Hier zie ik de grijze wolken rap naderen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef koffiekoekje het volgende:
Hier
Weesch blij dat er geen sneeuw ligt man, vaak zat meegemaakt!quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:23 schreef SCH het volgende:
En het is notabene 7 april.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Ach kijk, hier kunnen we wel eens een centraal topic van maken
Was ik bang voor een slotje, krijg ik ditquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Centrale topics..quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:26 schreef flugeltje het volgende:
Wat moet je nou met zo'n mod.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Was ik bang voor een slotje, krijg ik dit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een aantal onderwerpen blijft terugkomen in KLB, op aanraden van een user hebben we besloten tot het centraal zetten van een aantal topics. (zoals NS-ergernissen) Dit wil niet zeggen dat er nooit meer een los NS of 'kutweer' topic geopend mag worden, maar de 'kleine' ergernissen passen prima in zo'n centraal topicquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:27 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Centrale topics... Een kultuurkammer is zo jaren 40-45...![]()
Neuh, das nergens goed voor.... Als deze vol is wordt er vast vanzelf weer een nieuw topic geopend, die titel nemen we dan over.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:30 schreef HenkieVdV het volgende:
Maar wordt de titel van het centrale KLB topic "Het regent deel..." ?
Maar wat nu als het eerst regent en daarna hagelt en daarna weer droog is voordat het begint te sneeuwen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:31 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Neuh, das nergens goed voor.... Als deze vol is wordt er vast vanzelf weer een nieuw topic geopend, die titel nemen we dan over.
Ik denk KLB SC# 1024 Sterfeshoerepolitie.quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:32 schreef Gitanki het volgende:
En dan Het regent deel 3456 - Hollandsche zomer![]()
Stap onder de douche zou k zeggen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |