Hoezo? Ik zie nog steeds dat je je oude avatar hebt, namelijk deze (brede):quote:
omdatie nog niet verandert is hequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoezo? Ik zie nog steeds dat je je oude avatar hebt, namelijk deze (brede):
[afbeelding]?
Nou dan! Dan heb ik toch geen brilletje nodig, want ik had het goed gezien!quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:37 schreef toetatoet het volgende:
[..]
omdatie nog niet verandert is he
Diequote:Op woensdag 3 januari 2007 14:23 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij had ik 'praat' toch moeten veranderen in 'eet', teneinde zo meer users aan te trekken!
Shit, nu heb je me.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij ben jij dat gewoon.
Je bent ook snel op je teentjes getraptquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou dan! Dan heb ik toch geen brilletje nodig, want ik had het goed gezien!
Nee, hoor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Je bent ook snel op je teentjes getrapt
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:02 schreef Bupatih het volgende:
*Suske en Wiske kijkt*
Die kwam toch eergisterquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:02 schreef Bupatih het volgende:
*Suske en Wiske kijkt*
Ja, die is waarschijnlijk die film aan het kijken op uitzendinggemist ofzo.quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Helleuw Ody
Boepie is niet zo vlug he
Uhm ik heb hem helemaal gezien, samen met mn vader. En ik heb op de grond gelegen van het lachen haha zooo dom is het.quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, die is waarschijnlijk die film aan het kijken op uitzendinggemist ofzo.![]()
Ik er eergister al wat flarden van gezien. Wel grappig hoe ze dat hebben neergezet, maar net niet goed genoeg om helemaal te kijken.![]()
Ik ben ook traag.![]()
De gouden kooi is dom, ik zap altijd snel weg nadat ik Lotte heb gezienquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef BVO het volgende:
Wat is De Gouden Kooi eigenlijk een hilarisch programma.
Ja!quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:30 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Die kwam toch eergister?
Hoi.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:46 schreef toetatoet het volgende:
[..]
Helleuw Ody
Boepie is niet zo vlug he
Onwijsquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:01 schreef BVO het volgende:
Wat is De Gouden Kooi eigenlijk een hilarisch programma.
En wiske heeft tietjes !quote:Op woensdag 3 januari 2007 16:30 schreef Bupatih het volgende:
Het is niet een zo'n slechte film.
Goede casting en het acteerwerk is ook niet slecht...'t is alleen zo dat een strip als Suske & Wiske nou eenmaal moeilijk te verfilmen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |