Ik ben fan van 2 clubs die niet door iedereen geliefd zijn. (zacht uitgedrukt)quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:45 schreef Dos37 het volgende:
[..]
En dat jeukt je?
Als ze tegen je klagen is cool
In goede en slechte tijden.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat zijn wel de wedstrijden hoor DG. OJC uit.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:48 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ik ben fan van 2 clubs die niet door iedereen geliefd zijn. (zacht uitgedrukt)
Heerlijk!
![]()
Een Barca fan die Chelsea zo typtquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Rust bij Villa-Chel$ea, 0-0
Beste man van het veld: Bouma.![]()
Mourinho is pissed..![]()
Was wel mooi idd.quote:
hij is volgens mij altijd pissed, alleen niet als er een naakt persoon over het veld heen looptquote:
Rosicky op de paal...wat een prutserquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arsenal loopt wel veel te prutsen...
Zijn eerste goal in de Premier League moet het zijnquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:59 schreef DutchGooner het volgende:
"Rosicky wacht nog steeds op zijn eerste doelpunt"
Nee Sierd, Tomas scoorde schitterend bij HSV, zucht, beterweter
2 hierquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef duncannn het volgende:
Waar kijken jullie allemaal naar om dit zo snel te zien, ik heb alleen die nutteloze Gamecast die 5 mins te sloom is
Sport1quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:02 schreef duncannn het volgende:
Waar kijken jullie allemaal naar om dit zo snel te zien, ik heb alleen die nutteloze Gamecast die 5 mins te sloom is
Na deze speelronde volgens mij wel.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wanneer is er trouwens een pauze in de PL ? Of nooit?
Mwah dat komt alleen omdat er een weekend FA Cup inzit.quote:
Ik betaal geloof ik 14 pleuro per maand.quote:
Zonder Film1 ?quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik betaal geloof ik 14 pleuro per maand.
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:13 schreef fanneke het volgende:
en Henry mist kans # 6 (in de 2e helft)
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |