Ik snap Janine trouwens al helemaal niet.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:22 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze stonden niet echt tegen over elkaar, ze willen hetzelfde maar op een andere manier, ze weet gewoon dat hij bepaalde dingen verlopig beter kan dan zij.
Janine en Ludo die staan pas tegenover elkaar, dat moet ook maar eens afgelopen zijn, dus maak een keuze Janine en stop daarna met jammeren, of Ludo of die zielige vrienden van je![]()
keuze lijkt mij niet moeilijk![]()
Vanwege Noud en Fos's DVD-handel natuurlijk.quote:Op donderdag 4 januari 2007 23:50 schreef GSMboy het volgende:
Hoezo kom Aydin terug?
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:10 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Vanwege Noud en Fos's DVD-handel natuurlijk.
Eigenlijk zouden ze Tim Kuik in GTST moeten zetten.
![]()
![]()
![]()
Net als Martinequote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben ze het vaak over Isabella de laatste tijd! Eerst Nina en Charlie, nu Ludo en consorten!
Zou ze terugkomen?
Ze hadden het ook vaak over Martine...quote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:45 schreef Svensational het volgende:
Wat hebben ze het vaak over Isabella de laatste tijd! Eerst Nina en Charlie, nu Ludo en consorten!
Zou ze terugkomen?
Over een jaar een nieuwe Morrisquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:46 schreef Otmed het volgende:
Morris gaat naar een kliniek en Joris stopt dus. Ik vraag me af of ie nog terugkomt.![]()
Ik hoop het niet zeg, hij is het meest foute personage dat ze ooit gecreeerd hebben in mijn ogen.quote:
Ja, die Tim he, die volgt Jack 24u per dag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja joh de verbinding is al verbroken en Jack weet het nog wel te traceren.![]()
quote:
Nee, ze kijkt 1 seconde naar buiten en ziet net Jack en Nick... natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:14 schreef babette21 het volgende:
anderhalf miljoen in biljetten van 10 en 20 euro?!??!?
hoeveel koffers zijn dat wel niet???!?!??
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:13 schreef pberends het volgende:
Die is dik geworden!!!
Dorothea is zelf 2 bij 2.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ja inderdaad.Als ze zich bukt leggen ze er meteen een zadel overheen.
Ik nietquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb liever Morris dan dat irritante joch van een Noud.![]()
Elke laptop ookquote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Elke telefoon in gtst klinkt hetzelfde![]()
Ja,quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:19 schreef warezguy05 het volgende:
haha wat had die noudster nou verwacht. dat dorothea naar de Koning zou gaan om te checken? en dat hij in de tussentijd een drankje kan drinken + ongestoord lekker kan gaan zitten dineren met Florien.
dan zou de Koning dus op ruim 1 uur rijden vanaf huize Laura liggen. Dat kan alleen in Meerdijk
Geen enkele man heeft bij haar ooit een clitoris gevonden, dus vandaar waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 20:21 schreef TrenTs het volgende:
NEE STOMME DIKKE ROETMOP, ZE HELPT NIET MEE. JE HEBT ZOJUIST HUN PLEZIERTJE VERGALT, DUS HOU JE PAFSMOEL.
Joh, hoe ze het vasthoud.. en dat standaard gehuil!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |