Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hmm, niet echt
ik vind t in zoverre niet kunnen: hij neukt dr alleen voor de sex, maar ergerd zich ondertussen wel dood dat ze altijd naar hem toe moet komen, alles stiekem moet zodat familie en collega's van haar er niet achter kunnen komen.
5 jaar is een net verschil vind ik. 21-16 zie ik op zich wat leeftijd betreft geen probleem inquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?quote:
Mja, dat is ook wel fair inderdaad ja, dat je dat project even afrondtquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef vlad het volgende:
[..]
mja, op dit moment is het me wel even waard om een stabiele plek te hebben even. In ieder geval tot het lopende project, waarvoor ik aangenomen ben, afgerond is.
Australlie lijkt me een tof land om heen te gaan, alleen te warm voor mij, als ik dat om me heen hoor.India heb ik iets tegenHeb in Canada erg veel indische mensen ontmoet, en hun mentaliteit staat me niet aan. (maar kan best hetzelfde verschil zijn zoals we hier met turken hebben).
China lijkt me wel erg interessantplus dat het mooi staat op je CV
![]()
quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje afquote:
Die kun je nog "vormen"quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje afzo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige
die kunnen zelf beslissingen nemen soms
![]()
Ik vind het gewoon te jong.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:
[..]
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje afzo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige
die kunnen zelf beslissingen nemen soms
![]()
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavoquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of niet
de ene 16 jairge is de andere niet. Ik ken een meisje dat nu 15 is, maar die was op haar 12e al volwassener dan de meeste hierzo nu zijn..... (en nee ik neuk haar niet, dat laat ik aan anderen over)quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Op een ouwe fiets....quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
Bedankt. Insgelijk.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.
Ja, leuk in de categorie "opleidingen waar je bniks aan hebt en waar nog geen 10% van de studenten verder gata in de beoogde richting"quote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM
die opleiding lijkt best leuk eigenlijk![]()
Nee je gaat wegquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM
die opleiding lijkt best leuk eigenlijk![]()
Dom of heel dom... Dat verschil hoor en voel je volgens mij toch nietquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |