en laterquote:Op donderdag 12 april 2007 23:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Die lijst is immens!
- Samardic
- G. de Nooijer
- Jochemsen
- de Graaf
- vd Berg
- Bombarda
- Aerts
- Babos (al dacht ik ook dat het een goeie koop was).
- Tininho
- Picun
- Graff
- Sanchez
- Somalia (al maakte hij ooit een mooie en belangrijke goal).
- Claeys
- Iwan
- Kolkka
- de Visser
- Schreuder
- Basto
- Gibbs
- Ostlund
- Elmander
- Rzasa
- van Haaren
- etc.
mn brein wat doe je!!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:56 schreef FrankyMcG het volgende:
Veel erger zijn spelers die zelfs nog best wat minuten gemaakt hebben bij Feyenoord terwijl ze bij lange niet het niveau hadden, een Song (the HORROR), Jochemsen, Samardic of Basto om maar eens wat te noemen.
dat komt ook bij andere clubs voor.quote:Op donderdag 19 april 2007 11:22 schreef TheCandyman het volgende:een spits kopen die een rechtsbuiten blijkt te zijn zegt volgens mij ook iets over de scouting toch....
Heerenveen is geen top 3 hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 14:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Elke club in Nederland faalt in de scouting. Feyenoord alleen wat meer dan de andere clubs in de top 3
hehe, het lek is boven..quote:
Doe ook eens punt achter je laatste zin zetten.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Heerenveen faalt nog meer dan andere clubs
quote:Op donderdag 19 april 2007 14:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe ook eens punt achter je laatste zin zetten.
Ik hoop dat dit een slechte grap isquote:Op donderdag 19 april 2007 14:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Heerenveen faalt nog meer dan andere clubs
En dan kom je alweer snel terecht bij:quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef TubewayDigital het volgende:
Van Persie is natuurlijk ook op een fiasco uitgedraait. Wereldvoetabller bij het nationale elftal en bij Arsenal. Alleen niet bij Feyenoord.
quote:Op zondag 22 april 2007 13:28 schreef raptorix het volgende:
Jep wie ziet nou wat in RVN, Alves en Huntelaar, allemaal beetje net niet voetballers.
Feyenoord is niet mijn clubquote:Op zondag 22 april 2007 13:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
!
Jullie hebben gelukkig nog Harry![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |