Hear hear!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:00 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar ik weet graag alles!![]()
We hebben groot gelijk, Day, ze zouden naar ons moeten luisteren. Wég met die achterkamertjespolitiek!
Daar heeft hij zich dan netjes tussen gegoocheld.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die zit inmiddels in onze redactie...![]()
vandaar die groofy shots (pulse?) tijdens een feestje of dj-en ...quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:56 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die zit inmiddels in onze redactie...![]()
niet helemaal wat je zoekt, maar picture this...quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
had ook al zo'n idee. Vooral het frequente overleg met 'achter' doet er aan denken dat er een-tweetjes worden gemaakt. Ook mbt Huub lijkt het op een conspiracy, waaraan Sylvia niet mee doet. En dus vervolgens NL op haar dak krijgt.
De eerste met bewijs krijgt een fles wijn!
Waar zoeken we naar: een beeld- of audiofragment waaruit duidelijk wordt dat een gespreksonderwerp of een activiteit door de redactie is aangedragen, terwijl de 10.000'ers (ipv miljonairs) doen alsof het hun eigen inbreng is.
off topic: Gert, wat was zwaarder - BB3 of DGK? Had een discussie thuis -BB1 was iig minder mentaal belastend dan dit![]()
Hij heeft wel lol om zijn eigen grapjequote:Op woensdag 3 januari 2007 15:19 schreef Day het volgende:
Ik zie dat het met Brian met de dag beter gaat.
Oeps, verkeerd gelezen! Maar die toner-cartridge geven we hem ook niet, hoor!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef demins het volgende:
DGK_REDACTIE let op: Brian gaat in hongerstaking, want hij wil een toneelcarriere! Die gaan we hem niet geven! We nodigen Brian niet meer uit voor het Torentjesoverleg! Laat hem maar creperen!![]()
Staan er nog vacatures open dan ?quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:20 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dan moet je hier komen werken. Weet je precies wat er wordt gezegd.![]()
DGK! Dit is geen goede start!quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:23 schreef blomst het volgende:
En ik wil ook wel eens achter de schermen kijken bij de GDK, eventueel breng ik wat adviezen mee
IK DOE HET GRATIS HOOR, VRIJWILLIG DUSquote:Op woensdag 3 januari 2007 15:25 schreef Day het volgende:
En zo wordt DGK COS langzamerhand een sollicitatie-topic voor een baan (maak niet uit wat, tenenlikker is ook goed) bij DGK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |