Hij wilde een bulldog de klus laten klaren, zo heb ik vernomen...quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vertel je later wel wat je eerste blowjob heeft gekost ?
quote:Op woensdag 3 januari 2007 10:29 schreef Nuongirl het volgende:
Eindelijk is het dan zover.... de uitreiking van de user-awards!
De liefste user :
De grote winnaar met 7 stemmen is geworden:
SeaofLove
![]()
De vriendelijkste/aardigste user :
De grote winnaar met 3 stemmen is geworden:
SeaofLove
![]()
gefeliciteerd.![]()
[/b]
Ik vind je kutquote:
quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 18:07 schreef Daniel.J het volgende:
Mijn oude account is niet meer, het kan van mijn part de sloot in want ik zal het nooit meer gebruiken, de tijd om de clown uit te hangen voor mij is falikant voorbij, Ik zal weer serieus en mezelf zijn en ik houd van jullie allemaal
Ik ga wel een stuk minder posten aangezien ik echt mijn tijd niet meer zoveel op internet moet verdoen.
Gelukkig nieuwjaar.
[afbeelding]
Meer succes dan maar met je nieuwste accountquote:Op zaterdag 30 december 2006 19:14 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
Ik heb veel verkeerde dingen gedaan onder invloed van alcohol dus dat heb ik ook afgezworen.
Met oud en nieuw zal ik vast wel wat drinken maar geen doordeweekse fles drank meer voor mij.
Daarnaast ben ik als ik alcohol heb gedronken in een vingerknip aggresief, dus dat is ook niet handig geweest in de tijd dat ik actief poste met 2 flessen achter mn kiezen..
Die ik al had is nu ook van toepassingquote:Op donderdag 4 januari 2007 15:52 schreef Maikuuul het volgende:
Wiezoe worden er geen avaters gemaakt ?bitches
onder haar rokje?quote:
dat klinkt zoooo foutquote:
quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
onder haar rokje?
[..]
dat klinkt zoooo fout![]()
txquote:
Rustig jochie, even geduld en rustig op je beurt wachten, eerst je moederquote:Op donderdag 4 januari 2007 00:29 schreef Maikuuul het volgende:
HAHAHAHHA !
IK BEN DE GROTE WINNAAR !! NU MOET IEDEREEN MIJ LEKKER PIJPEN
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |