Net gedaanquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:55 schreef Toad het volgende:
Straks de request. Gaat iemand nog wat aanvragen?
Ja, maar Michiel en 3FM hebben de plaat niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 20:57 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Net gedaan, over de mail. Iemand anders nog?
Welk nummer vroeg jij aan?quote:
Ik dacht ook al "onze" Hans? Wilde Inside of Love van Nada Surf horen...maareh, die van jou ken ik geloof ik toch niet eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Welk nummer vroeg jij aan?Ik wilde Regina Spektor wel 'ns horen op de Nederlandse radio. Lekker vage zangeres is dat.
Hehehe, is het 'onze' Hans die iets heeft aangevraagd?
Nee hoor, dat was ik niet.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:03 schreef Toad het volgende:
[..]
Welk nummer vroeg jij aan?Ik wilde Regina Spektor wel 'ns horen op de Nederlandse radio. Lekker vage zangeres is dat.
Hehehe, is het 'onze' Hans die iets heeft aangevraagd?
Of Muse - Shine. Het zou me verbazen als ze die hebbenquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:02 schreef DJKoster het volgende:
Neuh, ik heb verzoekjes die toch niet gedraaid worden..![]()
Ayreon - Day Eleven: Love
Welke van Muse? Starlightquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat was ik niet.![]()
Zit er wel over te denken om een nummer aan te vragen waarschijnlijk The Dead 60s - Riot Radio (Album Version).mp3 aan te vragen. Al vind ik Muse ook wel vet.. lastig.
Clip van het nummer Fidelity:quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:06 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Ik dacht ook al "onze" Hans? Wilde Inside of Love van Nada Surf horen...maareh, die van jou ken ik geloof ik toch niet eens.
Die is ook erg goed of het wordt Bliss, dat vind ik ook een super goed liedje.quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Welke van Muse? Starlight?
Oh, da`s best wel heel okayquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:08 schreef Toad het volgende:
[..]
Clip van het nummer Fidelity:
http://www.youtube.com/watch?v=4NBArHgZntE
Bliss is ookquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is ook erg goed of het wordt Bliss, dat vind ik ook een super goed liedje.
Net nu de winkels dicht zijn...quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:12 schreef DJKoster het volgende:
Oke, frequentie gevonden op mijn MP3/radio-speler... Tijd om boodschappen te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |