dat was echt hilarisch, en dan aan het eind nog zo'n nonchalante geile kreun erbijquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:16 schreef Toad het volgende:
Hihihihi meisjes...
quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij zit door het topic te scrollen zie ik op de webcam.
check!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hij zit door het topic te scrollen zie ik op de webcam.
Waarvoor heb je nou die vijf schermen nodig?quote:
Kijk, dan ben je een top-producer!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ja dat noem je producer (of De Administratie....) en dat ben ik! Oh en mijn trui is licht-roze
![]()
Leuk dat jullie zoveel reageren op MetMichiel, we lezen het met veel plezier tussen al het werken door!
Eerlijk gezegd vind ik `t met hem meestal wel leuk, `t is dat het een beetje te laat is, dus ik hoor er altijd weinig van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Is Corton ook van plan om nog langs te komen op het forum? Misschien dat hij nog wat sympathie kan kweken voor de 3voor12 programma's. Die zijn niet bepaald populair in dit topic.
Ik vind het programma op woensdagavond het 3FM-programma met de tofste muziekquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Is Corton ook van plan om nog langs te komen op het forum? Misschien dat hij nog wat sympathie kan kweken voor de 3voor12 programma's. Die zijn niet bepaald populair in dit topic.
Hij zelf is echter wel vrij populair hier onder vrouwelijke usersquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Eric Corton is okayquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:43 schreef Toad het volgende:
Ik zelf kijk ook meerdere keren per dag op Fok voor leuke berichten en ik weet dat andere collega's dat ook wel doen. Het zit, zo gezegd, in mijn vaste nieuwsberichten-ronde!quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:35 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maricha, klopt het trouwens dat jullie vaak nieuwtjes van de FOK!frontpage oplezen?. Ik schrijf daar namelijk voor
.
We noemen een B.A.Trix ....quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Hij zelf is echter wel vrij populair hier onder vrouwelijke users
Jij levert dus eigenlijk de items voor de show van Michiel aan of zo?quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:46 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik zelf kijk ook meerdere keren per dag op Fok voor leuke berichten en ik weet dat andere collega's dat ook wel doen. Het zit, zo gezegd, in mijn vaste nieuwsberichten-ronde!
wat dacht je van werken.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |