quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:59 schreef Daniel.J het volgende:
En Saddam was eigenlijk best wel liev @ zijn executie
Demoniseren is zo 2006 en Truth blijft gewoon een goed subforum.
Al missen we allemaal Iteejer wel een beetje dus allemaal even tegelijk!
![]()
moment, dit word een goed duits topic.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:03 schreef Dromenvanger het volgende:
We all fuck America, America uber fuck.
Gebeurt mij ook 10 keer per dagquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:05 schreef Normalneo het volgende:
pff..ik ben even de weg kwijt surry
Schijnt een of ander spel te zijn, na een blik op google geen idee hoe het werkt tho.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Normalneo het volgende:
was ist das? @ mirage
Pas maar op Miragequote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Mirage het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Ik heb vanmiddag mijn laptop om zeep geholpen (nee niet opzettelijk !!), gelukkig doet hij het inmiddels weer.
Verder heb ik lekker wat voor mijzelf gekocht
Omalphalet
[afbeelding]
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:08 schreef Mirage het volgende:
Goedenavond allemaal![]()
Ik heb vanmiddag mijn laptop om zeep geholpen (nee niet opzettelijk !!),
quote:gelukkig doet hij het inmiddels weer.
quote:
Jij wilt potjes in je hokkie zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:15 schreef sararaats het volgende:
geen zin in een orgie
uitleg van het spelquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:09 schreef Normalneo het volgende:
was ist das? @ mirage
Net als jodenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga offline
Morgen om 1400 afspraak en ik slaap me uit tot 10:00 of 12:00
Eerst nog ff muziek
Alle moslims zijn baardendragers, allemaal stinken ze naar oude zooi. Wie wilt nog met ze praten, ze ruiken naar stront in de wei.
Jij bent toch een vrouw van staalquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
uitleg van het spel
http://www.satori-newage.nl/id29.htm
Het is een middel waarmee je meer inzicht in jezelf kan krijgen, je motivaties en die van anderen.
Je zal je partner en (enkele bewust gekozen) vrienden beter leren kennen, je kan er banden mee versterken.... en het kan heerlijk (constructief!) confronterend zijn denk ik.
Daarnaast is alleen al hoe het eruit ziet en de symboliek die erin verwerkt zit prachtig![]()
![]()
Het is alleen behoorlijk zwaar, dus niet kopen als je nog een hele middag wil winkelen. (Ik gok een kilootje of 10 ?)
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Pas maar op Mirage
Straks gaan de Moslims op Bedevaart jou nog stenigen omdat ze je zien als duivel![]()
En de Christen-Joden en de Anti-Christenen en de Egyptenaren.quote:
Voelde jij de pijn niet van die stenigingquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
een katholieke mevrouw heeft mij al voor Duivelsjong uitgemaakt toen ik nog een schattig mini miragetje was
![]()
Been there
nee, ben gewoon niet in de mood voor vieze praatjesquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Jij wilt potjes in je hokkie zeker
quote:Ik voel ze soms gewoon stenen gooien op mijn borst, en dan moet ik weer vicks snoepjes innemen. Ze proberen je gewoon kapot te maken
Doe je bestquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:23 schreef Normalneo het volgende:
lekkere witte sportsokken!
ach, het arme mens zag de dingen waarschijnlijk niet zo goed meer....quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:23 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Voelde jij de pijn niet van die steniging
Ik voel ze soms gewoon stenen gooien op mijn borst, en dan moet ik weer vicks snoepjes innemen. Ze proberen je gewoon kapot te maken
quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ze proberen van alles.
Krijg je klokslag 02:00 10 dagen achter elkaar een gigantische diarree aanval en dan weet je weer dat de moslims bezig zijn![]()
Om maar te zwijgen over ingegroeide kontharenquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
ach, het arme mens zag de dingen waarschijnlijk niet zo goed meer....
de okselharen die zowel van voren als van achteren centimeterssssss onder haar oksels uitkwamen belemmerden haar gezichtsveld waarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |