dat bedrijven die het goed doen bestaansrecht hebben, de bedrijven die met de pet erna gooien die wens ik altijd een faillisement toe.
It's the samequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Rusthuis is wel een mooie naam voor zo'n huis. Krijgt ze ook tv met dvd op de kamer en playstation 3?
Mijn oma is trouwens 94 en nog helemaal bij de les, ze woont in een bejaardentehuis.
Maar dat is wat anders dan rusthuis of niet? Een bejaardentehuis = rusthuis in jou geval?
Lijkt me een beroep waar je niet bepaald de vruchten van ziet na 1 jaar werken.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:30 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
nee zie je goed, soort bemiddelaar. ik hou ook niet van dit soort vormen van bedrijfsvoering nee, aan de andere kant zijn klanten soms ook vreselijk irritant hoor. allerlei onmogelijke eisen en wensen stellen ed.dus de ene keer geef ik het bedrijf weer gelijk, de andere keer de klant (voor mezelf dan). maarja echt fijn is het niet.
Ga ook niet echt met plezier naar mijn werk, dat is bij vorige banen wel beter geweest maarja dat verdiende over het algemeen nķg slechter(plus dat die bedrijven failliet gingen
)
Wat gaat je oma doen in het rusthuis?quote:
ze gaat naar een rusthuis omdat ze niet meer thuis kan blijvenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:35 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Wat gaat je oma doen in het rusthuis?
Feest vieren omdat ze eindelijk mag rusten?
Teveel gedoe met schoonmaken? Viel ze over haar eigen rotzooi of kon ze niet meer alleen naar de plee?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze gaat naar een rusthuis omdat ze niet meer thuis kan blijven
Dus ze gaat feest vieren omdat ze niet meer thuis kan blijven?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze gaat naar een rusthuis omdat ze niet meer thuis kan blijven
ze gaat naar een rusthuis omdat ze zorgbehoevend is en mama de verzorging niet meer aankonquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:57 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Teveel gedoe met schoonmaken? Viel ze over haar eigen rotzooi of kon ze niet meer alleen naar de plee?
Okey.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:24 schreef sararaats het volgende:
[..]
ze gaat naar een rusthuis omdat ze zorgbehoevend is en mama de verzorging niet meer aankon
voila, dat is de enige echte reden
hmm, spot de dubbelzinnigheidquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Okey.
Mijn oma ongeveer hetzelfde verhaal, maar het was anders. Ze vonden haar te oud, ze kon best voor zichzelf zorgen maar vaak vinden derden mensen te oud. En eenmaal in een bejaardentehuis gaan mensen zich echt oud voelen door de mensen om hun heen die allemaal oud zijn.
Nu kauwgum, heb zin in een sigaretje
Maar ik doe het niet. Een sigaret zou wel smaken nu, maar ik ben gestopt. Ik ben een niet-roker.
Ik rook niet dus ik rook niet.
Heb het soms zwaar ermeequote:
Hello Barraquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:
WEEEKEND!!!!
als het nu mooi weer was wat ik naakt een meer ingerent
Neukend zwemmenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
neuken... heel veel neuken.... en zwemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |