En waardoor is dat dan? Teach me pleasequote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:08 schreef Lariekoek het volgende:
Skippy doelt op de West Circulatie die ervoor zorgt dat het (nog steeds) geen echt winter is.
Zo af en toe heb ik een levenquote:Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef fok_king_me het volgende:
tss je hebt wel moeite he om het uit te lggen?
Dagenlang geen zon, ik word er depri vanquote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:05 schreef addie het volgende:
Ik ben meer dol op extremen, alhoewel het zachte weer van nu ook een extreem weertype is
pauperquote:Op zondag 7 januari 2007 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, ik zit heerlijk met mijn laptop in de tuinhut je topic te lezen.
Dan zal het deze winter wel meevallen met je depressies.quote:Op zondag 7 januari 2007 11:25 schreef tho_Omas het volgende:
Zodra de eerste sneeuw valt, word ik depressief.
Ja daar ben ik ook wel heel blij mee hoor.quote:Op zondag 7 januari 2007 12:48 schreef Burbo het volgende:
Wees blij dat het nog 10 graden is.
quote:
ik heb hetzelfe ik vindt de winter kut. Ik heb dan nergens zin in, geen zin in stage, opstaan, naar school gaan.....quote:Op zondag 7 januari 2007 10:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wie komt na kerst en oud & nieuw ook altijd in een dipje. Verlangt dan ook zo naar het voorjaar, zon en warmte. De natuur weer helemaal op te zien bloeien en lekker een terrasje kunnen pakken, je luchtig kleden en 's avonds nog even lekker in de tuin zitten met een wijntje.![]()
![]()
Goed, tot nog toe is de winter alles behalve winter, meer van dat regenachtige 10-graden weer, een beetje heel vroeg voorjaar weer, maar ben het nu toch helemaal zat.
Heb dit elk jaar opnieuw. Word hier echt helemaal down van. Jammer dat het nog zeker drie maanden duurt voor deze ellende voorbij is.
En onder de zonnebank gaan helpt niet.
afgelopen Juli was het prima weerquote:Op zondag 7 januari 2007 18:51 schreef Kadoc het volgende:
Het is eigenlijk 12 maanden per jaar herfst in Nederland, bedenk ik me net. Wanneer is het nou eigenlijk wel goed weer?
Als we in een hittegolf zitten..quote:Op zondag 7 januari 2007 18:51 schreef Kadoc het volgende:
Het is eigenlijk 12 maanden per jaar herfst in Nederland, bedenk ik me net. Wanneer is het nou eigenlijk wel goed weer?
Zolang je je er tegen kan kleden heb ik geen probleem met de temperatuur. De dertig-plus graden van de zomer vallen daar dus braaf buiten (tenzij je je kan veroorloven om in weinig meer dan een string op je werk te verschijnenquote:Op zondag 7 januari 2007 18:17 schreef Q. het volgende:
Kou of sneeuw, prima, voor mijn part is het -20, daar kan je je tegen kleden, maar hier word alleen maar nat van. En depressief. Wat een kutland.
En dan kom je terug en dan word je pas depressief.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:39 schreef Mokster het volgende:
Nog een maandje... En dan ga ik heerlijk de zon opzoeken!
Dan is het onderhand wel weer terrasjesweer hier Q.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan kom je terug en dan word je pas depressief.
Ik ga er vanuit dat ik dan voldoende energie heb opgedaan om het uit te zingen totdat het hier weer mooi weer is.quote:Op zondag 7 januari 2007 23:40 schreef Q. het volgende:
En dan kom je terug en dan word je pas depressief.
Je zou het ook eens moeten proberen!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:43 schreef Q. het volgende:
Optimisme is goed.
Nou, laat maar zitten. Als door de opwarming van de aarde ook de grote ijskappen gaan smelten, komt die riviera ook meteen 50 km meer landinwaarts te liggenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:40 schreef tommie_b het volgende:
Zon, zon, zon... Kom maar op met die opwarming van de aarde!!!
http://www.nu.nl/news/936(...)we_Rivi%E8ra%27.html
De winter komt (hopelijk) eerst nogquote:Op maandag 8 januari 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook mooi weer.. Echte warmte hoeft niet..
Een soort lente..De zon.. Droog.. En niet te hoeven rond lopen in een dikke jas..
Ik heb zin om aan de grachten te zitten..
Turen naar de bootjes onder het genot van een kop thee met mn beste vriend
Heerlijk in het zonnetje!
De winter mag van mij weg blijven..quote:Op maandag 8 januari 2007 10:42 schreef addie het volgende:
[..]
De winter komt (hopelijk) eerst nogIk vind het al te warm
Oh, lijkt me wel mooi. Hoef ik op een warme zomerdag niet meer zo lang te rijden tot aan het strand.quote:Op maandag 8 januari 2007 06:44 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Nou, laat maar zitten. Als door de opwarming van de aarde ook de grote ijskappen gaan smelten, komt die riviera ook meteen 50 km meer landinwaarts te liggen. Lijkt me ook niet zo strak
quote:Op woensdag 10 januari 2007 05:28 schreef indahnesia.com het volgende:
nou nou, wat een wind zeg, windkrach 7.
ja, haal die maar niet uit de kastquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:31 schreef Cerubo het volgende:
Heerlijk weer, eindelijk winter. Flink doorvriezen zodat ik de schaatsen uit de kast kan halen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |