3 kinderen kost je nauwelijks energie zeker?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Jij krijgt het met al je perfecte plannen en feiten niet eens voor elkaar een stel kinderen in bedwang te houden?
Overigens... dat uitgeleefd raken van een beetje fun en actie is vaker te wijten aan de leeftijd waarop je PAS aan kinderen begint
Dus kom op jongen... predik niet o.. haal die leuter eens uit je broek.
Je komt wel over als een slappeling met die grote praatjes van je en dan terugkrabbelen.
"maar maar maar"
[..]
je doet nu net alsof het kiezen voor een kinderloos leven niet normaal is.
Ziekte is ook een van de manieren waarop de natuur populaties 'gezond' houdt. Dus helaas zit je fout.quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:58 schreef TeChNo2 het volgende:
[..]
Met dezelfde logica van lik-mijn-vestje kun je beweren dat aids een oplossing is voor de overbevolking... (kortom vrij kortzichtig)
Er ZIJN toch ook een hoop mensen die jammer genoeg aan dat sterotype van ingedutte, saaie theemuts pappa's & mamma's voldoen. Meestal met een blije, labiele moeder en een depressieve alcholist in wording als vader.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:19 schreef Vivi het volgende:
Ik vind dat iedereen dat lekker zelf moet bepalen..waar ik me wel aan erger is dat mensen die wél kinderen willen of hebben door de gewenst kinderlozen voortdurend worden afgeschilderd als simpele burgerlijke zielen met een suf leven wiens enige gespreksonderwerp de poepluiers van hun koter zijn.
Dan komt het al snel een beetje puberaal op me over, als in: ik zet me af tegen iets omdat ik het zelf maar niet voor elkaar kan krijgen, meer dan dat het gaat om iets waar je vrijwillig voor kiest.
Dat zei ik dus helemaal niet. het gaat er niet om of het in de bosjes, een lift of in een bed gebeurd, maar wel door je relatie (er dan wel vanuit gaande dat deze stand houdt) of door een of andere vreemde. Dat maakt toch wel een wezenlijk verschil.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat is niet wat je zei.
je zei dat iemand die zich in de bosjes laat palen volgens jou geen goede moeder kan zijn en ze per definitie geen huis kan kopen etc etc......
dom gelul natuurlijk.
Die van mij zijn dan wel niet in de bosjes gemaakt, maar 1 ervan wel in een lift.
en of ik een eigen huis bezit is ergens hiervoor al genoemd.
Ik wijs je er alleen maar op dat je onzinnige dingen als feit neerzet.
je draait de boel weer omquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:56 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
3 kinderen kost je nauwelijks energie zeker?![]()
quote:Ik wacht nog een paar jaar en dan beginnen wij aan kinderen. Dat vind ik normaal. Heel vroeg aan kinderen beginnen vind ik niet normaal en geen kinderen krijgen nog minder normaal. Dat is mijn mening.
Nemen we er toch 2 ipv 3? Kosten ons maar 2/3 van de moeite en we hebben toch nog een sociaal leven gehad voor die paar jaar.quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:58 schreef Mirage het volgende:
[..]
je draait de boel weer om
Natuurlijk kost dat energie !
Het verschil is of je die energie op kan brengen of dat het je moeite kost en je s avonds compleet instort.
Jonge mensen hebben meer energie en veerkracht dan mensen die al wat ouder zijn.
Het is dus je eigen gecreeerde probleem.
Open er een topic over zou ik zeggen..quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind mensen zonder hond eigenlijk ook abnormaal, dat is mijn mening.
Nee, dat soort topics zijn kansloos, toch ?.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Open er een topic over zou ik zeggen..
preciesquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:01 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik vind mensen zonder hond eigenlijk ook abnormaal, dat is mijn mening.
ik blijf het verdrietig vinden dat je maar een paar jaartje een zogenaamd sociaal leven wil hebben en daarna voor een "doods" bestan tekent ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:00 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Nemen we er toch 2 ipv 3? Kosten ons maar 2/3 van de moeite en we hebben toch nog een sociaal leven gehad voor die paar jaar.
Kan niet missen met onze superieure genenpoelquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:08 schreef Copycat het volgende:
Ik hoop voor je A_N dat je inderdaad in staat bent om kinderen te verwekken. Anders sta je toch mooi te kijken met je theoriie.
Geil. Weet 'ie dat ook?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:54 schreef Mirage het volgende:
[..]
Die van mij zijn dan wel niet in de bosjes gemaakt, maar 1 ervan wel in een lift.
Hoogmoed komt voor de kinderloze valquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kan niet missen met onze superieure genenpoel![]()
Wie zegt dat ik voor een doods bestaan teken? Ik geloof dat je ook veel plezier van kinderen kan hebben, maar op een heel andere manier. Maar ik ben niet bereid om 1 van deze 2 periodes in mijn leven voor de andere op te geven dus doen we eerst het een en dan het ander (zoals zoveel mensen). Zo missen we niks en hebben toch een hoop lol. Misschien maken we nog wel een wereldreis voordat we aan kinderen beginnen? Jij hebt dadelijk 40 als je kinderen het huis uit gaan en dan kun je niks behalve nog 20 jaar werken en achter de garaniums kruipen.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik blijf het verdrietig vinden dat je maar een paar jaartje een zogenaamd sociaal leven wil hebben en daarna voor een "doods" bestan tekent ?
Verdrietig !
En trouwens... twee kost net zo veel moeite als drie is mijn ervaring..... praten over dingen waar je geen weet van hebt
Sja ik ga er gewoon wel vanuit. Net zoals ik er vanuit ga dat ik over pakweg een jaar of 3, 4, 5 nog leef. Als ik dat allemaal in twijfel zou moeten trekken was ik wel een heel zielig figuur nietwaar?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoogmoed komt voor de kinderloze val.
er bestaat geen 'superieure genenpoel'.. niet de 'übermensch' overleeft maar gewoon degene die het beste zich aanpast, slim handelt of iig 'overleefd', waar anderen falen ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Kan niet missen met onze superieure genenpoel![]()
waarom? ik neem aan dat je wel ook gewoon levens- of bv arbeidsongeschiktheidsverzekeringen hebt afgesloten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sja ik ga er gewoon wel vanuit. Net zoals ik er vanuit ga dat ik over pakweg een jaar of 3, 4, 5 nog leef. Als ik dat allemaal in twijfel zou moeten trekken was ik wel een heel zielig figuur nietwaar?
Op je 40e een aantal maanden of een half jaar er tussenuit piepen is een stuk moeilijker dan wanneer je jong bent ja. Ten eerste hebben veel mensen er geen zin meer in en ten tweede probeer nog maar eens werk te vinden als ouwe knar, wat ook steeds moeilijker en moeilijk wordt.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
Met veertig kun je niets meer?
Het wordt hoe langer hoe debieler.
niets is zeker in dit leven...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:16 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Sja ik ga er gewoon wel vanuit. Net zoals ik er vanuit ga dat ik over pakweg een jaar of 3, 4, 5 nog leef. Als ik dat allemaal in twijfel zou moeten trekken
jepquote:was ik wel een heel zielig figuur nietwaar?
Als je een hypotheek neemt kan het handig zijn ja. Om je overal maar tegen te verzekeren vind ik in principe onzin. Maar dat is allemaal lichtelijk offtopic.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:17 schreef KroJo het volgende:
[..]
waarom? ik neem aan dat je wel ook gewoon levens- of bv arbeidsongeschiktheidsverzekeringen hebt afgesloten?
als je dat niet hebt gedaan, kan het best aan te raden zijn, als je garanties wilt voor een zeker levensniveau
Of vind je het afsluiten van een 'levensverzekering' ook niet 'normaal' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |