Mwa. Dit icm haar altijd te laat zijn was vrij irritant.quote:
Plus dat het rete irritant is om elke keer te moeten zoenen op het moment dat je je hoofd "de verkeerde" kant opdraait.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:37 schreef Etcetera het volgende:
of je houdt gewoon rekening met je medemens
ik vind het persoonlijk niet bepaald gezellig om te zien hoe 2 personen elkaar aflebberen. en dan kun je wel zeggen 'dan kijk je niet' maar het gaat om het principe
Da's vrouw eigen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:57 schreef roepdeman het volgende:
"Ik wil met rust gelaten worden want ik heb nu geen zin om te praten"
ik: Ok snel dan maar.
"Wat!? Hoezo tot ziens? bla bla bla...."
Ze was niet consistent. In meerdere opzichten niet.
Ik hou juist van arrogante vrouwen, zolang ze maar niet arrogant tegen mij doenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:55 schreef Keltie het volgende:
Klinkt mij als een soort van arrogantie in de oren, daar knap ik zo hard op af
"Je wil mij wel want ik ben lekker" > Ophoeren, ik ga eens lekker handkarren
Vrouwen met een hoge sexdrive zijn top, maar dan moeten ze je afentoe ook "out of the blue" bespringen
Het is niet omdat ze een hoge sexdrive hebben dat ze je willen bespringen, weinig vrouwen doen dat(ze zijn er welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:53 schreef HassieBassie het volgende:
Maar het vreemde is, die onzekerheid had ze alleen als het haar uitkwam. Ze had een hoge sexdrive, maar nam nooit eens initiatief, omdat ze wist dat ze zo lekker was dat ik 'toch wel opgewonden van haar werd'. Nou had ze daar uiteraard vreselijk gelijk in, maar waarom wist ze dat dan wel, en in het 'dagelijks leven' niet? Fascinerend![]()
Natuurlijk laten ze het initiatief graag aan de man overen daar heb ik ook helemaal geen problemen mee. Maarrr, het besef dat ik het af en toe ook best leuk zou vinden om 'verleid' te worden was bij haar volledig afwezig, ook al had ik dat al 100x verteld..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:40 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Het is niet omdat ze een hoge sexdrive hebben dat ze je willen bespringen, weinig vrouwen doen dat(ze zijn er wel), ze laten het initiatief nu eenmaal aan de man over, zit in de genen. Hetzelfde met het feit van dat ze de man in de waan laten "zich te laten verleiden", maar wel soms overduidelijke hints geven
inderdaad.. Super irritant ... Waarom doen ze dat?? en Wie is dat???quote:Op maandag 18 december 2006 17:20 schreef GrupoBalanca het volgende:
- Steeds tijdens een film vragen: ''wat gaat er nu gebeuren?? (hoe moet ik dat nou weten zie film ook pas voor het eerst), ''jahooor? dat kan toch helemaal niet''?? (in film kan alles ok!!!!
)
pfff zeer frustrerend!
Ik denk dat ze er vanuit ging dat jongens ueberhaupt zo geil zijn dat het ze niet gek veel uitmaakt of iemand nu superknap of "maar gewoontjes" is, aangezien ze gewoon willen neuken, en dat ze daarom toch wel het initiatief nemen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:53 schreef HassieBassie het volgende:
Maar het vreemde is, die onzekerheid had ze alleen als het haar uitkwam. Ze had een hoge sexdrive, maar nam nooit eens initiatief, omdat ze wist dat ze zo lekker was dat ik 'toch wel opgewonden van haar werd'. Nou had ze daar uiteraard vreselijk gelijk in, maar waarom wist ze dat dan wel, en in het 'dagelijks leven' niet? Fascinerend![]()
ach ik moet altijd mn bek houden over wat er gebeurd aangezien ik de film wss toch all gezien hebquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Koentje3 het volgende:
[..]
inderdaad.. Super irritant ... Waarom doen ze dat?? en Wie is dat???
Waaaaaaaaaaah!!! laat me gewoon lekker kijken ik weet ook niet alles..
En verder
- Veel mouwen
- Altijd huilen als er ook maar iets aan de hand was
- Zat alleen maar thuis (wist nieteens de weg op de fiets naar der beste vriendin)
- Te gediciplineerd ... Ze had een dagelijks ritme waar je U tegen zecht.. Ik ben meer van "leef van dag tot dag en zie maar"
- Te afhankelijk
- Zeiken dat ze te dik / lelijk was
- tietengemouw "Maar kijk dan!!! deze is groter dan die... Omg hou je bek
![]()
- Wou altijd spelletjes spelen met der ouders en mij
- At als ontbijt worstenbroodjes met ketchup![]()
dat denk ik ook ja maar mijn vorige ex was dus het tegenover gestelde kwam altijd met het initatief en als ze dat niet deed zorgde ze er wel voor dat ik ermee begonquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:35 schreef Sessy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er vanuit ging dat jongens ueberhaupt zo geil zijn dat het ze niet gek veel uitmaakt of iemand nu superknap of "maar gewoontjes" is, aangezien ze gewoon willen neuken, en dat ze daarom toch wel het initiatief nemen.
Wat met knap of niet dik of leuk zijn in het gewone leven verder helemaal niks te maken heeft.
Inderdaad dat was ook verschrikkelijk bij eentje van ze! Alles moest ze met me doen. Kijk viervoeters als je getrouwd bent prima maar niet na twee weken al denken dat ik naast jou geen leven meer heb.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Koentje3 het volgende:
- Te afhankelijk
- tietengemouw "Maar kijk dan!!! deze is groter dan die... Omg hou je bek
![]()
dat heet in mijn ogen de ideale vrouwquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
ik ben een vrouw he, maar als ik sommige verhalen lees hier, dan denk ik echt: ben ik nou zo gewoon, of is de wereld gestoord
aan de andere kant: afgelopen zomervakantie hebben we (vriendlief en ik) vastgesteld dat ik een manwijf benik ben geen makeupmieper, kleren boeien me weinig, op hakken kan ik niet lopen (slechte knieen), en ik durf m'n bek aardig open te trekken, ook tegen jongens
(maar ben geen biatch hoor, dat haat ik dan weer
)
dat klopt dan wel zo'n beetjequote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
dat heet in mijn ogen de ideale vrouw![]()
zeker als je er niet uit ziet als zo'n model enzo, liefst met een kilootje te veel (ergens tussen de 60 en 70 =)
idd..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:11 schreef DropjesLover het volgende:
[..]
dat heet in mijn ogen de ideale vrouw![]()
zeker als je er niet uit ziet als zo'n model enzo, liefst met een kilootje te veel (ergens tussen de 60 en 70 =)
Volgens mij zijn alle vrouwen zo hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 20:57 schreef paladin het volgende:
Idd
- Er niet tegen kunnen als ik 'gek' deed in het openbaar. En dan later nog roepen dat ik "niet meer als eerder was."
- Als er iets níet goedging, was de sfeer de rest van de avond weg.
- Steeds proberen mij te veranderen
- Zichzelf niet accepteren
euh.... dat is nogal generaliserend hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen zo hooris niks raars
hoiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh.... dat is nogal generaliserend he
- Er niet tegen kunnen als ik 'gek' deed in het openbaar. En dan later nog roepen dat ik "niet meer als eerder was."
ik doe met liefde mee wat betreft gek doen in het openbaar
dat vind ik zo kinderachtig he
daar ben ik te lui voor
tevreden over mezelf zal ik nooit worden, maar ik kan het wel accepteren dat ik fouten heb
je gaat echt om met de verkeerde vrouwen
jammer voor jequote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef one-monkee het volgende:
Mij naar huis sturen wanneer ik geen zin in sex had![]()
Heb ik geen last van.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.
- ik ben net iets ouderquote:
En dan zelf de link niet zienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Koentje3 het volgende:
- Zeiken dat ze te dik / lelijk was
- At als ontbijt worstenbroodjes met ketchup
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh.... dat is nogal generaliserend he
ik doe met liefde mee wat betreft gek doen in het openbaar
dat vind ik zo kinderachtig he
daar ben ik te lui voor
tevreden over mezelf zal ik nooit worden, maar ik kan het wel accepteren dat ik fouten heb
je gaat echt om met de verkeerde vrouwen
euh... zo geweldig ben ik niet hoorquote:
dat eerste is zo friggin' herkenbaar...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Inderdaad dat was ook verschrikkelijk bij eentje van ze! Alles moest ze met me doen. Kijk viervoeters als je getrouwd bent prima maar niet na twee weken al denken dat ik naast jou geen leven meer heb.
tietengemouw![]()
Haar shirts en truien hadden er meer dan 2?quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
my two cents...bang zijn om over het hoofd gezien te worden, en dus overdreven gaan praten en opscheppen over zichzelf in gezelschap (i.e. mijn familie, mijn vrienden etc); gi-gan-tisch afgeven op mensen waarvan ze wist dat ze vreemdgingen (runs in the family, zegmaar) maar uiteindelijk heeft ze het zelf ook bij mij geflikt. de HOER! (sorry, was that out loud? )
Kijk, dit zijn dus de verhalen waar ik echt van smul!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat eerste is zo friggin' herkenbaar...
staan gvd een meter van een patatkraam.. "of ik mee kan lopen om een patatje te halen"
maar bij het uitmaken o.a. zeggen dat je zelf wil ervaren uit te gaan met vriendinnen enzo...
zie je haar het weekend daarop in een (gvd je eigen stam-)kroeg met een vriendin, gaat ze me de volgende ochtend huilend bellen dat ik haar negeerde![]()
![]()
wtf.. ik zei je toch gedag? "maar je kwam niet eens even met me praten" je wilde toch met je vriendin uitgaan, ZONDER mij "maar dan kan je toch wel even met me komen praten?" JIJ wilde dat toch niet en anders kun je toch naar mij toekomen, aangezien JIJ het uitmaakte o.a. daarom"ja maar jij kan dat toch ook"
![]()
de plaat wasis echt 3 meter dik, van titanium, geintegreerd in der kop
Heb ik op zich ook last van, op de middelbare werd ik er zelfs mee gepest. Met het verschil alleen dat ik dus wel op hakken kan lopen en zelfs dansen en rennen alsof het sportschoenen waren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
ik ben een vrouw he, maar als ik sommige verhalen lees hier, dan denk ik echt: ben ik nou zo gewoon, of is de wereld gestoord
aan de andere kant: afgelopen zomervakantie hebben we (vriendlief en ik) vastgesteld dat ik een manwijf benik ben geen makeupmieper, kleren boeien me weinig, op hakken kan ik niet lopen (slechte knieen), en ik durf m'n bek aardig open te trekken, ook tegen jongens
(maar ben geen biatch hoor, dat haat ik dan weer
)
Pfffft zeikerd, misschien ging ze wel vreemd omdat wat haar betreft de relatie toch al waardeloos was. Alsof mannen dat niet dagelijks doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Garisson72 het volgende:gi-gan-tisch afgeven op mensen waarvan ze wist dat ze vreemdgingen (runs in the family, zegmaar) maar uiteindelijk heeft ze het zelf ook bij mij geflikt. de HOER! (sorry, was that out loud? )
ze maakte het uit toen ze 17 wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn dus de verhalen waar ik echt van smul!![]()
![]()
Maar hoe oud was ze toen ze dat flikte? Het komt echt heel kinderachtig en onvolwassen over, echt iets voor zo'n miep van begin 20.
Knap hoe vrouwen als ze vreemd gaan altijd wel een reden vinden om de man daar de schuld van te geven...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Sessy het volgende:
[..]
Pfffft zeikerd, misschien ging ze wel vreemd omdat wat haar betreft de relatie toch al waardeloos was.
Nee, jij bent het toppunt van volwassenheidquote:
Ik ben nog nooit in mijn leven vreemd gegaan,.. je post gezien doe jij dat dus welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Sessy het volgende:
[..]
Pfffft zeikerd, misschien ging ze wel vreemd omdat wat haar betreft de relatie toch al waardeloos was. Alsof mannen dat niet dagelijks doen.
hahahahahahaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Knap hoe vrouwen als ze vreemd gaan altijd wel een reden vinden om de man daar de schuld van te geven...
oh jah... jij kent mij natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nee, jij bent het toppunt van volwassenheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |