Kerstrecesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 04:16 schreef StefanP het volgende:
Hoort dat mens niet in de kamer te zitten? Ik kan ook niet zomaar een dag vrij nemen om ergens actie te gaan voeren. Schandalig. Als Nederlands burger, zijnde haar baas, eis ik dat ze ontslagen wordt zonder ook maar een cent vergoeding.
En een beetje hypocrisie is hier ook wel op zijn plaats. Want laten we wel wezen: van mij mag die bouwvakker het hele jaar wat met een hamer op een stuk roestig metaal slaan, als ze maar niet in de Kamer haar prietpraat staat te verkondigen.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:35 schreef Tikorev het volgende:
Mooi artikel op de voorpagina van de Telegraaf. Wat is dat toch een fantastische krant...![]()
Doe je nou een poging tot bashen?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 09:28 schreef Kiegie het volgende:
[..]
Ja, het ging een beetje te snel voor je, geloof ik.
Lees anders het topic opnieuw door.
En nu langzaam.
![]()
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:35 schreef Tikorev het volgende:
Mooi artikel op de voorpagina van de Telegraaf. Wat is dat toch een fantastische krant...![]()
Wat zeur je nu, je leest deze krant toch zeker? Daar geef je hem bestaansrecht mee.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:41 schreef Tirion het volgende:
Wat een vreselijke zin is dat ook: 'SP laat onze soldaten vallen in Oeroezgan'
Daar zaten ze toch al?
Nee, niet de Pravda. Dan zou er wel staan dat die verderfelijke overlopers van de SP het Rode Leger niet steunen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:42 schreef Monidique het volgende:
"SP laat onze soldaten vallen in Oeroezgan". Wat is dit, de Pravda? Ook in het artikel staat dat er over een maand weer een bezoek is aan hun soldaten in Afghanistan, waar ze wel naartoe willen. Jaja, laten vallen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Wat zeur je nu, je leest deze krant toch zeker? Daar geef je hem bestaansrecht mee.
En geloof me, de telegraaf is een nuchtere kwaliteitskrant in vergelijking met de boulevard pers in andere landen
Rode Leger..quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:47 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Nee, niet de Pravda. Dan zou er wel staan dat die verderfelijke overlopers van de SP het Rode Leger niet steunen.
Je lacht om je eigen domheid?quote:
Het gaat mij om de zin. Het was beter geweest om te schrijven: SP laat onze soldaten in Oeroezgan vallen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zeur je nu, je leest deze krant toch zeker? Daar geef je hem bestaansrecht mee.
Het blijft de *splet* Oeps ik laat een paar soldaten vallen associatie houdenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Tirion het volgende:
[..]
Het gaat mij om de zin. Het was beter geweest om te schrijven: SP laat onze soldaten in Oeroezgan vallen.
Je hebt het over het buitenland dus? Dat had ik inderdaad niet door.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je lacht om je eigen domheid?
Heb je News of the World wel eens gelezen? Sun? Kölner Express?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:53 schreef IHVK het volgende:
Je hebt het over het buitenland dus? Dat had ik inderdaad niet door.
Die link was inderdaad moeilijk te leggenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
En geloof me, de telegraaf is een nuchtere kwaliteitskrant in vergelijking met de boulevard pers in andere landen
Overheen gelezen, jezus.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:07 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Die link was inderdaad moeilijk te leggen
Ik vermoed omdat ze haar er daar simpelweg niet inlaten.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:03 schreef cultheld het volgende:
Waarom protesteert die bink niet in Iran of in Noord-Korea?
Volgens mij heeft Krista van Velzen nooit een uitkering gehad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:07 schreef PLAE@ het volgende:
Geen idee waarom de discussie ineens gaat over vrijwillig belasting betalen en betalen voor een auto/diensten etc
Ik zeg dat dat mens al jaren van onze centen leeft. Al voor ze kamerlid was. Een foute besteding van publieke gelden als je het mij vraagt.
In het buitenland heeft ze wel gewerkt moet ik zeggen. Al kan ik mij niet aan de indruk ontrekken dat haar uitkerinkje hier toen gewoon soepel doorliep.
Ze heeft een enkele studie niet afgemaakt. Dat lijkt me dus van wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou ze haar stufi al terug hebben betaald (van alles gestudeerd, maar niks afgemaakt)?
Dat klopt, maar de Telehaat/GeenSchrijfstijl-combinatie is wel het dichtste in de buurt van de buitenlandse rioolpers.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
[..]
Helaas wel, ja...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 14:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je lacht om je eigen domheid?
Heb je News of the World wel eens gelezen? Sun? Kölner Express?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |