Eh... Iedere docent heeft hier z'n eigen hokquote:Op woensdag 3 januari 2007 10:56 schreef vlad het volgende:
[..]
studentenleven is zwaar![]()
kan je niet bij de docentenkamer binnenbreken ofzo?![]()
buitenschoolse activiteiten zijn okequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jazeker. Studentenleven is hier puik. Voor de rest krijg ik niet zoveel mee
SOGgen is okequote:Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef vlad het volgende:
[..]
buitenschoolse activiteiten zijn oke![]()
had ik het dan toch erachteraan moeten doen?![]()
heb gister contractbespreking gehad. Ze stonden niet te springen om mijn eis(je) om er twee maanden tussenuit te knijpen, maar geloof dat het wel gaat lukken.![]()

mja, helemaal gelijk. Ben de 8-5 mentaliteit nu al zatquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
SOGgen is oke [afbeelding]
En of je het had moeten doen kun je alleen zelf bepalen. Het is wel een klap zwaarder, maar opzich prima te doen als je de tijd ervoor uittrekt
En waar wil je heen dan? Nog steeds naar Rusland? Ik vind gewoon dat je het moet doen. Als je straks gaat verburgeren doe je het niet meer....
Kan me voorstellen ja... Dat moet je ook zo lang mogelijk uitstellenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:30 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, helemaal gelijk. Ben de 8-5 mentaliteit nu al zaten Rusland + Mongolie is nog steeds de planning inderdaad
![]()
mja, ik zie steeds mooiere vacatures langskomenquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja... Dat moet je ook zo lang mogelijk uitstellen
En gewoon gaan, je bent jong, prima opleiding, je hebt zo weer een nieuwe baan als ze je willen ontslaan..
Wat is dat vaste contract je waard dan? Je bent jong, je hebt geen koophuis...? Ik zou het gewoon doen, nu kan het nog, straks doe je het niet meer...quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:34 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, ik zie steeds mooiere vacatures langskomenprojecten bij spyker waar ik wel oren naar heb enzo... maar heb nu een vast contract. is me ook wel wat waard eigenlijk. ga over een aantal jaar wel verder shoppen denk ik
![]()
En heb jij al een beetje reisplannen, of nog totaal niet?![]()
mja, op dit moment is het me wel even waard om een stabiele plek te hebben even. In ieder geval tot het lopende project, waarvoor ik aangenomen ben, afgerond is.quote:Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat is dat vaste contract je waard dan? Je bent jong, je hebt geen koophuis...? Ik zou het gewoon doen, nu kan het nog, straks doe je het niet meer...
En ik heb reisplannen zat. Ga sowieso een semester in het buitenland studeren (Australië denk ik...) En afstuderen ga ik sowieso ook in het buitenland doen. India of China lijkt me wel wat. Maar dat is pas over ruim een jaar... dus ik heb nog even
Ik dacht dat dat wel jouw ding was eigenlijkquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef PeuRac het volgende:
Echt, komt een vriend van me aan (21jr) neukt hij een meisje van net 16![]()
Boeiequote:Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef PeuRac het volgende:
zat ze er nog omheen?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef PeuRac het volgende:
hmm, niet echtquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wel jouw ding was eigenlijk
Dat is inmiddels jouw instelling of nietquote:
Nou met 24 is dat wel een beetje jong, maar 21 maakt toch geen flikker uit zegquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is inmiddels jouw instelling of niet
vrij logisch toch?quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef PeuRac het volgende:
hij neukt dr alleen voor de sex
Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, niet echt
ik vind t in zoverre niet kunnen: hij neukt dr alleen voor de sex, maar ergerd zich ondertussen wel dood dat ze altijd naar hem toe moet komen, alles stiekem moet zodat familie en collega's van haar er niet achter kunnen komen.
5 jaar is een net verschil vind ik. 21-16 zie ik op zich wat leeftijd betreft geen probleem inquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?quote:
Mja, dat is ook wel fair inderdaad ja, dat je dat project even afrondtquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, op dit moment is het me wel even waard om een stabiele plek te hebben even. In ieder geval tot het lopende project, waarvoor ik aangenomen ben, afgerond is.
Australlie lijkt me een tof land om heen te gaan, alleen te warm voor mij, als ik dat om me heen hoor.India heb ik iets tegenHeb in Canada erg veel indische mensen ontmoet, en hun mentaliteit staat me niet aan. (maar kan best hetzelfde verschil zijn zoals we hier met turken hebben).
China lijkt me wel erg interessantplus dat het mooi staat op je CV
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje afquote:
Die kun je nog "vormen"quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje afzo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige
die kunnen zelf beslissingen nemen soms
![]()
Ik vind het gewoon te jong.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje afzo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige
die kunnen zelf beslissingen nemen soms
![]()
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavoquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of niet
de ene 16 jairge is de andere niet. Ik ken een meisje dat nu 15 is, maar die was op haar 12e al volwassener dan de meeste hierzo nu zijn..... (en nee ik neuk haar niet, dat laat ik aan anderen over)quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Op een ouwe fiets....quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
Bedankt. Insgelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.
Ja, leuk in de categorie "opleidingen waar je bniks aan hebt en waar nog geen 10% van de studenten verder gata in de beoogde richting"quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM
die opleiding lijkt best leuk eigenlijk![]()
Nee je gaat wegquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM
die opleiding lijkt best leuk eigenlijk![]()
Dom of heel dom... Dat verschil hoor en voel je volgens mij toch nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |