abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45048967
HIER WEER VERDER

Link naar het vorige deel:
Irritante gewoontes van exen [ 2 ]

[ Bericht 24% gewijzigd door Nosh op 05-01-2007 19:17:05 ]
─_(º.0)_/─
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:59:27 #2
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45049045
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Sessy het volgende:

[..]

Pfffft zeikerd, misschien ging ze wel vreemd omdat wat haar betreft de relatie toch al waardeloos was. Alsof mannen dat niet dagelijks doen.
Klopt. Ben nix te beroerd om dat toe te geven. De relatie was op het moment van uitgaan bij nader inzien allang ter ziele. Voor een groot deel ook mijn schuld, alweer nix te benauwd daarvoor uit te komen.

Maar wat jij hier nu eigenlijk doet, met uw welnemen, is dus vreemdgaan goedpraten mits de relatie waardeloos is? Staat je goed!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 18:59:47 #3
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45049056
Link naar vorige deel?
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_45049217
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef arneaux het volgende:
Link naar vorige deel?
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:04:40 #5
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45049229
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Knap hoe vrouwen als ze vreemd gaan altijd wel een reden vinden om de man daar de schuld van te geven...
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef vamos1 het volgende:

[..]

Ik ben nog nooit in mijn leven vreemd gegaan,.. je post gezien doe jij dat dus wel
Altijd leuk als je op wat bijval kunt rekenen...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:09:41 #6
157960 Okeuj
Ich habe es nicht gewusst
pi_45049398
Nee echt niet.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:11:22 #7
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45049467
- kaal brood eten.. dus zonder beleg..
- de meest vreselijkste tv programmas kijken.. zoals temtation island ofzo? wat je echt niet bij haar zou verwachten..
- dr haar vastzetten met elastiekje als ze gaat slapen, en overdag altijd los dragen..
- douchen voorhet slapen gaan.. (snap echt niet waarom mensen dat doen..
- t-shirt 2x dragen
- nooit meer dan 2 biertjes drinken.
- een plastic zakje over dr fietszadel, zelfs als het niet regent of whatever.. en als dat zakje kapot is.. een nieuwe erop
- te lui om naar mijn huis te komen (6 min fietsen) maar wel elke ker zowat eisen dat ik naar haar kwam..
- nooit tot laat op blijven, standaard elke dag om 11uur slapen
pi_45049592
om eerlijk te zijn zie ik dit topic meer als een therapeutisch instrument voor de posters om het verlies van hun relatie wat relativeren door zichzelf voor te houden dat het ook maar beter is dat het uit is.

Om eerlijk te zijn; ik baalde toen dat het uit was, maar ik kan nog steeds weinig slechte dingen op mijn ex aanmerken. Ze was gewoon tof, alleen de omstandigheden minder...
"Het is een bedreiging voor onze cultuur om geluk te reduceren tot aangename ervaringen" - Joep Dohmen
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:21:15 #9
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45049832
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef Malebolgia het volgende:
om eerlijk te zijn zie ik dit topic meer als een therapeutisch instrument voor de posters om het verlies van hun relatie wat relativeren door zichzelf voor te houden dat het ook maar beter is dat het uit is.

Om eerlijk te zijn; ik baalde toen dat het uit was, maar ik kan nog steeds weinig slechte dingen op mijn ex aanmerken. Ze was gewoon tof, alleen de omstandigheden minder...
of als vorm van vermaak?
en ik denk dat de meeste wel wat slechte dingen op kunnen noemen.. anders vast het vast nog geen ex
pi_45049835
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef fs180 het volgende:
- de meest vreselijkste tv programmas kijken.. zoals temtation island ofzo? wat je echt niet bij haar zou verwachten..
- dr haar vastzetten met elastiekje als ze gaat slapen, en overdag altijd los dragen..
- t-shirt 2x dragen
- een plastic zakje over dr fietszadel, zelfs als het niet regent of whatever.. en als dat zakje kapot is.. een nieuwe erop
- te lui om naar mijn huis te komen (6 min fietsen) maar wel elke ker zowat eisen dat ik naar haar kwam..
kan je geloven dat ik hier nu echt eens geen een irritante eigenschap in zie ,

is het echt zo irritant als een mens brood zonder beleg eet, doucht voor het slapengaan, een tshirt twee keer draagt, en vroeg gaat slapen, om over de rest nog maar te zwijgen.

ik zal maar vlug wat choco en charcuterie gaan kopen of ik irriteer de anderen nog als ik een boterham zonder die dingen eet , en altijd meer dan twee pinten drinken, ik zal er in het vervolg op letten
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:22:19 #11
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45049869
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:11 schreef fs180 het volgende:
- t-shirt 2x dragen
Nou, als dit het ergste is.
  FOK!fotograaf vrijdag 5 januari 2007 @ 19:22:54 #12
151126 angel008
pi_45049899
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:21 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

kan je geloven dat ik hier nu echt eens geen een irritante eigenschap in zie ,

is het echt zo irritant als een mens brood zonder beleg eet, doucht voor het slapengaan, een tshirt twee keer draagt, en vroeg gaat slapen, om over de rest nog maar te zwijgen.

ik zal maar vlug wat choco en charcuterie gaan kopen of ik irriteer de anderen nog als ik een boterham zonder die dingen eet , en altijd meer dan twee pinten drinken, ik zal er in het vervolg op letten
eens
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 19:29:00 #13
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45050148
Geweldig topic dit Ik heb er ook een paar:

- Mij ervan beschuldigen dat ik een moederskindje was omdat ik veel van mijn ouders kreeg. Hij woonde toen op zijn 23ste nog bij zijn ouders thuis (ik was toen 18)
- Wel verwachten dat hij hetzelfde van mijn ouders zou krijgen als ik. Ik kreeg een keer 1000 gulden voor kerst van mijn ouders, hij was toen pisslink dat hij dat niet kreeg
- Een half jaar bij mijn ouders wonen en daar alles te eten, mee uit eten te gaan enz. zonder daar ooit voor te bedanken en er iets voor terug te doen. Als mijn moeder eens vroeg om een klusje was meneer daar veel te lui voor
- Het na 4 jaar uitmaken per mail

Ben blij dat ik van hem af ben
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:30:22 #14
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_45050217
Dan heb je je wel heel erg laten gebruiken hoor.
pi_45050334
Een van mijn exen had ook een vreemd iets. Hij was pissig op negers en turken enzovoorts omdat die altijd van die blonde meisjes als vriendin hadden en hij niet.

Tja.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:33:13 #16
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45050335
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:29 schreef MaJo het volgende:
Geweldig topic dit Ik heb er ook een paar:

- Mij ervan beschuldigen dat ik een moederskindje was omdat ik veel van mijn ouders kreeg. Hij woonde toen op zijn 23ste nog bij zijn ouders thuis (ik was toen 18)
- Wel verwachten dat hij hetzelfde van mijn ouders zou krijgen als ik. Ik kreeg een keer 1000 gulden voor kerst van mijn ouders, hij was toen pisslink dat hij dat niet kreeg
- Een half jaar bij mijn ouders wonen en daar alles te eten, mee uit eten te gaan enz. zonder daar ooit voor te bedanken en er iets voor terug te doen. Als mijn moeder eens vroeg om een klusje was meneer daar veel te lui voor
- Het na 4 jaar uitmaken per mail

Ben blij dat ik van hem af ben
hoi, jij kwam uit zoetermeer
  vrijdag 5 januari 2007 @ 19:33:36 #17
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45050353
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef MM-Luna het volgende:
Een van mijn exen had ook een vreemd iets. Hij was pissig op negers en turken enzovoorts omdat die altijd van die blonde meisjes als vriendin hadden en hij niet.

Tja.
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 19:33:56 #18
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45050363
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef fs180 het volgende:

[..]

hoi, jij kwam uit zoetermeer
Nee
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:05:46 #19
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_45051628
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:14 schreef Malebolgia het volgende:

Eensch.

Op het moment dat het uit is vergroot je alle kleine onhebbelijkheden ongelovelijk uit, zodat het in jouw ogen wellicht beter is om uit elkaar te zijn, maar als je er gewoon objectief over nadenkt dan valt het eigenlijk allemaal best mee... Hangt er WEL vanaf onder welke omstandigheden je uit elkaar bent gegaan en hoe de nasleep daarvan geweest is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:47:46 #20
117860 B.A.Trix
Met dank aan MaGNeT
pi_45053259
Blijft een leuk topic dit!
Topic van het jaar!! Sara Raats' eigen huisjes-topic :P
  vrijdag 5 januari 2007 @ 20:50:14 #21
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45053365
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 19:33 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nee
niet? ow.. dan verwar ik je met iemand anders
  Moderator vrijdag 5 januari 2007 @ 21:02:55 #22
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_45053791
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:50 schreef fs180 het volgende:

[..]

niet? ow.. dan verwar ik je met iemand anders
Denk het ja Mij zul je nooit in Zoetermeer vinden (vind het de ergste stad van Nederland...)
  vrijdag 5 januari 2007 @ 21:07:48 #23
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_45053942
ja dat bedoel ik, je kwam er dus wel vandaan?
pi_45056422
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 18:59 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Klopt. Ben nix te beroerd om dat toe te geven. De relatie was op het moment van uitgaan bij nader inzien allang ter ziele. Voor een groot deel ook mijn schuld, alweer nix te benauwd daarvoor uit te komen.

Maar wat jij hier nu eigenlijk doet, met uw welnemen, is dus vreemdgaan goedpraten mits de relatie waardeloos is? Staat je goed!
Nee hoor, ik praat het niet goed. Wat je hoort te doen als een relatie niet levensvatbaar is en je op iemand anders verkikkerd raakt is: het eerst uitmaken, vervolgens met de persoon waarmee je een prille liefde hebt verder gaan en kijken of dat wat wordt en dan eventueel daar het bed mee induiken. Ik heb dat dus ook 2x zo gedaan en ik heb geen van mijn exen ooit bedrogen (al kan ik me voorstellen dat ze dat misschien wel denken, ondanks mijn bezweringen dat 't niet zo is, omdat ik dus vervolgens na een week of zo iemand anders had waar ik al tijdens de relatie veel mee omging en ik me wel voor kan stellen dat je dan niet gelooft dat er niks is gebeurd).

Ik kan me alleen heel goed voorstellen dat iemand die bang is om alleen te zijn of iemand die onzeker is van z'n zaak dat niet zo doet, je loopt immers het risico dat die ander persoon je toch niet zo leuk vindt als jij hem of haar. In de praktijk zie je dan ook vaak de variant dat iemand eerst het bed in duikt met die ander persoon, de bevestiging krijgt dat die persoon hem of haar ook wil, en het vervolgens pas uitmaakt. En mannen maken zich hier net zo vaak schuldig aan als vrouwen, alleen zijn vrouwen vaak zo achterlijk om het vervolgens allemaal op te biechten onder het motto van eerlijkheid en communicatie en zo. Wat verder een belachelijk concept is, want niemand wil weten dat hij bedonderd is. Als je vreemdgaat, doe 't dan ook zo dat niemand erachter komt, dat doet voor iedereen het minste pijn. Mja mensen snappen dat niet totdat ze zelf een keer bedonderd worden.
pi_45056512
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 20:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Eensch.

Op het moment dat het uit is vergroot je alle kleine onhebbelijkheden ongelovelijk uit, zodat het in jouw ogen wellicht beter is om uit elkaar te zijn, maar als je er gewoon objectief over nadenkt dan valt het eigenlijk allemaal best mee... Hangt er WEL vanaf onder welke omstandigheden je uit elkaar bent gegaan en hoe de nasleep daarvan geweest is...
Hmmm nee de redenen dat mijn relaties stukliepen hadden verder niks te maken met de irritante gewoontes van mijn exen en ik heb zowel geen spijt van het hebben van die relaties of van de break-ups. Maar dan kan ik nog wel graag de irritante gewoontes van mijn exen willen delen, vooral omdat sommige gewoontes (rondlopen in een rok... van mij!) gewoon vermakelijk zijn en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')