Volgens mij zijn alle vrouwen zo hoorquote:Op donderdag 28 december 2006 20:57 schreef paladin het volgende:
Idd
- Er niet tegen kunnen als ik 'gek' deed in het openbaar. En dan later nog roepen dat ik "niet meer als eerder was."
- Als er iets níet goedging, was de sfeer de rest van de avond weg.
- Steeds proberen mij te veranderen
- Zichzelf niet accepteren
euh.... dat is nogal generaliserend hequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:10 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn alle vrouwen zo hooris niks raars
hoiquote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh.... dat is nogal generaliserend he
- Er niet tegen kunnen als ik 'gek' deed in het openbaar. En dan later nog roepen dat ik "niet meer als eerder was."
ik doe met liefde mee wat betreft gek doen in het openbaar
dat vind ik zo kinderachtig he
daar ben ik te lui voor
tevreden over mezelf zal ik nooit worden, maar ik kan het wel accepteren dat ik fouten heb
je gaat echt om met de verkeerde vrouwen
jammer voor jequote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 11:51 schreef one-monkee het volgende:
Mij naar huis sturen wanneer ik geen zin in sex had![]()
Heb ik geen last van.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:52 schreef Bolter het volgende:
[..]
Jongen, je weet hoe vrouwen zijn. Op zo'n moment altijd doorgaan met vragen, hoe dan ook! Anders ben je het zaadje.
- ik ben net iets ouderquote:
En dan zelf de link niet zienquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:26 schreef Koentje3 het volgende:
- Zeiken dat ze te dik / lelijk was
- At als ontbijt worstenbroodjes met ketchup
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
euh.... dat is nogal generaliserend he
ik doe met liefde mee wat betreft gek doen in het openbaar
dat vind ik zo kinderachtig he
daar ben ik te lui voor
tevreden over mezelf zal ik nooit worden, maar ik kan het wel accepteren dat ik fouten heb
je gaat echt om met de verkeerde vrouwen
euh... zo geweldig ben ik niet hoorquote:
dat eerste is zo friggin' herkenbaar...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:48 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Inderdaad dat was ook verschrikkelijk bij eentje van ze! Alles moest ze met me doen. Kijk viervoeters als je getrouwd bent prima maar niet na twee weken al denken dat ik naast jou geen leven meer heb.
tietengemouw![]()
Haar shirts en truien hadden er meer dan 2?quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
my two cents...bang zijn om over het hoofd gezien te worden, en dus overdreven gaan praten en opscheppen over zichzelf in gezelschap (i.e. mijn familie, mijn vrienden etc); gi-gan-tisch afgeven op mensen waarvan ze wist dat ze vreemdgingen (runs in the family, zegmaar) maar uiteindelijk heeft ze het zelf ook bij mij geflikt. de HOER! (sorry, was that out loud? )
Kijk, dit zijn dus de verhalen waar ik echt van smul!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:12 schreef vamos1 het volgende:
[..]
dat eerste is zo friggin' herkenbaar...
staan gvd een meter van een patatkraam.. "of ik mee kan lopen om een patatje te halen"
maar bij het uitmaken o.a. zeggen dat je zelf wil ervaren uit te gaan met vriendinnen enzo...
zie je haar het weekend daarop in een (gvd je eigen stam-)kroeg met een vriendin, gaat ze me de volgende ochtend huilend bellen dat ik haar negeerde![]()
![]()
wtf.. ik zei je toch gedag? "maar je kwam niet eens even met me praten" je wilde toch met je vriendin uitgaan, ZONDER mij "maar dan kan je toch wel even met me komen praten?" JIJ wilde dat toch niet en anders kun je toch naar mij toekomen, aangezien JIJ het uitmaakte o.a. daarom"ja maar jij kan dat toch ook"
![]()
de plaat wasis echt 3 meter dik, van titanium, geintegreerd in der kop
Heb ik op zich ook last van, op de middelbare werd ik er zelfs mee gepest. Met het verschil alleen dat ik dus wel op hakken kan lopen en zelfs dansen en rennen alsof het sportschoenen waren.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef Etcetera het volgende:
ik ben een vrouw he, maar als ik sommige verhalen lees hier, dan denk ik echt: ben ik nou zo gewoon, of is de wereld gestoord
aan de andere kant: afgelopen zomervakantie hebben we (vriendlief en ik) vastgesteld dat ik een manwijf benik ben geen makeupmieper, kleren boeien me weinig, op hakken kan ik niet lopen (slechte knieen), en ik durf m'n bek aardig open te trekken, ook tegen jongens
(maar ben geen biatch hoor, dat haat ik dan weer
)
Pfffft zeikerd, misschien ging ze wel vreemd omdat wat haar betreft de relatie toch al waardeloos was. Alsof mannen dat niet dagelijks doen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:22 schreef Garisson72 het volgende:gi-gan-tisch afgeven op mensen waarvan ze wist dat ze vreemdgingen (runs in the family, zegmaar) maar uiteindelijk heeft ze het zelf ook bij mij geflikt. de HOER! (sorry, was that out loud? )
ze maakte het uit toen ze 17 wasquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kijk, dit zijn dus de verhalen waar ik echt van smul!![]()
![]()
Maar hoe oud was ze toen ze dat flikte? Het komt echt heel kinderachtig en onvolwassen over, echt iets voor zo'n miep van begin 20.
Knap hoe vrouwen als ze vreemd gaan altijd wel een reden vinden om de man daar de schuld van te geven...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Sessy het volgende:
[..]
Pfffft zeikerd, misschien ging ze wel vreemd omdat wat haar betreft de relatie toch al waardeloos was.
Nee, jij bent het toppunt van volwassenheidquote:
Ik ben nog nooit in mijn leven vreemd gegaan,.. je post gezien doe jij dat dus welquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:44 schreef Sessy het volgende:
[..]
Pfffft zeikerd, misschien ging ze wel vreemd omdat wat haar betreft de relatie toch al waardeloos was. Alsof mannen dat niet dagelijks doen.
hahahahahahaquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Knap hoe vrouwen als ze vreemd gaan altijd wel een reden vinden om de man daar de schuld van te geven...
oh jah... jij kent mij natuurlijkquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:53 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nee, jij bent het toppunt van volwassenheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |