Mijn ex waar ik zo'n 5 maanden een relatie mee heb gehad is een vrouw van 30. Intelligent, ziet er goed uit, goed figuur, vlotte babbel, ze kan heerlijk sexen, ze is geïnteresseerd in anderen en weet ik wat nog meer dat mannen aantrekt. Ze heeft zelfs nog humor ook. Kortom... droomvrouw zou je zeggen.
Toch niet... ze is nogal een flirt. Goed.. een beetje flirten mag, maar als je binnen een relatie om bekenden in de kroeg gaat heen hangen, super amicaal met bepaalde gasten loopt te doen en sommigen overlaad met een stortvloed aan complimenten dan zit er iets niet helemaal lekker. Ofwel niet in de relatie.... hetgeen mij onwaarschijnlijk lijkt aangezien we samen de grootste lol en de beste gesprekken, ofwel in haar hoofd.
Nu is het zo dat ze voor mij een 2 tal korte relaties heeft gehad met gasten die ik ook ken. De 1ste duurde een maandje of 2 a 3 en de 2de duurde nog geen maand.
- Na relatie 1 kreeg ze DIRECT wat met die kerel uit relatie 2.
- Tijdens relatie 1 zat ze continu te flirten met diezelfde kerel, overigens niet alleen met hem.
- Na relatie 2 wilden ze mij DIRECT, maar dat heb ik nog even weten uit te stellen.
Ik moest namelijk eerst niet veel van haar hebben. Mede omdat ze inmiddels alweer buiten in een steegje met een kennis van mij aan het klooien was. Niet geneukt voor zover ik weet, maar verder dan zoenen alleen. Kennis is notabene getrouwd. Goed... ze bleef volhouden en me overladen met allerhande complimentjes en begon te geloven dat ze mij echt zag zitten. Hoe naïef
![]()
Na een week of 2 dat relatie 2 eindigde is ze dus met mij mee naar huis gegaan. Vanaf dat moment was relatie 3 zo'n beetje geboren.
- Tijdens relatie 2 zat ze continu te flirten met moi.
- Na relatie 3, welke nu zo'n anderhalve week geleden strandde, kreeg ze meteen wat met ... jawel... wederom een kerel die ook ken. Zeg maar een 'vriend' (38, profiel: alcoholist/drugsgebruiker, koopwoning, 2 lieve dochtertjes van 6 en 9). Ze woont nu al praktisch bij hem in. Precies zoals het bij mij ook ging, alleen dan gaat het nog net ff iets sneller allemaal. Ze heeft nu zelfs al zijn sleutel... terwijl hij met vakantie is
![]()
-Tijdens relatie 3 zat ze... jawel... continu te flirten met kerel uit haar huidige relatie. Ook flirtte ze met anderen, maar goed.. het werd dus deze man.
Kunnen jullie het nog volgen, lieve FoKKers!?
Anyway... onze relatie is stukgelopen op het feit dat ik ruzie ging maken over haar geflirt. Ze beweerde dat er niets aan de hand was. Dat ik niets te vrezen had. Ze vond dat mijn jaloezie mij ontsierde. Naast die ruzies ook veel over dit gedoe gepraat, maar ze bleef volhouden dat ze te vertrouwen is. Ik gaf haar iedere keer het voordeel van de twijfel, maar toch bleef ik paranoid. Haar gedrag veranderde ook niet echt. Ze was nu eenmaal zo. Verder was het allemaal koek en ei tussen ons. Ze was mijn maatje en we hadden het onwijs gezellig SAMEN. In de kroeg en op feestjes was het voor mij gewoon op tenen lopen, ook al wist ik dat ze toch wel weer met me mee naar huis zou gaan.
Nu denk ik dat ze helemaal van het pad af raakt. Ze dronk de laatste tijd buitensporig veel. Ook stopte ze steeds vaker coke in haar neus. Ben zelf ook niet heilig, maar ieder weekend? Nee... verre van zelfs. Nu heeft ze iemand bij wie dat allemaal wel kan. Die is nog ff een stuk erger. Zelfs op een doordeweekse avond komt het voor dat ie aan de mdma + drank zit + wiet zit.
Soms denk ik dat ze gewoon graag in mijn dorp is en dat ze mensen gebruikt voor een slaapplaats. Zelf woont ze in een grote stad zo'n 30km hier vandaan. Weinig kennissen daar. Ze woont er ook nog niet zo heel lang.
Waarschijnlijk onzin, want wie houdt dat vol? Bovendien kwam het meeste contact van haar kant en merkte ik gewoon dat ze graag bij me was (of ik bij haar).
Wass ist loss met haar?
- Bindingsangst?
- Slet?
- Eenzaam?
- Borderliner?
- Snel uitgekeken op iemand?
- combinatie van bovenstaande..
- of iets anders....
Ze steekt niet lekker in haar vel. Dat heb ik iig wel gemerkt de laatste tijd. Best veel meegemaakt die meid.