abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:29:55 #151
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44970380
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat is iets anders dan een relatie .
nee hoor het is niet jouw definitie van een relatie maar het is er wel degelijk een
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_44970399
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:21 schreef KroJo het volgende:

[..]

ah, altijd weer de uitvluchten... 'eerst-nog-dit' en 'eerst-nog-dat'
Dàt is pas een bedreiging voor de samenleving, de jongeren die zo 'aarzelen' om kinderen te nemen en eerst hun eigen individu stellen en pas 'kinderen nemen' op de tweede plaats stellen als ze hun persoonlijke wensen vervuld hebben ...
Onzin, het lijkt me duidelijk dat het in de meeste gevallen niet beter is als mensen op hun 16e kinderen krijgen. Een gezonde economische situatie is een van de voorwaarden om een kind goed op te kunnen voeden.
quote:
Dat is de grond waarom juist sociaal zwakkere sociale groepen fokken als de raven en de beter opgeleidde en sociaal hogere klasse een sterk geboortetekort hebben.
Bv bij hoog opgeleidde vrouwen is het al een flink probleem dat deze veelal pas rond hun veertigste een echte 'kinderwens' ontwikkelen, en voorheen enkel aan hun carriere denken, totdat het eigenlijk al te laat is of de medische risico's van een zwangerschap (hoog risico op donw-syndroom) enorm is toegenomen.
40 is inderdaad te laat. Maar kijk eens naar probleemjongeren; die zijn haast zonder uitzondering afkomstig uit de sociaal zwakkere klassen. Dus je kunt beter zorgen dat je economische situatie onder controle is en ergens vooraan in de 30 beginnen met fokken, dan veel eerder wanneer je geen nagel hebt om je reet te krassen.
quote:
Overigens van een bewering als
"..geen bedreiging zullen vormen voor [...] het verloop van de evolutie" en daar dan van beweren dat dit 'een watenschappelijk basis'
heeft, nee sorry, maar dan heb je het écht niet zo goed begrepen waar eolutie om draait ...
het 'verloop van de evolutie kan net zo min bedreigd worden als het verloop van tijd zelf, of dacht je dat de evolutie stil kan vallen?
Ik verwoordde het inderdaad verkeerd.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44970434
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef TeChNo2 het volgende:

[..]

Je leeft niet voor de lol zeg, kom kinderen maken, en snel een beetje!

verkapt: "Ik-vond-die-mevrouw-van-67-die-een-tweeling-kreeg-ook-dood-normaal-topic"
Je weet toch wel dat de TS uitmaakt wel wie wel en wie niet normaal is!
pi_44970457
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:24 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik ben er helemaal niet zo op gefixeerd. En ik zit er helemaal niet overheen; sterker nog; de beste periode om kinderen te krijgen zal zijn wanneer we het economisch het beste hebben (en nog niet al te oud zijn) en dat zal zijn over een paar jaar.
Ik vind persoonlijk jou weer het andere uiterste van mensen zonder kinderwens. Jij hebt waarschijnlijk geen kans gehad om te leven. Jou leven draait al minimaal 5 a 6 jaar om je kinderen en dat zal de komende 15 a 20 jaar ook nog zo zijn. Wij nemen eerst een aantal jaar de tijd om met z'n 2en te genieten en nemen dan wel kinderen erbij.
Je neemt er toch geen kinderen even 'bij' .Kijk, jullie willen met z'n tweetjes een apar jaar genieten. Sommige stelletjes denken na een paar jaar dat het wel best is zo. Misschien kom ik uit een genetisch egstoorde familie; van de 13 neven en nichten en een broer en een zus hebben er pas drie kinderen, terwijl ze (op eentje na) allemaal volwassen zijn. Jeetje, je hebt gelijk, het is erfelijk . En al m'n neven en nichten zijn allemaal een foutje van de natuur .
En oja, ik heb trouwens een neef die gaat trouwen met een vrouw die al twee kinderen heeft, en er komen niet meer kinderen bij. is m'n neef nu ook een foutje omdat hij geen eigen kinderen krijgt?
Tap tap tap
pi_44970470
Hey vertel me nou eens waarom een variatie in een gen onnatuurlijk is? En in welk boek je dat gelezen hebt?
Rudeonline logic: "1km +1sec=1km/s"
"I don't know what your problem is, but I bet it's hard to pronounce.''
pi_44970471
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:28 schreef Mirage het volgende:

[..]

dus jouw leven stopt als je kinderen krijgt ? wat een zonde

stiekem ben je gewoon jalours op de mensen die de keuze hebben durven maken geen kinderen te krijgen.

maar nu ben ik waarschijnlijk verwerpelijk omdat ik als moeder door gestudeerd heb en daarnaast ook nog eens midden in de nacht tussen foutjes der natuur, homoscene, sta te swingen ?
Het stopt niet, maar het is wel een aanslag op je sociale leven, dus beter daar eerst van genieten en later van de kinderen. Trouwens dat bruisende nachtleven van je zal ook wel meevallen met 3 koters, anders heb ik behoorlijk medelijden met ze
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_44970492
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:29 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor het is niet jouw definitie van een relatie maar het is er wel degelijk een
Ja ok, maar volgens mij doelde de TS op een relatie als in huisje boompje beestje en geen kortstondige one night stand relatie in de bosjes.
Tap tap tap
pi_44970510
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef Sapientiea het volgende:
Hey vertel me nou eens waarom een variatie in een gen onnatuurlijk is? En in welk boek je dat gelezen hebt?
Heb ik dat gezegd dan?
pi_44970513
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:25 schreef Re het volgende:

[..]

bij uitsterven wel degelijk
nee hoor, ook uitsterven is domweg onderdeel van de evolutie ... ongeschikte soorten sterven uit: opgeruimd staat netjes.

het is een welbekende denkfout te denken dat evolutie een gerichte ontwikkeling is naar iets 'superieure levensvorm', of te denken dat de mens bv het 'hoogtepunt' is van de evolutie... dat is dom en compleet onwaar.
Dat zijn veelal juist nog de resten van de religieuze denkbeelden die mensen aanhangen, maar niet wetenschappelijk...

Evolutie is gewoon een ontwikkeling waarbij het succes van voortplanting ook het succes van een levensvorm bepaald, over een langere periode.

al zou er een hoog-intelligent superwezen bestaan met ongeevenaarde spierkracht en een gebit met enorme tanden die alles vermalen, maar met een pikkie van drie centimeter waaruit anderhalf spermavlokje spuit in de mest optimale omstandigheden, verliest die evolutionair gezien het nog altijd van een naaktslak.
pi_44970520
Maar TS, je kan wel een oordeel klaar hebben over een hele groep mensen, maar ik hoop maar voor jou dat je uberhaupt kinderen kan krijgen. Je neemt het maar voor lief, maar zo vanzelfsprekend is het echt niet.
pi_44970528
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja ok, maar volgens mij doelde de TS op een relatie als in huisje boompje beestje en geen kortstondige one night stand relatie in de bosjes.
Ja neem van mij aan als je zo je kind moet verwekken dat er weinig van terecht zal komen.
pi_44970555
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:33 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Het stopt niet, maar het is wel een aanslag op je sociale leven, dus beter daar eerst van genieten en later van de kinderen. Trouwens dat bruisende nachtleven van je zal ook wel meevallen met 3 koters, anders heb ik behoorlijk medelijden met ze
wie van 27 wil nog ieder weekend stappen ?

Ik combineerde ieder weekend uitgaan al niet eens meer met mijn studie !

Getsie... jij leeft je lichaam nog helemala uit op je 27ste ? Ben benieuwd of jij tegen de tijd dat jij aan koters begint nog gezonde zaadcellen hebt.

Ow, en na een avondje stappen of een weekend weg zorgt mijn vent voor de kinderen.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44970568
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja neem van mij aan als je zo je kind moet verwekken dat er weinig van terecht zal komen.
De geestelijke gesteldheid van een kind is toch niet afhankelijk van de manier van verwekking? Niet alle 'ongelukjes' met alleenstaande moeders worden verknipte wezen hoor.
Tap tap tap
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:37:04 #164
262 Re
Kiss & Swallow
pi_44970593
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef KroJo het volgende:

[..]

nee hoor, ook uitsterven is domweg onderdeel van de evolutie ... 'ongeschikte soorten sterven uit: 'opgeruimd staat netjes'.
wel onderdeel ja maar dat was je stelling niet, evolutie op die tak stopt dan wel degelijk er is immers niets meer om te evolueren
quote:
het is een welbekende denkfout te denken dat evolutie een gerichte ontwikkeling is naar iets 'superieure levensvorm', of te denken dat de mens bv het 'hoogtepunt' is van de evolutie... dat is dom en compleet onwaar.
Dat zijn veelal juist nog de resten van de religieuze denkbeelden die mensen aanhangen, maar niet wetenschappelijk...
evolutie is alleen maar survival of the fittest, meer niet
quote:
Evolutie is gewoon een ontwikkeling waarbij het succes van voortplanting ook het succes van een levensvorm bepaald, over een langere periode.

al zou er een hoog-intelligent superwezen bestaan met ongeevenaarde spierkracht en een gebit met enorme tanden die alles vermalen, maar met een pikkie van drie centimeter waaruit anderhalf spermavlokje spuit in de mest optimale omstandigheden, verliest die evolutionair gezien het nog altijd van een naaktslak
De discussie is hier binnen de soort geloof ik, dat A-M een klein pikkie geeft heeft hier niets mee te maken
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_44970655
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:35 schreef Mirage het volgende:

[..]

wie van 27 wil nog ieder weekend stappen ?

Ik combineerde ieder weekend uitgaan al niet eens meer met mijn studie !

Getsie... jij leeft je lichaam nog helemala uit op je 27ste ? Ben benieuwd of jij tegen de tijd dat jij aan koters begint nog gezonde zaadcellen hebt.

Ja ik ga nog helemaal los in het weekend met een grote vriendengroep, maar dat snap jij toch niet meer na een jarenlang moederschap. Daarom ben ik blij dat ik dat nog mee kan maken. Die kinderen komen toch wel dus de lol daarvan ook. Nadat die kinderen het huis uit zijn hoef je niet meer aan het uitgaansleven te beginnen
pi_44970716
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:39 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ja ik ga nog helemaal los in het weekend met een grote vriendengroep, maar dat snap jij toch niet meer na een jarenlang moederschap. Daarom ben ik blij dat ik dat nog mee kan maken. Die kinderen komen toch wel dus de lol daarvan ook. Nadat die kinderen het huis uit zijn hoef je niet meer aan het uitgaansleven te beginnen
arme zaadcellen van jou... en arme vriendin...
op je 27e nog steeds de natuurlijke @ rust niet gevonden af en toe heerlijk te hangen met je vriendin ?

Wat zal jij overigens een beroerd seksleven hebben als je ieder weekend nog " helemaal los" gaat

Die kinderen zullen er dus helemaal niet komen.

zoals ik al verwachtte " veel geblaat en weinig wol"
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_44970742
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]

De geestelijke gesteldheid van een kind is toch niet afhankelijk van de manier van verwekking? Niet alle 'ongelukjes' met alleenstaande moeders worden verknipte wezen hoor.
Een slet die zich in de bosjes laat palen lijkt me ander niet de ideale moeder, afgezien van het feit dat ze niet eens een huis zal kunnen kopen, laat staan fatsoenlijk voor haar kind kan zorgen. Starters hebben het tegenwoordig financieel al zwaar, laat staan alleenstaande moeders..
pi_44970747
he ! begin je nou de eventuele nadelen van het ouderschap te benoemen ?

Je begint al iets meer down to earth te klinken

Ga zo door !
Sir Winston Churchill
pi_44970768
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:34 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Heb ik dat gezegd dan?
JA:
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:41 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Homo's zijn sowieso onnatuurlijk, maar onder andere doordat het een taboe is wordt deze 'vergissing' van de natuur in stand gehouden.
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:50 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Tot een x aantal jaar terug trouwden de meeste homo's en kregen ze kinderen (of ze werden priester). Tegenwoordig komen ze relatief snel 'uit de kast' en krijgen dus geen kinderen. Aangezien het bewezen is dat homoseksualiteit berust op een variatie (om het woord afwijking niet te gebruiken) in de hersenen en dus genetisch bepaald is, is het heel aannemelijk dat homoseksualiteit uit zal sterven zodra het in alle lagen van de wereldbevolking niet meer als taboe wordt gezien.

Dit is overigens helemaal geen ouderwetse benadering maar juist een heel moderne en wetenschappelijke.
Samengevat: variaties zijn onnatuurlijk...
Gelukkig zonder haar
pi_44970779
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:42 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Een slet die zich in de bosjes laat palen lijkt me ander niet de ideale moeder, afgezien van het feit dat ze niet eens een huis zal kunnen kopen, laat staan fatsoenlijk voor haar kind kan zorgen. Starters hebben het tegenwoordig financieel al zwaar, laat staan alleenstaande moeders..
och jeeee... je hebt niet alleen de leeftijd vastgezet waarop iedereen kinderen zou moeten krijgen.. de levensstijl en manier van neuken is ook in een mooi kader gevat ?

Sir Winston Churchill
pi_44970834
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

arme zaadcellen van jou... en arme vriendin...
op je 27e nog steeds de natuurlijke @ rust niet gevonden af en toe heerlijk te hangen met je vriendin ?

Wat zal jij overigens een beroerd seksleven hebben als je ieder weekend nog " helemaal los" gaat

Die kinderen zullen er dus helemaal niet komen.

zoals ik al verwachtte " veel geblaat en weinig wol"
Wij hangen regelmatig, maar behalven met elkaar ook vaak met onze vrienden. Is dat zo vreemd? En wat zou er mis moeten zijn met ons seksleven? Wij worden doordeweeks niet doorleeft door drie schreeuwkoters zodat we 's avonds dood in bed neerploffen.

Je doet nu net alsof het hebben van 3 kinderen op je 27e doodnormaal is. Bij ons gebeurt dat alleen bij mensen van 't kamp of bij marokkanen (waar komt je vriend eigenlijk vandaan? )
pi_44970892
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:43 schreef Mirage het volgende:

[..]

och jeeee... je hebt niet alleen de leeftijd vastgezet waarop iedereen kinderen zou moeten krijgen.. de levensstijl en manier van neuken is ook in een mooi kader gevat ?

Ik zeg alleen wat gemiddeld gezien het beste is. En de manier van neuken heeft daar niks mee te maken, maar een kind verwekken in een goede relatie is normaliter beter dan je door een of andere vreemde vent zwanger laten neuken. Roep maar als je het er niet mee eens bent hoor! Jouw kinderen zijn toch ook gewoon alle 3 van jou en je vent neem ik aan? Of heb je ze bij elkaar gespaard over de jaren en partners heen?
pi_44970937
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:45 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wij hangen regelmatig, maar behalven met elkaar ook vaak met onze vrienden. Is dat zo vreemd? En wat zou er mis moeten zijn met ons seksleven? Wij worden doordeweeks niet doorleeft door drie schreeuwkoters zodat we 's avonds dood in bed neerploffen.
Jij krijgt het met al je perfecte plannen en feiten niet eens voor elkaar een stel kinderen in bedwang te houden?

Overigens... dat uitgeleefd raken van een beetje fun en actie is vaker te wijten aan de leeftijd waarop je PAS aan kinderen begint

Dus kom op jongen... predik niet o.. haal die leuter eens uit je broek.

Je komt wel over als een slappeling met die grote praatjes van je en dan terugkrabbelen.

"maar maar maar"
quote:
Je doet nu net alsof het hebben van 3 kinderen op je 27e doodnormaal is.
je doet nu net alsof het kiezen voor een kinderloos leven niet normaal is.
Sir Winston Churchill
pi_44970949
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:37 schreef Re het volgende:

evolutie is alleen maar survival of the fittest, meer niet
De 'fittest' wordt enkel geidentificeerd door het voortplantingsvermogen, (waarbij overigens niet enkel het succes in geboorte van nageslacht geld, maar ook ervoor zorgen dat deze een sexueel actieve leeftijd bereikt, genoeg voedsel heeft tot die tijd en de overdracht van kennis en ervaring).

Het is dus onzin om het te hebben over 'bedreiging voor het verloop van de evolutie' als je het over een gebrek aan voortplantingsvermogen hebt...
dat is zo iets als dat je een bij een race het feit dat de ene racer trager is dan de ander een 'bedreiging voor het verloop van de race' noemt ...

Essentieel aan een race is nu eenmaal dat de ene sneller gaat en de ander trager... net zozeer dat een samenleving waar geen of te weinig nageslacht grootgebracht wordt, vroeg of laat ten onder gaat en weggeconcurreerd wordt door succesvollere samenlevingen (dat was bv het geval bij het romeinse rijk, dat stortte in elkaar ook juist door gebrek aan voortplanting binnen de heersende laag van romeinse adel, alswel teveel 'inteelt' omdat dat een vrij beperkte groep was, die steeds meer over een groot rijk verspreid raakte; op het moment dat er in korte tijd een grote immigratie uit het oosten kwam, door de hunnen, stortte het romeinse rijk in elkaar, de concurrentie werd opeens 'groter')...

het is onzin om een eventuele bedreiging van samenlevingen door gebrek aan voortplanting te bettitelen als een evolutionaire bedreiging.
De evolutie stelt niet welke soorten zouden moeten overwinnen, enkel dat de winnaar achteraf gezien altijd de 'fittest' is, degene die het beste 'past' en voldoet aan de vereistte, nl. voortplanting.
pi_44971062
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:47 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik zeg alleen wat gemiddeld gezien het beste is. En de manier van neuken heeft daar niks mee te maken, maar een kind verwekken in een goede relatie is normaliter beter dan je door een of andere vreemde vent zwanger laten neuken. Roep maar als je het er niet mee eens bent hoor! Jouw kinderen zijn toch ook gewoon alle 3 van jou en je vent neem ik aan? Of heb je ze bij elkaar gespaard over de jaren en partners heen?
dat is niet wat je zei.

je zei dat iemand die zich in de bosjes laat palen volgens jou geen goede moeder kan zijn en ze per definitie geen huis kan kopen etc etc......

dom gelul natuurlijk.
Die van mij zijn dan wel niet in de bosjes gemaakt, maar 1 ervan wel in een lift.

en of ik een eigen huis bezit is ergens hiervoor al genoemd.
Ik wijs je er alleen maar op dat je onzinnige dingen als feit neerzet.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')