abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44966423
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 10:56 schreef vlad het volgende:

[..]

studentenleven is zwaar

kan je niet bij de docentenkamer binnenbreken ofzo?
Eh... Iedere docent heeft hier z'n eigen hok En daarbij zijn die gasten er deze week ook niet dus ja...
pi_44966482
Koffie
pi_44966499
Honger .

Te laat opgestaan om te ontbijten .
pi_44966516
bevalt het leven in eindhoven nog?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44966624
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:02 schreef vlad het volgende:
bevalt het leven in eindhoven nog?
Jazeker. Studentenleven is hier puik. Voor de rest krijg ik niet zoveel mee
pi_44966695
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:08 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Jazeker. Studentenleven is hier puik. Voor de rest krijg ik niet zoveel mee
buitenschoolse activiteiten zijn oke

had ik het dan toch erachteraan moeten doen?

heb gister contractbespreking gehad. Ze stonden niet te springen om mijn eis(je) om er twee maanden tussenuit te knijpen, maar geloof dat het wel gaat lukken.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44966827
moguh
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44966833
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:12 schreef vlad het volgende:

[..]

buitenschoolse activiteiten zijn oke

had ik het dan toch erachteraan moeten doen?

heb gister contractbespreking gehad. Ze stonden niet te springen om mijn eis(je) om er twee maanden tussenuit te knijpen, maar geloof dat het wel gaat lukken.
SOGgen is oke

En of je het had moeten doen kun je alleen zelf bepalen. Het is wel een klap zwaarder, maar opzich prima te doen als je de tijd ervoor uittrekt

En waar wil je heen dan? Nog steeds naar Rusland? Ik vind gewoon dat je het moet doen. Als je straks gaat verburgeren doe je het niet meer....
pi_44967093
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:19 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

SOGgen is oke [afbeelding]

En of je het had moeten doen kun je alleen zelf bepalen. Het is wel een klap zwaarder, maar opzich prima te doen als je de tijd ervoor uittrekt

En waar wil je heen dan? Nog steeds naar Rusland? Ik vind gewoon dat je het moet doen. Als je straks gaat verburgeren doe je het niet meer....
mja, helemaal gelijk. Ben de 8-5 mentaliteit nu al zat en Rusland + Mongolie is nog steeds de planning inderdaad
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44967133
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:30 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, helemaal gelijk. Ben de 8-5 mentaliteit nu al zat en Rusland + Mongolie is nog steeds de planning inderdaad
Kan me voorstellen ja... Dat moet je ook zo lang mogelijk uitstellen

En gewoon gaan, je bent jong, prima opleiding, je hebt zo weer een nieuwe baan als ze je willen ontslaan..
pi_44967189
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Kan me voorstellen ja... Dat moet je ook zo lang mogelijk uitstellen

En gewoon gaan, je bent jong, prima opleiding, je hebt zo weer een nieuwe baan als ze je willen ontslaan..
mja, ik zie steeds mooiere vacatures langskomen projecten bij spyker waar ik wel oren naar heb enzo... maar heb nu een vast contract. is me ook wel wat waard eigenlijk. ga over een aantal jaar wel verder shoppen denk ik

En heb jij al een beetje reisplannen, of nog totaal niet?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44967307
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:34 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, ik zie steeds mooiere vacatures langskomen projecten bij spyker waar ik wel oren naar heb enzo... maar heb nu een vast contract. is me ook wel wat waard eigenlijk. ga over een aantal jaar wel verder shoppen denk ik

En heb jij al een beetje reisplannen, of nog totaal niet?
Wat is dat vaste contract je waard dan? Je bent jong, je hebt geen koophuis...? Ik zou het gewoon doen, nu kan het nog, straks doe je het niet meer...

En ik heb reisplannen zat. Ga sowieso een semester in het buitenland studeren (Australië denk ik...) En afstuderen ga ik sowieso ook in het buitenland doen. India of China lijkt me wel wat. Maar dat is pas over ruim een jaar... dus ik heb nog even
pi_44967811
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:39 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat is dat vaste contract je waard dan? Je bent jong, je hebt geen koophuis...? Ik zou het gewoon doen, nu kan het nog, straks doe je het niet meer...

En ik heb reisplannen zat. Ga sowieso een semester in het buitenland studeren (Australië denk ik...) En afstuderen ga ik sowieso ook in het buitenland doen. India of China lijkt me wel wat. Maar dat is pas over ruim een jaar... dus ik heb nog even
mja, op dit moment is het me wel even waard om een stabiele plek te hebben even. In ieder geval tot het lopende project, waarvoor ik aangenomen ben, afgerond is.

Australlie lijkt me een tof land om heen te gaan, alleen te warm voor mij, als ik dat om me heen hoor.India heb ik iets tegen Heb in Canada erg veel indische mensen ontmoet, en hun mentaliteit staat me niet aan. (maar kan best hetzelfde verschil zijn zoals we hier met turken hebben).
China lijkt me wel erg interessant plus dat het mooi staat op je CV
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44968139
Middag
pi_44968147
V10
pi_44968171
Echt, komt een vriend van me aan (21jr) neukt hij een meisje van net 16
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:14:22 #67
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44968215
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef PeuRac het volgende:
Echt, komt een vriend van me aan (21jr) neukt hij een meisje van net 16
Ik dacht dat dat wel jouw ding was eigenlijk
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:14:33 #68
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44968218
Ooh en hai
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44968247
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef PeuRac het volgende:
Echt, komt een vriend van me aan (21jr) neukt hij een meisje van net 16
Boeie gewoon douwen
pi_44968319
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:12 schreef PeuRac het volgende:
Echt, komt een vriend van me aan (21jr) neukt hij een meisje van net 16
zat ze er nog omheen?

ik stroop m'n vriendin er altijd af voordat ik ergens heenga eerlijk gezegd
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44968335
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:14 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat wel jouw ding was eigenlijk
hmm, niet echt

ik vind t in zoverre niet kunnen: hij neukt dr alleen voor de sex, maar ergerd zich ondertussen wel dood dat ze altijd naar hem toe moet komen, alles stiekem moet zodat familie en collega's van haar er niet achter kunnen komen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:19:20 #73
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44968349
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:15 schreef BaraCuda het volgende:

[..]

Boeie gewoon douwen
Dat is inmiddels jouw instelling of niet
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44968399
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:19 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Dat is inmiddels jouw instelling of niet
Nou met 24 is dat wel een beetje jong, maar 21 maakt toch geen flikker uit zeg
pi_44968401
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef PeuRac het volgende:
hij neukt dr alleen voor de sex
vrij logisch toch?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:23:06 #76
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44968439
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

hmm, niet echt

ik vind t in zoverre niet kunnen: hij neukt dr alleen voor de sex, maar ergerd zich ondertussen wel dood dat ze altijd naar hem toe moet komen, alles stiekem moet zodat familie en collega's van haar er niet achter kunnen komen.
Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of niet
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44968461
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:23:49 #78
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_44968572
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
5 jaar is een net verschil vind ik. 21-16 zie ik op zich wat leeftijd betreft geen probleem in
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:28:08 #80
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44968586
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Hugster het volgende:
Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44968679
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, op dit moment is het me wel even waard om een stabiele plek te hebben even. In ieder geval tot het lopende project, waarvoor ik aangenomen ben, afgerond is.

Australlie lijkt me een tof land om heen te gaan, alleen te warm voor mij, als ik dat om me heen hoor.India heb ik iets tegen Heb in Canada erg veel indische mensen ontmoet, en hun mentaliteit staat me niet aan. (maar kan best hetzelfde verschil zijn zoals we hier met turken hebben).
China lijkt me wel erg interessant plus dat het mooi staat op je CV
Mja, dat is ook wel fair inderdaad ja, dat je dat project even afrondt .

Ik heb het ook niet zo op hitte Maar het lijkt me gewoon een prachtig land. In India ligt volgens mij de toekomst, dus daar wil ik gewoon heen China heeft me altijd al getrokken.... Maar we zien nog wel, het is allemaal nog zo ver weg...

Oh, en 16 is te jong.
pi_44968703
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:28 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?
pi_44968704
Ik zeg: PTA meet in China
pi_44968739
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef hermandeperman het volgende:

[..]
Oh, en 16 is te jong.
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje af zo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige die kunnen zelf beslissingen nemen soms
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44968755
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zeg: PTA meet in China
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44968770
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:

[..]

als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje af zo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige die kunnen zelf beslissingen nemen soms
Die kun je nog "vormen"
pi_44968772
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:

[..]

als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje af zo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige die kunnen zelf beslissingen nemen soms
Ik vind het gewoon te jong.

Punt.
pi_44968777
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:

[..]

pi_44968782
Lunch
pi_44968857
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of niet
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44968936
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
de ene 16 jairge is de andere niet. Ik ken een meisje dat nu 15 is, maar die was op haar 12e al volwassener dan de meeste hierzo nu zijn..... (en nee ik neuk haar niet, dat laat ik aan anderen over)
pi_44968972
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.
Werken is voor arbeiders
pi_44969037
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
Op een ouwe fiets....
Werken is voor arbeiders
pi_44969130
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Bedankt. Insgelijk.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:52:18 #95
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44969248
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Richboy het volgende:

[..]

Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.
Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44969302
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44969421
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
Ja, leuk in de categorie "opleidingen waar je bniks aan hebt en waar nog geen 10% van de studenten verder gata in de beoogde richting"
pi_44969423
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
Nee je gaat weg
pi_44969432
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.
Dom of heel dom... Dat verschil hoor en voel je volgens mij toch niet
Werken is voor arbeiders
pi_44969441
En dan komt richboy (of herman, maar van hem zijn we het gewend) nu met een venijnige opmerking over mijn gebrek aan opleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')