Weet ik, hier ook zovaak problemen meequote:
Hangt gewoon van de user af.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef mordradead het volgende:
neen
ah, je wilt arbeider wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:23 schreef Poit het volgende:
Zo, sollicitatiegesprek gehad. Nu maar afwachten of de grote boze mensen wereld mij als slaafje wilt gebruiken..
Vast welquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:23 schreef Poit het volgende:
Zo, sollicitatiegesprek gehad. Nu maar afwachten of de grote boze mensen wereld mij als slaafje wilt gebruiken..
Thnxquote:
*tree hugging hippie* meldt zichquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Kerstbomen aftuigen.. Durf je wel!! *Send in the tree hugging hippies!!!*
Kill and attack Laniboekje!! She's killing the trees!!!!quote:
* Morthill tuigt Laniboekje af: "Zie jij eens hoe het voelt"quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Kill and attack Laniboekje!! She's killing the trees!!!!
Pft ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
* Morthill tuigt Laniboekje af: "Zie jij eens hoe het voelt"
Als het neit past, dan sloop je je huis maar. Kerstbomen trappen is not donequote:Op woensdag 3 januari 2007 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pft ...![]()
Ik heb de kerstboom liefdevol naar buiten getrapt. Getrapt jaHij paste niet door de schuifpui en toen heb ik maar op die stam lopen trappen en toen lukte het wel. En net heb ik fokking al die naalden kunnen opruimen, maar alles is nu weg.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |