abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44969478
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
Wat doe je nu dan voor 'n cursus?
Werken is voor arbeiders
pi_44969503
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan komt richboy (of herman, maar van hem zijn we het gewend) nu met een venijnige opmerking over mijn gebrek aan opleiding.
Ik zou niet durven
pi_44969570
Mja boeie, je kan binnen een bedrijf prima groeien als je de juiste instelling hebt.
pi_44969579
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4-PpU8MUbHE

Mooie beelden .
laatst ook al eens bekeken om jaloers op te worden
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44969593
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
Mja boeie, je kan binnen een bedrijf prima groeien als je de juiste instelling + bedrijf hebt.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:05:57 #107
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44969617
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
Fucking zinloze opleiding ouwe.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44969628
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En dan komt richboy (of herman, maar van hem zijn we het gewend) nu met een venijnige opmerking over mijn gebrek aan opleiding.
Er posten hier anderen die dommer overkomen dan jij. Maar nu ben ik wel benieuwd wat voor 'n kappersopleiding jij dan gedaan hebt
Werken is voor arbeiders
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:07:30 #109
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44969663
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:02 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4-PpU8MUbHE

Mooie beelden .
Wat een bikkels zijn het toch ook.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44969691
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:06 schreef Richboy het volgende:

[..]

Er posten hier anderen die dommer overkomen dan jij. Maar nu ben ik wel benieuwd wat voor 'n kappersopleiding jij dan gedaan hebt
kappers rijden in een mx-5, niet in een Visa
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44969699
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:05 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Fucking zinloze opleiding ouwe.
nee geschiedenis is nuttig
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44969728
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:01 schreef Richboy het volgende:

[..]

Wat doe je nu dan voor 'n cursus?
tief lekker op ofso
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44969731
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef BaraCuda het volgende:
Mja boeie, je kan binnen een bedrijf prima groeien als je de juiste instelling hebt.
Vast, maar de top haal je niet
Werken is voor arbeiders
pi_44969742
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:04 schreef vlad het volgende:

[..]

laatst ook al eens bekeken om jaloers op te worden
Inderdaad.
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:09:56 #115
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44969754
Het lijkt me nu tijd om dat probleemwijkenplaatje te plaatsen herm
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44969773
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:07 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Wat een bikkels zijn het toch ook.
Gelijk Heino .
pi_44969780
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef vlad het volgende:

[..]

kappers rijden in een mx-5, niet in een Visa
homohok of oudbarrel..... lood om oud ijzer.
Werken is voor arbeiders
pi_44969790
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef PeuRac het volgende:

[..]

tief lekker op ofso
Een flut cursus dus, anders was je niet zo snel op je pikkie getrapt.
Werken is voor arbeiders
pi_44969792
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Sjoewe het volgende:
Het lijkt me nu tijd om dat probleemwijkenplaatje te plaatsen herm
pi_44969801
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Richboy het volgende:

[..]

Vast, maar de top haal je niet
bullshit
pi_44969811
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:06 schreef Richboy het volgende:

[..]

Er posten hier anderen die dommer overkomen dan jij. Maar nu ben ik wel benieuwd wat voor 'n kappersopleiding jij dan gedaan hebt
Transport en Logistiek Management, maar heb ook papiertje van VWO. En binnenkort misschien buschauffeursopleiding
  woensdag 3 januari 2007 @ 13:12:54 #122
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44969845
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:08 schreef PeuRac het volgende:

[..]

nee geschiedenis is nuttig
Mja moet ik je nu het verschil tussen een beroepsopleiding en een theoretische wetenschappelijke opleiding gaan uitleggen? Lieve Peu, ik werk met zeer grote regelmaat in de mediasector. Waaronder voor enkele grote bedrijven. BNN, MTV, Heineken, CCCP etc. En ik kan je uit ervaring vertellen dat de laatste persoon die je daar wilt gebruiken een zogenaamde communicatie-expert is.

Serieus, je kan veel beter een bredere management/communicatie opleiding pakken als daar je hart ligt
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44969871
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:59 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Nee je gaat weg
ik ga ook niet switchen, maar wel grappig om later als avond studie te doen ofso
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44969883
tvp
pi_44969887
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 13:09 schreef Richboy het volgende:

[..]

Vast, maar de top haal je niet
Deze man heeft anders prima geboerd met z'n LTS alleen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')