Ah, daar is de expert.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het is serie 1 en het is idd Project Runway..
Bljf je zo bezig in de diverse topics?quote:Op donderdag 4 januari 2007 22:18 schreef jors het volgende:
intressant
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 23:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Ja idd, is nu bezig op rtl 5. Tot nu toe best een leuk programma
Kan het zijn dat die Austen (de extreme mega gay) ooit heeft meegedaan aan Made van MTV?
quote:Op maandag 8 januari 2007 12:55 schreef Copycat het volgende:
Even een bescheiden tvp zodat ik dit morgen niet vergeet te kijken.
ik vind ze allemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 9 januari 2007 23:48 schreef LoveProfusion het volgende:
Terecht dat Starr eruit is...voor de 3de keer op rij een lelijk ontwerp..
Die Robert is zooo lekker, blij dat hij erin bleef.
Leuk programma, auf wiedersehen
nee OSCAR WILDEquote:Op woensdag 10 januari 2007 11:47 schreef Copycat het volgende:
Erg leuk programma.
Ken nog niet alle namen, maar vond het jurkje van die blonde dame (Vidal heette ze volgens mij qua achternaam) leuker. Minder stijf. En Austin is de reincarnatie van YSL?
Yves Saint Laurent:quote:Op woensdag 10 januari 2007 11:57 schreef Angst het volgende:
[..]
nee OSCAR WILDE
wat bedoel je met YSL?
daar lijkt ie qua uiterlijk meer op idd!quote:
ja ik vond het ook onverwacht maar verderquote:Op woensdag 10 januari 2007 13:21 schreef miki het volgende:
Ik heb ook net eens gegoogled, beetje stom want nu baal ik dat ik het weet. Onverwachte winnaar vind ik...maar ik zal er verder niets over loslaten![]()
Nou, zo interessant vind ik het persoonlijk niet. Ik had het toevallig gezien, mag ik daar niks over zeggen ofzo? Moet ik daar maar meteen zeggen wie gewonnen heeftquote:Op woensdag 10 januari 2007 17:50 schreef conleche het volgende:
Jullie zitten toch te spoileren, want iedereen denkt natuurlijk dat die nicht gaat winnen en dat doet ie volgens jullie dus niet... Waarom willen mensen toch altijd laten weten dat ze meer weten dan een ander, dat valt me in andere topics ook al zo op. Zo van: "ik zal niet zeggen hoe het verder gaat, maar ik heb het ALLANG gezien en ik zal je wel verklappen; het word heeeeel spannend" of iets in die geest. Lekker interessant hoor.
Je mag wel zeggen dat je ergens hebt gezien wie heeft gewonnen en dat je daar van baalt, maar het is jammer dat je ook zegt dat degene die won een ONVERWACHTE winnaar was. Dat is info die ik liever niet weet.quote:Nou, zo interessant vind ik het persoonlijk niet. Ik had het toevallig gezien, mag ik daar niks over zeggen ofzo? Moet ik daar maar meteen zeggen wie gewonnen heeft ?
i second thatquote:Op woensdag 17 januari 2007 00:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Austin is een FREEK maar wel heel beschermend en verzorgend naar de andere toe. Nora is een psycho. Die ouwe chick met dat te hippe haar is ook een rare en dat die blonde mooie dame ook Kevin aanwees als de zwakste schakel vond ik raar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |