quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:40 schreef S-Two het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij juist degene die dat niet kan. De meesten die het kijken interesseert het echt geen reet dat het nep en alles is hoor.
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Maar dan zijn er schijnbaar ook nog mensen bij die het nodig vinden het serieus op te nemen voor deze "serie".
ach, daar voel je niks van en ze is 19 ofzeauquote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:57 schreef DjBoBkE het volgende:
[..]
Maar zij zou ik het wle een keer op kunnen.. alleen is ze een beetje te oud voor mij.. :p
De 4e acteur voor één rolquote:Kort nieuws
* Volgens RTL Boulevard komt er vanaf februari een nieuwe Morris. Wat velen namelijk niet verwacht hadden, is dat Joris Putman uit zichzelf is opgestapt. "Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad, maar het is nu gewoon tijd voor iets anders!" aldus de voormalige vertolker van Morris Fischer. Het ziet er dus naar uit dat na Patrick Martens, Geert Hoes en Joris Putman er weer een nieuwe acteur zal aantreden als de biseksuele reclameman Morris. Even afwachten dus..
Gewoonste zaak van de wereld bij de Amerikaanse soaps. Bij de Bold zijn ze ook al met de vierde of vijfde Thorne bezig . . .quote:Op zondag 7 januari 2007 18:41 schreef pberends het volgende:
De 4e acteur voor één rol. Wat een nepzooi zeg hahahahahah
Nou, sterven zegt niks, dan komt je tweelingbroer ineens aanzetten terwijl jij jezelf hebt ingevroren.. En ze kunnen je vast dan ook wel weer tot leven brengen.quote:Op zondag 7 januari 2007 20:23 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik stem ervoor dat ze Morris er simpel weg uitschrijven. Dat ie echt sterft en dus niet over zoveel jaar weer terug kan komen.![]()
Of wat dacht je verder acteren als geest? Dat is tweemaal al gebeurd: met lang geleden die bokser Stef en later met Benjaminquote:Op maandag 8 januari 2007 12:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nou, sterven zegt niks, dan komt je tweelingbroer ineens aanzetten terwijl jij jezelf hebt ingevroren.. En ze kunnen je vast dan ook wel weer tot leven brengen.
Je kunt beter gewoon opzouteh en je leven ergens anders beginnen en hoogstens met grootse dingen terugkeren en dan gelijk weer ophoepelen.
Het leuke was wel dat de 1ste keer dat ze toen terug was, Stefano met een grijns tegen haar zei; "Zo jij bent groot geworden!"quote:Op zaterdag 6 januari 2007 15:25 schreef Honky het volgende:
Die Nina was ook eerst 6 ofzo en dan was ze de dag daarna opeens 16![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |