Moest je dat beantwoorden dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zou toch moeten weten wanneer die Chantal-toestand was.
Nou meld je aan... Wel snel, we gaan binnenkort weer screenenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Darklight het volgende:
zou wel tof zijn, een FOK!ker in dat huis![]()
Hoef niet zo nodig met mn kop op tvquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou meld je aan... Wel snel, we gaan binnenkort weer screenen![]()
Je zei net toch onderhoudswerkzaamheden.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die deed het hier altijd al..![]()
Geloof je zelf toch niet?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:29 schreef Darklight het volgende:
[..]
Hoef niet zo nodig met mn kop op tv
We hebben LS al die als FOK!ker het huis in gaat
1 was niet waarquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
FF 2 vraagjes:
1. Wat is er nu al bekend over wilgo's avontuur ?
2. Heeft Huub al wat gedaan met de NL blog ?
1.Gewoon een roddel, Natasia wacht het allemaal rustig af als Wilgo terug isquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:30 schreef kleinzusje het volgende:
FF 2 vraagjes:
1. Wat is er nu al bekend over wilgo's avontuur ?
2. Heeft Huub al wat gedaan met de NL blog ?
Je geeft je toch op? Dan zit er een kans in dat je ooit dat huis ingaatquote:
Heeft een tweede keer opgeven zin ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Jup, alleen danquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:33 schreef Darklight het volgende:
[..]
Je geeft je toch op? Dan zit er een kans in dat je ooit dat huis ingaat
Wanneer komt er eigenlijk een nieuwe bewoner? Als er 1 vrijwillig weggaat?
Was je niet goed genoeg dan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:34 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Heeft een tweede keer opgeven zin ?![]()
Graag gedaanquote:
Nooit van mn leven. Ik zou het niet kunnen en ik zou het niet willen. Het lijkt me een helquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:26 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
hij begint het te lerenquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Bart draait best wel lekker trouwens
Ik verwacht dat ze die pas gaan opvullen als de boel teveel is ingekakt (of helemaal niet dat kan ook)quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is toch nog een plek vrij die niet is opgevuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |