Aber warum?quote:
Het verbaggerde.quote:
muur gaat niet want dat zijn maar gipswandjes die sla je der zo uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan sla je een muur, schreeuw je tegen je hamster, of ga je counterstriken.
wil jij dat doenquote:Of je opent een topic, beloofd het een beetje constructief te houden, en houd ik het in de gaten qua off-topic reacties.
Mits je er gewoon een anti-rook topic van maakt, en dat voorgaande topic buiten beschouwing laat: tuurlijk.quote:
ik doe er dan nog wel een stukje asma der bijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:47 schreef Nosh het volgende:
[..]
Mits je er gewoon een anti-rook topic van maakt, en dat voorgaande topic buiten beschouwing laat: tuurlijk.
Die discussie is hier alleen al 305 keer gevoerd, maar dat doet er niet toe.
zeg, schreeuwen tegen een hamster is dierenmishandeling hoor, ik vind dat toch gelijk staan aan een doodsverwensing.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:05 schreef Nosh het volgende:
[..]
Dan sla je een muur, schreeuw je tegen je hamster, of ga je counterstriken.
Of je opent een topic, beloofd het een beetje constructief te houden, en houd ik het in de gaten qua off-topic reacties.
maar wat als hij er mee spot en je hebt het zelf ook nog ookquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:00 schreef duivelin1 het volgende:
Iemand astma toewensen vind ik een ziekte-verwensing, mag ook niet![]()
mag zo veel nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:04 schreef duivelin1 het volgende:
spotten mag ook niet
neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:16 schreef duivelin1 het volgende:
dat heet: respect, normen en waarden enz, ring a bell?
sorryquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:23 schreef Janetje het volgende:
Jongens, ga eens PM'en ofzo.
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:04 schreef Oversight het volgende:
Ik wijs mensen op een centraal topic voor ergernis, en dan gaat het personeel klagen?
Blijkbaar.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:04 schreef Oversight het volgende:
Ik wijs mensen op een centraal topic voor ergernis, en dan gaat het personeel klagen?
Yep, wel als je het in tig topics zet binnen een korte tijd. Dan is het stontvervelend ipv behulpzaamheid.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:04 schreef Oversight het volgende:
ik las: geweldige slowchatquote:Op zondag 14 januari 2007 15:42 schreef Janetje het volgende:
Geweldig voor je schat.
Okay Dirktator. Okay.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:41 schreef Dirktator het volgende:
Oe la la, modjes onder druk (voornamelijk ons lieve krassertje uit Mestreech!). Dit gaat nog een hendig sjieke dag worden!
Verder wil ik mededelen dat vanaf heden KLB een verlengstuk van ONZ is geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |