Stuur je oudste een tijdje in de leer bij Miracle, dan ben je zo omaquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:40 schreef Gia het volgende:
Ik ken mensen die geen kinderen willen. Ze vinden dat ze met kinderen in hun vrijheid worden beperkt en niet meer zomaar een weekje ertussen uit kunnen. Tja, je hebt op een bepaald moment te maken met schoolvakanties, maar dat is dan ook de enige beperking die je hebt. Voor de rest kun je met kinderen op elke vakantie die je maar wilt. Als het je gaat om iedere dag in de kroeg te kunnen zitten, moet je jezelf eens afvragen of je misschien een alcoholprobleem hebt. Je kunt op vakantie ook bij de tent of het huisje, of de hotelkamer dronken worden, als dat zo nodig moet op vakantie. Voor de rest zie ik geen beperkingen.
Maar goed, moet iedereen lekker zelf weten.
Wat betreft de leeftijd had ik graag jonger moeder willen worden. Ik was nu 28 bij de eerste. Mijn buurvrouw is 2 jaar ouder dan ik en haar jongste is 20, geloof ik. De oudste is al getrouwd.
Op jonge leeftijd moeder worden kan betekenen dat je op redelijk jonge leeftijd oma wordt. Op een leeftijd dat je nog lekker vooruit kunt.
Mijn oudste is 14, ikzelf 43, verwacht dat het nog zeker 12 jaar kan gaan duren eer ik oma wordt.
Behalve een jonge oma zijn is er ook nog een ander voordeel. Mijn buren kunnen lekker op vakantie met hun tweetjes, wanneer ze maar willen. Voorseizoen, najaar, maakt niet uit, terwijl wij vastzitten aan schoolvakanties. Ze zijn nog heel jong en gaan nog graag op stap.
Goed, dat kun je ook doen voordat je aan kinderen begint, hebben wij ook een paar jaar gedaan. Maar genieten van je leven als je kinderen groot zijn, lijkt me ook heel fijn.
Ach, elk nadeel heb z'n voordeel, za'k maar zeggen.
Persoonlijk was ik liever eerder moeder geworden, maar ja, kwam manlief pas op mijn 25ste tegen.
Geloof me, je leven is over na je veertigste.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:17 schreef Copycat het volgende:
Met veertig kun je niets meer?
Het wordt hoe langer hoe debielerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In principe niet nee, maar 1 keer een one night stand is minder erg dan elk weekend ergens anders met je benen gespreid gaan.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh, regelmatig. Eenmalig mag wel?
Ik heb het niet over hij/zij, ik heb het over de genen-donor..jij dus! Uiteraard houd je van je eigen kinderen en zorg je daar goed voor, daar ga ik voor het gemak even van uit...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:41 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Als mijn kind met het syndroom van down ter wereld komt dan zal ik de laatste zijn om te verkondigen dat hij / zij normaal is, maar dat wil niet zeggen dat ik minder om mijn kind geef of er minder goed voor zal zorgen oid.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:39 schreef Lucille het volgende:
Ik denk dat het beter is als mensen om de juiste redenen geen kinderen nemen ipv om de verkeerde redenen wel kinderen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi gezegd , maar gezien jouw avatar ben je stiekem gewoon blij als je minder cadeautjes hoeft rond te brengen mr. Claus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:44 schreef Cheiron het volgende:
Ik vind het juist een goede ontwikkeling dat mensen bewust nadenken of kinderen nemen wel voor hun weggelegd is. Dat kan een hoop kinderen een ongelukkige kindertijd besparen.
Sterker nog, ik zie liever mensen die bewust geen kinderen nemen dan het volk dat zich maar voort plant, geen cent heeft en geen enkele interesse in zijn/haar eigen kinderen neemt.
Mijn zus is 44 en haar jongste is 4. Reken maar uit wanneer zij uit de kinderen is. Als haar dochter 20 is, is zij 60.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geloof me, je leven is over na je veertigste.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan heb ik nog anderhalf jaar om alles uit mijn leven te halen wat er in zit. Oh wacht, ik heb geen kinderen, geen relatie ... Mag mijn leven ook nu al over zijn?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef Lucille het volgende:
Geloof me, je leven is over na je veertigste.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
O, je speelt nu de 'sterke vrouw' (zie ander topic) om te verhullen dat je doodongelukkig bent en een vent en kinderen mist? Of ga je de rest van je levensdagen als ouwe vrijster hier op fok slijten?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog anderhalf jaar om alles uit mijn leven te halen wat er in zit. Oh wacht, ik heb geen kinderen, geen relatie ... Mag mijn leven ook nu al over zijn?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
O, je speelt nu de 'sterke vrouw' (zie ander topic) om te verhullen dat je doodongelukkig bent en een vent en kinderen mist? Of ga je de rest van je levensdagen als ouwe vrijster hier op fok als mod slijten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tweede al geedit. Dus je vind het prima om zo nog 30 jaar te leven en dan dood te gaan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ten eerste speel en mis ik niets en ten tweede ben ik al sinds tijden geen mod meer.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
O, je speelt nu de 'sterke vrouw' (zie ander topic) om te verhullen dat je doodongelukkig bent en een vent en kinderen mist? Of ga je de rest van je levensdagen als ouwe vrijster hier op fok slijten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het maken van deze wetenschappelijke analyse heb je natuurlijk geleerd op die cursus...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:50 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
O, je speelt nu de 'sterke vrouw' (zie ander topic) om te verhullen dat je doodongelukkig bent en een vent en kinderen mist? Of ga je de rest van je levensdagen als ouwe vrijster hier op fok slijten?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:06 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Je snapt ze gewoon niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik heb een paar jaar cognitieve psychologie gestudeerd dus ik weet heus wel ongeveer waar ik over praat..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga jij eerder dood dan?quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Tweede al geedit. Dus je vind het prima om zo nog 30 jaar te leven en dan dood te gaan?
Ik hou er niet van om mijn leven uit te stippelen. Voor hetzelfde geld kan ik volgend jaar 180 graden zijn omgedraaid en mijn baby borstvoeding geven terwijl mijn vriend naasr me zit. Maar voor hetzelfde geld ook niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:53 schreef American_Nightmare het volgende:
Tweede al geedit. Dus je vind het prima om zo nog 30 jaar te leven en dan dood te gaan?
Liever niet. Moet er niet aan denken dat hij nu al vader zou zijn.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:43 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Stuur je oudste een tijdje in de leer bij Miracle, dan ben je zo omaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nou meid, daar kan je prima gelukkig oud mee worden !quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hou er niet van om mijn leven uit te stippelen. Voor hetzelfde geld kan ik volgend jaar 180 graden zijn omgedraaid en mijn baby borstvoeding geven terwijl mijn vriend naasr me zit. Maar voor hetzelfde geld ook niet.
En ik leef momenteel prima. Zonder kinderen, zonder relatie, maar met voldoende vrienden en dingen om mijn leven leuk mee te vullen. Dus als dat nog zo'n dertig jaar door mag gaan, teken ik daarvoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oh jee, het leven is al over voor je veertigste dus.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan heb ik nog anderhalf jaar om alles uit mijn leven te halen wat er in zit. Oh wacht, ik heb geen kinderen, geen relatie ... Mag mijn leven ook nu al over zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop