abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45002870
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 15:32 schreef Strolie75 het volgende:
Mijn PS3-hype begint trouwens wel te stijgen.
Als er één console is waar ik geen last van hype gevoelens heb is het de PS3 wel...

Ik zou overigens best een Wii willen, misschien over een jaartje of wanneer de prijs dan ook gaat dalen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_45003307
quote:
donderdag 4 januari 2007 11:33

[..]

Zo'n mini-game is even leuk, maar hoelang blijft dat boeien?
Tetris, pacman, sodoku, etc etc
Dat zijn ook minigames die mensen maar heel even leuk vonden
quote:
Zeker met Wii Sports doe je de hele tijd hetzelfde
Voetbal: achter een bal aanrennen en hem dan weer wegschoppen. Vinden mensen ook niks aan want dat is de hele tijd hetzelfde
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:41:11 #103
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_45003404
die ps3 zal me jeuken... whoohooo een bluray laser er in... nou poeh poeh zeg
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:46:42 #104
45933 Haay1971
Leven en laten leven!
pi_45003579
Ik wil niet veel zeggen, maar een game die bijna net zo veel gespeeld is op mijn Wii als Wii Sports is de VC game Bomberman'93. En die game ziet er grafisch niet uit (nou ja, voor huidige begrippen dan), maar heeft zoooooo'n leuke gameplay dat je maar door blijft spelen!

Graphics is leuk, maar gameplay is nog altijd de #1 reden waarom je een game telkens weer blijft spelen. Geef mij maar super gameplay met wat mindere graphics, dan super graphics met mindere gameplay. ANYTIME!
  donderdag 4 januari 2007 @ 13:50:52 #105
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_45003716
Ach heb het ding nu al een paar weken speel er niet iedereen dag op, maar als ik speel ben ik zo een paar uurtjes verder. Hype heb ik overigens nooit gehad, nou ja kortstondig dan. Besloot hem in een weekend te kopen en maandag kon ik er meenemen bij de media markt. Anders had ik hem nu niet gehad en zou het nog wel lang duren voor die er zou komen.
Ondertussen redelijk wat spelletjes en zelda en sports worden toch het meest gespeeld. Zelda als je alleen bent sports als er vrienden zijn. Daarna volgt rayman en monkeyball. Play heb ik 1 keer gedaan en marvel heb ik pas sinds gister. Bij Marvel kan je een beetje vergelijken met de nextgen en als je graphics belangrijk vind moet je hem niet op de wii halen, de controls voegen niet zoveel toe als je der niet van gecharmeerd bent. Al moet ik zeggen dat de camera draaien door de nunchuck te kantelen redelijk goed werkt en een leuke vondst is.

Maar de kracht van de wii blijft toch dat mensen die nooit games spelen en het maar onzin vinden het spelen op de wii hardstikke leuk vinden, zoals me ouders en enkele vrienden. De eerste paar minuten staan ze er een beetje argwanend bij, met zo'n blik van jezus wat kinderachtig, maar voor je het weet gaan ze er helemaal in op. Wat leidt tot reacties als: "Op deze manier is gamen wel leuk, ik ga er ook een halen." Vergelijken met de ps3 en xbox360 is dus ook zinloos, de wii is voor een hele andere markt, ook al trekt het ook hardcore gamers aan.
pi_45004047
amen @ tweek & Haay1971
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')