En dan te bedenken dat de Engelsen zelf via SkySports 30 pond betalen voor een beperkt aanbod en ze hebben ook nog eens pay-per-viewquote:
Ach ze kunnen in principe toch ook Sport 1 nemen via de Sateliet? Hebben ze alleen het beroerde Nederlandse commentaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de Engelsen zelf via SkySports 30 pond betalen voor een beperkt aanbod en ze hebben ook nog eens pay-per-view
wel terecht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
en weer een pingel, makkelijk deze
en 3-0quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
En Henry gunt hem aan Perzik
en maar 1 kanaal, met sport1 digitaal heb je 8 kanalen..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach ze kunnen in principe toch ook Sport 1 nemen via de Sateliet? Hebben ze alleen het beroerde Nederlandse commentaar![]()
Ik weet niet of dat mogelijk is als niet-inwoner van Nederland zijnde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach ze kunnen in principe toch ook Sport 1 nemen via de Sateliet? Hebben ze alleen het beroerde Nederlandse commentaar![]()
Het gaat op en neer. Villa is wel fel en laat chelsea niet van afstand schieten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef duncannn het volgende:
ff vragen als ik het een keer mag aanschaffen
Speelt villa al beter dan chelsea![]()
Chelsea is wel sterker..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef duncannn het volgende:
ff vragen als ik het een keer mag aanschaffen
Speelt villa al beter dan chelsea![]()
Je moet ook geen sky sports nemen. Gewoon een ART Sports Prepaid kaartje voor 1 jaar via de satteliet, MET Engels commentaar. Worden ( bijna ) alle wedstrijden op uitgezonden. Heb de mijne voor 150 euro gekocht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de Engelsen zelf via SkySports 30 pond betalen voor een beperkt aanbod en ze hebben ook nog eens pay-per-view
Dat zou een prachtig beeld opleveren ja, die vuile hond is nu muisstilquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
Wel jammer trouwens dat Wenger niet fanatiek voor de neus van Pardew juichte
Dat is idd een stuk beter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je moet ook geen sky sports nemen. Gewoon een ART Sports Prepaid kaartje voor 1 jaar via de satteliet, MET Engels commentaar. Worden ( bijna ) alle wedstrijden op uitgezonden. Heb de mijne voor 110 euro gekocht.
Nee is alleen maar mogelijk op een tvquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat je digitale tv op 2 tv's kan zien? Of moet je daar een extra kast vor hebben ?
Dan heb je een extra kastje nodig.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Is het trouwens mogelijk dat je digitale tv op 2 tv's kan zien? Of moet je daar een extra kast vor hebben ?
Dan jaag ik me moeder wel naar bovenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee is alleen maar mogelijk op een tv
Kan maar dan moet je allebei naar het zelfde kanaal kijken. Als je allebei iets anders wilt dan moet je een extra kast kopen of een ontvanger kopen die het ondersteunt dat je naar 2 verschillende kanalen kan kijken.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
met een extra smartcard.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dan heb je een extra kastje nodig.
Ja dat kan. Moet je dan een speciale kabel kopen ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan maar dan moet je allebei naar het zelfde kanaal kijken. Als je allebei iets anders wilt dan moet je een extra kast kopen of een ontvanger kopen die het ondersteunt dat je naar 2 verschillende kanalen kan kijken.
woo, wij hebbe een kast voor elke kamerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:27 schreef Cyberia18 het volgende:
Nee is alleen maar mogelijk op een tv1 kast=1 tv Ik vind het eerlijk gezegt ook jammer, want dan kon ik de wedstrijden mooi vanuit mijn warme bed kijken
Volgens mij niet. Je moet dan wel een andere soort lnb hebben ( Alleen als je via de satteliet kijkt ). Via de kabel is het volgens mij nog niet zover dat je tegelijk naar 2 verschillende kanalen kan kijken met de zelfde ontvanger.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja dat kan. Moet je dan een speciale kabel kopen ?
Hoeveel kost zo'n kastquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:29 schreef duncannn het volgende:
[..]
woo, wij hebbe een kast voor elke kamer![]()
Of je zet het kastje op je kamer naast je tv...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan jaag ik me moeder wel naar boven
Is dit ook mogelijk met Sport1 ? Nee hé ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:28 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Kan maar dan moet je allebei naar het zelfde kanaal kijken. Als je allebei iets anders wilt dan moet je een extra kast kopen of een ontvanger kopen die het ondersteunt dat je naar 2 verschillende kanalen kan kijken.
Helaas niet.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Kadoc het volgende:
Chelsea schiet niet echt op.
Owjaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of je zet het kastje op je kamer naast je tv...![]()
Mooi zo!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Kadoc het volgende:
Chelsea schiet niet echt op.
Ja kan gewoon met elke kanaal maar of je dat wilt? Als jij bijv in de ene kamer zit en je vrouw ( ofzoiets ) in een andere kamer moet zij "verplicht" kijken wat jij ook kijkt.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Is dit ook mogelijk met Sport1 ? Nee hé ?
Nja we hebben ook normale tv, kan ze daar op kijkenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja kan gewoon met elke kanaal maar of je dat wilt? Als jij bijv in de ene kamer zit en je vrouw ( ofzoiets ) in een andere kamer moet zij "verplicht" kijken wat jij ook kijkt.
Iemandquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel kost zo'n kast? Eerst 15 euro toch ? (was een actie)
Idd, dan is liverpool maar 8 punten achter chelseaquote:
Oke dat was dus mijn vraagquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:32 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ja kan gewoon met elke kanaal maar of je dat wilt? Als jij bijv in de ene kamer zit en je vrouw ( ofzoiets ) in een andere kamer moet zij "verplicht" kijken wat jij ook kijkt.
Yepz.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Oke dat was dus mijn vraagDus als ik voetbal kijk dan kan in principe mijn broer ook naar voetbal kijken, dit met een kastje
![]()
Een pudlian die manyoo de titel gunt, moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef duncannn het volgende:
[..]
Idd, dan is liverpool maar 8 punten achter chelsea![]()
en hebbe ze nog minder kans op het winnen van de PL :p
Bel ze morgen op en vraag of ze ook een actie hebben zou ik zeggen..quote:
beter dan die klote chelseaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Een pudlian die manyoo de titel gunt, moet niet gekker worden
topspelerquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Persie scoorde dit seizoen in totaal 4x tegen Charlton
10/11 totaal nu ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef Cyberia18 het volgende:
Deze blijft echter van hele grote schoonheid![]()
![]()
Tis voor mij kiezen tussen 2 kwaden maar dan toch echt liever Chelsea.quote:
Positief.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:41 schreef mcyodogg het volgende:
Die Hilario bezorgt me nog eens een hartaanval.
Ik denk dat Villa nog gaat scoren...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zal wel 0-1 worden in chelsea time
Die kans acht ik nu groter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat Villa nog gaat scoren...
Idd, dat doet chelsea altijdquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:44 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zal wel 0-1 worden in chelsea time
Nog een spannende slotfase zo, publiek gelooft er ook wel in..quote:
Sorry dat ik je vergeten wasquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen ?
bijna 0-1 Lampardquote:
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 18:49 schreef Kadoc het volgende:
Chelsea zal wel weer punten laten liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |