Plivicemeren kan met de auto, al is het wel een vermoeiende dag. Reken erop dat je van 7 tot 0 weg bent. Kijk even in het andere topic (link staat een paar reacties omhoog) voor de route die we hadden genomen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:09 schreef moz het volgende:
Ik zou van de zomer met de auto naar porec willen.
Ik zou ook erg graag de plitvice meren bezoeken. Is het slim daar zelf heen te rijden? Het zal vast wel mogelijk zijn daar excursies te boeken. (bij voorkeur dan van een nederlandse reisorganisatie)/ Weet iemand misschien ook op wat voor prijs ik dan kan rekenen?
Je kunt er genoeg leuke dingen doen (MTBen, snorkelen etc.) maar het uitgaan weet ik niet... ik denk hetzelfde als Rovinj ongeveer.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:00 schreef NoaberLenny het volgende:
Vanavond is het weer zover, de jaarlijke vakantiebesprekingen staan op het programma!
Soms zijn we (7 jongens uit Enschede) er zo uit, maar er kunnen grote mening verschillen zijn wat betreft locatie en data.
Dit jaar zijn er al aantal van ons die Medulin in het zuiden van Istrie (Kroatie) als voorkeur hebben, nu vroeg ik me af of er hier mensen zijn die ervaring hebben met dit plaatsje. Ik zoek vooral informatie over de uitgaansmogelijkheid en de gezelligheid voor jongeren. We willen ook andere leuke dingen doen (bootje huren, stukje fietsen misschien), maar hier weet ik genoeg over omdat ik al een keer of 6 in Rovinj ben geweest. Rovinj is een ander toeristisch plaatsje, en naar mijn mening wat meer gericht op gezinnen, vandaar dus de twijfel.
Dus: Wie helpt me aan wat informatie over Medulin en heeft mogelijk wat foto's?
beachmasters zeker?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 16:28 schreef enpe het volgende:
Ik ga er ook heen, porec, camping materada. Toevallig iemand op die camping geweest?
Wij gaan 2 juli daar naartoe, met de bus en op een campingquote:Op zondag 14 januari 2007 17:22 schreef keijz het volgende:
Zijn hier ook mensen die in Novalja geweest zijn?
Oeeeh.. als tip.. ga met een taxiboot naar the red island, ligt tegenover Rovinj ongeveer. Zit in de haven, helemaal links (bij een hotelweggetje), kost weinig zo'n taxiboottripje en kan elke dag om het uur geloof ik worden gedaan. Neem er wel een dag voor en neem eten en drinken mee, wij hebben de hele dag op een deel van het eilandje gezeten, lekker gezwommen, het was op dat gedeelte zeer rustig (bij afstap direct rechtsaf). Oh enne, nog een tip.. koop zo'n ligkussen of een fitness matje voor je er heen gaat, het red je kont zeg maarquote:Op maandag 26 maart 2007 10:19 schreef Judah het volgende:
Wij vliegen op dinsdag 31 juli richting Rovinj, om aldaar een vakantie te vieren van twaalf dagen. Heb er zin in![]()
Thanksquote:Op woensdag 28 maart 2007 17:17 schreef MM-Luna het volgende:
[..]
Oeeeh.. als tip.. ga met een taxiboot naar the red island, ligt tegenover Rovinj ongeveer. Zit in de haven, helemaal links (bij een hotelweggetje), kost weinig zo'n taxiboottripje en kan elke dag om het uur geloof ik worden gedaan. Neem er wel een dag voor en neem eten en drinken mee, wij hebben de hele dag op een deel van het eilandje gezeten, lekker gezwommen, het was op dat gedeelte zeer rustig (bij afstap direct rechtsaf). Oh enne, nog een tip.. koop zo'n ligkussen of een fitness matje voor je er heen gaat, het red je kont zeg maar![]()
[plaatje]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |