de populariteitspoll heeft daar niks mee te makenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:28 schreef noucky het volgende:
Ik kan me herinnerren dat Bart zei: Als ik 1 moment van twijfel krijg dat ik niet zal gaan winnen dan stap ik op.
Hopelijk komt er dus dan snel een populariteitspoll, ik wil de reacties weleens zien van Bartanaal.
Dat geeft weer eens leuke streams.
Niks meer over gehoord.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Natasiaaaaaaaaaaaaaaa al vrijgezel?
volgens mij maken mensen hier op fok zich drukker over wie er niet uitgenodigd is,dan de bewoners zelf.quote:Op woensdag 3 januari 2007 18:24 schreef avonne het volgende:
Menig bewoner voelt zich kattig
Door een kater van het verjaarsfeestje "achter" vannacht
Of door het niet uitgenodigd te zijn daar voor
Dat gerucht is gisternacht ook deels bezworen in het onderonsje met de redaktiequote:Op woensdag 3 januari 2007 18:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Is Natasiaaaaaaaaaaaaaaa al vrijgezel?
Omdat de andere bewoners het ook niet weten hoeven ze zich niet druk te makenquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:50 schreef 2live het volgende:
[..]
volgens mij maken mensen hier op fok zich drukker over wie er niet uitgenodigd is,dan de bewoners zelf.![]()
Ik ga voor je duimenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik heb oppas voor mijn avater, dus ik ga me opgeven...
En ik sta NIET ingeschreven bij een castingbureau, dus we zien wel of een streamer er in mag....
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
En ik sta NIET ingeschreven bij een castingbureau, dus we zien wel of een streamer er in mag....
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
Jaaaa echt een dik varken, wel 56 kiloquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
wat een dik varken is Nena aan het worden
een klein dik varkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:32 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jaaaa echt een dik varken, wel 56 kilo![]()
zwanger van de WC-bril ? niks doen en veel vreten ? te lui om te sporten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:27 schreef tipsch het volgende:
wat een dik varken is Nena aan het worden
ze praat zelfs als een varken. zoveel lucht komt er uit die bolle gok bij ieder woord.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
zwanger van de WC-bril ? niks doen en veel vreten ? te lui om te sporten?![]()
Wat een gelul, dit soort gezeik is mede-veroorkzaker van ernstige ziektes. Ze is nog steeds een meer dan goed op gewicht voor haar lengte.quote:
Komt door haar lippen die op haar giga-grote voortanden blijven steken met praten......dan wordt de lucht geblokkeerd en zoekt zich via ander wegen een weg naar buiten.....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze praat zelfs als een varken. zoveel lucht komt er uit die bolle gok bij ieder woord.
ah zo dokter, bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:38 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Komt door haar lippen die op haar giga-grote voortanden blijven steken met praten......dan wordt de lucht geblokkeerd en zoekt zich via ander wegen een weg naar buiten.....![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kotsgehalte is 10000000%
Ik heb mijn zoontje 2,5 jaar niet gezien en we zijn de beste maatjes. En Natasiaaaaaaaaaaaa maakt er zich geen zorgen over.
Wat een enge mensen zitten in dat huis.
Pandjeshuisquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Natasia : Zijn de centjes geregeld?
Joan... : De ringen...... "
En daar wil jij bij gaan zitten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kotsgehalte is 10000000%
Ik heb mijn zoontje 2,5 jaar niet gezien en we zijn de beste maatjes. En Natasiaaaaaaaaaaaa maakt er zich geen zorgen over.
Wat een enge mensen zitten in dat huis.
Mezelf zijn. Lekker rellen. Ik ben toch al een "solist" met een zoon die ik zelfs niet verlies over 1000 jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En daar wil jij bij gaan zitten.
met wat voor insteek wil jij in dat huis.
Ze willen toch graag rellen,dus redactie grijp je kans.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Mezelf zijn. Lekker rellen. Ik ben toch al een "solist" met een zoon die ik zelfs niet verlies over 1000 jaar.
Ik heb aleen het idee dat er mensen in zitten die TOTAAL geen levenservaring hebben.
Wat ook al wordt gezegd, mensen van een castingbureau.
Ik zit nu op de site om me op te geven.... Maar ja...... Deze zeer sympatieke streamer wordt toch afgewezen....
Als je een hele vragenlijst in zit te vullen en dan krijgt....quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ze willen toch graag rellen,dus redactie grijp je kans.
Als je dan maar geen vriendjes word met NL.
Zou niet weten waarom ze jouw moeten afwijzen.
Dat is vervelend.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als je een hele vragenlijst in zit te vullen en dan krijgt....
Wegens onderhoudswerkzaamheden is de website tijdelijk niet bereikbaar. Onze excuses voor het ongemak.
Hoe bedoel je dat.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik vertrouw die DGK nog steeds niet....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |