abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:23:06 #76
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44968439
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:18 schreef PeuRac het volgende:

[..]

hmm, niet echt

ik vind t in zoverre niet kunnen: hij neukt dr alleen voor de sex, maar ergerd zich ondertussen wel dood dat ze altijd naar hem toe moet komen, alles stiekem moet zodat familie en collega's van haar er niet achter kunnen komen.
Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of niet
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44968461
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:23:49 #78
77352 Hugster
Mandarijntje
pi_44968572
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
5 jaar is een net verschil vind ik. 21-16 zie ik op zich wat leeftijd betreft geen probleem in
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:28:08 #80
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44968586
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Hugster het volgende:
Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44968679
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 11:59 schreef vlad het volgende:

[..]

mja, op dit moment is het me wel even waard om een stabiele plek te hebben even. In ieder geval tot het lopende project, waarvoor ik aangenomen ben, afgerond is.

Australlie lijkt me een tof land om heen te gaan, alleen te warm voor mij, als ik dat om me heen hoor.India heb ik iets tegen Heb in Canada erg veel indische mensen ontmoet, en hun mentaliteit staat me niet aan. (maar kan best hetzelfde verschil zijn zoals we hier met turken hebben).
China lijkt me wel erg interessant plus dat het mooi staat op je CV
Mja, dat is ook wel fair inderdaad ja, dat je dat project even afrondt .

Ik heb het ook niet zo op hitte Maar het lijkt me gewoon een prachtig land. In India ligt volgens mij de toekomst, dus daar wil ik gewoon heen China heeft me altijd al getrokken.... Maar we zien nog wel, het is allemaal nog zo ver weg...

Oh, en 16 is te jong.
pi_44968703
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:28 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Huugo, oude crackmuppet van me, leef je weer?
pi_44968704
Ik zeg: PTA meet in China
pi_44968739
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:31 schreef hermandeperman het volgende:

[..]
Oh, en 16 is te jong.
als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje af zo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige die kunnen zelf beslissingen nemen soms
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44968755
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zeg: PTA meet in China
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_44968770
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:

[..]

als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje af zo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige die kunnen zelf beslissingen nemen soms
Die kun je nog "vormen"
pi_44968772
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:

[..]

als je zelf 21 bent? vind ik niet, al hangt het wel van het vrouwtje af zo'n meisjes meisje is te jong, maar je hebt ook vrij volwassen 16 jarige die kunnen zelf beslissingen nemen soms
Ik vind het gewoon te jong.

Punt.
pi_44968777
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:33 schreef vlad het volgende:

[..]

pi_44968782
Lunch
pi_44968857
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Jij neukt over het algemeen voor het vaderland of niet
nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44968936
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
de ene 16 jairge is de andere niet. Ik ken een meisje dat nu 15 is, maar die was op haar 12e al volwassener dan de meeste hierzo nu zijn..... (en nee ik neuk haar niet, dat laat ik aan anderen over)
pi_44968972
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.
Werken is voor arbeiders
pi_44969037
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Sandra is/was ook vijf jaar ouder dan mij, lekker boeiend.
Op een ouwe fiets....
Werken is voor arbeiders
pi_44969130
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

nee, maar ik wil af toe ook nog een gesprek kunnen voeren, en dat gaat volgens mij echt niet lukken met een 16 jarige op de mavo
Bedankt. Insgelijk.
  woensdag 3 januari 2007 @ 12:52:18 #95
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_44969248
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:41 schreef Richboy het volgende:

[..]

Met een 22 jarige van de mavo gaat je dat ook niet lukken.
Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_44969302
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_44969421
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
Ja, leuk in de categorie "opleidingen waar je bniks aan hebt en waar nog geen 10% van de studenten verder gata in de beoogde richting"
pi_44969423
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:54 schreef PeuRac het volgende:
shit, krijg ik net van iemand deze link door: http://www.fontys.nl/fit/opleiding.asp?opleiding=MEM

die opleiding lijkt best leuk eigenlijk
Nee je gaat weg
pi_44969432
quote:
Op woensdag 3 januari 2007 12:52 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Avondschool. Ze wilde naar de kappersschool maar had te weining opleiding genoten.
Dom of heel dom... Dat verschil hoor en voel je volgens mij toch niet
Werken is voor arbeiders
pi_44969441
En dan komt richboy (of herman, maar van hem zijn we het gewend) nu met een venijnige opmerking over mijn gebrek aan opleiding.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')