Ah, daar is de expert.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is serie 1 en het is idd Project Runway..
Bljf je zo bezig in de diverse topics?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef jors het volgende:
intressant
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja idd, is nu bezig op rtl 5. Tot nu toe best een leuk programma
Kan het zijn dat die Austen (de extreme mega gay) ooit heeft meegedaan aan Made van MTV?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Even een bescheiden tvp zodat ik dit morgen niet vergeet te kijken.
ik vind ze allemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Terecht dat Starr eruit is...voor de 3de keer op rij een lelijk ontwerp..
Die Robert is zooo lekker, blij dat hij erin bleef.
Leuk programma, auf wiedersehen
nee OSCAR WILDEquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
Erg leuk programma.
Ken nog niet alle namen, maar vond het jurkje van die blonde dame (Vidal heette ze volgens mij qua achternaam) leuker. Minder stijf. En Austin is de reincarnatie van YSL?
Yves Saint Laurent:quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef Angst het volgende:
[..]
nee OSCAR WILDE
wat bedoel je met YSL?
daar lijkt ie qua uiterlijk meer op idd!quote:
ja ik vond het ook onverwacht maar verderquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef miki het volgende:
Ik heb ook net eens gegoogled, beetje stom want nu baal ik dat ik het weet. Onverwachte winnaar vind ik...maar ik zal er verder niets over loslaten![]()
Nou, zo interessant vind ik het persoonlijk niet. Ik had het toevallig gezien, mag ik daar niks over zeggen ofzo? Moet ik daar maar meteen zeggen wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:50 schreef conleche het volgende:
Jullie zitten toch te spoileren, want iedereen denkt natuurlijk dat die nicht gaat winnen en dat doet ie volgens jullie dus niet... Waarom willen mensen toch altijd laten weten dat ze meer weten dan een ander, dat valt me in andere topics ook al zo op. Zo van: "ik zal niet zeggen hoe het verder gaat, maar ik heb het ALLANG gezien en ik zal je wel verklappen; het word heeeeel spannend" of iets in die geest. Lekker interessant hoor.
Je mag wel zeggen dat je ergens hebt gezien wie heeft gewonnen en dat je daar van baalt, maar het is jammer dat je ook zegt dat degene die won een ONVERWACHTE winnaar was. Dat is info die ik liever niet weet.quote:Nou, zo interessant vind ik het persoonlijk niet. Ik had het toevallig gezien, mag ik daar niks over zeggen ofzo? Moet ik daar maar meteen zeggen wie gewonnen heeft ?
i second thatquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Austin is een FREEK maar wel heel beschermend en verzorgend naar de andere toe. Nora is een psycho. Die ouwe chick met dat te hippe haar is ook een rare en dat die blonde mooie dame ook Kevin aanwees als de zwakste schakel vond ik raar.
De creatie van Jay was prachtig, professioneel prachtig. Ik was dan ook zeer verbaasd dat hij niet als winnaar eindigde.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:31 schreef coltje87 het volgende:
Ik vond de jurk van Jay echt geweldig, dat bovenlijfje. En wat is Robert toch verschrikkelijk g**l
![]()
Haha, ja hilarischquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:36 schreef egeltje1985 het volgende:
Robert rolt toch vaak over de grond met zo'n 'opdrukwieltje'? (ja ik weet niet hoe het heet ofzo... ) En dan zegt Austin iets over dat hij toch veel groter en sterker (?!) is dan Robert.
Prachtig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:39 schreef coltje87 het volgende:
Bloedirritant ja! De jurk van Kara was wel heel erg mooi![]()
jup, ik vraag me af waarom hij er niet uitgegaan is?quote:Op woensdag 24 januari 2007 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Prachtig.
Die jurk van de reïncarnatie van Yves Saint Laurent, daarin zou ik nog niet op een vuilnisbelt dood willen worden gevonden. Laat staan dat ik 'm voor de zogenaamd mooiste dag van mijn leven zou dragen. Wat een gedrocht.
Waarschijnlijk omdat Austin verder wel goede jurken heeft gemaakt en Nora minder, dat ze toch wat meer over the whole kijken..quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:29 schreef Angst het volgende:
[..]
jup, ik vraag me af waarom hij er niet uitgegaan is?
misschien omdat hij al een goede reputatie had opgebouwd
En volgens mij vooral omdat de jurk van Austin zijn eigen stijl reflecteerde en de jurk van Nora niets eigens had. Zoals de jury terecht opmerkte had ze zich voor deze opdracht gedegradeerd tot kleermaaktser.quote:Op woensdag 24 januari 2007 13:44 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat Austin verder wel goede jurken heeft gemaakt en Nora minder, dat ze toch wat meer over the whole kijken..
Ik vond die jurk van die oudere vrouw echt SUPER mooi (die met rood)!
Haha, ja super! Ook al is het een uitslover, hij is wel verschrikkelijk lekkerquote:Op woensdag 24 januari 2007 13:42 schreef Tezz het volgende:
Ik vond het een leuke uitzending!
* De val van Robert terwijl hij zich uit stond te sloven (hij moest even laten zien dat ie een echte vent was)
Ja, precies!quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind bij hem zelfs dat lange haar best mooi staan, terwil ik dat bij mannen meestal oerlelijk en überordinair vind
Ja dat vond ik ook, maar na dat uitsloofgedoe van gister is ie wat mij betreft van de categorie errug-geil-jammie naar de categorie mwa-leuk-om-naar-te-kijken-maar-hij-moet-niet-gaan-praten gezakt...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:14 schreef coltje87 het volgende:
[..]
Haha, ja super! Ook al is het een uitslover, hij is wel verschrikkelijk lekker![]()
ik geloof omdat ze heel goed kon lopen op de catwalk, maar weet het niet zeker meerquote:Op woensdag 31 januari 2007 08:06 schreef Tezz het volgende:
Waarom blijven ze in godsnaam telkens Morgan kiezen?? Zal volgende afl. niet meer gebeuren denk ik!
je mag wel in de stijl zijn van, maar niet iets namaken.quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vond het echt een onzinreden trouwens dat Alexandra andere fashionnamen noemde als inpiratie, terwijl de jury zelf bij iedereen roept: "oh wow, that's really gucci-esk!" en "oh dat is mooi, dat zou zo bij Michael Kors in de collectie kunnen!"
Hoezo jezelf tegenspreken.
Kevin.quote:
Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Copycat het volgende:
Robert of Wendy mochten er wat mij betreft allebei uit. Lood om oud ijzer qua slechte creaties. Robert's outfit was cheap, onorgineel en dat shirt zag eruit alsof het na 1 x wassen uit elkaar zou donderen. Wendy's pakje was te suf voor woorden, dus die maak ik er verder ook niet aan vuil.
Mijn voorspelling:
Volgende week Wendy eruit. In de finale eindigt Austin op een derde en Jay op de tweede plaats. Kara Saun wint. Terecht.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Mee eens, hoewel ik het ook niet erg zou vinden als Jay zou winnen; 't ziet er minder gelikt uit dan de creaties van Kara Saun, maar hij is wel iets origineler. Robert was een joke, die hebben ze er zo lang in laten zitten omdat ie constant bloot door dat huis struinde....wat een domme jongens is dat. (En naar mijn smaak ook iets te vadsig)
Wendy had er ook allang uitgemoeten, dat laatste postbodepakje: te saai voor woorden en inderdaad; plooien aan de zijkant, nóóóóit doen, of je moet het leuk vinden er uit te zien als een nijlpaard.
d'r is wel iets raars met die modellen aan de hand. Ik denk dat ze er geen geld voor krijgen en dus met andere klussen blijven bijverdienen. En ze niet ruim op tijd weten waarneer ze wat moeten doen.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:51 schreef PhalanX het volgende:
Austen is eigenlijk best een eenzijdig figuur qua ontwerpen, hij heeft een eigen stijl, maar die stijl is zo voorspelbaar. Kara Saun en Jay zijn qua ontwerpen een stuk origineler.
Julia, Jay's model mogen ze er meteen uitgooien, en een boete nasturen. Net als die labiele drama-queen van een tijdje terug die Kevin's ontwerp naar de vaantjes hielp.
Wendy heeft gewoon interne problemen, er is iets mis met de bovenkamer.
Austen tegen Wendy:quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef cloarie het volgende:
Ik krijg tijdens het kijken regelmatig sterk de neiging om Wendy te slaan. Maar 't is wel een leuk programma!
quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef cloarie het volgende:
Ik krijg tijdens het kijken regelmatig sterk de neiging om Wendy te slaan. Maar 't is wel een leuk programma!
hahahaha emo...das zooo 2006quote:
Wendy wegquote:
Volgens mij niet. Er zijn nu nog vier kandidaten over, dus ik denk dat dit nog een normale aflevering is en dat dan volgende week de finale is. En hopelijk gaat RTL dan heel snel verder met een volgend seizoen van dit geweldige programma.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:48 schreef Marvellous het volgende:
Vanavond is toch de finale??
AH, okeequote:Op dinsdag 20 februari 2007 23:37 schreef Copycat het volgende:
Het is nog bezig. Soort recap voor de finale.
Werd er nou in die recap nog gezegd wie dat gedaan had? Want kon toen even niet kijken toen ze het er over haddenquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
[...]
Oh, en er had iemand na de exit van Kevin een snor op de foto van haar kind getekend. Dat vond ze ook niet zo heel tof.
Ja, dat vond ik zo jammer. Ik had gehoopt dat ze zouden zeggen: "Wendy, dankzij een leek heb je deze opdracht gewonnen, maar je overall performance is zo benedenmaats dat we je niet in de finale willen hebben."quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:49 schreef computergirl het volgende:
Wendy heeft gisteren gewonnen omdat die presentatrice haar outfit heeft uitgekozen om te dragen op de catwalk. Ik vond het een lelijk ding, en nog knal oranje ook!
Mnee, maar Vanessa zei meerdere keren dat ze Wendy er wel voor aan zag om zoiets zelf te doen.quote:Op woensdag 21 februari 2007 09:41 schreef Kidney_Bean het volgende:
[..]
Werd er nou in die recap nog gezegd wie dat gedaan had? Want kon toen even niet kijken toen ze het er over hadden![]()
D'r stond bij dat ze 39 was, ziet er anders uit als 49. Op z'n minst.quote:Op woensdag 21 februari 2007 17:19 schreef tessie het volgende:
Echt zo balen dat wendy door is! Stom mens. Vond trouwens wel dat ze er nu een stuk beter uitzag, met die lelijke grijze pluk uit haar haar een een paar kilo's minder.
Aha, op die manierquote:Op woensdag 21 februari 2007 00:31 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Weet je nog dat ze op de runway zo uitviel tegen Austin? Dat hij een slechte leider was e.d.
Dit flikte ze weer bij Kevin. Heel lief tegen hem lopen doen, maar zodra ze op de runway stonden maakte ze hem helemaal zwart.(Iedereen moest toen samen een collectie maken met als projectleider Kevin.)
Dat viel helemaal verkeerd bij de rest, die ook niet onder stoelen of banken staken dat ze haar niet mochten, waardoor Wendy nog vijandelijker ging lopen doen. Ongeveer.
Oh, en er had iemand na de exit van Kevin een snor op de foto van haar kind getekend. Dat vond ze ook niet zo heel tof.
Ja, ik bedoelde ook niet dat ze er nu goed uitziet, maar gewoon beter dan eerst. Of misschien had ik minder lelijk moeten zeggenquote:Op woensdag 21 februari 2007 18:42 schreef conleche het volgende:
[..]
D'r stond bij dat ze 39 was, ziet er anders uit als 49. Op z'n minst.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:53 schreef egeltje1985 het volgende:
![]()
![]()
JAY
![]()
![]()
![]()
jeuh! IK vond het erg mooi en erg 'high fashion'. Terechte winnaar wat mij betreft. Kara had trouwens inderdaad erg mooie schoenen (die zeker meer dan ¤15 waard waren...). Ik vond de schoenen soms mooier dan de kleding zelf. En Wendy... geen idee, ik ben het nu alweer vergeten.
Juist niet. Ik ben hoogst onder de indruk wat de kandidaten met beperkte middelen in een nog beperktere duur in elkaar kunnen flansen. De gedachte 'dat kan ik ook' is wel de laatste gedachte die bij mij opkomt. Maar eindelijk zit ik te kijken naar een wedstrijd waarbij de kandidaten ook echt iets kunnen en juist dat maakt het voor mij een leuk programma.quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:13 schreef PhalanX het volgende:
Runway zorgt voor het gevoel van "weet je volgens mij kan ik dat ook..."
Serieus?quote:Op woensdag 28 februari 2007 08:11 schreef Hapertje het volgende:
Ik vond Wendy eigenlijk de mooiste collectie hebben! Dat van Jay was echt afschuwelijk... daklozenkleding!
quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:22 schreef PhalanX het volgende:
Iedereen kan een pen en papier pakken en beginnen te tekenen.
quote:Iedereen heeft wel een smaak qua kleding.
Zomaar drie stellingen waarmee ik het niet meer oneens zou kunnen zijn.quote:Iedereen heeft wel iets van een visie op wat hij of zij mooi vind om te dragen.
Dus Argento in deel 4?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:46 schreef Argento het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zomaar drie stellingen waarmee ik het niet meer oneens zou kunnen zijn.
Hij heeft geen geld voor een spiegel!quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:35 schreef egeltje1985 het volgende:
En bij de anderen werd de aandacht opgeëist door de kleding in plaats van door de schoenen... Bij Jay vond ik het telkens weer verbazingwekkend dat hij zulke mooie kleding tevoorschijn tovert en er zelf euh apart bijloopt...
haha ja het viel mij ook op toen hij achter die modellen aanliep op de runway. hilarisch. maar zeker de terechte winnaar vind ik! kara vond ik ook mooi maar dat was allemaal wat netter, niet echt onwijs mijn smaak. en Wendy.. tja.. ik had dr weinig mee. alleen 1 jurk van haar vond ik onwijs mooi. de rest niet echt eigenlijk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Bij Jay vond ik het telkens weer verbazingwekkend dat hij zulke mooie kleding tevoorschijn tovert en er zelf euh apart bijloopt...
second that, ze zeide het de hele tijd behalve deze afleveringquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:36 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Weet iemand overigens wat nu de prijs is voor Jay?
Nee, zeker niet, maar ik bestrijd de stelling dat iedereen visie heeft, dat iedereen smaak heeft en dat iedereen wel een ontwerp kan schetsen.quote:
Dan moet je beter leren lezen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:06 schreef Argento het volgende:
Nee, zeker niet, maar ik bestrijd de stelling dat iedereen visie heeft, dat iedereen smaak heeft en dat iedereen wel een ontwerp kan schetsen.
En dat vind ik dus niet. Ik zal me niet laten verleiden tot een twist over smaak, maar in mijn beleving zijn er wel degelijk mensen (heel veel zelfs) die niet over de smaak beschikken die relevant is om een fatsoenlijk kledingstuk te ontwerpen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:54 schreef PhalanX het volgende:
Iedereen heeft wel een smaak qua kleding, dat jij die smaak niet te pruimen vind wil niet zeggen dat het geen smaak is. Wansmaak is ook smaak.
Dat zegt mij niet zoveel over visie. Ik denk (wederom) dat er maar weinig mensen zijn met een sterke visie over hoe een collectie eruit moet zien. Dat is naar mijn idee juist precies datgene waarin topontwerpers zich onderscheiden van andere ontwerpers (laat staan van leken).quote:Iedereen heeft een visie op wat hij of zij mooi vindt. Dat jij het ziet als het meest lelijke wanstaltige ding ooit, neemt niet weg dat er mensen zijn die het wel mooi vinden. Zelfs het meest lelijke setje is door iemand ontworpen die dacht dat het een goed idee was.
Een schets moet in ieder geval wel aan een bepaalde kwalitatieve ondergrens voldoen. Hij moet namelijk voldoende duidelijk een bepaalde visie weer kunnen geven (voorzover al sprake is van die visie). En weer denk ik dat er maar weinig mensen zijn die, gewapend met een stuk papier en een potlood, een schets kunnen maken waaruit die visie spreekt. Ik heb het niet over een tweede Van Gogh (die zelf geen briljant tekenaar was).quote:Iedereen kan pen en papier pakken en beginnen met schetsen. Jij gaat er meteen van uit dat het ook meteen een tweede Van Gogh is.
En dat vind ik dus totale onzin. Ik ben niet in staat om als resultaat van een creatief proces een lap stof om te zetten in een door mijzelf bedacht kledingstuk en ik denk dat maar heel weinig mensen met die gave behept zijn. Dat ik wel in staat ben om iets te doen met potlood en papier en vervolgens met naald en draad, betekent nog niet dat wat ze in Project Runway doen, dicht bij mij ligt. Ik kan ook tegen een balletje trappen, maar het WK voetbal ligt echt niet dicht bij mij. Ik heb een rijbewijs, maar het wereldkampioenschap Formule 1 staat wereldwijd van mij verwijderd. Ik heb een mening over bepaalde maatschappelijke issue´s maar deelname aan een Kamerdebat is niet voor mij weggelegd.quote:Iedereen kan dit doen, maar of het kwalitatief op hetzelfde niveau is dat heb ik nooit beweerd. Deze competitie spreekt tot de verbeelding van kijkers, mensen zien een wedstrijd waarbij het draait om eigenschappen die ze zelf ook zouden kunnen verwerven. Het gaat niet om uiterlijk, of bikkelen op een onbewoond eiland, maar om het maken van je eigen kleding. Het ligt dichter bij de kijker.
Visie is de uiting van creativiteit. Het tonen van visie in een collectie is een pluspunt. Als iedereen een visie zou hebben, dan zou geen enkele ontwerper zich op dat punt kunnen onderscheiden. De vaststelling dat een collectie blijk heeft van visie, zou dan inhoudsloos zijn. Toch worden ontwerpers geroemd om hun visie. Hoe kan dat, als je er vanuit gaat dat iedereen visie heeft? Antwoord: niet iedereen heeft visie. Vraag een leek een auto te tekenen en hij tekent een auto zoals die in zijn beleving eruit ziet. Een auto die direct doet denken aan wat je vandaag de dag op de weg zoal ziet rondrijden. Meestal een blokkendoos op wielen. Zoals een kind een auto tekent. Vraag hetzelfde aan iemand met visie en je krijgt -hopelijk- iets dat visueel uitdaagt, juist omdat er een visie achter steekt. Je kunt de visie vervolgens afkeuren, maar dat doet er niets aan af dat er een visie uit spreekt. Ergo, niet ieder ontwerp getuigt van visie. Of en in hoeverre er visie uitspreekt, hangt af van de creativiteit van de ontwerper. Of en in hoeverre die visie in de schetsen tot uiting komt, hangt af van de tekenaarskwaliteiten van die ontwerper. Kwaliteiten die niet iedereen bezit, ook al heeft iedereen toegang tot potlood en papier.quote:Iedereen heeft wel EEN visie, als ze die niet zouden hebben dan zouden ze geen mening hebben over wat ze droegen en kochten. Zelfs de meest ranzige combinaties getuigen van visie en smaak, dat het niet jouw visie is of jouw smaak is helemaal niet relevant. Jij bent niet het middelpunt van de wereld, jouw mening is niet meer of minder belangrijk dan die van je buurman of vrouw.
onzin. Mode wordt wel degelijk op objectieve punten beoordeeld. Bijvoorbeeld hoe het kledingstuk in elkaar is gezet. Dan hebben we het ineens over de kleermakerskwaliteiten van de ontwerpers. In Project Runway is ook dat criterium meerdere malen ter sprake gekomen. De jury kan zich vervolgens ook uitlaten over de originaliteit van een ontwerp. Ook dat criterium is objectiever dan je wellicht zou willen. Ik denk dat we toch met enige concensus kunnen stellen dat Jay´s collectie creatiever was dan die van Wendy en dat ook dat er toe heeft bijgedragen dat Jay gewonnen heeft en niet die van Wendy.quote:Dat je niet voldoet aan de eisen van een jury of van een specifiek vakgebied is niet relevant, zij mogen zichzelf wel presenteren als autoriteit, maar als het puntje bij paaltje komt dan zijn het gewoon mensen die een mening hebben over wat mooi en lelijk is.
En dan zie ik wederom niet waarom de kracht van het programma zou liggen in het feit dat iedereen toegang heeft tot potlood en papier en tot naald en draad. Ik verwijs tot eerder genoemde voorbeelden. Ieder talent doet iets wat iedereen kan, zij het in zeer rudimentaire vorm. Programma´s van Gordon Ramsay scoren niet omdat iedereen toegang heeft tot potten en pannen en Mozart wordt niet bewonderd omdat iedereen in potentie in de gelegenheid is muziek te maken.quote:Hetzelfde geld voor schrijven. Iedereen kan schrijven, iedereen die moeite doet kan een boek of een verhaal schrijven... maar er is niemand die zegt dat het schrijven van een boek of een verhaal meteen gelijk staat aan het schrijven van een kwalitatief goed boek of verhaal. Nee je schrijft, wat de waarde daarvan is, staat los van de daadwerkelijke actie van het schrijven.
Waar te zien?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heerlijk, de Engelse versie is met Kelly Osbourne en leuke kandidaten
op de Engelse TVquote:
tijdstip dag? bbc? of iets anders?quote:
Maandagavond maar op een commerciele zender.quote:
als in niet te ontvangen zonder daar moeite voor te doen (bijv. i-net)quote:Op maandag 5 maart 2007 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Maandagavond maar op een commerciele zender.
Sorry dude, ik ga wel weer kijekn morgenquote:Op maandag 5 maart 2007 00:16 schreef Angst het volgende:
[..]
als in niet te ontvangen zonder daar moeite voor te doen (bijv. i-net)
jammer maar helaas voor mij dan
dudette ben ik,quote:Op maandag 5 maart 2007 00:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Sorry dude, ik ga wel weer kijekn morgen
Het verschil was inderdaad overduidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:28 schreef Maartel het volgende:
Dat Andrea af zou vallen en Joshua zou winnen deze aflevering was me voor de reclame al wel duidelijk![]()
Voor zover ik het aan deze aflevering kan aflezen, is het een zeer natuurgetrouwe (...) kopie van de Amerikaanse versie en straalt het meer 'glam' uit dan Holland's NTM. Én er zit een aantal ware typetjes tussenquote:Verder opzich best leuke tv, ik ken de originele serie niet, dus in hoeverre de nederlandse uitvoering weer een overduidelijke polder-budget-uitvoering is kan ik niet beoordelen...
Eens. Vind sowieso dat Renate het programma aardig presenteert.quote:Oja, en dan nog:
- dat nieuwe kapsel van Renate staat haar goed![]()
quote:- als je een zoon krijgt noem je die geen Janice![]()
Andrea was de slechtste en Joshua de beste, w.b. de anderen waren ze niet heel duidelijk...quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:31 schreef _Boo_ het volgende:
Damn, ik heb de laatste minuten gemist doordat ik werd gebeld. Wie van de zes waren de beste drie en wie de slechtste drie? En wie had die korte gele jurk ook alweer gemaakt?
"Designers!"quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vond het leuk.Die mentor is natuurlijk niet zo leuk als Tim Gunn
maar, hij komt zeker in de buurt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"Designers!"
"Designers? Make it work!"
"Where's Andrae?"
![]()
mwah.. ik vind dat ze het wel iets spontaner mag doen en minder 'bitchy'. Ik vond de Amerikaanse versie juist zo leuk omdat Heidi Klum zo vriendelijk deed en er gewoon een leuk programma van maakte...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Vind sowieso dat Renate het programma aardig presenteert.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"Designers!"
"Designers? Make it work!"
"Where's Andrae?"
![]()
Nu: "Ontwerrrperrrs!"
![]()
Overigens is het best wel een ongelofelijk arrogante sletquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Copycat het volgende:
![]()
Hij heet oorspronkelijk Jan, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Daryl van Wouw. Loopt idd constant met een headphone op omdat-ie dan zgn. inspiratie krijgt oidquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:51 schreef matthijst het volgende:
Werd die negert met een koptelefoon op zijn hoofd geboren ofzo?
Gast loopt toch kats voor lul
Ook sneu: loopt ie te janken op die gast met zn oranje jurk... en dan laten ze hem wel winnen.
Hoop interessantdoenerij, over smaak valt niet te twisten, maar die mafkezen hier menen wel te kunnen vertellen wat "hip" is... Pfff moe van zulk soort zweverige treehug types
Je vergeet wat.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
SHO -> FTR
Het is een beetje een geflipte gast inderdaad, maar die Janice is ook wat irritant bezig...quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vind Ramiro een beetje eng!
Zoveel deed ze niet fout toch?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een lul die Ramiro.... dan gaat ie zijn model een beetje staan uit te kafferen![]()
![]()
Ik heb er verder geen verstand van maar volgens mij zit het probleem vooral bij die gast zelf... die heeft zo'n groot ego terwijl het eigenlijk een schreeuwende prutser isquote:
Juist, ik heb de jury nog nooit iets over de modellen horen zeggen, hij zou sowieso bij de laatste 2 hebben gezeten. Maar aangezien hij volgende week blijft doorzeuren kiest hij haar wel opnieuw?quote:Op maandag 29 oktober 2007 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb er verder geen verstand van maar volgens mij zit het probleem vooral bij die gast zelf... die heeft zo'n groot ego terwijl het eigenlijk een schreeuwende prutser is
Ja echt héquote:Op maandag 29 oktober 2007 22:16 schreef Toeps het volgende:
Het gaat altijd zo snel...
Maar ik vind die Ramiro maar een engerd.
Als je kijkt naar wat er nu in de H&M / Vero Moda hangt, vind ik die housebroek niet eens zo'n onlogisch verzinsel.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 22:54 schreef wizarddragon het volgende:
Die housebroek.
Bij alle creaties had ik zoiets van: "Wow, waren de designers aan de XTC ofzo?!?".
Dat zijn ook mijn 2 favorieten! Dat topje van Joshua vond ik best mooi, vooral toen hij die witte koffiepads eruit had gehaald. Die Janice is een joke. Zijn creatie was echt af-grij-se-lijk, ik denk dat ze hem erin laten om z'n ADHD-kwaliteiten.quote:Op dinsdag 6 november 2007 10:55 schreef Ephemera het volgende:
Shiiit.. ik vond Anouk juist de tofste.![]()
Nouja.. dan support ik Django en Joshua maar![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Janice is
Ramiro's design deed me denken aan zo'n C&A broek voor kiddo's, iets waar je moeder je hele sociale basisschool leven en reputatie mee verneukt.
JDFIH Squote:Op maandag 12 november 2007 22:40 schreef apestaartje het volgende:
Enorme spoiler:
Onder onderstaande link vind je welke drie uiteindelijk de finale zullen bereiken.
http://therealmayday.hyve(...)ts_been_4_ever/UqGl/
Haha, als je t al verwachtte, is't toch niet zo'n rampquote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
JDFIH S![]()
ik kon mezelf niet inhoudenMaar het waren wel de 3 die ik verwachtte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Kidney_Bean op 13-11-2007 12:51:38 ]
stom he.. werd er ook een beetje pissed vanquote:Op maandag 12 november 2007 22:31 schreef Toeps het volgende:
Die van Django staat natuurlijk voor geen meter bij "gigantisch grote maat 31"
Wedden van wel!
Hangt er vanaf hoe lang je bent. En bij welke winkel je het koopt.quote:Op maandag 26 november 2007 21:34 schreef YPPY het volgende:
Nee hoor, maat 31 is verschrikkelijk groot.
Ik bedoelde die broek die absoluut niet in de verschrikkelijk grote maat 31 gemaakt kon worden.quote:Op maandag 26 november 2007 22:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe lang je bent. En bij welke winkel je het koopt.
Ja maar die jurk van Peter was om te huilen, dus een terechtequote:Op maandag 26 november 2007 23:36 schreef TheVulture het volgende:
Die Ramiro is echt een verschrikking... van mij had ie exit gemogen...
Eens. Ik had ook het idee ook dat Bridget zich niet echt op haar gemak voelde toen ze in die luierbroek van Django op de rode loper liep. Ramiro maakt best mooie japonnen, maar vernieuwing is ver te zoeken en dat is toch wel een pre voor een programma als dit.quote:Op dinsdag 4 december 2007 09:38 schreef linebear het volgende:
Blij dat Ramiro eruit ligt. Al moet ik zeggen dat er dit keer niet echt iets moois bij zat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |