hoeveel had ie 2 jaar geleden ook alweer beloofd om er te gaan scorenquote:Charisteas: 'Nog beter na winterstop'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 4 januari om 09:46
Angelos Charisteas verliet afgelopen zomer Ajax om bij aartsrivaal Feyenoord meer aan spelen toe te komen. In Rotterdam Zuid stond hij voor de moeilijke taak om clubicoon Dirk Kuyt te doen vergeten en de fans ervan te overtuigen dat hij geen miskoop was. Het begin was zwaar, maar inmiddels lijkt de Griekse international door de supporters geaccepteerd in De Kuip.
"Ik heb een moeilijke periode achter me, het was zeker geen gemakkelijke transfer. Omdat ik van Ajax kwam, kreeg ik veel kritiek over me heen. De supporters waren aanvankelijk niet positief en ook in de media werd kritisch over mij geschreven. Dat was moeilijk, maar ik heb geprobeerd om me niet te veel te laten beïnvloeden door wat mensen zeggen of schrijven. Dat valt niet mee, maar het was voor mij de enige manier."
"Ik wist dat er maar één mogelijkheid was om de fans voor mij te winnen, namelijk keihard werken en goed voetballen. Alleen als ik elke wedstrijd zou knokken voor iedere meter, zouden de fans me accepteren. Ik heb dat geprobeerd, maar mede door blessures heb ik niet altijd mijn beste voetbal kunnen laten zien. In oktober en november had ik nog wat pijntjes, maar sinds een paar weken ben ik helemaal fit. Dat zie je ook aan mijn spel in de afgelopen wedstrijden."
"Ik kan nu even mijn rust pakken, zodat ik sterker uit deze winterstop kan komen. Bovendien kunnen we als team werken aan ons positiespel. Hoe beter het positiespel is, hoe meer kansen je immers krijgt. Dat zag je de afgelopen weken ook al," vertelde Charisteas tegenover FCUpdate.nl.
zo wanhopig zijn we hopelijk toch nog niet ?quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:35 schreef Pritt het volgende:
Baretto, die jongen zit op de bank bij NEC.
quote:In de Voetbal International van deze week is te lezen dat Ajax met de Johan Cruijff Academics International met een opleiding is begonnen waarin normen en waarden ter sprake worden gebracht. Het programma hoopt te bewerkstelligen dat er naast sportieve ook intellectuele ontwikkeling van voetballers zal zijn. Doel is hiermee dat voetballers naast goede voetballers met een sterke persoonlijkheid ook 'betere mensen' in de zin van gewetensvol, respectvol en beschaafd zouden moeten worden. Voetballers krijgen onder meer een persoonlijk opleidingsplan, toegesneden op hun persoonlijkheid. Ook zal er aandacht zijn voor communicatie (media) en de voorbeeldfunctie van voetballers, financiële zaken, etcetera.
Het leerplan bestaat uit een workshop Personal total athlete assessment (waarin een opleidingsplan voor de ontwikkeling als profvoetballer wordt gemaakt) en cursussen over communicatie, leiderschap, financiën en presentatie.
Dat hooghoudenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:33 schreef SiemeN het volgende:
Richard Witsche terughalen dan maar.
Tja, het blijven natuurlijk maar flitsen. Op deze manier kunnen we Rosales ook aanprijzenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o&mode=related&search=
Meteen halen die gast, liefst huren met optie tot koop.
sneijder!!quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met Sneijder? Alsof Sneijder iemand is die chronisch niet presteert of zich misdraagt? Nee, een rode kaart en een fout tegen NEC en iedereen lacht weer om Sneijder en begint weer over strikken eromheen. Als je dan ergens een strik omheen moet doen, dan weet ik wel waar dat zou moeten...
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Sneijder is gewoon een prima voetballer die in dit team te veel hooi op zijn vork moet nemen, dan krijg je foutjes. geef hem een ervaren speler naast hem waar het mee klikt en hij komt echt weer helemaal terug.
Alleen zou dat filmpje hoogstens 10 seconde durenquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:56 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Tja, het blijven natuurlijk maar flitsen. Op deze manier kunnen we Rosales ook aanprijzen
quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef andre347 het volgende:
Haal Landzaat bij Wigan weg aan het einde vn het seizoen..
Vind ik nou ook, natuurlijk kan het niet en moet het bestraft worden, maar opeens al die hopeloze hypocrieten die moord en brand schreeuwen, omdat Sneijder tyfushond roeptquote:Op donderdag 4 januari 2007 12:56 schreef Longmen het volgende:
[..]
sneijder!!![]()
De media heeft dat scheld incident verschrikkelijk uitvergroot, zo ontzettend erg was dat allemaal niet....
En het was al zo verschrikkelijk met dat geforceerde mediatraining-gelul van Sneijder, Van der Vaart etc.quote:
Tsja, dat is niet eens zo heel erg gek.quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:57 schreef andre347 het volgende:
Haal Landzaat bij Wigan weg aan het einde vn het seizoen..
Gewoon een charme-offensief van het koorknapenclubjequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:00 schreef cultheld het volgende:
[..]
En het was al zo verschrikkelijk met dat geforceerde mediatraining-gelul van Sneijder, Van der Vaart etc.. Wanneer gaan ze bij Ajax nou eens begrijpen dat een voetballer vooral moet kunnen voetballen en dat de rest slechts bijzaak is? Ga zo door jongens
.
Heb ik iets gemist, wanneer heeft Davids met het bestuurd onderhandeld dan?quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:55 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Die heeft het in de vorige onderhandelingen verbruid bij het bestuur ben ik bang.
er is niet onderhandeld, hij heeft aangegeven liever nog een jaar in engeland te blijven, en ik geef hem groot gelijk, vorig jaar bijna alles gespeeld, lange tijd de beste speler van the spursquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:05 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, wanneer heeft Davids met het bestuurd onderhandeld dan?![]()
Zoek eens op 'de Ridder'........quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:52 schreef M0NTANA het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=YXrNcR9Qr1o&mode=related&search=
Meteen halen die gast, liefst huren met optie tot koop.
quote:Ten Cate: 'Ajacieden missen wat'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 4 januari om 13:05
In een openhartig interview met Sportweek plaatst Ajax-trainer Henk ten Cate weer wat kritiek naar de samenstelling van zijn selectie. De laatste weken van de eerste seizoenshelft verliep het spel bij de Amsterdammers zeer moeizaam en lieten zijn pupillen op het mentale vlak te weinig zien, zo oordeelt hij.
"Ons spel oogt vermoeid, de scherpte is er vanaf. Bovendien constateer ik een gebrek aan duelkracht. Wij hebben allemaal goede spelers, maar ze missen wat," aldus Ten Cate. Op momenten dat het voetballend niet lukt, kwamen de Ajacieden op mentaal vlak tekort om dit te compenseren.
“Er zijn ook momenten in wedstrijden, dat de beuk erin gegooid moet worden. Het gaat niet alleen om het kijkgenot, om hoogstaand voetbal. Je moet ook pijn kunnen en willen lijden. Wat dat betreft zou je kunnen afvragen of deze selectie wel goed in balans is. Aan persoonlijkheden ontbreekt het ons niet."
"Maar het gaat uiteindelijk toch om het collectieve resultaat. Je moet jezelf kunnen wegcijferen voor het elftal. Misschien moeten we wel een andere richting inslaan. Op zoek naar een ander soort speler. Het kan geen toeval zijn dat Jaap Stram en Gabri momenteel het hoogste rendement hebben.”
opbouwend fouten maken misschien?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:14 schreef Freak187 het volgende:
Gabri het hoogste rendement? Hij bedoeld gele kaarten pakken zeker?
ik vind m maar tegen vallen. Niet veel beter dan Galasekquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:24 schreef Urquhart het volgende:
Volgens mij is Gabri een beetje een oogappeltje van Ten Cate, kan weinig fout doen.
En het duurde ook nog eens 2,3 weken....quote:Op donderdag 4 januari 2007 12:59 schreef Robar het volgende:
[..]
Vind ik nou ook, natuurlijk kan het niet en moet het bestraft worden, maar opeens al die hopeloze hypocrieten die moord en brand schreeuwen, omdat Sneijder tyfushond roept
Goed dat hij geschorst is daarvoor, maar al die aandacht en al die meningen van een stel hypocrieten![]()
quote:
Ajax bestaat uit teveel jeugdspelers die ALTIJD de wind hebben meegehad, wedstrijden werden met overmacht gewonnen en daardoor mist men de vecht-mentaliteit, die nodig is om op het hoogste niveau te overleven. De technische ballerina's moeten een mix vormen met Paul Bosvelt-types, maar bij Ajax heb je nu maar twee spelers (Jaap Stam en Gabri) die er af en toe vol invliegen, veel te weinig. Ajax moet dan ook op zoek naar enkele vechtersbaasjes, die de ploeg er tijdens moeilijke momenten doorheen slepen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:28 schreef PyTh het volgende:
Wat Henk aangeeft is al jaren het geval in amsterdam en dan valt gewoon niet te veranderen door een trainer alleen. Er zitten gewoon een aantal dingen binnen jullie organisatie structureel fout.
Olsen, Wouters, Adriaanse, Koeman, en Blind konden dit niet veranderen en ook Ten Cate kan dit niet veranderen.
Quincy levert ook wel een mooie compilatie op: KLIKquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat kan niet die speelt nooit meer.
![]()
Misschien levert "van der Meijde" nog iets op?
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:38 schreef F1Bas het volgende:
Ik vind Gabri wél een goede speler voor Ajax.
Hadden ze Gravesen moeten nemen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax bestaat uit teveel jeugdspelers die ALTIJD de wind hebben meegehad, wedstrijden werden met overmacht gewonnen en daardoor mist men de vecht-mentaliteit, die nodig is om op het hoogste niveau te overleven. De technische ballerina's moeten een mix vormen met Paul Bosvelt-types, maar bij Ajax heb je nu maar twee spelers (Jaap Stam en Gabri) die er af en toe vol invliegen, veel te weinig. Ajax moet dan ook op zoek naar enkele vechtersbaasjes, die de ploeg er tijdens moeilijke momenten doorheen slepen.
Iedereen komt als je Leooo roeptquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef Sethje het volgende:
Wat een mooie foto
Zie hem zoeven langs de lijn zijn acties zijn zo fijn
leooooooooooo![]()
Klopt, ben er wel van overtuigd dat hij veel beter kanquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.
Yepquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik vind dat 'ie te weinig gebracht heeft voor wat er van te voren van verwacht werd.
Is ook zo, ik schrijf hem ook totaal niet af. Hij heeft alleen iets minder gebracht dan waar ik op hooptequote:Op donderdag 4 januari 2007 13:51 schreef Longmen het volgende:
[..]
Yep
Maar hij komt vanuit Spanje waar hij jaaaaren heeft gespeeld. Een beetje aanpassingstijd mag dus wel.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
Het kan geen toeval zijn dat Jaap Stram
Jaquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hadden ze Gravesen moeten nemen?
Op basis van wat? Salaris?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Gravesen had toch wel voor Celtic gekozen als Ajax en Celtic de keuzes waren.
Dat weet ik niet zo zeker.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Hoezo?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:03 schreef Jasza het volgende:
Ik wel, Celtic is precies de club voor hem qua voetbal. Lekker stevig de duels in daar in Schotland, bij Real kreeg hij geen respect en Ajax is ook een voetballende club dus imo had hij duidelijk voor Celtic gekozen.quote:
Ach Celtic hoeft amper meer te vechten hoor. Die worden al jaren met 2 vingers in de neus kampioen.quote:
Alsnog past dat voetbal wel bij hem, veel strijd in de duels enzo. Dat heb je hier amperquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ach Celtic hoeft amper meer te vechten hoor. Die worden al jaren met 2 vingers in de neus kampioen.
En toch ook salaris....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ik wel, Celtic is precies de club voor hem qua voetbal. Lekker stevig de duels in daar in Schotland, bij Real kreeg hij geen respect en Ajax is ook een voetballende club dus imo had hij duidelijk voor Celtic gekozen.
Tuurlijk speelt de salaris mee, dat valt in de voetbalwereld niet te ontkennen. Maar gezien zijn speelstyle past hij eerder bij Celtic dan bij Ajax. Sowieso heeft hij het naar zijn zin bij Celtic, want de laatste weken is hij van grote waardequote:
Misschien kon ie het hier introducerenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsnog past dat voetbal wel bij hem, veel strijd in de duels enzo. Dat heb je hier amper![]()
Dat komt hier ook wel voor, daar worden we juist steeds op afgetroefd.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:06 schreef Jasza het volgende:
[..]
Alsnog past dat voetbal wel bij hem, veel strijd in de duels enzo. Dat heb je hier amper![]()
Dan moesten 2 spelers wekelijks het veld verlaten, na Gabri was Gravesen dan ook de klosquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef jna het volgende:
[..]
Misschien kon ie het hier introduceren![]()
Ja hoor denk ik verder ook wel.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tuurlijk speelt de salaris mee, dat valt in de voetbalwereld niet te ontkennen. Maar gezien zijn speelstyle past hij eerder bij Celtic dan bij Ajax. Sowieso heeft hij het naar zijn zin bij Celtic, want de laatste weken is hij van grote waarde
Als je dit strijd vind moet je daar maar is kijken, daar is dit niks bij hoor.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat komt hier ook wel voor, daar worden we juist steeds op afgetroefd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
Misschien wilde hij juist wel eens wat anders dan vechtvoetbal. Lekker panna's en hakjes gaan geven in de Eredivisie.quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Cantona_No.7 het volgende:
een schop voor de kloten moeten ze hebben, van het bestuur tot mauro rosalesWatch out Cantona, don't touch Mauro or 410 will kick youSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Schop ik die ook voor hun kloten.Maar ff On topic, is Ajax nog serieus bezig met versterkingen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Watch out Cantona, don't touch Mauro or 410 will kick you![]()
![]()
Dat is puur en alleen omdat Mauro Rosales de enige speler is die tijd maakt voor 409/410.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Watch out Cantona, don't touch Mauro or 410 will kick you![]()
![]()
I knowquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is puur en alleen omdat Mauro Rosales de enige speler is die tijd maakt voor 409/410.
Wat doet ie dan, helpen met schilderen? Of helpt hij bij de choreografiequote:Op donderdag 4 januari 2007 14:17 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat is puur en alleen omdat Mauro Rosales de enige speler is die tijd maakt voor 409/410.
Hij vertaalt songs van de supporters van River Plate en Boca Juniors.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat doet ie dan, helpen met schilderen? Of helpt hij bij de choreografie?
Heel leuk, maar een speler moet op het veld iets brengen....quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Hij vertaalt songs van de supporters van River Plate en Boca Juniors.
Weinig tot geen?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trouwens die Wilhelmsson is wel een geweldige speler.
Hij maakt overigens in 1 wedstrijd meer akka's en panna's dan Rosales voorzetten geeft.
Scherp.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heel leuk, maar een speler moet op het veld iets brengen....
Idd want aan al die akka's en panna's heb je iets!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Trouwens die Wilhelmsson is wel een geweldige speler.
Hij maakt overigens in 1 wedstrijd meer akka's en panna's dan Rosales voorzetten geeft.
Ik wou er nog bijzetten, effectieve akka's en panna's, maar ik dacht dat jullie dat wel hadden begrepenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
Idd want aan al die akka's en panna's heb je iets!![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:30 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Ik wou er nog bijzetten, effectieve akka's en panna's, maar ik dacht dat jullie dat wel hadden begrepen![]()
typisch zo'n speler die is blijven hangen in zijn ontwikkelingquote:Op donderdag 4 januari 2007 13:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Quincy levert ook wel een mooie compilatie op: KLIK![]()
Binnenkort collecteren voor de knuffel-Argentijn!quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef Urquhart het volgende:
Misschien wil 410 Rosales wel kopen?
Hij had gewoon bij Arsenal moeten blijven, dan hadden wij hem wellicht kunnen huren.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef toma het volgende:
[..]
typisch zo'n speler die is blijven hangen in zijn ontwikkeling
Die is gewoon elke dag zijn roebels aan het tellenquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:33 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij had gewoon bij Arsenal moeten blijven, dan hadden wij hem wellicht kunnen huren.
Nu zit hij in Moskou te verpieteren.![]()
Een soort neo-Bogarde in het kleinquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef sjimz het volgende:
[..]
Die is gewoon elke dag zijn roebels aan het tellen![]()
quote:Roger niet mee naar Zuid-Afrika
Voetbal International meldt dat de Spaanse middenvelder Roger niet mee afreist naar Zuid-Afrika voor het trainingskamp van Ajax. De middenvelder is in Spanje herstellende van een spierscheuring opgelopen in het duel tegen Vitesse.
quote:´Grygera persoonlijk akkoord met Juventus´
Volgens diverse Italiaanse media zou Grygera persoonlijk akkoord zijn met Juventus over een transfer naar de Italiaanse club. De verdediger van Ajax zou vijf jaar lang 2 miljoen euro kunnen gaan verdienen bij Juventus. Aan het einde van het seizoen is de Tsjech transfervrij. Juventus zou een bedrag van 800.000 euro hebben geboden aan Ajax voor een tussentijdse transfer. Het lijkt echter niet waarschijnlijk dat Ajax hem voor dat bedrag zal laten gaan.
quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:31 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Binnenkort collecteren voor de knuffel-Argentijn!![]()
Een niet buigende mini-negerquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Een soort neo-Bogarde in het klein.
Vind hem anders veel beter dan Vermaelen of Heitinga.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik zou Grygera nu verkopen, dan krijg je er ten minste nog iets voor. Gryga is niet onmisbaar, bovendien kunnen we komend halfjaar alvast bouwen aan de verediging voor volgend seizoen.
Hij komt er juist heel vaak langs. Maar het ontbrak inderdaad nog het nodige aan zijn instelling, voorzet, overzicht.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:34 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Kijk zo'n Quincy is nou echt een speler die niet effectief is, die maakt leuke bewegingen, maar komt er maar zelden langs.En hij heeft geen goede voorzet.
Mwah, hij is zeker goed, maar hij heeft dit seizoen ook wel wat steekjes laten vallen. Hij staat nu ook in mijn ideale basisopstelling, maar als hij toch al weg wil, verkoop hem dan maar gelijk. Krijgen we ten minste nog een miljoen euro en dat scheelt weer bij het kopen van de vervanger.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:40 schreef toma het volgende:
[..]
Vind hem anders veel beter dan Vermaelen of Heitinga.
Alleen tegen Japan kwam ie er langs, daarna was het dramaquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:41 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij komt er juist heel vaak langs. Maar het ontbrak inderdaad nog het nodige aan zijn instelling, voorzet, overzicht.
Als hij dat zou verbeteren (wat hij volgens Foppe aan het doen is), zou hij de ultieme buitenspeler zijn.
Sinds een jaar of 4?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Pritt het volgende:
Is akka weer een nieuwe hippe term die ik even gemist heb?
Is dat niet dat truukje van die Ronaldhino?quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Pritt het volgende:
Is akka weer een nieuwe hippe term die ik even gemist heb?
quote:Rosenberg mag vertrekken bij Ajax
Datum: 4-jan 12:06
Nadat eerder al Olaf Lindenbergh aangaf dat hij Ajax wil verlaten, lijkt ook een voortijdig vertrek van Markus Rosenberg aanstaande. De Zweedse international, een aankoop van de vorige trainer Danny Blind, is door de huidige technische staf van Ajax een half jaar lang gewogen en duidelijk te licht bevonden.
Hoewel Rosenberg tot de winterstop nog het vertrouwen van trainer Henk ten Cate genoot als tweede spits, lijkt hij zijn krediet zaterdag te hebben verspeeld met een dramatische invalbeurt tegen NEC (2-2). Ten Cate was na afloop vernietigend in zijn oordeel. Volgens de trainer komt Rosenberg eenvoudigweg kwaliteit tekort om te slagen bij Ajax.
Na de komst van Leonardo, zou Ten Cate zijn selectie het liefst nog versterken met een verdedigende middenvelder. Om zijn beoogde aankoop te kunnen doen, zullen er echter eerst spelers moeten worden verkocht. Ten Cate gaat niet in op namen, maar liet wel weten dat hij uitsluitend wil werken met voetballers die zich volledig committeren aan Ajax. “Ik heb het helemaal gehad met spelers, die niet in de basis staan en te pas en te onpas roepen dat ze weg willen. Die spelers zijn niet langer welkom in de selectie, ook al hebben ze doorlopende contracten. Als spelers het niet naar hun zin hebben bij Ajax, is dat hun goed recht. Maar dan moeten ze heel snel op zoek naar een andere club. Ik kan alleen gemotiveerde spelers gebruiken.”
Mark van den Heuvel - Sportweek
quote:Kaartverkoop Ajax - Werder Bremen
donderdag, 4 januari 2007
Op donderdag 22 februari speelt Ajax om 21.00 uur in de Amsterdam Arena tegen Werder Bremen. De kaartverkoop voor deze UEFA Cupwedstrijd start op zaterdag 6 januari via de bekende TicketBox-verkooppunten.
Start voorverkoop: zaterdag 06-01-07 om 09:00 uur.
Vanaf zaterdag 06-01-07: Ajax SCC eigen plaats met korting (1 kaart per SCC)
Vanaf zaterdag 13-01-07: Ajax SCC (2 kaarten per SCC)
Vanaf woensdag 17-01-07: Ajax SCC / Sup.CC / AJS.CC / KCC (2 kaarten per CC)
Vanaf zaterdag 20-01-07: Ajax SCC / Sup.CC / AJS.CC / KCC / CC (2 kaarten per CC)
Vanaf woensdag 24-01-07: Alle CC (behalve FEY, ADO en Oranje) (2 kaarten per CC)
Einde voorverkoop: donderdag 22-02-07 om 18:00 uur
Vakken: / Prijzen:
(Normaal / Korting *1)
016, 812, 816, 825, 829 (*2) = ¤ 12,50 / ¤ 11,25
412 t/m 414, 427 t/m 429 = ¤ 25,- / ¤ 22,50
112, 113, 114, 115, 116 = ¤ 27,50 / ¤ 24,75
125, 126, 127, 128, 129 (*3) = ¤ 27,50 / ¤ 24,75
401, 411, 425, 426, 430 = ¤ 35,- / ¤ 31,50
409, 410 (*3) ¤ 35,- / ¤ 31,50
402, 403, 408, 418, 423, 424 = ¤ 45,50 / ¤ 40,95
018, 023, 117, 118, 123, 124 = ¤ 49,- / ¤ 44,10
102 (*4) = ¤ 49,- / ¤ 44,10
111 (*5) = ¤ 49,- / ¤ 44,10
404 t/m 407, 419 t/m 422 = ¤ 56,- / ¤ 50,40
019 t/m 022, 119 t/m 122 = ¤ 60,- / ¤ 54,-
103 (*4) = ¤ 60,- / ¤ 54,-
*1 = Alleen in de periode 06-01-07 t/m 12-01-07 geldt de kortingsprijs
*2 = Alleen aan te kopen door Ajax SCC-houders van de betreffende vakken als eigen plaats met korting
*3 = Alleen aan te kopen door Ajax SCC-houders
*4 = Alleen aan te kopen door leden van Ajax met SCC op 102 of 103
*5 = Alleen aan te kopen door 65+ Ajax SCC-houders van vak 111
Bij toegang tot het stadion dient de toegangskaart en een geldig legitimatiebewijs getoond te kunnen worden.
Nee, die van Zlatan tegen Liverpoolquote:Op donderdag 4 januari 2007 14:45 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Is dat niet dat truukje van die Ronaldhino?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |