Nou, laat maar zitten. Als door de opwarming van de aarde ook de grote ijskappen gaan smelten, komt die riviera ook meteen 50 km meer landinwaarts te liggenquote:Op maandag 8 januari 2007 02:40 schreef tommie_b het volgende:
Zon, zon, zon... Kom maar op met die opwarming van de aarde!!!
http://www.nu.nl/news/936(...)we_Rivi%E8ra%27.html
De winter komt (hopelijk) eerst nogquote:Op maandag 8 januari 2007 10:20 schreef Tally het volgende:
Ik wil ook mooi weer.. Echte warmte hoeft niet..
Een soort lente..De zon.. Droog.. En niet te hoeven rond lopen in een dikke jas..
Ik heb zin om aan de grachten te zitten..
Turen naar de bootjes onder het genot van een kop thee met mn beste vriend
Heerlijk in het zonnetje!
De winter mag van mij weg blijven..quote:Op maandag 8 januari 2007 10:42 schreef addie het volgende:
[..]
De winter komt (hopelijk) eerst nogIk vind het al te warm
Oh, lijkt me wel mooi. Hoef ik op een warme zomerdag niet meer zo lang te rijden tot aan het strand.quote:Op maandag 8 januari 2007 06:44 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Nou, laat maar zitten. Als door de opwarming van de aarde ook de grote ijskappen gaan smelten, komt die riviera ook meteen 50 km meer landinwaarts te liggen. Lijkt me ook niet zo strak
quote:Op woensdag 10 januari 2007 05:28 schreef indahnesia.com het volgende:
nou nou, wat een wind zeg, windkrach 7.
ja, haal die maar niet uit de kastquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:31 schreef Cerubo het volgende:
Heerlijk weer, eindelijk winter. Flink doorvriezen zodat ik de schaatsen uit de kast kan halen
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |