abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:32:28 #76
148736 brooklynzoo
Never fall victim to no bitch.
pi_45003122
Ik zie het probleem niet. Er is niets mis met haar. Alle vrouwen zijn kuthoeren, de een verhuld het alleen wat beter dan de ander. Dit geval is op en top vrouw.

En buiten dat, je moet vrouwen niet begrijpen, je moet ze neuken en voorkomen dat je ze bevrucht.
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:39:29 #77
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_45003342
tis gewoon een slet die kicked op sex met zoveel mogelijk lullen.
pi_45003582
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 13:39 schreef AcidBurner het volgende:
tis gewoon een slet die kicked op sex met zoveel mogelijk lullen.
Als dat zo zou zijn, had ze vast nog meer lullen in haar zijksluiter geduwd in de afgelopen periode. Dan zou ze dus geen relaties aangaan, maar er gewoon op losneuken middels ONS'jes.

Ze is definatly opzoek naar een relatie, maar wil daarnaast ook kunnen flirten en versieren. Meer het type voor een open-relatie. Totdat ze erachter komt dat ze ook daar niet happy van wordt.

[ Bericht 6% gewijzigd door jagermeister1 op 04-01-2007 14:00:13 ]
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
  donderdag 4 januari 2007 @ 14:08:45 #79
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_45004220
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Hahaha.. inderdaad. Ze is mijn ex, maar ik probeer gewoon te achterhalen wat er mis met haar zou kunnen zijn. Niet dat ik er wat mee ga doen ofzo hoor. Wil gewoon weten of zoiets te wijten kan zijn aan een of andere stoornis ofzo.

Vroeger had ze namelijk lange vaste relaties. 1 van 6 jaar en 1 van 4 jaar.
Dus nu heeft ze op haar 30e borderline ontwikkeld Domme domme mensen...

Misschien ligt het niet zozeer aan haar, maar aan haar partners en dus aan jou. Ze houdt van de spanning van een nieuwe relatie en als ze er dan achterkomt dat het toch niet je van het is maakt ze het uit... Totdat ze iemand tegen komt die ze echt leuk vindt
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Redactie Frontpage donderdag 4 januari 2007 @ 14:24:31 #80
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_45004723
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:50 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Wil je haar telefoonnummer?
Doet ze aan trio's?
pi_45004911
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Dus nu heeft ze op haar 30e borderline ontwikkeld Domme domme mensen...

Misschien ligt het niet zozeer aan haar, maar aan haar partners en dus aan jou. Ze houdt van de spanning van een nieuwe relatie en als ze er dan achterkomt dat het toch niet je van het is maakt ze het uit... Totdat ze iemand tegen komt die ze echt leuk vindt
Als je verder had gelezen, dan had je ook gelezen dat ik het niet persé aan een stoornis wil toeschuiven. Echter gezien andere gedragingen van haar en de probleempjes die in haar leven spelen / hebben gespeeld, zou het EVENTUEEL toch iets kunnen zijn. Zoals iemand al opperde is het misschien niet gek voor haar om eens met een psycholoog te gaan praten. Schiet me nu te binnen dat ze dat ZELF ook wel eens als optie heeft overwogen toen we het over haar issues hadden. Nooit gedaan overigens.
pi_45005120
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:24 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Doet ze aan trio's?
Misschien inmiddels wel

EDIT: Overigens denk ik dat het voor mijzelf, zoals velen aankaarten, niet veel zin meer heeft om nog lang met haar bezig te zijn. Moeilijk, maar goed... been there before. Ik kom er wel weer overheen. Ga me maar eens proberen meer op mezelf focussen ipv op mijn ex.

[ Bericht 27% gewijzigd door jagermeister1 op 04-01-2007 14:45:03 ]
pi_45005665
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef jagermeister1 het volgende:

Ze steekt niet lekker in haar vel.
Dat lijkt me de juiste conclusie, iets zit er niet helemaal jofel anders gedraag je je zo niet als vrouw van 30 zijnde...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45005825
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat lijkt me de juiste conclusie, iets zit er niet helemaal jofel anders gedraag je je zo niet als vrouw van 30 zijnde...
Héhé... en het leuke is: Ze heeft dat zelf ook meerdere malen toegegeven. Ze weet zelf niet wat er precies met haar aan de hand is, maar ze doet er ook niets aan. Ja.. meer zuipen, snuiven en relatiehoppen. Niet echt een oplossing voor de lange termijn.
  donderdag 4 januari 2007 @ 15:00:43 #85
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_45005868
Tja, zolang zij niet met de onderliggende oorzaken aan de slag gaat (die er denk ik zeker wel zullen zijn), zal ze dit gedrag blijven vertonen. Blij zijn dat je er niets meer mee te maken hoeft te hebben, denk ik dan.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_45005934
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:30 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Als je verder had gelezen, dan had je ook gelezen dat ik het niet persé aan een stoornis wil toeschuiven. Echter gezien andere gedragingen van haar en de probleempjes die in haar leven spelen / hebben gespeeld, zou het EVENTUEEL toch iets kunnen zijn. Zoals iemand al opperde is het misschien niet gek voor haar om eens met een psycholoog te gaan praten. Schiet me nu te binnen dat ze dat ZELF ook wel eens als optie heeft overwogen toen we het over haar issues hadden. Nooit gedaan overigens.
Wat kan het je schelen? Als mijn exen rare dingen doen die ik herken uit mijn eigen relatie met die persoon denk ik alleen maar "Goddank dat het mijn probleem niet meer is. Veel plezier ermee! "
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_45006809
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:02 schreef Ripley het volgende:

[..]

Wat kan het je schelen? Als mijn exen rare dingen doen die ik herken uit mijn eigen relatie met die persoon denk ik alleen maar "Goddank dat het mijn probleem niet meer is. Veel plezier ermee! "
Mja... wat kan het me schelen? Had een supertijd met haar en dat mis je dan wel een beetje hé.
Ik doe er niets meer aan inderdaad, dus ik moet zsm verder.

Ergens heb ik ook wel zoiets van...."Beter dat ik van haar af ben!", maar toch.... je gevoel schakel je niet zo 1, 2, 3 uit. Hoop haar iig niet snel tegen te komen. Dat zou al enorm schelen.
pi_45009629
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:59 schreef jagermeister1 het volgende:
Ja.. meer zuipen, snuiven en relatiehoppen.
Vooral dat snuiven zou wel eens een (groot) deel van de oorzaak van haar gedrag kunnen zijn. Een vriendin van me ging ook soortgelijk gedrag vertonen toen ze regelmatig met haar neus in de coke hing. Alles moet snelsnel, instant behoeftenbevrediging en alles is maar heel even leuk. Als je al aan de labiele kant bent en je gooit daarbij nogal wat coke naar binnen zal het ook niet vanzelf beter gaan ben ik bang. Zuipen helpt ook niet maar zal waarschijnlijk een minder negatief effect hebben als frequent coke gebruik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Vis een optie? donderdag 4 januari 2007 @ 16:50:04 #89
70532 loveli
N
pi_45009860
Volgens mij baalt TS er enorm van dat hij ondanks alle signalen erin is getrapt. Om dat te verhullen zoekt hij meer slechte eigenschappen van zijn ex.

Oplossing: volgende keer nog meer nadenken.
crap in = crap out
pi_45010080
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:50 schreef loveli het volgende:
Volgens mij baalt TS er enorm van dat hij ondanks alle signalen erin is getrapt. Om dat te verhullen zoekt hij meer slechte eigenschappen van zijn ex.
Verhult hij dat hij van de situatie baalt? Lijkt me niet, en als zijn verhaal niet al te subjectief is, is mevrouw ex nou niet bepaald het toonbeeld van een mentaal stabiel persoon.
pi_45014006
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:00 schreef jagermeister1 het volgende:
Tuurlijk ben ik daar best gefrustreerd over. Het was overigens mijn 2de relatie die in 2006 werd beëindigd. Begin 2006 kwam er een eind aan mijn 5.5 jaar durende relatie. Hoewel het beter was dat we ons eigen weg gingen, heb ik daar best een dreun van gehad. Denk dat ik ook gewoon te vroeg aan iets nieuws ben begonnen.
Relatiehopper: gevalletje projectie?
pi_45014013
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verhult hij dat hij van de situatie baalt? Lijkt me niet, en als zijn verhaal niet al te subjectief is, is mevrouw ex nou niet bepaald het toonbeeld van een mentaal stabiel persoon.
Ach.. zelf denk ik ook dat ik te vroeg aan een nieuwe relatie ben begonnen. Had mijn vorige ex nog niet verwerkt en was toch zo eigenwijs om me in iets nieuws te storten.

Mijn fout in het geheel is, dat ik mijn negatieve gevoelens jegens haar gedrag pas voor haar voeten gooide als ik een flinke slok op had. Ook niet best dacht ik zo. Als ik er nou nuchter over gesproken had... dan was het misschien anders gelopen en had ze WEL rekening met me gehouden. Probleem is alleen dat ze aan het flirten was als we in de kroeg waren (zelf lustte ze hem ook wel)... en tja... dan is het moeilijk om je mond te houden als je richting huis loopt. Ze merkte mijn afstandelijkheid en begon te vragen of er iets was.

- "Nee hoor.. er is niets"
- "Echt niet?"
- "Nee hoor.."
- "Echt niet? Ik voel gewoon dat er iets is..."
- "Nee hoor...er IS niets"
- "Echt wel... zeg het nou!"

en dan... BLERPPP.... kwam alles eruit. Tja, en dan was het hommeles. Siert mij dus ook niet. Maar goed... deels ook de drank. Overigens een kanttekening: het werd nooit fysiek! 'Slechts' verbaal. Het is trouwens een keer of 4 gebeurd.

Niet best dus van mij, maar ja.... ook moeilijk om te veranderen.
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Relatiehopper: gevalletje projectie?
Uh.. tussen mijn laatste ex en degene daarvoor zat zo'n maand of 7. Heel wat anders dan 1 dag en dat meerdere malen in 1 jaar. Bovendien was ik in mijn relaties niet bezig anderen te versieren om zo een uitvalsbasis te hebben mocht de relatie overgaan.
pi_45014111
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Verhult hij dat hij van de situatie baalt?
Nee, dat hij niet heeft gehandeld naar de signalen die hij kreeg
pi_45014152
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, dat hij niet heeft gehandeld naar de signalen die hij kreeg
En DAAR sla je de spijker op zijn kop. Ik had het moeten inzien dat dit niet ging werken.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 00:48:43 #95
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_45026572
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 11:36 schreef jagermeister1 het volgende:

[..]

Damn.. ze heeft het inderdaad heel erg moeilijk met het feit dat haar vader haar niet wil zien. Alle contact verbroken. Ik heb ik weet niet hoevaak met haar gesproken over dit onderwerp. Tot huilens toe.
Op haar verjaardag barstte ze in tranen uit dat ze voor de zoveelste keer niet eens een kaartje van haar vader heeft gehad.

En ze zoekt inderdaad aandacht van praktisch elke man. Zie haar zelden met vrouwen babbelen.
Geloof mij maar, ik heb er voor geleerd en kan je vertellen dat dit soort gedrag niet bij iedere vrouw aan te treffen is maar bij een bepaald type.
99% van dat betreffende type heeft GEEN gezonde relatie met de vader en zoekt vooral constant affectie en aandacht bij andere mannen ter vervanging van de gezonde vaderlijke aandacht die het in het verleden niet heeft gehad.
Lees de psychologie-boeken er maar eens op na.

Oja, voor jou TS: Vergeten, dit soort is een hartenbreker en blijf erbij uit de buurt.
Gek genoeg zijn ze trouwens zelf meestal ook doodongelukkig.
pi_45026755
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Geloof mij maar, ik heb er voor geleerd en kan je vertellen dat dit soort gedrag niet bij iedere vrouw aan te treffen is maar bij een bepaald type.
99% van dat betreffende type heeft GEEN gezonde relatie met de vader en zoekt vooral constant affectie en aandacht bij andere mannen ter vervanging van de gezonde vaderlijke aandacht die het in het verleden niet heeft gehad.
Ik wil daar wel eens een wetenschappelijke bron voor zien. Show me
  vrijdag 5 januari 2007 @ 01:56:27 #97
39973 tommie_b
Ben ik DAT ???!!!!!
pi_45028285
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef jagermeister1 het volgende:

Wass ist loss met haar?

- Bindingsangst?
- Slet?
- Eenzaam?
- Borderliner?
- Snel uitgekeken op iemand?
- combinatie van bovenstaande..
- of iets anders....

Ze steekt niet lekker in haar vel. Dat heb ik iig wel gemerkt de laatste tijd. Best veel meegemaakt die meid.
Moderator: "Je beledigt, kleineert en terroriseert alle mede-Fokkers. Labiele vrouwen probeer je in je bed te lullen, huwelijke maak je kapot en studenten drijf je tot zelfmoord!"
Tommie_b: "Nou ja, misschien neem ik wel wat veel hooi op mijn vork."
pi_45030983
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 00:48 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Oja, voor jou TS: Vergeten, dit soort is een hartenbreker en blijf erbij uit de buurt.
Gek genoeg zijn ze trouwens zelf meestal ook doodongelukkig.
Ik ben geneigd dit te geloven. Ik bedoel, ze liet overduidelijk merken dat ze verdriet heeft om het feit dat haar vader alle contact heeft verbroken. Ook zie ik dat ze continu aandacht en affectie bij andere mannen zoekt, maar goed... kan zoiets ineens manifesteren? Ik bedoel... voor zover ik weet is ze pas in 2006 losgeslagen. Kan een traumatische gebeurtenis zoals het plotseling beïndigen van een relatie of het worden ontheven uit je functie op het werk zoiets triggeren?

Ok...ok.. voordat mensen weer beginnen te roepen: "TS wil gewoon dat het een stoornis is om zijn gekrenkte ego te sparen". Mijn ego is inderdaad gekrenkt door dit gedoe ja, maar dat hoort er nu eenmaal bij he. That's life.... helaas.

Zou ook wel wetenschappelijk bewijs van dit verhaal willen zien. Misschien dat ik dat dan eens in de handen duw van haar beste vriendin. Die zal namelijk ook wel zien dat haar gedrag momenteel niet helemaal fripsjes is. Wellicht dat zij haar kan aansporen eens met een psycholoog te gaan praten.

Wat ik trouwens ook wel opvallend aan haar vond: Ze droomde vrij heftig en veel. Vaak nachtmerries of vreemde dromen. Soms werd ze huilend en zwetend wakker.
pi_45031105
Die vriendin zal dat toch niet voor elkaar krijgen
olang ze zelf geen verkeerd beeld van zich zelf heeft en het nog altijd bij de partner neer legt
Zal ze zich echt niet willen laten helpen..

En het hoeft niet eens een psychologische achtergrond te hebben,waarom ze zo doet
Zoals je al zei..had ze hiervoor wel 2 serieuze lange relatie's en toen daar een einde aan kwam is ze waarschijnlijk losgeslagen en wil ze niet meer in een keurslijf

Alleen zij slaat een beetje door en valt ook op foute mannen.
Maar Ts , het word tijd dat je het háár probleem laat zijn..
Op deze manier kom je er nooit los van, Je bent er veel te veel mee bezig

En wat schiet je er mee op ,om te weten waarom ze zo doet..
Misschien is het gewoon een Bitch en zag ze jullie 'relatie' niet zo serieus als jij.
Je zal zeker niet haar laatste man zijn die ze met een gebroken hart achter laat.
Salsa Española
  vrijdag 5 januari 2007 @ 10:02:06 #100
52054 jagermeister1
Uwer Poelepats
pi_45031351
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 09:46 schreef Salsagirl het volgende:
Die vriendin zal dat toch niet voor elkaar krijgen
olang ze zelf geen verkeerd beeld van zich zelf heeft en het nog altijd bij de partner neer legt
Zal ze zich echt niet willen laten helpen..
Ze erkent zelf wel dat er wat met haar aan de hand is. Ze weet zelf alleen niet wat. Ze overwoog een tijdje geleden eens met een psych te gaan praten. Mede op advies van mij, maar goed... dat is er nooit van gekomen.
quote:
En het hoeft niet eens een psychologische achtergrond te hebben,waarom ze zo doet
Zoals je al zei..had ze hiervoor wel 2 serieuze lange relatie's en toen daar een einde aan kwam is ze waarschijnlijk losgeslagen en wil ze niet meer in een keurslijf
Mja, dat kan ook natuurlijk de reden zijn. Ik ken maar weinig mensen (niemand) die zulk gedrag vertonen. Ik ken mensen die zo nu en dan eens met iemand het nest in duiken, maar ik ken er geen die van de ene korte heftige relatie in de volgende verzeild raken. En dat meerdere malen achtereen. Tijdens die relaties aandacht zoeken van mannen... veel aandacht. Nee... dat is gewoon vreemd.
quote:
Alleen zij slaat een beetje door en valt ook op foute mannen.
Ho eens even... ik ben niet fout hoor
quote:
Maar Ts , het word tijd dat je het háár probleem laat zijn..
Op deze manier kom je er nooit los van, Je bent er veel te veel mee bezig

En wat schiet je er mee op ,om te weten waarom ze zo doet..
Misschien is het gewoon een Bitch en zag ze jullie 'relatie' niet zo serieus als jij.
Je zal zeker niet haar laatste man zijn die ze met een gebroken hart achter laat.
Je hebt gelijk hoor. Maar het is nog zo vers he. Ik zoek veel afleiding en ga veel weg met vrienden (lees: bier drinken). Dat helpt allemaal wel de pijn te verzachten. Bovendien leef ik in de wetenschap dat de pijn overgaat. Kwestie van tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')