Het verschil was inderdaad overduidelijkquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:28 schreef Maartel het volgende:
Dat Andrea af zou vallen en Joshua zou winnen deze aflevering was me voor de reclame al wel duidelijk![]()
Voor zover ik het aan deze aflevering kan aflezen, is het een zeer natuurgetrouwe (...) kopie van de Amerikaanse versie en straalt het meer 'glam' uit dan Holland's NTM. Én er zit een aantal ware typetjes tussenquote:Verder opzich best leuke tv, ik ken de originele serie niet, dus in hoeverre de nederlandse uitvoering weer een overduidelijke polder-budget-uitvoering is kan ik niet beoordelen...
Eens. Vind sowieso dat Renate het programma aardig presenteert.quote:Oja, en dan nog:
- dat nieuwe kapsel van Renate staat haar goed![]()
quote:- als je een zoon krijgt noem je die geen Janice![]()
Andrea was de slechtste en Joshua de beste, w.b. de anderen waren ze niet heel duidelijk...quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:31 schreef _Boo_ het volgende:
Damn, ik heb de laatste minuten gemist doordat ik werd gebeld. Wie van de zes waren de beste drie en wie de slechtste drie? En wie had die korte gele jurk ook alweer gemaakt?
"Designers!"quote:Op maandag 8 oktober 2007 23:23 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik vond het leuk.Die mentor is natuurlijk niet zo leuk als Tim Gunn
maar, hij komt zeker in de buurt.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"Designers!"
"Designers? Make it work!"
"Where's Andrae?"
![]()
mwah.. ik vind dat ze het wel iets spontaner mag doen en minder 'bitchy'. Ik vond de Amerikaanse versie juist zo leuk omdat Heidi Klum zo vriendelijk deed en er gewoon een leuk programma van maakte...quote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eens. Vind sowieso dat Renate het programma aardig presenteert.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 08:05 schreef Cee het volgende:
[..]
"Designers!"
"Designers? Make it work!"
"Where's Andrae?"
![]()
Nu: "Ontwerrrperrrs!"
![]()
Overigens is het best wel een ongelofelijk arrogante sletquote:Op maandag 8 oktober 2007 22:35 schreef Copycat het volgende:
![]()
Hij heet oorspronkelijk Jan, dacht ik ergens gelezen te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |