quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:40 schreef Megalomaniac het volgende:
Mensen die warmlopen voor de PS3.
Even een paar voorbeeldjes van andere topics...quote:
... Alweer ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
er zou eigenlijk een ps3 vs xbox 360 topic moeten komen, ik twijfel nog steeds welke ik ga kopen van de twee
Ik ook, mijn voorkeur gaat gewoon naar PS3, maar iedereen is daar(waarom weet ik niet) zo negatief over..quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
er zou eigenlijk een ps3 vs xbox 360 topic moeten komen, ik twijfel nog steeds welke ik ga kopen van de twee
En dan wachten op de genuanceerde reacties waarin nauwkeurig de voors en tegens in worden gewogen teneinde tot een onderbouwde keuze te kunnen komen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:10 schreef persoon14362 het volgende:
Je hebt dus al een voorkeur, maar waar is die op gebasseerd? Waarom kijk je uit naar een apparaat dat er nog lang niet is en waarvan het de vraag is dat àls 'ie er eenmaal is, het nog een hele tijd gaat duren voordat er een redelijke hoeveelheid spellen voor is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef satecl het volgende:
Ik ook, mijn voorkeur gaat gewoon naar PS3, maar iedereen is daar(waarom weet ik niet) zo negatief over..
Die heb ik gemist zekerquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:12 schreef disjfa het volgende:
[..]
... Alweer ...Die zijn er echt om de zoveel weken/dagen.
Dat lijkt me een strak plan! En daarna kunnen we een inhoudelijke discussie gaan voeren over de plus- en minpunten van een links kabinetquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:14 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En dan wachten op de genuanceerde reacties waarin nauwkeurig de voors en tegens in worden gewogen teneinde tot een onderbouwde keuze te kunnen komen.
Als ik hier kijk zie ik toch 2 verschillende. Een met 20 GB HDD en 1 met 60 GB HDD (dat is dus het verschil zie ik nu). Oftewel 1 van 499 en 1 van 599.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:55 schreef satecl het volgende:
In EU komt alleen die luxe versie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |