Ga postmortum eens druiven voeren.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef Oranjestopcontact het volgende:
Fock jullie allemaal ouwers !!!
ik ben no fucked clown van sandstorm.
I am who i am a big mutherfucking pimp aaiiight
Jij bent cool, mag ik je pijpen ?quote:Op maandag 8 januari 2007 21:28 schreef Oranjestopcontact het volgende:
Fock jullie allemaal ouwers !!!
ik ben no fucked clown van sandstorm.
I am who i am a big mutherfucking pimp aaiiight
No kill daar heb ik me spanga bitches voorquote:Op maandag 8 januari 2007 21:40 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent cool, mag ik je pijpen ?![]()
![]()
![]()
Opzouten uit KLB FB aub.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:41 schreef Oranjestopcontact het volgende:
[..]
No kill daar heb ik me spanga bitches voor![]()
Jup.quote:Op maandag 8 januari 2007 21:54 schreef Oranjestopcontact het volgende:
!!!!!
Dit hoor ik net op de radio
C1000 en hun coke bananen!
Open ik er een klaag topic over omdat ik het niet normaal vind,
JIJ HAAT ME GEWOON
Wil jij ook een ban ofzo?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:00 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zeg geef die gast eens een b*n
En het is geen bon.
Het juiste woord was BIN: Een prullenbakquote:
Omdat ie kut is?quote:Op maandag 8 januari 2007 22:10 schreef Sterke_Yerke het volgende:
BioGarten waarom is mijn topic stuk?
True. Ask Marco.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:11 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Mensen moeten hun ogen nog openen voor de waerheid!
He's your man.quote:Op maandag 8 januari 2007 22:17 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Marco als in Marco Borsato-kijk-mij-eens-popi-zijn-met-mijn-gare-kleurgerelateerde-orkestjes-in-en-of-andere-galmbak, die?
quote:Op maandag 8 januari 2007 22:20 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ah ik snapte hem, hij had zo'n liedje, de waarheid! Touché, scherp!
Is dat zo erg dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 20:30 schreef Janetje het volgende:
[..]
Thanks..![]()
![]()
Toch is het nog jammer dat we je halverwege kwijtgeraakt zijn hoor..
Maar we verslowchatten het FB topic![]()
Tuulk.quote:
Negeer je em gewoon. Problem solved.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 19:16 schreef postmortum het volgende:
Mag ik ff aangeven dat ik OFfSprngr gewoon een irritant mannetje vindt dat alles beter schijnt te weten![]()
dat doe ik ook altijd, maar dan nog irriteert die mijquote:Op dinsdag 9 januari 2007 22:20 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Negeer je em gewoon. Problem solved.
Dan zouden wij dat ook moeten hebben met 1000 topic's per week.quote:Op woensdag 10 januari 2007 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat doe ik ook altijd, maar dan nog irriteert die mij![]()
Wat verwacht je qua reactie's? De fipo was zelfs al gebash!quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:48 schreef Canisfire het volgende:
Bio waarom is mijn topic dicht de klacht was toch duidelijk?
Ik wou ook niet echt stoer doen hoorquote:Op donderdag 11 januari 2007 00:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat verwacht je qua reactie's? De fipo was zelfs al gebash!
Neuh, een bash-topic en stoer doen, doen we vanavond even niet.
Je klaagt over mensen die je hersenpan willen intrappen!!!!!!!
Daar gaat heel KLB al over. En dit was gewoon een zeer slecht topic.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:05 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik wou ook niet echt stoer doen hoor![]()
Ik wou gewoon klagen over de minder slimme medemens in onze samenleving.
We hadden 2 weer-topic's. Centrale. Daar 1 nieuw topic van gemaakt.quote:Op donderdag 11 januari 2007 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
Kloteweer!
Verveelde je je, of had iemand hem gekickt?
Jij wou zeggen dat je het werkelijk iemand toewenst?quote:Op donderdag 11 januari 2007 17:51 schreef Michellll het volgende:
[..]
miss dat ze dan eens doorkijgen waar ze mee spotten?
Zoals ik al zei, meestal vraag ik een TS meteen z'n OP te wijzigen bij zo'n OP. In dit geval wou ik dat doen via PM, maar TS heeft z'n PM box niet open staan.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef mirelia het volgende:
Lieve schat,
Ten eerste was mijn smilie niet gericht op de doodsverwensing van Mitchell maar wel op het feit dat eindelijk eens iemand zijn mond durft open te trekken
Waar ik niet tegen kan is dat dan onze posts worden ge-edit en die van TS die vele malen erger is die mag blijven staan
Dat kan ik van de moderators hier niet begrijpen (van heel Fok trouwens niet alleen van KLB)
Iedereen baalt van dat gekanker maar alleen de posts van de mensen die er wat van zeggen word ge-edit
Ik heb dit al meerdere malen gezien
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:24 schreef Hakmet het volgende:
Nouja waarom is me topic dicht?
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:14 schreef Vierkantblokje het volgende:
Je hebt zeker wel ff aan haar tieten gezeten toen ze op je lag
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:16 schreef Sloavink het volgende:
TS geilt stiekem op dikke wijven.
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:16 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
kan je er lekker aan likken
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:16 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Waarom heb je haar niet verrot gescholden?
Dikke mensen zijn de pest van de maatschappij!![]()
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:17 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Dikke mensen zweten zelfs in dit koude weer, dus ik sla dat liever over zo aan over bezwete vieze hamlappen likken
quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
maar stiekem wou je het wel![]()
Daarom.quote:
Ik heb er al een paar verwijderd.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:30 schreef Hakmet het volgende:
Dat laatste was sarcastisch
Waarom verwijder je dan niet een paar reacties zoals andere modjes doen maar nee je flikkert er gelijk een slotje op
Daar doe ik helemaal niet aan meequote:Op donderdag 11 januari 2007 18:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar verwijderd.
Ik ga niet 12 keer je hele topic leeggooien, vooral niet als je zelf meedoet met het verbaggeren van je topic.
Lievie, reageren op bagger, trekt nog meer bagger aan. We willen best een topic zo nu en dan opruimen, maar niet als de TS voortdurend op alles in gaat.quote:Op donderdag 11 januari 2007 18:35 schreef Hakmet het volgende:
[..]
Daar doe ik helemaal niet aan mee![]()
Oke dan weet ik dat wel voor de volgende keerquote:Op donderdag 11 januari 2007 18:38 schreef Nosh het volgende:
[..]
Lievie, reageren op bagger, trekt nog meer bagger aan. We willen best een topic zo nu en dan opruimen, maar niet als de TS voortdurend op alles in gaat.
Dan is er geen beginnen aan.
Die reacties kwamen omdat je klaagt dat iemand dom speelt en jij wint.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:21 schreef pc-reactive het volgende:
Pokeren: eeuwig inzetten en dan op je bek gaan
OK, het was ook niet echt een klacht. Maar ik vond het wel leuk om te vertellen. Daarbij had ik wel een ergenis: zo achterlijk spelen. Maar laat maar mooi dicht, er kwamen erg veel 'aparte' reacties!
Ik begrijp ook wat jij bedoelt hoor...quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:24 schreef slindenau het volgende:
[spoilers aanwezig] Saw 3
Ok, ik begrijp het
Verder snap ik ook wel dat je de Saw III-maagden wilt beschermen, maar naar mijn mening is de waarschuwing in de TT al ruim voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |