Ik betaal geloof ik 14 pleuro per maand.quote:
Zonder Film1 ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik betaal geloof ik 14 pleuro per maand.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef fanneke het volgende:
en Henry mist kans # 6 (in de 2e helft)
Ja.quote:
Jaquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kan je dat ook bestellen als je al digitale tv hebt ? (gewoon extra betalen)
Serieus, laatste vraag
En dan te bedenken dat de Engelsen zelf via SkySports 30 pond betalen voor een beperkt aanbod en ze hebben ook nog eens pay-per-viewquote:
Ach ze kunnen in principe toch ook Sport 1 nemen via de Sateliet? Hebben ze alleen het beroerde Nederlandse commentaarquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de Engelsen zelf via SkySports 30 pond betalen voor een beperkt aanbod en ze hebben ook nog eens pay-per-view
wel terecht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef DutchGooner het volgende:
en weer een pingel, makkelijk deze
en 3-0quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef DutchGooner het volgende:
En Henry gunt hem aan Perzik
en maar 1 kanaal, met sport1 digitaal heb je 8 kanalen..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach ze kunnen in principe toch ook Sport 1 nemen via de Sateliet? Hebben ze alleen het beroerde Nederlandse commentaar![]()
Ik weet niet of dat mogelijk is als niet-inwoner van Nederland zijnde.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:20 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Ach ze kunnen in principe toch ook Sport 1 nemen via de Sateliet? Hebben ze alleen het beroerde Nederlandse commentaar![]()
Het gaat op en neer. Villa is wel fel en laat chelsea niet van afstand schieten.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef duncannn het volgende:
ff vragen als ik het een keer mag aanschaffen
Speelt villa al beter dan chelsea![]()
Chelsea is wel sterker..quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:21 schreef duncannn het volgende:
ff vragen als ik het een keer mag aanschaffen
Speelt villa al beter dan chelsea![]()
Je moet ook geen sky sports nemen. Gewoon een ART Sports Prepaid kaartje voor 1 jaar via de satteliet, MET Engels commentaar. Worden ( bijna ) alle wedstrijden op uitgezonden. Heb de mijne voor 150 euro gekocht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:19 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de Engelsen zelf via SkySports 30 pond betalen voor een beperkt aanbod en ze hebben ook nog eens pay-per-view
Dat zou een prachtig beeld opleveren ja, die vuile hond is nu muisstilquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef DutchGooner het volgende:
Wel jammer trouwens dat Wenger niet fanatiek voor de neus van Pardew juichte
Dat is idd een stuk beter.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:24 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Je moet ook geen sky sports nemen. Gewoon een ART Sports Prepaid kaartje voor 1 jaar via de satteliet, MET Engels commentaar. Worden ( bijna ) alle wedstrijden op uitgezonden. Heb de mijne voor 110 euro gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |