Dat gaat je geen reet aan, ze is niet voor niks je ex.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:42 schreef jagermeister1 het volgende:
Wass ist loss met haar?
- Bindingsangst?
- Slet?
- Eenzaam?
- Borderliner?
- Snel uitgekeken op iemand?
- combinatie van bovenstaande..
- of iets anders....
Ze steekt niet lekker in haar vel. Dat heb ik iig wel gemerkt de laatste tijd. Best veel meegemaakt die meid.
You've got a point. Misschien zijn er hier meiden die zelf van relatie in relatie roldden en die kunnen verklaren waarom zei dat deden. Ik probeer de vinger erop te leggen...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef N.icka het volgende:
Hoe kunnen wij nou weten wat er mis is met haar, wij kennen haar toch niet?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat gaat je geen reet aan, ze is niet voor niks je ex.
Je moet sowieso niet proberen vrouwen te begrijpen en al helemaal je ex niet. maar je bent nog niet los van haar zo te zien, dat kan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik probeer de vinger erop te leggen...
Hahaha.. inderdaad. Ze is mijn ex, maar ik probeer gewoon te achterhalen wat er mis met haar zou kunnen zijn. Niet dat ik er wat mee ga doen ofzo hoor. Wil gewoon weten of zoiets te wijten kan zijn aan een of andere stoornis ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:45 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dat gaat je geen reet aan, ze is niet voor niks je ex.
rondsnollenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef mgerben het volgende:
Hm ze wil gewoon lekker rondsnollen en ze heeft geen behoefte aan vriendjes die haar vertellen dat dat niet samengaat met een relatie... die zijn dus meteen paranoïde egoistische bezitterige mannetjes, en daar heeft ze er genoeg van gehad.
Dus snolt ze binnen de kortste keren weer naar de volgende.
Probeer het maar niet te verklaren, het gaat wel weer over als ze behoefte krijgt aan een relatie (gaat ze eerst nog even klagen over al die nare mannen die haar leven wilden controleren).
Waarom, heb je tijd en energie teveel? Besteed het aan jezelf of andere vrouwen, of ga zelf een tijdje lekker sex-hoppen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Hahaha.. inderdaad. Ze is mijn ex, maar ik probeer gewoon te achterhalen wat er mis met haar zou kunnen zijn.
Scharrelen is geen stoornis, zoiets willen vastleggen via de DSM-IV, dát is een stoornis.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Hahaha.. inderdaad. Ze is mijn ex, maar ik probeer gewoon te achterhalen wat er mis met haar zou kunnen zijn. Niet dat ik er wat mee ga doen ofzo hoor. Wil gewoon weten of zoiets te wijten kan zijn aan een of andere stoornis ofzo.
Vroeger had ze namelijk lange vaste relaties. 1 van 6 jaar en 1 van 4 jaar.
Zou kunnen, maar op de 1 of ander manier klampte ze zich wel aan mij vast. Zij begon het eerst over een relatie terwijl ik in het begin nog erg op mijn hoede was.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:47 schreef mgerben het volgende:
Hm ze wil gewoon lekker rondsnollen en ze heeft geen behoefte aan vriendjes die haar vertellen dat dat niet samengaat met een relatie... die zijn dus meteen paranoïde egoistische bezitterige mannetjes, en daar heeft ze er genoeg van gehad.
Dus snolt ze binnen de kortste keren weer naar de volgende.
Probeer het maar niet te verklaren, het gaat wel weer over als ze behoefte krijgt aan een relatie (gaat ze eerst nog even klagen over al die nare mannen die haar leven wilden controleren).
Is een stoornis!quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Roellio het volgende:
Hoeren en sloeren!
Dat zijn toch ook vaak mensen die moeilijk een relatie kunnen vasthouden? Zeer impulsief zijn in hun keuzes...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ik snap alleen niet wat borderline daarmee te maken heeft..
Dit heeft niets met scharrelen te maken. We scharrelden in het begin, maar het werd snel serieus. Ze was mijn vriendin en ik haar vriend... zo zag ze het ook.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Scharrelen is geen stoornis, zoiets willen vastleggen via de DSM-IV, dát is een stoornis.![]()
![]()
Misschien wil ze na die vaste relaties gewoon lekker scharrelen, maak er niet zo'n probleem van.
Omdat ik waarschijnlijk nog niet los van haar ben dude. Vraag jij je nooit af waarom dingen gaan zoals ze gaan? Wel mee eens dat ik het aan mezelf moet besteden overigens. Andere vrouwen hoeven voor mij nu even niet. Komt wel weer weet ik uit ervaring.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:50 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Waarom, heb je tijd en energie teveel? Besteed het aan jezelf of andere vrouwen, of ga zelf een tijdje lekker sex-hoppen.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef denka het volgende:
Steek er geen tijd en energie in want het is gewoon zo dus deal with it. Het hoeft echt geen stoornis te zijn..Als ik een lekkere vrouw was dan liep ik ook de hele dag met een paal in mijn sloot..
Hahaha.. .je hebt een punt, alleen ze heeft nu een kerel te pakken waarvan IEDEREEN zich afvraagt wat ze in godsnaam in hem ziet. Als het puur om een lekkere vent gaat, dan zoekt ze wel een ander. Bovendien is deze vent nogal...mwoah.. druk en vooral ... raarrrr. Duidelijk schade van de dope die hij tot zich neemt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef denka het volgende:
Zulke vrouwen willen gewoon feesten en beesten..Lekker neuken en gek doen. Na een paar maanden is het gewoon weer tijd voor een nieuwe verse vleeslollie. Deal with it!!
Trouwens veel mensen waaronder ook mannen willen na lange relaties niet elke keer een nieuwe lange relatie. Ze willen kijken welk vlees er nog meer rondloopt en ervan genieten. De een langer dan de ander. Nou en wij mannen zijn ervoor om die korte tijd de vrouw goed te verwennen. Zak leeg, vrouw blij kortom iedereen blij..
Dalijk heeft ze het wel gehad en komt er meer vastigheid..
Tip:
Steek er geen tijd en energie in want het is gewoon zo dus deal with it. Het hoeft echt geen stoornis te zijn..Als ik een lekkere vrouw was dan liep ik ook de hele dag met een paal in mijn sloot..
Natuurlijk wil ze dat ... totdat jij haar beperkingen oplegt in haar vrijheid.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar op de 1 of ander manier klampte ze zich wel aan mij vast. Zij begon het eerst over een relatie terwijl ik in het begin nog erg op mijn hoede was.
Met een beetje geluk komt ze die muur nooit tegen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef mgerben het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ze dat ... totdat jij haar beperkingen oplegt in haar vrijheid.
Ze wil wel een relatie ... maar ze wil ook alles doen waar ze zin in heeft.
Ze moet eerst nog een paar keer tegen een muur aanlopen voordat ze ziet dat dat niet werkt als je ouder dan 17 bent.
Dat is ze zeker, ware het niet dat dit voorlopig niet meer mogelijk is. Ik heb haar namelijk een beetje gezegd hoe ik over haar denk en dat vond ze niet zo fraai.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef Calyptus het volgende:
het besluit is makkelijk, hou ze als vriendin, en probeer er af en toe haar als neukertje te houden. Lijkt dat ze vrij gewillig is.
Ja, duh.. Want jij ziet het natuurlijk helemaal verkeerd!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:06 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat is ze zeker, ware het niet dat dit voorlopig niet meer mogelijk is. Ik heb haar namelijk een beetje gezegd hoe ik over haar denk en dat vond ze niet zo fraai.
Hmmm nu je het zegt. Toen het tussen ons uitging was ze behoorlijk overstuur. Ze huilde en wilde eigenlijk niet dat het uitging. Ze hunkerde alleen naar een bepaalde vrijheid die niet in een relatie past. Ze wilde leren in haar eentje happy te worden en ondertussen van haar vrijheid te genieten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef mgerben het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ze dat ... totdat jij haar beperkingen oplegt in haar vrijheid.
Ze wil wel een relatie ... maar ze wil ook alles doen waar ze zin in heeft.
Ze moet eerst nog een paar keer tegen een muur aanlopen voordat ze ziet dat dat niet werkt als je ouder dan 17 bent.
Kijk en dat is nu iets wat bepaalde vrouwen ook doet aantrekken. Veel vrouwen vinden wazige rare dope gebruikende mannen fascinerend en interessant..Dus dat is het antwoordt op de vraag wat IEDEREEN zich afvraagt..quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:02 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Hahaha.. .je hebt een punt, alleen ze heeft nu een kerel te pakken waarvan IEDEREEN zich afvraagt wat ze in godsnaam in hem ziet. Als het puur om een lekkere vent gaat, dan zoekt ze wel een ander. Bovendien is deze vent nogal...mwoah.. druk en vooral ... raarrrr. Duidelijk schade van de dope die hij tot zich neemt.
Ja... dat wil ikquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:11 schreef Xennia het volgende:
Je wilt dat het een stoornis is, zodat het niet aan jou ligt en je je ego kunt sparen he
Ach.. ze wilde graag mama worden binnen nu en 5 jaar. Nu is ze mama... dan wel even tijdelijk waarschijnlijk. Ze zou dus ook die kinderen als nieuwe impuls kunnen zien.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:13 schreef denka het volgende:
[..]
Kijk en dat is nu iets wat bepaalde vrouwen ook doet aantrekken. Veel vrouwen vinden wazige rare dope gebruikende mannen fascinerend en interessant..Dus dat is het antwoordt op de vraag wat IEDEREEN zich afvraagt..
Gezien je verhalen zal deze ook niet echt lang duren en dat zal ze zelf ook wel weten..quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:15 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ach.. ze wilde graag mama worden binnen nu en 5 jaar. Nu is ze mama... dan wel even tijdelijk waarschijnlijk. Maar goed... sommige mensen vinden dat fascinerend ja. Maar om daar nu in een relatie mee te duiken.... niet echt verstandig.
Mwoah... zal wel niet. Maar goed... dan is het gewoon weer ..NEXT! Alleen ik betwijfel of het haar hier nog snel zal lukken. Het verhaal loopt als een vuurtje momenteel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:16 schreef denka het volgende:
[..]
Gezien je verhalen zal deze ook niet echt lang duren en dat zal ze zelf ook wel weten..
Dat ze makkelijk te neuken is? Ik denk niet dat dat bijzonder veel mannen gaat tegenhoudenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:18 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Mwoah... zal wel niet. Maar goed... dan is het gewoon weer ..NEXT! Alleen ik betwijfel of het haar hier nog snel zal lukken. Het verhaal loopt als een vuurtje momenteel.
Er zijn altijd mannen die ongeacht de verhalen wel zin hebben in een neukertje..en als ze er een beetje goed uitziet is dat nooit een probleem en zal het ook nooit een probleem worden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:18 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Mwoah... zal wel niet. Maar goed... dan is het gewoon weer ..NEXT! Alleen ik betwijfel of het haar hier nog snel zal lukken. Het verhaal loopt als een vuurtje momenteel.
indeed, het zal enkel drukken en duwen zijn in de wachtrij..quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ze makkelijk te neuken is? Ik denk niet dat dat bijzonder veel mannen gaat tegenhouden![]()
Ze is sinds lente 2006 eigenlijk pas echt alleen. Daarvoor had ze een relatie met een collega waar ze helemaal gek van was en even kort mee samenwoonde. Die zette haar keihard aan de kant...eigenlijk zonder reden. Daar was ze kapot van vertelde ze.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef SweetLittleRamona het volgende:
Herkenbaar verhaal wel... Een vriendin van me lijkt ook van de ene relatie in de andere te springen... En tijdens de relaties zelf vindt ze ontzettend veel jongemannen "interessant". Ik wilde dat ik het begreep, maar nee... Wel denk ik dat ze ontzettend bang is om alleen te zijn (en tegeljkertijd last heeft van bindingsangst). Misschien dat jouw ex ook niet alleen kan en wil zijn. Als jij zegt dat ze 6 en 4 jaar een relatie heeft gehad en daarna van de ene relatie in de andere springt... klinkt het niet alsof ze veel alleen is geweest in het verleden.
Dat denk ik ook niet, maar mannen zullen er niet snel meer intrappen met haar een relatie aan te gaan, schat ik zo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:24 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat ze makkelijk te neuken is? Ik denk niet dat dat bijzonder veel mannen gaat tegenhouden![]()
Ach, die ''relaties'' van haar zijn toch al niet veel meer dan een langgerekte one-night standquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:28 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar mannen zullen er niet snel meer intrappen met haar een relatie aan te gaan, schat ik zo.
Wil je het echt weten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:32 schreef Aphrodite het volgende:
Alleen heeft ze dit zelf nog niet door..
TS, wat heb je haar precies verteld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |