SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik stiekem in het topic over saw 3 alles verklapt over die film zonder spoilertags en nu heeft die dus een ban gekregen van 48 uur
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
Samengevat: Jij hebt niet de X-Factorquote:Op zondag 14 januari 2007 14:19 schreef Stofje het volgende:
De TT zuigt (kom op: gepwnd, wat een ontstellend zielig modewoordje op FOK), de OP gaat nergens over, ik zie geen klacht en ik zie geen inhoud, kortom: Wat een triest topic, misschien wordt het eens tijd om gewoon geen topics meer te openen?
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:17 schreef postmortum het volgende:
ik woon samen met mijn homie : de_ananas.
Hij blijkt hier ook op fok! te zitten en toen die gisteren lekker in zijn bedje lag te slapenEn jij wil nu ook een ban?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb ik stiekem in het topic over saw 3 alles verklapt over die film zonder spoilertags en nu heeft die dus een ban gekregen van 48 uur
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
ok gooi deze maar op slotquote:Op zondag 14 januari 2007 14:23 schreef De_Ananas het volgende:
Ik had de naam van de fokker al in het orginele topic gezet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |