Ah... ok, dan is het goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:08 schreef Salsagirl het volgende:
haha ik zei..ze valt ook op foute mannen.
Dat heb ik mij helaas al zitten afvragen.quote:Maar natuurlijk heb het tijd nodig,alleen je wilt een verklaring voor waarom ze zo doet en als het iets psygologisch zou zijn..dan ga jij je straks nog afvragen of jullie relatie nog eens kans zou hebben (gehad)
Zo heb ik het ook al eens bekeken inderdaad. Ik denk dat ik mij hier maar eens op moet focussen. Ik liep echt wel op mijn tenen en dat begon me op te breken. Vandaar ook die ruzies.quote:Maar eigenlijk heeft ze een positiefs iets gedaan om jullie relatie te beeindigen..
Anders had je steeds vaker moeten toezien dat ze flirte met andere en werd je ook alleen maar ongelukkiger van..
Vast wel, maar ik begin wel sterk te twijfelen of er nog wel trouwe, leuke, intelligente vrouwen bestaan die ook nog eens beschikken over een dosis humor.quote:Maar het klopt wat ze zeggen..(hoor mij, wijsneusje) Tijd heelt alle wonden..
En ergens loopt er een leuke lieve vrouw die wel alleen voor jou gaat..
Natuurlijk wel..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:24 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik begin wel sterk te twijfelen of er nog wel trouwe, leuke, intelligente vrouwen bestaan die ook nog eens beschikken over een dosis humor.![]()
Ik moet voortaan naar mijn intuïtie luisteren. In het begin dacht ik al dat ze niet OK was. Veel praten, heel veel praten, heeft mij toch over de streep getrokken om voor haar te gaan. Helaas was ze het vertrouwen dat ze zo graag wilde niet waard.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:28 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Natuurlijk wel..![]()
Ze zeggen niet voor niets ..'er zijn meer vrouwen,dan kerken'
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:42 schreef Salsagirl het volgende:
Je moet het nu niet bij je zelf gaan zoeken..
Je zag een leuke vrouw en het klikte,dat is de chemie nu eenmaal
Het werkte niet en dat kan gebeuren..
Dus neem een diepe hap adem en zucht maar eens diep.
En dan ga je maar denken dat je een ervaring rijker bent..
En hop kom op verder gaan met je levenOp een dag word je wakker en bedenkt je in eens dat het leven meer te bieden heeft .Een relatie is echt niet zaligmakend..
Tja.. dat risico loop ik inderdaad. Gelukkig heb ik veel vrienden die me daar wel voor behoeden. Denk zelfs dat er enkele zijn die pislink op me worden als ik weer met haar in zee ga. Goed...voorlopig moeten we nog maar zien of ze nog het lef heeft om de kroeg where it all started binnen te wandelen. Denk dat ze voorlopig wel even uit het zicht blijft.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:46 schreef Fawn het volgende:
Als je haar terug neemt begint ''de ellende'' weer van voor af aan. Als zij blijft flirten wil jij haar niet. Jullie willen kennelijk iets anders, wat moeilijk samen gaat. Als je er voor open staat komt er vast een moment waarop zij niemand heeft en dan wel naar je terugkomt. Waarschijnlijk ben je dan weer helemaal geweldig voor haar en trap je er met open ogen weer in.
Ze klinkt in elk geval wel als ''niet helemaal lekker in haar vel zittend''
Tieners die zonder hun biologische vader opgroeien hebben een grotere kans om problemen te krijgen met hun seksuele gedrag. Zij hebben ook een veel grotere kans op seksueel contact vóór hun 16de levensjaar vergeleken met kinderen uit huishoudens met de twee biologische ouders. Meisjes uit éénouderhuishoudens hebben anderhalve keer zo grote kans om moeder te worden vóór hun 18de levensjaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 00:55 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik wil daar wel eens een wetenschappelijke bron voor zien. Show me
Google is nu niet de meest wetenschappelijk verantwoorde bron.. Toch denk ik dat er best een kern van waarheid in zit.. Maar het is zo makkelijk om het op je jeugd af te schuiven.. Je hebt je gedrag toch zelf in de hand? Blijkbaar stoort haar eigen gedrag haar niet genoeg om zich te gaan afvragen waarom ze doet wat ze doet..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:52 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Geldt overigens ook voor oudere vrouwen, en niet alleen voor opgroeiende tieners. Gemis aan een vaderfiguur wordt vaak gecompenseerd door aandacht van andere mannen.
Vertel!quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:28 schreef Vapo187 het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt,
Nee, 99% van de meisjes die zich zo gedragen hebben geen gezonde relatie met de vader ( gehad ).quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:10 schreef Xennia het volgende:
Wat betreft die bron, ik geloof best dat meisjes die zonder vader opgegroeid zijn de neiging hebben die liefde elders zoeken, maar dat volgens jou 99% van de vrouwen zo eindigt vind ik erg overdreven en niet onderbouwd. Zo deterministisch zitten mensen niet in elkaar
Ik schreef er ook bij dat ik dit zo even van google plukte. Heb nog geen tijd gehad een goeie wetenschappelijk bron te vinden. Ik heb het in ieder geval wel geleerd bij mijn opleiding.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 09:13 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Google is nu niet de meest wetenschappelijk verantwoorde bron.. Toch denk ik dat er best een kern van waarheid in zit.. Maar het is zo makkelijk om het op je jeugd af te schuiven.. Je hebt je gedrag toch zelf in de hand? Blijkbaar stoort haar eigen gedrag haar niet genoeg om zich te gaan afvragen waarom ze doet wat ze doet..
Maar in wat voor psychologische boeken kun je dit terugvinden dan, ben er wel naar geinteresseerd..
Daar zijn vrouwen goed in....de boel omdraaien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
[..]
Nee, 99% van de meisjes die zich zo gedragen hebben geen gezonde relatie met de vader ( gehad ).
Das heel wat anders. Jij draait het om, dat klopt niet.
Het is niet zo dat iedereen zo wordt zonder vaderlijke aandacht.
Ja wij moeten weer terugdraaien wat jullie eerst omgedraaid hebbenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:46 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen goed in....de boel omdraaien.![]()
En uit jouw cijfers blijkt slechts dat vrouwen die hun vader moeten missen zich eerder promiscue gedragenquote:Op zaterdag 6 januari 2007 22:39 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:
Nee, 99% van de meisjes die zich zo gedragen hebben geen gezonde relatie met de vader ( gehad ).
Nou blij dat je tot die conclusie bent gekomen>?quote:Op zondag 7 januari 2007 14:49 schreef jagermeister1 het volgende:
ThaGuitarmaistro heeft wel een punt denk ik. Denk dat het in het geval van mijn ex best eens zo zou kunnen zijn, maar goed.... het hoeft natuurlijk niet. Een ding is me inmiddels wel duidelijk.... dat kind heeft issues. Major issues.
Blij niet nee, maar ik kan je vertellen dat het wel beter is voor mijn egoquote:Op zondag 7 januari 2007 16:46 schreef jaoka het volgende:
[..]
Nou blij dat je tot die conclusie bent gekomen>?![]()
Daar was ik al mee bezig, maar toch hé... je vergeet iemand niet ala minuut.quote:Ga je nu weer verder met je eigen leven?
Nou... dat niet, want als er ook maar 1 meid aandacht aan mij gaf, dan kwam ze gelijk ff laten zien dat ik bij haar hoorde. Oja.. ennuh... als ik op Hyves weer een krabbel kreeg van een meid, dan kreeg ik vrij snel een sms-je met de vraag: "Wie is ...... ?"quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:06 schreef patricia27 het volgende:
Ze wil gewoon een vrije relatie.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:49 schreef Insomaniac het volgende:
Ze is gewoon niet snel tevreden en de jacht is beter dan de vangst.
Ze moest toch wat moeite doen voor jou en toen ze je eenmaal had was je vrij snel niet meer boeiend en ging ze op iemand anders jagen.
Ik snap alleen niet wat borderline daarmee te maken heeft..
Tja.. daar heb je wel een punt. Ik ben achteraf zo naïef als het achterend van een varken geweest. Je gaat al snel door die roze glazen kijken en denken... "Volgens mij is ze veranderd"quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:00 schreef MM-Luna het volgende:
Joh wat maakt het uit wat er met haar is. Feit blijft dat je allang had zien aankomen dat het ook bij jou niet zou werken, waarschijnlijk ook niet bij die andere kerel tenzij die graag een vrije relatie wil.
Ik ga mijn best doen. Dit lijkt mij ook het beste inderdaad. En wat als ze daar niet tegen kan en op me afstapt? Gewoon kortaf doen en vooral niet te vrolijk in een praatje met haar verzeild raken...lijkt me?quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:24 schreef denka het volgende:
Negeren en je eigen ding doen..vooral 0,0 aandacht geven..Doe je eigen ding, let niet op haar en laat zien dat je nul komma nul geïnteresseerd in haar bent..
Dat weet ik natuurlijk ook wel, maar mevrouw gebruikt de laatste tijd meerdere dagen in de week en bovendien is ze zowat elke dag dronken.quote:drugsavondjes hoeven niet altijd in het weekend plaats te vinden, maar dat is offtopic..
Gewoon kortaf doen of negeren. Niet leuk gaan doen etc..etc...Als zij merkt dat jij haar totaal negeert en geen aandacht schenkt dan zal ze het niet leuk vinden denk ik. Doe je het tegenovergestelde en wordt je boos, zeg je rare dingen etc..dan is het 1 nul voor haar en zal het haar plezieren..quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:31 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen. Dit lijkt mij ook het beste inderdaad. En wat als ze daar niet tegen kan en op me afstapt? Gewoon kortaf doen en vooral niet te vrolijk in een praatje met haar verzeild raken...lijkt me?
Goede tip! Thanks dude!quote:Op donderdag 11 januari 2007 21:38 schreef denka het volgende:
[..]
Gewoon kortaf doen of negeren. Niet leuk gaan doen etc..etc...Als zij merkt dat jij haar totaal negeert en geen aandacht schenkt dan zal ze het niet leuk vinden denk ik. Doe je het tegenovergestelde en wordt je boos, zeg je rare dingen etc..dan is het 1 nul voor haar en zal het haar plezieren..
Dus totaal negeren die hap!
Succes!
Een open relatie kan ook eenzijdig ingevuld wordenquote:Op donderdag 11 januari 2007 20:56 schreef jagermeister1 het volgende:
Nou... dat niet, want als er ook maar 1 meid aandacht aan mij gaf, dan kwam ze gelijk ff laten zien dat ik bij haar hoorde. Oja.. ennuh... als ik op Hyves weer een krabbel kreeg van een meid, dan kreeg ik vrij snel een sms-je met de vraag: "Wie is ...... ?"
Kan ook natuurlijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 02:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een open relatie kan ook eenzijdig ingevuld worden![]()
Foei, heb je het nu nog niet afgesloten..??quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:31 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Kan ook natuurlijkHoe het ook zij, ze is lekker fout bezig en ik hoop dat ze zichzelf nog eens keihard tegenkomt.
![]()
Hahaha.. nee sorry. Ik ben niet zo goed in het afsluiten van dit soort dingen. Blijft maar door mijn kop spoken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:38 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Foei, heb je het nu nog niet afgesloten..??![]()
Zo iemand is het niet waard zoveel aandacht aan te schenken..
Hoe lang is het nou geleden..?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:45 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Hahaha.. nee sorry. Ik ben niet zo goed in het afsluiten van dit soort dingen. Blijft maar door mijn kop spoken.
Ik weet dat ik er geen flikker mee opschiet en toch blijf ik malen.
Vandaag psies 3 weken geloof ik.quote:
28, maar wat heeft leeftijd er eigenlijk mee te maken? De een stapt nu eenmaal makkelijker over dingen heen dan de ander.quote:En hoe oud ben je?
Nee, ik krijg haar daar zeker niet mee terug. Totaal zinloos is het. Bovendien zegt mijn verstand ook dat ik haar niet terug wil.quote:En krijg je haar er mee terug? wie zou dan uberhaupt willen![]()
Ik probeer en het gaat ook zeker al stukken beter hoor. Dit was peanuts vergeleken bij mijn vorige relatiebreuk. Na die relatie viel ik meteen in een gat. Alles stond op zijn kop, maar dat is ook niet zo gek na bijna 6 jaar samenzijn.quote:Nou dan..zet je er over en en laar haar voor wat ze is..
keihard NEXT!!quote:Zegt gewoon keihard..NEXT!!
Nou snap dat je leeftijd op zich er niets mee te maken heb..quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:10 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Nee.... ik snap je punt helemaal. Ze is het niet waard om me ook nog maar een minuut druk over te maken. Ik denk ook dat het bij mij weer het gemis van iemand om me heen is. Nooit echt alleen geweest, ja ... vorig jaar, toen mijn ex vertrok. Half jaartje alleen gewoond en dat viel vies tegen. Toen kwam ik de volgende tegen en die vulde de lege gaten heel mooi op.
Tja.. het niet gewend zijn aan alleen wonen is natuurlijk ook deel van het probleem. Maar goed, neemt niet weg dat ik de persoon ook gewoon mis. Ben het wel met je eens dat ik eerst zelf happy moet zijn ja.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:34 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Nou snap dat je leeftijd op zich er niets mee te maken heb..
Maar misschien is jou probleem wel meer ..het niet alleen kunnen zijn' en ik denk..(kuch) dat je gewoon eens leert alleen te wonen ..want geloof me een relatie is niet zaligmakend..Je moet eerst zelf goed in je vel zitten
Ik probeer ook veel leuke dingen te doen hoor. Het is echt niet zo dat ik hele dagen alleen zit. Het zijn vaak JUIST de momenten dat je alleen zit. Hoop iig dat de dag snel komt dat het me allemaal geen ruk meer scheelt.quote:En geloof me..dat door dat je er nu gewoon veel te veel mee bezig bent,het ook niet kan afsluiten
Ga gewoon leuke dingen doen..,nodigd vrienden bij je thuis uit..
En op een dag merk je dat je er niet eens meer aan denkt..
Uiteindelijk loop je het juiste vrouwtje wel tegen het lijf..
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:02 schreef MM-Luna het volgende:
Volgens mij kun jij je ex voor geen centimeter loslaten, wel doen zou ik zeggen. Vergeet haar, zoek afleiding.. verwerk die relatie ipv haar in de gaten te blijven houden en alles hier op fok! te posten. Straks vind jij jezelf nog terug in de tuin met een grote foto camera, al plaatjes schietende van wat ze nu weer aan het uitspoken is.
Oh en voor de ergernissen:
Irritante gewoontes van exen [ 3 ]
Dat is te merken, aan alles wat je hier in dit topic post. Toch maar iets aan gaan doen lijkt mij.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:25 schreef jagermeister1 het volgende:
[..]
Haha... dat zal wel meevallen. Maar het loslaten is erg moeilijk ja!
Probleem is dat ze zich nog in mijn kringen begeeft en dan krijg je regelmatig dingen te horen. Als ze nou gewoon weer een opflikkert naar haar eigen woonplaats, dan zou het een stuk makkelijker zijn.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:28 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Dat is te merken, aan alles wat je hier in dit topic post. Toch maar iets aan gaan doen lijkt mij.![]()
Yep... ik ben net zo schuldig. Ik ga mensen lekker zitten uithoren.... fout! Ik weet het!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:43 schreef MM-Luna het volgende:
Dan zeg je toch dat jij het niet horen wilt?
Maar waarschijnlijk doe jij zelf daar net zo hard aan mee of niet?
Goede vragen! Ik denk dat ik inderdaad een excuus voor haar gedragingen aan het zoeken ben (geweest). UIteindelijk wil ik natuurlijk niet dat het slecht met haar gaat, maar ik hoop wel dat ze ff goed op haar platte bek gaat natuurlijk. Niet zo raar toch? Anyway... het liefste wil ik dat het goed met MIJ gaat natuurlijk. Ik zal me dus op de een of andere manier op mezelf moeten concentreren ipv op mijn ex.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:00 schreef MM-Luna het volgende:
Maar wat wil je nu precies van haar? Wil je haar terug of wil je horen dat het slecht met haar gaat, wens je haar een slecht leven toe? Wil je een excuses voor haar gedragingen? Of wil je dat het goed met jou gaat?
Proberen een afstand te maken tussen jou en haar door dat kringetje maar een tijdje niet te zien, wel uitleggen natuurlijk maar dat werkt vaak het beste voor verwerking.
Jij bent dus eveneens een relatiehopper. Pot-ketel-zwart. Het irriteert je dus dat zij net zo zwak is als jijquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:10 schreef jagermeister1 het volgende:
Ik denk ook dat het bij mij weer het gemis van iemand om me heen is. Nooit echt alleen geweest, ja ... vorig jaar, toen mijn ex vertrok. Half jaartje alleen gewoond en dat viel vies tegen. Toen kwam ik de volgende tegen en die vulde de lege gaten heel mooi op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |