Nee, een orginele lemming trekt volle zalenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Studierichting: Nederlands
en dat is geen kuttopic zeker.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:16 schreef Viking84 het volgende:
Studierichting: Nederlands
en dat is geen kuttopic zeker.
Die staat overigens ook op de nominatiequote:
het gaat er gewoon om dat hier sprake is van voortrekkerij. Iemand die economie studeert mag een neerlandicus wel bashen, maar andersom nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, een orginele lemming trekt volle zalen![]()
huiliequote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het gaat er gewoon om dat hier sprake is van voortrekkerij. Iemand die economie studeert mag een neerlandicus wel bashen, maar andersom niet. Dan zou ik eerder zeggen: schop het topic naar SES en maak er een zinvolle discussie van!
boi ze pest mijquote:
Geef eens wat links naar topics die volgens jou zo leuk zijn, en volgens jou open zouden moeten zijn (als voorbeelden) dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef Yankee_One het volgende:
Wat is het toch met die mods die alles serieus willen hier? Charme van KLB was juist dat mensen met idiote klachten een leuk topic maakten.
ze kreeg het benauwd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:13 schreef dekkered het volgende:
en waarom gooi je zo maar mijn topic dicht?
Omdat er alleen nog over de offtopic kwestie werd gesproken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:13 schreef dekkered het volgende:
en waarom gooi je zo maar mijn topic dicht?
Nee.quote:
weet ik, was garpjequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat er alleen nog over de offtopic kwestie werd gesproken.
[..]
Nee.
Ik verwijs toch naar KLB FB?
Ik verwacht dat iedereen hier over 2 minuutjes wel op de stoep staat.
moek dan een nieuw topic gaan openen over dat ofzo? :Squote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:15 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat er alleen nog over de offtopic kwestie werd gesproken.
Doe maar even niet nee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:18 schreef dekkered het volgende:
[..]
moek dan een nieuw topic gaan openen over dat ofzo? :S
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:19 schreef dekkered het volgende:
[..]
wat dan ik was nog niet klaar nmlk
neequote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:24 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Maar daar krijg je nu geen enkele ontopic reactie over en het zal gezien worden als 'voortzetting van de rel'.
Snap je?
Nee, wacht er nou gewoon maar even mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:25 schreef dekkered het volgende:
[..]
nee
moet ik naar een hogere piet gaan ofzo dak verder kan?
maar ik moet mijn frustratie kwijtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:29 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee, wacht er nou gewoon maar even mee.
Dan sla je een muur, schreeuw je tegen je hamster, of ga je counterstriken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:57 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar ik moet mijn frustratie kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |