Weet ik, hier ook zovaak problemen meequote:
Hangt gewoon van de user af.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:59 schreef mordradead het volgende:
neen
ah, je wilt arbeider wordenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:23 schreef Poit het volgende:
Zo, sollicitatiegesprek gehad. Nu maar afwachten of de grote boze mensen wereld mij als slaafje wilt gebruiken..
Vast welquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:23 schreef Poit het volgende:
Zo, sollicitatiegesprek gehad. Nu maar afwachten of de grote boze mensen wereld mij als slaafje wilt gebruiken..
Thnxquote:
*tree hugging hippie* meldt zichquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Thnx
Kerstbomen aftuigen.. Durf je wel!! *Send in the tree hugging hippies!!!*
Kill and attack Laniboekje!! She's killing the trees!!!!quote:
* Morthill tuigt Laniboekje af: "Zie jij eens hoe het voelt"quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Kill and attack Laniboekje!! She's killing the trees!!!!
Pft ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef Morthill het volgende:
[..]
* Morthill tuigt Laniboekje af: "Zie jij eens hoe het voelt"
Als het neit past, dan sloop je je huis maar. Kerstbomen trappen is not donequote:Op woensdag 3 januari 2007 12:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Pft ...![]()
Ik heb de kerstboom liefdevol naar buiten getrapt. Getrapt jaHij paste niet door de schuifpui en toen heb ik maar op die stam lopen trappen en toen lukte het wel. En net heb ik fokking al die naalden kunnen opruimen, maar alles is nu weg.
![]()
Maar de kerstboom prikte me en dat pik ik niet!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:39 schreef Morthill het volgende:
[..]
Als het neit past, dan sloop je je huis maar. Kerstbomen trappen is not done
Krijg je als je niet lief bent voor die boom, ik ben helemaal niet geprikt door de kerstboom dit jaar, ik was namelijk lief. Af en toe een stevige knuffel, gezellig babbelen. Is goed voor de boom.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:39 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Maar de kerstboom prikte me en dat pik ik niet!
![]()
in tegenstelling tot een kerstboom gecombineerd met een kat die vuurwerk hoort.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Krijg je als je niet lief bent voor die boom, ik ben helemaal niet geprikt door de kerstboom dit jaar, ik was namelijk lief. Af en toe een stevige knuffel, gezellig babbelen. Is goed voor de boom.
Het is goed, dat het even aan de kaak word gesteld he?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:46 schreef mordradead het volgende:
Inderdaad.
Geen kerstboom en geen katquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:45 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
in tegenstelling tot een kerstboom gecombineerd met een kat die vuurwerk hoort.![]()
Waarom denk je dat ik geprikt was? Ik wilde hem juist een stevige knuffel geven en dan prikt de klootzak me! Ja, dan heb je aan mij ook geen vriendinnetje hoor!quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Morthill het volgende:
[..]
Krijg je als je niet lief bent voor die boom, ik ben helemaal niet geprikt door de kerstboom dit jaar, ik was namelijk lief. Af en toe een stevige knuffel, gezellig babbelen. Is goed voor de boom.
Jij had overduidelijk te maken met een bronstige kerstboom, dit komt helaas vaker voor zo kort na de jaarwisseling. In de kerstbomen wereld is het nu namelijk paartijd.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik geprikt was? Ik wilde hem juist een stevige knuffel geven en dan prikt de klootzak me! Ja, dan heb je aan mij ook geen vriendinnetje hoor!
![]()
Daarom verdiende hij ook een trap naar buiten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:55 schreef mordradead het volgende:
[..]
Jij had overduidelijk te maken met een bronstige kerstboom, dit komt helaas vaker voor zo kort na de jaarwisseling. In de kerstbomen wereld is het nu namelijk paartijd.
Neen, de kerstboom deed wat hem van nature is ingegeven en een kerstboom kan niets doen tegen de natuur. Verdienen is daarom niet het juiste woord, ieder weldenkende kerstboom kan begrijpen dat jij deze daad hebt verricht maar zijn het desondanks niet met deze harde aanpak eens.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:03 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Daarom verdiende hij ook een trap naar buiten.
Je hebt een toffe ava.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:48 schreef Gamedemon het volgende:
kutkerstboom, slotje
quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:59 schreef Laniboekje het volgende:
Wo0t, ik heb een vet lekkere appelflap.
Tof, ik denk dat ik wel weet wie of wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef Tain het volgende:
Ik weet trouwens nog wel wat andere 'dingen' waar je tegen aan mag schoppen als je niet meer tegen een kerstboom mag aantrappen, Lani
Lul er maar weer overheen.. Het blijft mishandeling.. *snif*quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tof, ik denk dat ik wel weet wie of wat je bedoelt.
![]()
Van mij mag je kerstbomen mishandelen en andere 'zaken' natuurlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:22 schreef Laniboekje het volgende:
Stel treehuggers.
Ik stop dan wel met mishandelen van kerstbomen. Ga ik wel andere 'zaken' mishandelen.
Dat stukje dat ie het aan zijn moeder liet zienquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:30 schreef Poit het volgende:
Haha.. Plaatje van z'n reet is nog gruwlijker
In mijn ogen kan je niets fout doen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:14 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat Tain en ik het niet goed doen? He? He? Nou?! Nou?!
![]()
Je leest traagquote:Op woensdag 3 januari 2007 16:23 schreef Sharkdoggie het volgende:
Zo en nu weer ff inlezen.
Printer is stuk.quote:
Leejow!!!quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:56 schreef leejow het volgende:
Word
Jij hebt gewoon tijd over nu dat is het probleemquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:56 schreef Tain het volgende:
Zo lekker rustig hier
had ik sowieso wel als zij moest werken hoor, van 15:00 - 24:00 werkenquote:Op woensdag 3 januari 2007 19:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon tijd over nu dat is het probleem
Wat zijn dat voor tijden man!quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:00 schreef Tain het volgende:
[..]
had ik sowieso wel als zij moest werken hoor, van 15:00 - 24:00 werken
kok in een restaurantquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor tijden man!
Liep ze de hoer ofzo?
Maar je mocht nooit praten op live omdat ze goede tijden keek!quote:
Zou er niet te trots op zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:14 schreef Poit het volgende:
Whoeijooo, ik sta bij de 2e gewoon in de top 100!!!
True.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:26 schreef Poit het volgende:
Jawel joh!! Moet toch wat doen met m'n vrije tijd![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maar je mocht nooit praten op live omdat ze goede tijden keek!
en het was geen goede tijdenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]![]()
toen hadden we dit huis nog niet gekocht
Jawel dat herriner ik me nog goed...nog nooit zo hard iemand uitgelachen omdat hij onder de plak zatquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:56 schreef Tain het volgende:
[..]
en het was geen goede tijden, dan zat zij bijv achter de pc en ik zat op live
Ik heb maar 1 tv, dus dat ze goede tijden aan het kijken was lijkt me sterk als ik op live wasquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:20 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jawel dat herriner ik me nog goed...nog nooit zo hard iemand uitgelachen omdat hij onder de plak zat
Ik heb het je 1 keer horen zeggen, ik weet het heel zeker.quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 tv, dus dat ze goede tijden aan het kijken was lijkt me sterk als ik op live was
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb het je 1 keer horen zeggen, ik weet het heel zeker.
Anyway ookal was het achter je PC, de plak zat over je heen je deed dus echt iets fout
IK WEET WAT IK GEHOORD HEB!!!!!quote:
quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
IK WEET WAT IK GEHOORD HEB!!!!!
En als ze alleen achter de pc zat was het nog erger man
*Tain? Tain? TAIN??!? zeg eens wat man
-shhhhht ik mag niet praten van mijn vriendin, ze zit te msnen!!!!
jij welquote:Op woensdag 3 januari 2007 22:43 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze zat film te kijken, dan vind ik het ook irritant als er iemand anders er doorheen praat
Al een tijdje hoorquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:08 schreef Poit het volgende:
lol.. Well that's all over now aint it boy
quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Hoihoi!quote:Op donderdag 4 januari 2007 10:01 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemorgen lieve GAM SC'ertjes van me.
Ik heb nog veel te veel te doen op de PS2, denk dat ik eerst Shadow of the Colossus maar eens ga uitspelen.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:11 schreef Laniboekje het volgende:
Dus, mijn PS2 leven is weer even voorbij omdat ik net KH2 uitgespeeld heb. Wellicht dat ik ooit weer zin krijg om Grandia II op te pikken, maar ik zit vast daar
Oh, en ik wil een nieuwe avatar...
Ohja, die heb ik ook nog liggen! Pas bij de derde colossus.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:13 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik heb nog veel te veel te doen op de PS2, denk dat ik eerst Shadow of the Colossus maar eens ga uitspelen.
Ik zit vast ergens in het begin geloof ik ... nouja, niet echt begin meer. Ik zit in die wereld van dat kleine meisje, bij Valmars Eye. Ik heb geen ressurrection en andere potions en ga dus constant dood. Om te levelen zijn de enemies in dat wereldje te schaars, dus ik moet er nog even doorheen bijten om weer echt verder te gaan. Ik kan daar geen kant op.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik zit ook vast in Grandia II ik denk ergens op het einde aangezien ik die ene bad dude al verslagen heb, denk ik...
Maarja ben nu nog ff bezig met Disgaea 2 en ben begonnen aan xenosaga 2, en daarnaast korte speelsessies pokemon (ik heb er nu al een stuk of 260) en fire emblem, om dat te verslavend is(voor mij dan).
Ik ook zoiets.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:20 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ohja, die heb ik ook nog liggen! Pas bij de derde colossus.
Erg is dat hequote:Op donderdag 4 januari 2007 14:23 schreef Laniboekje het volgende:
En mijn vader heeft dus een nieuwe mobiele telefoon. Ik zo net kijken wat voor een het was, een übervette Motorola Razr, zo'n special edition ofzo. Nu ben ik jaloers
Hij heeft gewoon een hippere telefoon dan mij!
Dat gaat me never, nooit, niet lukken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:29 schreef Roi het volgende:
[..]
Erg is dat he![]()
Nou, maar ff flink slijmen en hopen dat jij hem krijgt!
Mijn telefoon is hipper! Hij kan schuiven, ook op een manier hoe het niet hoort. Hij kan stuiteren, hij kan zelf beslissen of hij aan of uit gaat.quote:
Is dit trouwens mister Patatohead?quote:
Samsung E800 en je bent er.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:15 schreef Ipho het volgende:
=d ik wil ook zoeen mobiel Lani.
Die zijn tov. Ik heb nu zoeen v3quote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Loop ik achter als ik zeg dat ik nog nooit een mobieltje gehad heb?
Prima, jij bent trouwens wel modern.quote:
ja he?, met een nickname dat de verbasterde naam van een spel uit 1988 is en een ava van een award uit 2005quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:23 schreef Ipho het volgende:
[..]
Prima, jij bent trouwens wel modern.![]()
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:19 schreef Ipho het volgende:
[..]
Die zijn tov. Ik heb nu zoeen v3
Krijg deze, deze week:
[afbeelding]
Vriendin laatst van me... Ik had haar gebeld, ze nam niet op. Zij belde terug, ik had het niet gehoord. Stuurt ze een smsje: 'Kan je me terugbellen, ik heb geen beltegoed.' Hoe stuur je me dan een sms?quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:20 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ja
En mensen met beltegoed mogen ook weg![]()
Ik heb nu al 5 jaar Abo, en komt me echt de neus uit al die meisjes met hun: Ik heb geen BTG
Ik heb ook een hekel aan bellen, tenminste ... niet echt een hekel, maar SMSen is leuk!quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
nouja ik heb een hekel aan bellen, dus dat verklaart ook wel dat ik zon ding niet bezit.
Duuuuuuuude. Vijf jaar geleden kon je dat nog wel zeggen, maar nu kan dat echt niet meer hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Maar ik mag je niet SMS'en..quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:05 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan bellen, tenminste ... niet echt een hekel, maar SMSen is leuk!
Vijf jaar geleden kon je dat ook niet zeggen hoorquote:Op donderdag 4 januari 2007 16:11 schreef Roi het volgende:
[..]
Duuuuuuuude. Vijf jaar geleden kon je dat nog wel zeggen, maar nu kan dat echt niet meer hoor![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |