Moest je dat beantwoorden dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zou toch moeten weten wanneer die Chantal-toestand was.
Nou meld je aan... Wel snel, we gaan binnenkort weer screenenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Darklight het volgende:
zou wel tof zijn, een FOK!ker in dat huis![]()
Hoef niet zo nodig met mn kop op tvquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou meld je aan... Wel snel, we gaan binnenkort weer screenen![]()
Je zei net toch onderhoudswerkzaamheden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die deed het hier altijd al..![]()
Geloof je zelf toch niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoef niet zo nodig met mn kop op tv
We hebben LS al die als FOK!ker het huis in gaat
1 was niet waarquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
FF 2 vraagjes:
1. Wat is er nu al bekend over wilgo's avontuur ?
2. Heeft Huub al wat gedaan met de NL blog ?
1.Gewoon een roddel, Natasia wacht het allemaal rustig af als Wilgo terug isquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
FF 2 vraagjes:
1. Wat is er nu al bekend over wilgo's avontuur ?
2. Heeft Huub al wat gedaan met de NL blog ?
Je geeft je toch op? Dan zit er een kans in dat je ooit dat huis ingaatquote:
Heeft een tweede keer opgeven zin ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jup, alleen danquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je geeft je toch op? Dan zit er een kans in dat je ooit dat huis ingaat
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe bewoner? Als er 1 vrijwillig weggaat?
Was je niet goed genoeg dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft een tweede keer opgeven zin ?![]()
Graag gedaanquote:
Nooit van mn leven. Ik zou het niet kunnen en ik zou het niet willen. Het lijkt me een helquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hij begint het te lerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Bart draait best wel lekker trouwens
Ik verwacht dat ze die pas gaan opvullen als de boel teveel is ingekakt (of helemaal niet dat kan ook)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is toch nog een plek vrij die niet is opgevuld.
Meen je niet, hoor Bert tappen met z'n vingers, zelfs dat gaat niet recht. Ik ben ook bang dat z'n eigen platenkeus bedroevend zal zijn (hij krijgt nu plaatjes toegeschoven).quote:
Ik heb nu nog tieten, maar die train ik er zo af.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:41 schreef Gert het volgende:
Er moet nog een lekker wijf in.![]()
Dus tenzij LS stiekem een lekker wijf is...
Artikel 261quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef kleinzusje het volgende:
Goedzo Huub
huh?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:48 schreef Gigageil het volgende:
Brian heeft zijn MDMA (=xtc) T-shirt weer aan......geheel in style....![]()
Hebben we je meteen 1e ronde al afgewezen? Hoe heet je dan zoeken we t ff op. Weten we meteen welk gezicht erbij hoortquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft een tweede keer opgeven zin ?![]()
Na al een screening meegemaakt te hebben ?
NL zat heel onnozel te kijken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:42 schreef kleinzusje het volgende:
Goedzo Huub
Verkapte reclamestunt!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Wel opvallend dat ie dat shirt altijd aan heeft als ie DJ-les heeft.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef avonne het volgende:
[..]
huh?
Hij was toch zo tegen drugs?
... nouja... als het hem uitkomt, dus
Jippie zes maanden cel.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Artikel 261
1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Maar dan zónder gouden randjequote:Op woensdag 3 januari 2007 20:45 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jippie zes maanden cel.
zo zit hij toch nog in een kooi![]()
Het begint op BB5 te lijken....quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Artikel 261
1. Hij die opzettelijk iemands eer of goede naam aanrandt, door telastlegging van een bepaald feit, met het kennelijke doel om daaraan ruchtbaarheid te geven, wordt, als schuldig aan smaad, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes maanden of geldboete van de derde categorie.
2. Indien dit geschiedt door middel van geschriften of afbeeldingen, verspreid, openlijk tentoongesteld of aangeslagen, of door geschriften waarvan de inhoud openlijk ten gehore wordt gebracht, wordt de dader, als schuldig aan smaadschrift, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.
3. Noch smaad, noch smaadschrift bestaat voor zover de dader heeft gehandeld tot noodzakelijke verdediging, of te goeder trouw heeft kunnen aannemen dat het te last gelegde waar was en dat het algemeen belang de telastlegging eiste.
Die band van de nepkerst komt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:48 schreef n1ek het volgende:
Om half negen wordt iedereen in de woonkamer verwacht. Meekijken dus!
hoelaat gaat dit worden...
Echt niet.................. gezichtsverliesquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:49 schreef BONG4002 het volgende:
Ah NL nu in beeld, zou hij zijn blog aan het aanpassen zijn voor Huub?
Ik ben op de screening geweest in Mediapark......ik had pech op de heenweg.....mischien weten jullie het danquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:43 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Hebben we je meteen 1e ronde al afgewezen? Hoe heet je dan zoeken we t ff op. Weten we meteen welk gezicht erbij hoort![]()
Ben je een vrouw met begin letter -S- of -E- als voornaam?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik ben op de screening geweest in Mediapark......ik had pech op de heenweg.....mischien weten jullie het dan![]()
Ik heb drie gesprekken gehad, ongeveer dezelfde vragen, en een gesprekje met de Hoofdredacteur aan tafel. Er waren 18 personen, waarvan 2 meiden uitgezocht werden.....
Mail van Talpa (Tien)
Hilversum, 13 december 2006
Betreft: Screening De Gouden Kooi
Beste kandidaat,
Hierbij bevestigen wij de afspraak voor de eerste screeningsronde voor het televisieprogramma De Gouden Kooi.
U wordt op donderdag, 14 december aanstaande om 10:00 uur verwacht bij:
Talpa Producties
Sumatralaan 45
1217 GP Hilversum
U heeft zich aangemeld voor deelname aan het grote televisie-experiment De Gouden Kooi. Uw motivatie om mee te werken aan het programma kan voor ons doorslaggevend zijn. Wij zullen uitgebreid vragen naar uw motivatie om mee te doen aan De Gouden Kooi. Daarnaast willen wij graag van u weten wat u gedurende uw verblijf wil doen. Denkt u hier dus goed over na.
Tot de selectieprocedure behoren verder de volgende onderdelen:
een screentest met een persoonlijk interview;
een psychologisch onderzoek;
een medische keuring;
een antecedentenonderzoek.
Om daadwerkelijk tot één van de bewoners van De Gouden Kooi te behoren, dient u aan alle selectierondes uw medewerking te verlenen.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken op nummer:
035-5399xxx. Mocht u onverwachts verhinderd zijn, bel ons even.
Met vriendelijke groet,
Redactie De Gouden Kooi
wat had je dan verwacht ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:51 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt niet.................. gezichtsverlies![]()
dat gaat zeker wel gebeurenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht ?
ik denk als huub het normaal had gevraagd zonder te beginnen met dreigen dat NL het er misschien wel had afgehaald (weet niet zekers), maar nu zeker niet
Nu zeker niet klopt ! Maar anders ook niet hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef Fikkert het volgende:
[..]
wat had je dan verwacht ?
ik denk als huub het normaal had gevraagd zonder te beginnen met dreigen dat NL het er misschien wel had afgehaald (weet niet zekers), maar nu zeker niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |